Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Eru (29.04.2015 11:55): Takže Ziost nie je zatiaľ ukončený? Zaujímavé.

Ten Quick Time Travel som si všimol a rozhodne ma to nepotešilo, sťažujú sa na to viacerí. A tú zmenu u CZ-198 úprimne nechápem, tie dva flashpointy v rámci Weekly mi práve prišli fajn.
Pár postřehů:

S dohrání Ziostu není kam spěchat. :-(

Priority Transport skilly již nemají cooldown. Bohužel slíbený nulový Quick Travel (QT) a Emergency Fleet Pass (EFP) pro preferred status hráče není. QT cooldown je 20-26 min, EFP 90-180 min. Tedy stejně jako F2P hráči. Jestli je to bug nebo si to někdo z BioWare/EA rozmyslel ukáže až čas.

CZ-198 Weekly již nevyžaduje splnit 2 flashpointy, ale zabít jednoho 120k champion droida. Od původně zamýšleného 5 minutového respawnu se naštěstí ustoupilo a je teď velmi krátký. Když k tomu započítáte, že dailies trvají cca 12 minut, tak je to další rychlý způsob jak si vydělat 42 basic a 12 elite commendations.
Hah, Gree event jsem nečekal tak brzo od toho posledního...

Snad ten operační GF bude fungovat, 16 ultimate comms z lehoučkejch sm padesátkovejch operacích zní jako velký lákadlo a až trochu přepísklý. Jakkoli teda ten commendation gear asi stejně za moc nestojí...
Aha, ja som myslel, že si o tom aspoň čítal, keď sa o tom tak fundovane vyjadruješ :) Potom prepáč za spoilery ;) To vysvetlenie SoR je presne také, ako som popísal. Pokiaľ berieš do úvahy len Forged Alliances, z toho sa samozrejme záver spraviť nedá a logicky to do seba úplne nezapadá. Ale celkovo je v rámci vnútornej logiky univerza bezproblémové.
Já se ještě nedostal k SoR, takže je asi možný, že je to tam vysvětlený...čerpám jen z toho, co je dostupný do levelu 55:)). A tam to fakt vyznívá podivně...
Ale veď on predsa nezmenil svoje presvedčenie len tak... Pokúsil sa splynúť so silou, čo sa mu ale úplne nepodarilo. Ďalej sa posunula len jeho časť a tá časť, ktorá sa uchýlila späť k temnej stránke sily, aby vydržala dlhoročné imperátorove mučenie ostala v jeho tele pod kontrolou. Na konci obe časti jeho mysle splynuli do jednej a našiel svoj pokoj. Ale neviem, prečo to vlastne vysvetľujem, keď podľa mňa je ti to aj tak jasné a celkovo proste nevidím dôvod vnímať to tak, že to znižuje jeho konečnú voľbu v KOTORe. Prečo by aj malo, pôvodný Revan (ktorého vidíme ako ducha) by k podobnému riešeniu nikdy nedospel. Celkovo mám pocit, že veľa hráčov sa nad tým zamýšľa ešte menej a kritizuje to tak nejak z princípu. Horšie by som to vnímal, keby mu skutočne len tak z ničoho nič "hrablo", ako popisuješ ty, ale to sa predsa nestalo. Práve to by znižovalo váhu záveru KOTORu-
S tím kotorem jsem to myslel tak, že váha toho jeho znovuzrození a návratu k light side je dost snížená tím, že mu potom zase hráblo a rozhodl se vyhladit půl galaxie...

Jinak on měl původně ve Foundry umřít. V betě se neteleportoval pryč, nýbrž šel normálně lootovat. Napovídá tomu i ten jeho závěrečnej monolog, kterej kopíruje Malakova poslední slova před smrtí v prvním kotoru...
https://www.youtube.com/watch?v=t4l-JfD3Z1E
Áno, nemuseli ho vôbec vyťahovať, ale stojím si za tým, že keď ho už vytiahli, Shadow of Revan je pre neho dôstojnejším uzavretím ako flashpoint Foundry. Príbeh KOTORov to podľa mňa nepodrýva vôbec nijak, jediný problém vidím v Exile, ktorý je tam odbitý veľmi povrchne a nezdá sa mi ani jeho zvolená podoba.
Podle mě Revana v SWTOR vůbec neměli vytahovat, celá tahleta jeho genocidní eskapáda podrejvá příběh KotORu. Nechal bych tam pár odkazů, viz quest Chasing history na Taris či sochy na Corellii, ale samotnou postavu bych nechal mrtvou.

