@HELLER (15.04.2015 10:33): To je blbost, ne? Kámoš to hraje na telefonu Sony (nevím z hlavy model, Android) už asi měsíc.
Diskuze
Konečně ! s novým patchem Blizz vydal karty i na mobilní telefony iOS a hlavně Android :)
Takže už jsem bezproblémově stáhl z Google Play cca 650MB verzi na můj Note II a vše jede superně.
Takže už jsem bezproblémově stáhl z Google Play cca 650MB verzi na můj Note II a vše jede superně.
@Tulareanus (08.04.2015 21:36): Díky, ještě se mám co učit, koukám :)
@davi.k (08.04.2015 21:32): Tak zvyčajne 8-7. Ten pomer je random, ale väčšinou na 8 je veľký. Na 7 sa to dá tiež získať, ale môže byť menej. Myslím, že za 6 výhier si dostal celkom veľa goldov, častokrát to býva aj menej.
Odmeny nie sú pevne dané, no majú svoje horné a spodné hranice:
http://hearthstone.gamepedia.com/Arena?cookieSetup=true#Reward_structure
Odmeny nie sú pevne dané, no majú svoje horné a spodné hranice:
http://hearthstone.gamepedia.com/Arena?cookieSetup=true#Reward_structure
Nevíte, za kolik výher v aréně se zaplatí vstup do ní (tj. dostanete aspoň 150 goldů jako odměnu)? Měl sem za to, že stačí 5 výher, ale teď jsem dojel arénu 6:3 za mage a dostal jsme 140 goldů a 1 pack - ne že by mi vadilo že sem nedostal těch 10 goldů, ale spíš mě zajímá jestli jsou nějak pevně daný odměny nebo ne:)
@Wulfgar (04.04.2015 23:08): Když to opravdu umíš tak v aréně vyděláváš a s trochů času si našetříš z arény a daily Q na cokoliv (já to neumím v aréně mám obvykle tak 3 výhry, ale začínám sa učit). Já su free hráč a kůpil jsem si z čistě z daily Q celý naxx.
@mazar1234 (04.04.2015 20:31): Nie. Hrávam magic turnajovo už niekoľko rokov - fyzické karty a tá kastrácia, ktorú previedli s Duels of the planeswalkers je strašná. Myslím, že k jednej alebo dvom týmto hrám som aj písal nejaké komenty. Vo vákuu v zmysle, že všetok magic vs. všetok hearthstone je magic lepší, lebo má oveľa viac kariet, kolá sú interaktívne a neodohrá si ho každý sám bez zásahu oponenta, je tam viac abilít (čo je dané aj vekom hry, keďže vznikla v roku 1993) a tak ďalej. Jednoducho magic je už viac vybalancovaná a pestrejšia hra.
Hearthstone má nevýhodu, že na pomery magicu má stále strašne málo kariet, neexistuje tu nič ako dvojfarebné alebo trojfarebné balíky, len je to tu kombinácia class a neutral kariet, čo je občas celkom obmedzujúce, ale chápem, že je to iný štýl hry a potom by sa dali niektoré classy strašne breaknuť.
No duels of the planeswalkers j efakt obmedzené, oproti Hsku to nemá deckbuilding, priebeh tvojho kola je nielen oproti reálnemu magicu strašne obmedzený a preddefinovaný (v tomto smere mi síce v HSku vadí, že minionov zo spellu si nevieš umiestniť na boarde tak, ako ty chceš) a je to celé fakt oklieštené, vykastrované. To ten starý Magic: The Gathering bol lepší a zábavnejší, hoci AI občas cheatovala a neboli tam niektoré pravidlá funkčné. :D Pre mňa vždy takéto hry boli z hľadiska zábavy minimálne z 50% o deckbuildingu. Preto aj turnaje na ktoré väčšinou chodím sú drafty a sealed - čiže také, kde si z boosterov z náhodných kariet na mieste staviaš balík. Preto aj v HSku hrávam viac arénu ako ranked, hoci má svoje nedostatky. A také čosi mi tiež veľmi preddefinované Duels neponúka.
