Občas mi připadá, že ten balancovací tým vůbec nemá ponětí, co dělá...To je jako kdyby tu hru vůbec nehráli.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=807170
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=807167
Pokud tohle pustěj na hlavní servery, sage/sorc healer se stane naprosto nepoužitelným v operacích a ani do těžších flashpointů bych se s ním nepustil. Consumption chtěj připodobnit těm nouzovejch dobíjecím abilitám u jinejch tříd, ale vůbec jim nedochází, že častý používání consumption je základem rotace a že nemáme žádný jiný dobíjecí ability nebo healy/útoky, co by nežraly force.
Aby se sorc healer nevyšťavil, bude muset co nejvíc času stát a nic nedělat, protože nějaká burst healing fáze ho může pěkně rychle zcela vyždímat a s 3m cooldownem na abilitě, která mu přidá jen asi třetinu max force a bez free healů/útoků si potom může tak leda udělat kávu a sledovat, jak všichni umíraj. Nehledě na to, že stacky force surge a některý set bonusy vázaný na consumption ztratěj smysl.
Druhá věc je watchman sentinel/annihilation marauder. Na tuhle novou rotaci si všichni stěžujou už od 3.0 s tím, že je nudná, dlouhá, komplikovaná a nemá žádnou plynulost. Bioware z nějakýho záhadnýho důvodu rozbili zábavnou burst/dot hybridní třídu, na kterou si nikdy nikdo nestěžoval, a udělali z ní nudnej a krkolomnej odvar ostatních dot tříd.
Teď se tvářej, že by konečně chtěli zareagovat na 4 měsíce hejtu, nicméně daná změna neřeší vůbec nic a dělá rotaci ještě zmatenější, s tím, že spousta cooldownů si bude překážet. Navíc je to rotace, kterou plánovali původně (před spuštěním 3.0), ale na testovacím serveru je s tím všichni poslali někam. Protože se to údajně vůbec nedalo hrát, tak to upravili aspoň do současný verze. A teď asi doufaj, že na stejnou věc bude jinej ohlas. Záhadný myšlenkový pochody.