Tím spíš, že Exile v Bioware podání působí jako zamilovanej Revanův sidekick a třeba Kreia tam taky nedává smysl. Žádnou z těchhle postav bych nevytahoval a postavil bych SWTOR okolo něčeho novýho.
Toho Revana kritizuje kdekto, ale mne teda príde, že zmysel to pomerne dáva. Že je to zbytočne megalomanské, to je iná vec. Na druhú stranu som radšej, že to uzavreli takto, ako jeho smrťou vo Foundry.
Jak se tu nedávno řešilo, zda jsou starší operace udělatelný v méně lidech, tak dneska jsem se neplánovaně připletl do skupiny, která to našponovala docela fest.

16m nightmare Karraga's Palace - v šesti lidech, bez tanka, s jedním healerem. Tři lvl60 hráči, 2x55, 1x undergeared lvl50. Pouze dva jsme znali mechaniky. Byl to místama slušnej záhul.

Jab: Tak ono bylo jasný, že emperor se vrátí, už v rámci warrior lajny se dozvíš, že není mrtvej, jenom se odjel válet někam na pláž nabírat síly pro návrat. Dává to větší smysl než celá ta věc s Revanem imho:)).
Tak už ve středu přijde Ziost a Emperor. Umře padouch, objeví se větší padouch, obživne ještě větší padouch... Člověk musí mít rád ty class stories, které se drží trochu při zemi.

Btw taky už bude ten outfit designer a zkrátí se časy teleportů (mezi lokacemi a na flotilu).
Jinak dnes jsme se přes toho corruptora nakonec (po několika dalších wipech) dostali. Nicméně Brontes jsme dali jen jeden pokus, protože jsme toho měli už dost. I přes důkladný naplánování jsme se tentokrát nedostali ani přes první fázi, to minule jsme se opakovaně dokopali dál. Takže u mě hard mode Brontes stále nepokořena.:-D

http://i.imgur.com/aDyxnfx.jpg

Ty hard mody jsou obecně dlouhý, ve story modu proběhneš DF+DP dohromady kolem dvou hodin jako nic. Ty operace samotný nijak extra dlouho netrvaj, akorát se člověk nesmí zaseknout na bossech, což je v Hm DF/DP dost pravděpodobný. Plus v 16 lidech je větší šance, že se bude někdo odpojovat, odcházet telefonovat apod...

Pokud ti jde hlavně o to dodělat Oricon story, zkus se někdy přihlásit na SM, to bude výrazně pohodlnější...i na fleetu se dá často splašit grupa, která tě vezme.
@USER47 (24.04.2015 14:21): Hele, líbilo, ale bylo to fakt dlouhý. Chtěl jsem končit max. v 11 a nakonec jsem šel spát skoro o půlnoci, no ráno jsem do tý Prahy skoro nedojel... :-). Jinak mi to přišlo celkem jednoduchý, aspoň teda na taktiku, sice jsem těm anglánům moc nerozuměl, ale po prvním wipu to bylo vždycky všechno úplně jasný. Brzo se zase na něco joinu.
Néé, lvl 55 - underworld tier (168). A to jenom armorings kvůli set bonusu, mody a enhancementy 172. SnV je lvl 55 operace, viz. tenhle přehled:

lvl50
- Eternity Vault
- Karraga's Palace
- Explosive Conflict

lvl 55
- Terror from Beyond
- Scum and Villainy
- Dread Fortress
- Dread Palace

lvl 60
- Ravagers
- Temple of Sacrifice

Kdybych chtěl setbonusovej lvl 50 gear, tak by mi stačil 146 campaign gear za pár basic comms:).
Tak po včerejším HM SnV má můj trooper konečně 4 piece set bonus, asi ho trochu provětrám v nějakejch lvl 55 operacích.