Tiež som inak uvažoval, že začiatočník v HSku to musí mať teraz ťažké, lebo bez nakupovania (hoci aj goldami) sa vlastne nedostane ku boosterom a kartám z pôvodnej edície. Ja osobne som neinvestoval ani jeden euro cent do tejto hry a nemyslím si, že som nejak veľa grindoval, len trošku. :) Aj Celý naxxramas som odomkol za goldy. Z pôvodnej edície aj GvG mám skoro všetky karty až na epicy a legendárky. Ani raz som nekúpil žiaden booster za goldy, všetko poctivo otvorené cez arény. :)
Hearthstone má nevýhodu, že na pomery magicu má stále strašne málo kariet, neexistuje tu nič ako dvojfarebné alebo trojfarebné balíky, len je to tu kombinácia class a neutral kariet, čo je občas celkom obmedzujúce, ale chápem, že je to iný štýl hry a potom by sa dali niektoré classy strašne breaknuť.
No duels of the planeswalkers j efakt obmedzené, oproti Hsku to nemá deckbuilding, priebeh tvojho kola je nielen oproti reálnemu magicu strašne obmedzený a preddefinovaný (v tomto smere mi síce v HSku vadí, že minionov zo spellu si nevieš umiestniť na boarde tak, ako ty chceš) a je to celé fakt oklieštené, vykastrované. To ten starý Magic: The Gathering bol lepší a zábavnejší, hoci AI občas cheatovala a neboli tam niektoré pravidlá funkčné. :D Pre mňa vždy takéto hry boli z hľadiska zábavy minimálne z 50% o deckbuildingu. Preto aj turnaje na ktoré väčšinou chodím sú drafty a sealed - čiže také, kde si z boosterov z náhodných kariet na mieste staviaš balík. Preto aj v HSku hrávam viac arénu ako ranked, hoci má svoje nedostatky. A také čosi mi tiež veľmi preddefinované Duels neponúka.
Tiež som inak uvažoval, že začiatočník v HSku to musí mať teraz ťažké, lebo bez nakupovania (hoci aj goldami) sa vlastne nedostane ku boosterom a kartám z pôvodnej edície. Ja osobne som neinvestoval ani jeden euro cent do tejto hry a nemyslím si, že som nejak veľa grindoval, len trošku. :) Aj Celý naxxramas som odomkol za goldy. Z pôvodnej edície aj GvG mám skoro všetky karty až na epicy a legendárky. Ani raz som nekúpil žiaden booster za goldy, všetko poctivo otvorené cez arény. :)
@Wulfgar (05.04.2015 00:31): Belcher už se většinou používá jen jeden namísto dvou, Mad Scientist bude ještě dlouho v balíčkách se Secrety, dokud nepřijde něco lepšího a Loatheb se občas hraje, ale čím více nových karet bude, tím méně se budou hrát. Už se nehraje např. vůbec Unstable Ghoul, Spectral Knight, Feugen se Stalaggem, Undertaker nebo Echoing Ooze.
Kámoš třeba má jen to první křídlo Naxxu (jak bylo zdarma) a hraje běžně kolem ranku 10 (casual play).
Kámoš třeba má jen to první křídlo Naxxu (jak bylo zdarma) a hraje běžně kolem ranku 10 (casual play).
No zrovna třeba Belcher, Mad Scientist nebo Loatheb se hraje v každym druhym decku :D A Zombie Chow u priesta vídám taky dost často..
Ještě někdo vysvětlete, jak to ten automat vybírá, že vždy vybere na druhé straně člověka.To logicky vybírá, jen ty online, že.Už jste někdo dostal pozvánku na hru ? :D
Já tomu totiž nevěřím :D
Já tomu totiž nevěřím :D
@mazar1234 (04.04.2015 22:55): Třeba Coraabia.
@Wulfgar (04.04.2015 23:08): To ale platí u každé karetní hry. A stejně tak platí i to, že dřívější expanze upadnou víceméně do zapomnění, karty z Naxxu se hrajou čím dál méně.
