Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zabil někdo dole v pevnosti toho hlavního prevíta v posledním patře? Jsem se tam vrátil na 11 levelu a stejně bez šance. A to mi kdosi kdesi dal předmět, s kterým to mělo jít snadno. Párkrát jsem to zkusil, ale stejně mu skoro nic nezpůsobilo žádné škody a partu mi sejmul na dvě rány.
@Zero (01.04.2015 16:28): ohledně dobytí té pevnosti - všechno jsem to tam zmasakroval naráz, jen pár vojáků na střeše mělo štěstí že jsem se k nim dostal později - protože do toho podzemí odkud se jde na střechu jsem se dostal po zabití toho pána.
(vzal jsem to útokem s barbar, mág, bojovínk na 7. úrovni, mniška, kněžka, druidka na 6.)
(pak udělám video sestřich těch soubojů)
- také jsem zjistil že předměty pomocí kterých se dá vyvolat nějaký tvor - se dajíš použít znovu po odpočinku - myslel jsem si že jsou to jednorázové předměty jako svytky.
Hm, toz to by taky mohlo dneska prijit. Pokud to zas jen tak z prdele nevisi na poste.

Trochu me znervoznuje ze v tem mailu o poslani nebylo nic o fyzicke kopii hry >_>
@Kvasa (22.04.2015 19:31): Fú, to som ešte v 2012 ako KS backer zaplatil asi 116-120 Dolárov?
Viac nie.

A to neviem, či mám postavičku v hre, to už si nepamätám či aj môj "tier" bol oprávnený na toto - ak hej, príjemne ma to prekvapí.

Počkať - to neboli tí, čo si mali dodať vlastnú fotku alebo dizjan postavy? Tak potom postavičku v hre určite nemám :)
@Zero (20.04.2015 19:56): poslední sejf - 56 hodin + 20 hodin zkušební, nepovedené hraní , level 6 - pořád si nevím rady - prosím neradit jak na ně - s těmi šejdy kteří jsou prakticky nezranitelní obyčejnými zbraněmi - pod zříceninout toho chrámu - ale pak mě překvapili v tom strašidelným majáku kde jich na mě vybaflo asi deset najednou a ještě si začala přivolávat plno těch slabých stínu.
- jednoho lva jsem dal - ale proti lvímu králi a dalším asi 10 lvům najednou bez šance, obřího pavouka jsem ještě nezabil a tedy jsem ještě nezačal s druhým patrem toho podzemí - jen jsem tam nakouk ale hned se na mě sesipalo plno nepřátel.
- k instalaci nejnovějšího patche jsem se ještě nedostal.
@Hydr0gen (21.04.2015 16:39): S nejnovějším patchem tam pořád jsou. Mám PC, které oficiálně nesplňuje požadavky. To je pak něco, když loading trvá cca. minutu, a mám jít třeba odněkud do Brackenbury => loading, tam do Hadret house => loading, do druhého patra => loading, pokecám s Lady Webb, a pak to celé zas zpátky.
Fakt by s tím mohli něco udělat.
Nějak to tu umlklo. Co takhle nějaké další komentáře nebo aspoň dojmy?
@GodOfTheSick (13.04.2015 13:15): Jop, jedina vec, ktoru by som tejto hre vytkol (a ktora ma fakt serie :)) je loading. Kazda mini lokacia sa nahrava, ja keby to bola 3D zlozita, graficka zlozitost o rozlohe Slovenska. Rozmyslam ci za to moze Unity alebo uplne nieco ine, ale fakt je to niekedy na zabitie.
@mazar1234 (13.04.2015 13:47): Presne tak, tuto si aj ja pridam negativum ktore mi vadilo z celej hry asi ze najviac, obzvlast na pomalsom kompe. Mizerna optimalizacia pri nahravani kazdeho interieru kadibudky v meste. Ak by to poriesili dodatocne, ako napriklad CDP pri prvom zaklinacovi, bolo by to super, ale velmi tomu neverim (pretoze Unity a preto ze to nie su poliaci ;-)

@Say (13.04.2015 13:19): v PoE je grafika kombinovana, oblasti su komplet predrenderovane a rucne dokreslovane 2D sceny s viacerymi vrstvami, realtime 3D renderovane su iba postavy, npc a nepriatelia.