Jak se ti to jinak líbilo, Karasi? Překvapilo me, že jsi vydržel do konce, SnV je snad nejdelší operace ve hře. Má 7 bossů místo obvyklejch pěti a některý věci tam trvaj dlouho, například ta stealth infiltrace po skupinkách či boss s nakupováním droidů. Hard mode vždycky zabere celkem dost času.
Jinak on ten Oricon z příběhovýho hlediska taky nestojí úplně osamoceně, je to jen vyústění linky, která začala v Belsavis planetární linii na imp straně, navázala lvl50 operacema Karagga's Palace, Explosive Conflict, questěním v Section X a pak se táhla skrz všechny lvl55 operace - Terror from Beyond, Scum and Villainy, a nakonec Oricon + Dread Fortress, Dread Palace.

Na lvl55 máš ještě minilinku v CZ-198 (2 tactical flashpointy + hard mody + pár solo dailies), pokud jsi to ještě nedělal. Na fleetu buď v supplies nebo GTN sekci bude nějakej flashpoint courier, kterej to odstartuje.
Karasman: Oricon linka je zakončená dvěma operacema - nejdřív Dread Fortress a pak Dread Palace. Sehnat na to lidi pořád jde, navíc naše guilda to dělá prakticky každej tejden. Zrovna v pátek na imp straně jsme dělali obě operace za sebou ve story modu, teď ve středu na rep straně se můžeš přihlásit na hm verzi Dread Fortress (16m, takže žádnej stres).
http://esiguild.enjin.com/ops

Ale dá se na to s trochou štěstí sehnat i náhodná grupa, akorát bych se asi napoprvý nepouštěl do HM 8m, protože to ani na lvl 60 není žádnej med:).

To samý platí i pro ostatní lvl55 operace, buď se přihlásit na guild run (ve čtvrtek SnV například), nebo mít štěstí na fleetu, případne zkusit dát skupinu dohromady sám. Na story mody bude těžší shánět lidi, protože pro lvl 60 hráče už je loot k ničemu a weekly se počítá jen z hard modů.

A taky vždycky můžeš zkusit ty Ravagers a Temple of Sacrifice, na ty seženeš lidi vždycky a bude ti tam padat pěknej set bonusovej gear:).

Co se týče group finderu, na lvl 60 už bohužel spoustu lvl55 obsahu nemáš dostupnou. Ale konkrétně operace se stejně dávaj dohromady převážně na fleetu a group finder moc lidí nepoužívá. To spíš na flashpointy.
@Karasman (20.04.2015 10:09): Operácie som nikdy nehral a popravde ma ani až tak nelákajú. Ale zohnať na ne skupiny nie je až taký problém. Presne od toho sú dobré napríklad gildy, kde ťa do skupiny zoberú a zaučia. Alebo si taktiky môžeš naštudovať sám :)

Už 28.4. naviac príde nový príbehový obsah.
Tak upřímně nevím, co teď dál, po zakoupení datadisků jsem dohnal svého troopera na lvl 60 a dojel příběh Revana. Šel jsem ještě quest linku, která končí tím, že musím dát operaci Dread Palace (nebo tak nějak), jenže sehnat na tohle lidi je prakticky nemožný a když už se stane zázrak, že opravdu někdo dává skupinu na tuhle operaci dohromady, tak mě nechtějí vzít, protože jsem to nikdy nejel. A totéž samozřejmě u další FP/Operací.

Takže už jsem momentálně dva večery hrál tak, že stojím ve Fleetu, marně se snažím k někomu připojit a cca po půl hodině to vzdám a znuděně vypnu. Neustále grindovat daily mě nebaví, stejně jako moc nechci rozjíždět další postavu, protože to je stejně o tom ji rychle vyhnat na max level a grindit end game operace.

Jak funguje ten group finder? Vůbec si tam nemůžu zvolit, co chci, protože mám lvl 60. Chtěl jsem se třeba připojit na ten Dread Palace a vůbec to nemůžu zvolit, protože je to jen lvl 55-59. Na 60 můžu zvolit jen Ravages.
Asi maj fóbii z mravenců:).

Já bych se u manaanu nezlobil za nějakej pěknej podvodní daily hub, přišlo mi, že něco podobnýho plánovali a nechali si tam pro to ten taxík za zdí, ale asi to nakonec přehodnotili:/.