@Wulfgar (04.04.2015 23:08): To ale platí u každé karetní hry. A stejně tak platí i to, že dřívější expanze upadnou víceméně do zapomnění, karty z Naxxu se hrajou čím dál méně.
Upřímně by mě zajímalo, jak moc je HS zábávná hra pro lidi, kteří do ní nechtějí cpát peníze a začínají hrát až teď, kdy už vychází třetí rozšíření.. Podle mě musí být pro nováčky strašně frustrující, když má naprostá většina soupeřů víc karet, tím pádem i lepší balíčky.
@Fatality (04.04.2015 22:16): Karty na PC? Sem s nimi.
@mazar1234 (04.04.2015 22:04): Komplexnost určitě, tak Magic vychází z Magicu, že :) HS má být casual oddechovka a tenhle účel plní skvěle. Jsou i komplexnější hry než je Magic, we have to go deeper?
@Fatality (04.04.2015 21:19): Preto pisem konkretne 2014, kde to nie je vobec ako pises.
2015 znetvorili do pay pay pay for every shit to je smola, preto som to ani nekupoval.
MtG 2014 vs Hearthstone to je IMO uplne ina liga co sa tyka komplexnosti hry.
2015 znetvorili do pay pay pay for every shit to je smola, preto som to ani nekupoval.
MtG 2014 vs Hearthstone to je IMO uplne ina liga co sa tyka komplexnosti hry.
@Borghal (04.04.2015 21:37): Myslíš, že každý do toho cpal peníze? Stačí jen hrát, sbírat goldy a za ty si kupovat balíčky nebo vstup do Arény, kde se dají vyhrát dobré odměny.
Je to normální karetní hra, nikdy jsi nehrál Magic a nekupoval boostery? Tady je to úplně stejné, akorát za to opravdu nemusíš nic platit, jen ti to bude trvat déle. Ani já nemám zdaleka všechny karty, a to už to hraju od closed bety.
A s basic deckem v MtG budeš v Ro4?
Je to normální karetní hra, nikdy jsi nehrál Magic a nekupoval boostery? Tady je to úplně stejné, akorát za to opravdu nemusíš nic platit, jen ti to bude trvat déle. Ani já nemám zdaleka všechny karty, a to už to hraju od closed bety.
A s basic deckem v MtG budeš v Ro4?
No, nemá to k tomu daleko. Pochybuju že s basic balíkem se dostaneš nějak vysoko (resp. na ty nejvyšší příčky, bereme-li rank 5+ jako win) a pokud chceš cíleně sestavit něco lepšího, nedejbože něco konkrétního, díky náhodnému zisku karet je to grind jak sviň a moc se to neliší od přístupu "kup si diamant za deset euro aby se ti budova postavila za minutu místo 10 hodin".
@mazar1234 (04.04.2015 20:31): Magic Planeswalker JE špatná hra, hlavně ta poslední. A hearthstone není pay to win.
@Tulareanus (04.04.2015 20:26): Inac ked hras ten Hearthstone tak ti nepride napr. Magic 2014 ako (ked nejdeme do fyzickych hier) o 5 levelov (líg) lepsia hra? Minimalne to neaspiruje na pay to win sracku.
Priznám sa, že dnes ma aréna celkom nasrala, nebaví ma umierať na 4 consecration alebo 3 flamestriky po sebe, hlavne ak ja som rád, že mi to vôbec ponúklo jeden kus. Alebo keď oponent vytiahne 3 legendy alebo 8 rarít po sebe. Ja viem, je to taký whin, ale ten nepomer je tam strašný.
No, zabralo mi to asi 25 minút max, možno ani to nie. Škoda, latka je fakt nastavená veľmi nízko. Celkom vtipný i keď strašne ľahká bol mage challenge s unstable portalmi.
@HELLER (03.04.2015 11:46): Jj, já taky ne a vzhledem k tomu, že za to ani nejsou další karty, tak mě to ani nijak netrápí.