Inak hra vyborna, moj zaverecny save udava 87 hodin, rozhodne si dam este niekedy replay (dlhe texty ani duse som nejak extra necital a ze ich tam je)...
@mazar1234 (13.04.2015 13:47): Neviem ako na tom bola pôvodná verzia (viem, že bola kritizovaná), ale Enhanced edícia mala skutočne takmer bezproblémové loadingy. Čo je dôkaz, že keď sa chce, tak to ide. Tiež nevidím zmysel, prečo by sa mala malá búdka loadovať tak dlho ako jedna celá mestská lokácia, ktorá pritom tak či tak nie je až tak veľká a tiež by sa mala loadovať kratšie.
@GodOfTheSick (13.04.2015 13:15): Ano, loadovanie kazdej kadibudky o rozlohe 1 meter stvorcovy, ktore trva rovnako dlho ako nahravnie celej mestskej stvrte povazujem za zdaleka najhorsiu chybu celej hry.

Napr. ma to strasne sralo v pevnosti, kde namiesto toho aby rozsirovali sortiment jedneho obchodnika podla postavenych budov tak tam dali zvlast budovy s jednotlivymi obchodnikmi takze ked si chcel hrac vsetkych obehat a nakupit co potreboval tak sa na to radsej hned vysral lebo by tym zadrbal pol hodinu.

Rovnako nutnost ked chce restovat v keepe, tak musi vojst do hostinca a potom este dalsi loading na poschodie, vyspat sa aby bol prislusny bonus a zase 2x loading aby sa dostal von.

Ako toto fakt nezvladli a urobili to najhorsie mozne ako sa dalo, aka Witcher loading syndrom na druhu.
@GodOfTheSick (13.04.2015 13:15): mě to tak hrozný - nepřijde - spíš jde o ukládání a nahrávání hry - je dobré občas ty uložené pozice promazat - stejně jako v Tormentu - aby se urychlilo otevření toho seznamu uložených pozic - nevím kam se to ukládá - tak to jednoduše promazávám postupně v herním menu.
(já mám herní čas u posledního sejvu přes 35 hodin jak jsem říkal celkový skutečný čas mám asi 60 - jelikož musím, boje opakovat, a někdy se třeba chvíli marně snažím, nějaké protivníky porazit něž se rozhodnu toho nechat a vrátit se tam až dosáhnu vyšší úrovně, a někdy si i zkouším různé dialogové možnosti.
Co se herní doby týče, tak PoE normálně podvádí, protože čas strávený čuměním na nahrávací obrazovku herní počítadlo započítává do herní doby. Vzhledem k tomu, že nahrávání je docela dlouhé a kdejaká pidibouda se musí zvlášť nahrát, tak herní čas narůstá, přestože hráč vůbec nehraje.

Největší extrém je v tomto Defiance Bay, kde při plnění některých úkolů během čtvrthodiny naskočí loading klidně 20krát, takže dobrých 5 minut se vůbec nehraje a dalších 5 minut tvoří jen přeběhnutí z jednoho konce lokace na druhý. Děs a hrůza. Takhle zadrbané snad žádné staré izoRPG nebylo, protože vstup do baráku v lokaci byl okamžitý.
tady už to 6 dohrálo - já mám odehráno zatím asi 60 hodin a teprv na pátém levelu - prozkoumávám nějaké to velké město - některé ty vzkazy od těch největší dárců v těch katakombách jsou dost vtipný.
Jdu si to dát podruhé. Tentokrát jsem si při tvorbě postavy trochu zaexperimentoval, tak jsem zvědavý, jestli jsou pravdivé ty prohlášení, že se nedá vytvořit nehratelná postava.
Je potřeba na závěrečný souboj mít úroveň 12? Jsem prakticky na konci a partu mám na úrovni 9. Rozdělaných 5 vedlejšáků, ale dvanáctka je i tak v nedohlednu. Podle návodu jsem dobrých 15 úkolů minul, ale už se mi moc nechce vracet a hledat je.
@Say (07.04.2015 23:31): Suhlas, obzvlast v tejto hre, kde maju vyvojari nad EXP uplnu kontrolu, t.j. vedia kolko ich hrac moze za hru dostat (max) a navyse umoznia nelinearne plnit vedlajsie questy plus skusenostami nabity megadungeon.
Vcera som uzavrel Act II, do konca este asi daleko a postavy uz takmer na max... ;-(
To je stejně jako BG 1 i 2 - level cap zvedne na rozumnou úroveň až datadisk :/

A je to hloupé - je fajn že se hra nežene za desítkami úrovní a omezuje munchkinování, ale neměla by "končit" předčasně při úplně normálním hraní.
U mna zatial 77 hodin a este som nedokoncil Act II ;-)
Postavy na 10 urovni, v dungeone Od Nua som sa zasekol niekde v 13 leveli, neviem tam prejst cez jedny dvere.