Taky hře mrknu na zoubek, někdy kolem noci ... snad projdu normal a challenge v pohodě :D
Heroic nemám z Naxxu dodnes projitý .. :D
Heroic nemám z Naxxu dodnes projitý .. :D
@Karasman (03.04.2015 08:19): :-D Já to taky jen ráno zaplatil goldy a mazal do práce :-D
@Drekt (03.04.2015 07:28): Nám to ještě nešlo, my totiž makáme a dostanem se k tomu nejdřív večer.
Tak první stupeň Blackrocku dohrán, ale trochu mě zklamala obtížnost, když jsem všechny bosse v normal mode i class challenge dal na první pokus :D Zachránil to jenom Heroic mode, kde mi každý boss zabral v rozmezí 2-8 pokusů. I tak Naxxramas mi teda přišel těžší. Ale možná jsem se jen zlepšil, jak to šlo vám?
Veru, dosť nuda. Už by to chcelo nejaké odomielanie kariet, nové typy kariet čo ostávajú na stole a nie sú príšery, možno nejaké nútene odhadzovanie kariet súpera atď.
Vyzerá to zaujímavo, ale nie je toho až tak veľa a tie druidské karty ma celkom sklamali. Pri niektorých to vyzerá na pekné mechaniky, ale celkovo je ich vždy málo na to, aby sa okolo toho niečo postavilo.
Právě ten Majordomo je asi nejhorší karta z datadisku :D si upé nedokážu představit, že by ho někdo hrál, maximálně v nějakym fun decku :D Jinak podle mě nejlepší karty dostal nejspíš Shaman, u Paladina jsem zvědavej jestli někdo bude hrát ty draky, když dostal Dragon Consort, hrát pak v šestym kole Chromagguse může bejt docela mazec :D Demonlock by taky mohl být s novýma kartama hodně zajímavej a aggro Hunter bude s Quick Shotem ještě víc otravnej :D
Jinak seznam všech karet datadisku tady :) http://i.imgur.com/Un9n9DM.jpg
Jinak seznam všech karet datadisku tady :) http://i.imgur.com/Un9n9DM.jpg
@Wulfgar (31.03.2015 13:10): Ale tak ještě nevíme, co bude dělat ta legendárka, jak má deathtrattle, že se ti nahradí hrdina Ragnarosem, to by taky mohlo být zajímavé :-D Jinak spíš než draci asi budou nové karty pro jednotlivé třídy dost silné. Teda hlavně ten minion pro Shamana. Za čtyři many útok 4-7 a šest životů to bude hodně silný minion, ale Shaman to potřebuje :)
EDIT: Jo, už se to ví :-D Ragnaros jako hrdina bude mít 8 životů a raciálku za dvě many 8 dmg do random enemy.
EDIT: Jo, už se to ví :-D Ragnaros jako hrdina bude mít 8 životů a raciálku za dvě many 8 dmg do random enemy.
Jo a jinak, kdo má špatnou náladu, doporučuju si pouštět smích Bena :D HA HA AH AH AH
https://www.youtube.com/watch?v=7Dd23MlMmFY
https://www.youtube.com/watch?v=7Dd23MlMmFY
Mě dost zklamaly legendárky, většinou jsou úplně nepoužitelný.. až na Emperor Thaurissan, ten je neskutečně OP :D A na to, že se to rozšíření zaměřuje na nový mechaniky s drakama, tak si myslim, že těch levnějších draků je zoufale málo, aby se s nima dal postavit funkční deck
Vaše dojmy? :)
@Fatality (30.03.2015 12:19): Ako tiež mám najradšej minionov a to, že je to permanent je stará známa výhoda už z magicu, hlavne ak to robí kartovú výhodu. Ale taktiež zabíjania sú zabíjania, niekedy sa jednoducho potrebuješ zbaviť minionov tak, aby si neprišiel o svojho alebo aby nebol doraziteľný class powerom.
@Tulareanus (30.03.2015 11:01): Absorbuje útok miniona. Může se hodit i později, když chce dát lethal, ale samozřejmě zezačátku je to nejlepší. Ale úplně nejlepší na něm je fakt, že soupeř jako se secretem počítám spíš s Avenge.
Právě, že Shaman má hodně spellů a to mi nevyhovuje. Minion na boardu je jako spell, který můžeš zahrát každý tah, to říká myslím Trump a s tím naprosto souhlasím.
Nene, myslím Flametongue. Tak když jdeš první a nemáš drop, tak pass. Soupeř většinou hodí drop (ať už s coin nebo bez) a pak ve druhém kole, když dáš totem, tak jsi odsouzen ke zkáze :-D On ti ho zabije svým minionem a hodí dalšího. Shaman si prostě musí udělat board a až pak házet totemy, jinak to má těžké. Já to nezvládám a o to víc obdivuju tvých 12 wins za Shamana :)
Právě, že Shaman má hodně spellů a to mi nevyhovuje. Minion na boardu je jako spell, který můžeš zahrát každý tah, to říká myslím Trump a s tím naprosto souhlasím.
Nene, myslím Flametongue. Tak když jdeš první a nemáš drop, tak pass. Soupeř většinou hodí drop (ať už s coin nebo bez) a pak ve druhém kole, když dáš totem, tak jsi odsouzen ke zkáze :-D On ti ho zabije svým minionem a hodí dalšího. Shaman si prostě musí udělat board a až pak házet totemy, jinak to má těžké. Já to nezvládám a o to víc obdivuju tvých 12 wins za Shamana :)
@Fatality (30.03.2015 10:28): ten noble sacrifice hlavne ak príde neskôr v hre vôbec nič nerobí.
Myslíš searing totem, nie? Flametongue je dobrý. Ja mám teraz rozohranú arénu za shamana a mám 3x flametongue azabíjam vďaka tomu zdarma svojimi totemami oponenta. Je tam teraz veľa zabíjaní ako forked bolt, lightning bolt, crackle, rockbiter weapon, 2/3 sekera, hex. Narobiť totemov a dať bloodlust je tiež mňamka, ono hlavne hráči sú už naučení útočiť do totemov, čím ich vlastne aj ty zdržiavaš pekne.
Ja nerád dávam oponentovi výhodu, ak nebolo nič lepšie tak, ok, ale inak je to pick, ktorému sa snažím vyhýbať.
Včera som inak prehral hru presne na tom, že oponent druid v aréne mal dve karty a mohol som ho zabiť, ak by nemal starfall, jediná karta, ktorou by mi wipol board, inak som safe a samozrejme to mal...
Myslíš searing totem, nie? Flametongue je dobrý. Ja mám teraz rozohranú arénu za shamana a mám 3x flametongue azabíjam vďaka tomu zdarma svojimi totemami oponenta. Je tam teraz veľa zabíjaní ako forked bolt, lightning bolt, crackle, rockbiter weapon, 2/3 sekera, hex. Narobiť totemov a dať bloodlust je tiež mňamka, ono hlavne hráči sú už naučení útočiť do totemov, čím ich vlastne aj ty zdržiavaš pekne.
Ja nerád dávam oponentovi výhodu, ak nebolo nič lepšie tak, ok, ale inak je to pick, ktorému sa snažím vyhýbať.
Včera som inak prehral hru presne na tom, že oponent druid v aréne mal dve karty a mohol som ho zabiť, ak by nemal starfall, jediná karta, ktorou by mi wipol board, inak som safe a samozrejme to mal...