@pipboy (07.04.2015 17:34): Podobne to vnimam aj ja. V sucasnom stave by tie bounty-hunter questy mohol kludne generovat nejaky skript...
Ad bounty questy, tam byla docela skoda ze je to proste o tom prijit, povrazdit, vyzvednout odmenu - zadny dialog/alternativa nic.
No vida, tak ten level cap mi přišel podivně nízko oprávněně. Asi developeři počítají s tím, že průměrný hráč nebude zkoumat každý píď mapy.
@pipboy (07.04.2015 12:36): Jj mam to podobne, hoci nie az tak na zaciatku II. skor az po splneni vsemoznych bocakov, hlavnu liniu (Ostrov) este nejdem a uzatvaram si vsetko vedlajsie na maximum.

Teraz ma dost serie ako mi pretekaju medzi prstami desattisice EXP z Bounty-Hunt questov, kedze som ich objavil az nedavno a uz to uz som bol chvilu na lvl 12. Skutocne mohlo byt tak 15, alebo zredukovat odmenu EXP za questy a nechat 12.

Hoci niektore su znacne narocne pre slabsie druziny je to velmi dobry sposob ako uz skor ziskat vela EXP a penazi tiez teda.
Jinak teda na levelcap jsem dosahnul na zacatku 3. aktu a je to takove smutne ze neni aspon 15.
Dohrano. Steam rika 96 hodin, ale vzhledem k tomu ze mam ve zvyku nechat hru bezet a delat neco jinyho, bude to spis tak neco pres 80. S vyjimkou finalniho bosse Endless Paths jsem spachal snad vsecko, vyjma asi 2 questu co jsem spachat nechtel a taky se mi nejak podarilo nenabrat Palleginu, resp. po prvnim setkani uz jsem ji nejak nikde nepotkal.

Neni to zrovna silna devadestka, ten bojovy system je tezky overkill a naopak craftovaci atp. systemy mi prijdou odflaknute, ale napsane je to hodne pekne.
Dohráno. Celkem něco málo přes 40 hodin.
S výjimkou endless paths jsem toho myslím moc nevynechal, ale úplně každý kout každé mapy jsem neprocházel.

Konec byl super, poslední lokace mi připomněla Fortress of regrets a rozhovory tam proběhlé v mých očích pozvedly hru nad BG2, se kterou je to jinak na srovnatelné úrovni ve všech ohledech.

Další věc, ve které Pillars vedou nad BG, jsou rozhovory a jejich ovlivňování charakteru hlavní postavy. Zvláště možnosti stoic a rational mi vyhovovaly.

Jo, a taky mi zůstalo na krku dítě z Twin Elms. Nechal jsem si ho v inventáří, což bylo v epilogu zmíněno. :-D
@Hydr0gen (06.04.2015 18:34): Ked Neverwinter, tak uz skor ako Mask of the Betrayer, ale NWN2 by som do toho vobec netahal. Ma to blizsie k Baldurs Gate stavbou sveta a moznostami pohybu po nom atd.

Dragon Age: Origins zas malo viac spolocneho s prvym Neverwinter Nights, a vobec neviem ci je to prave porovnatelne s Pillars. To je ako pytat sa, ci je to lepsie ako Skyrim (alebo Gothic) :)
Mazar má pravdu. Pillars of Eternity je úplne iná hra ako DAO s inými ambíciami a herným štýlom. Porovnávať ich je nezmysel, že niekto mylne DAO prisúdil štatút duchovného nástupcu Baldur´s gate a nazval to poctou starým RPG netreba brať vážne. Pillars of Eternity je čistý oldschool.

S prvou časťou otázky neporadím, pretože ak ma niečo v novom Obsidiane vyložene nebavilo, tak sú to práve súboje. Možno je to o zvyku, možno o tom, že nemam nahrané kvantum starých RPG, ale ten štýl mi bohužiaľ nesadol. Na druhú stranu, ak sa na hru pozriem objektívne, tak nemôžem vyložene kritizovať, viaceré prvky, s ktorými som mal problém (a to vrátane tých súbojov) zrejme väčšine vadiť nebudú. Aj podľa recenzií, ktoré sa väčšinou vyjadrujú cez superlatíva, je tomu tak.
@Hydr0gen (06.04.2015 18:34): Ja myslim ze je to urcite skor ako Baldurs 3 nez by to islo smerom NWN. Subojov je celkovo podstatne menej ak chces (iste stealth moznosti a moznost prejst niektorou lokalitou v prevleku), navyse neexistuje respawn takze vycistena mapa je proste uz vycistena a hotovo.

Za mna rozhodne o dost lepsie ako NWN, to ma nudilo a ani jeden diel som nedohral, Pillars ma hrozne moc bavi stale od zaciatku. Co sa tyka DAO tak je to v prvom rade uplne ine, vobec by som to neprirovnaval. Pillars je komplexnejsia hra.

Ako prve by si sa mal pytat ci ta bavili Baldursgejty, ak nie tak ingoruj. Ak ano urcite utekaj hrat.