@Tulareanus (30.03.2015 10:14): Já ty spelly moc nemusím, na ladderu mám za Shamana nahráno nejvíc, ta class se mi líbí, ale v Areně mi vůbec nesedí. Ty hodíš totem, on ti ho zabije zdarma (protože Flametongue totem) a hodí si druhého miniona a už se vezeš. Navíc Shaman a jeho AOE Lightning Storm je nejen o náhodě, ale ještě stojí 3+2 many a taky je rare, což je taky dost rare dostat v draftu v Areně. Shaman mi prostě nejde :-D
Humility se mi naopak hodněkrát osvědčilo, soupeř v šestém kole zahrál třeba frost elementala, zmrazil mi silného miniona a myslel si, že dostane board control. Prc, Humility :-D
A Dancing Swords? :-D S ním byla největší sranda - hrál jsem proti Mage, který měl Mirror Entity a Duplicate -> sice dostal kartu ode mě, ale já od něj dostal 3 :-DDD Ale ani jinak si nemyslím, že je to špatná karta, za 3 many 4/4 je dost dobré. Škoda toho deathtrattle pro soupeře, ale určitě jsem tam měl horší výběr, když jsem si ji bral při tvorbě :-D
Lost Tallstrider byl z nouze ctnost, ale taky mě jednou zachránil :) Shielded Minibot nejlepší dvojková karta do Areny a Muster for Battle :-* S Cult Masterem draw karet jak na běžícím páse :)
EDIT: A ještě ten Noble Sacrifice. Tak ten se neosvědčil vůbec. Ono pak už je to těžší, ze začátku jsou ti soupeři hloupí, ale jakmile je člověk třeba na 5+ vítězství (a dostává soupeře se stejným počtem vítězství, protože tak Arena funguje), tak už s Noble Sacrifice počítají a umí si to zařídit.
Humility se mi naopak hodněkrát osvědčilo, soupeř v šestém kole zahrál třeba frost elementala, zmrazil mi silného miniona a myslel si, že dostane board control. Prc, Humility :-D
A Dancing Swords? :-D S ním byla největší sranda - hrál jsem proti Mage, který měl Mirror Entity a Duplicate -> sice dostal kartu ode mě, ale já od něj dostal 3 :-DDD Ale ani jinak si nemyslím, že je to špatná karta, za 3 many 4/4 je dost dobré. Škoda toho deathtrattle pro soupeře, ale určitě jsem tam měl horší výběr, když jsem si ji bral při tvorbě :-D
Lost Tallstrider byl z nouze ctnost, ale taky mě jednou zachránil :) Shielded Minibot nejlepší dvojková karta do Areny a Muster for Battle :-* S Cult Masterem draw karet jak na běžícím páse :)
EDIT: A ještě ten Noble Sacrifice. Tak ten se neosvědčil vůbec. Ono pak už je to těžší, ze začátku jsou ti soupeři hloupí, ale jakmile je člověk třeba na 5+ vítězství (a dostává soupeře se stejným počtem vítězství, protože tak Arena funguje), tak už s Noble Sacrifice počítají a umí si to zařídit.
@Fatality (30.03.2015 09:51): Shaman je v pohode, má najviac burnu/zabíjaní a jeho abilita niečo robí, hoci je to random. Práve so Shamanom som dal ako prvým 12-2.
Inak zaujímavé, ten decklist nemá žiadne bomby len osvedčenú kvalitu typu sludge belcher a dokonca je tam pár zlých kariet (humility, noble sacrifice, dancing swords) a aj výplň (Lost tallstrider). No na druhej strane tam máš veľmi super agresívne karty ako 3x shielded minibot a muster for battle.
Čo sa týka sily v aréne tak určite mage, druid ako najlepšie a následne paladin a shaman. Hunter má nevýhodu, že vie byť dobrý, ale je strašne závislý na správnej synergii kariet (povedal by som viac ako ostatní). Priest je zábavný, ale ťažký a odkedy vyšiel gnomes vs goblins, tak je ešte ťažší, lebo nemusí vždy stíhať...
Rogue, Warrior a Warlock sú classy, ktoré sú do arény meh.
Inak zaujímavé, ten decklist nemá žiadne bomby len osvedčenú kvalitu typu sludge belcher a dokonca je tam pár zlých kariet (humility, noble sacrifice, dancing swords) a aj výplň (Lost tallstrider). No na druhej strane tam máš veľmi super agresívne karty ako 3x shielded minibot a muster for battle.
Čo sa týka sily v aréne tak určite mage, druid ako najlepšie a následne paladin a shaman. Hunter má nevýhodu, že vie byť dobrý, ale je strašne závislý na správnej synergii kariet (povedal by som viac ako ostatní). Priest je zábavný, ale ťažký a odkedy vyšiel gnomes vs goblins, tak je ešte ťažší, lebo nemusí vždy stíhať...
Rogue, Warrior a Warlock sú classy, ktoré sú do arény meh.
@Karasman (30.03.2015 09:28): Paladin, Mage nejsilnější postavy v Areně (protože raciálkou můžeš pingovat bez zranění), silný je i Hunter a Druid, nejslabší podle mě Warrior, Rogue a Shaman.
Klíčem k úspěchu je podle mě nejvíce v tom, tušit, co může zahrát protihráč jako odpověď na tvůj tah.
Klíčem k úspěchu je podle mě nejvíce v tom, tušit, co může zahrát protihráč jako odpověď na tvůj tah.
Tyjo, jak to děláte, mě aréna fakt baví, ale nikdy jsem nevyhrál víc jak 4 hry... :( Holt to neumim,...
@Victor (30.03.2015 08:28): Úplně na začátku, těsně po prvním wipu, jsem si koupil 20 balíčků za těch asi 7,49 EUR. A pak jsem si koupil asi dvě zbývající křídla Naxxramasu, protože se mi nechtělo šetřit goldy.
Ale jak píše Heller, v Areně je to jedno :)
Ale jak píše Heller, v Areně je to jedno :)
I kdyby, tak v Aréně je to jedno ne ? :)
@Fatality (30.03.2015 07:52): tys do te hry neco investoval ?
Tak včera dokonce 12-1, nějak se roztrhl pytel, Paladin je prostě imba v Areně :-D
Kdyby někoho zajímal decklist :)
Kdyby někoho zajímal decklist :)
@Tulareanus (29.03.2015 08:49): Děkuju :) Je to tak, Equality s ConseCRYtion mi často zachránily život a několikrát i jen samotné Equality + pěšák do Sea Gianta :-D
@Fatality (29.03.2015 01:37): Gratz! Tie equality s consecration museli byť občas pekné mňamky. :)
Inak myslím, že keď som ja vyhrával arény, tak som tiež nemal epic a určite som nemal legendary.
Inak myslím, že keď som ja vyhrával arény, tak som tiež nemal epic a určite som nemal legendary.
Tak se mi dnes povedlo poprvé v Areně 12 vítězství :) Už jsem párkrát měl 11, ale ten poslední krok ne a ne, až dnes. Za paladina a v balíčku jsem neměl jedinou epic kartu, natož legendary (:
11 basic, 11 common a 8 rare karet, to jen tak jak jsme se tu bavili, že je to občas nespravedlivé.
1. část
2. část
Odměna celkem 335 gold, 1 gold common card a 1 balíček samozřejmě.
11 basic, 11 common a 8 rare karet, to jen tak jak jsme se tu bavili, že je to občas nespravedlivé.
1. část
2. část
Odměna celkem 335 gold, 1 gold common card a 1 balíček samozřejmě.
@Fatality (12.03.2015 13:34): Ja mám celkom oldschool smartfón a mám na ňom len wifi, tak to moc neriešim. Ale je pravda, že na novom pc som to hral v rámci multitaskingu (emaily, fb a nejaké browsovanie a k tomu hs).
@Tulareanus (12.03.2015 12:58): Vzhledem k tomu, že se HS dá už hrát i na telefonech, si těch pět, šest zápasů denně odehraju, taky u toho nesedím hodiny :)
@Fatality (12.03.2015 09:57): Ja asi moc teraz hrávať nebudem, keď mám nový komp. Pretože HS som hrával i vďaka tomu, že to je nenáročné a rozbehal som to v pohode na tom starom. Teraz ma skôr čakajú singleplayerovky.