Podvodní stronghold s rybičkama za oknem by taky byla pěkná, jakkoli v rámci lore trochu problematická.
@USER47 (19.04.2015 22:28): To je samozrejme pravda, ale Yavin mi celkovo dáva ešte menší zmysel. Hlavne mohli konečne využiť ten Manaan a miesto toho pridávajú novú planétu :) Alderaan by bol v pohode, ale veľa hráčov ho nemá rado, neviem prečo....
Pěknej mount...nicméně Ziost na těch současnejch screenech nevypadá moc poutavě:).

Zase konkrétně obyvatelům Manaanu a Vossu by se asi nelíbilo, kdyby jim tam developeři začali stavět rezidence a prodávat je občanům republiky/impéria:). To spíš třeba Alderaan by dával větší smysl...A Yavin je v pohodě pro nějakýho Sitha:)).
@USER47 (19.04.2015 22:07): Nebaví, respektive nie až tak, ale rád by som tam raz dosiahol legend status :)

Inak nový stronghold bude vraj na Yavine http://dulfy.net/2015/04/19/swtor-anahei ... r-flash-drive-files/ Je mi jasné, že bude drahý, takže si ho nebude môcť dovoliť ani zďaleka každý a vyzerá pekne, ale.... úprimne nechápem logiku, akou sa tvorcovia riadili pri výbere planéty. Nehostinný imperiálny mesiac bez civilizovanej populácie a na ktorom je obrovský výskyt temnej strany sily... no neviem neviem. Ďaleko väčší zmysel by dával neutrálny Manaan, alebo Rishi, dokonca aj ten Voss.
Dostane to každá, mount bude stejnej, ten druhej předmět může bejt jinej. Já na všech osmi dostal buď 3h xp boost nebo nějakej hnusnej dye module.

U toho 12x levelování přes class story se asi počítá s tím, že máš nějakýho high level alta, kterej to může přece jenom usnadnit...Osobně mám kvanta basic comms na většině svejch postav, takže obměnit gear každejch řekněme 7 levelů by nebyl problém, tím spíš že tam je to dost levný (7 comms armorings/hilt, 2 comms mod/enhancement). Zase úplně nový hráči by asi neměli tímhle způsobem levelovat, protože by zaprvý přeskočili většinu všech questů ve hře a navíc by se ani pořádně nenaučili hrát svou třídu.

Co se KDY týče tak tam netuším, jak to je, protože do toho vstupuje i ten bolster apod. Pokud je na vyšších levelech nepřístupnej, může to znamenat, že je balancovanej na level 55 a hráči nižších levelů jsou nabolsterovaný na tuhle úroveň. S tebou by to asi nic neudělalo.

Přinejmenším bossové by ale trvali prasácky dlouho, protože v KDY i ve více lidech trvaj dýl než v normálních flashpointech (je to dimenzovaný pro víc DPS), a nemohl bys používat léčicí stanice. Nicméně to můžeš zkusit, pokud tě KDY z nějakýho záhadnýho důvodu baví:).
@USER47 (19.04.2015 12:44): Dík! Ten mount síce nemusel byť ružový (a k tomu som dostal ružový dye :D ), ale inak je fajn. Ale zatiaľ som pozeral len jednu postavu, neviem, či to dostane každá, alebo ako to funguje...

Inak na 12x boost som počul zmiešané názory. ľudia si to síce aj pochvaľujú, ale súčasne dodávajú, že je problém s vybavením, ktoré musíš obmienať každú chvíľu za lepšie a nie je za čo. Takže aj tak je nutné odohrať aj nejaké sidequesty a pod.

Inak kedže si tu najväčší expert na SWTOR, tak ma zaujíma, či sa dá podľa teba odohrať sólo Kuat Drive Yards napríklad na 60 leveli, keďže od 55 už nie je k dispozícii v group finderi :)
Zrovna tohle je šňůra nějakejch akcí pro fanoušky, kde se můžeš ožrat s komunitním týmem Bioware, je tam nějaká sekce otázek a odpovědí apod...Pak právě účastníkům rozdali tyhle kódy, který se šířej dál (na každej link může kliknout max pět lidí, každej dostane svůj link atd.).
http://www.swtor.com/blog/star-wars-old- ... san-diego-california

Jinak co se ingame akcí týče, nějakej kalendář se dá podle mě najít u Dulfy, ale jsou to neoficiální údaje pocházející od data minerů. Bioware obvykle oznamujou eventy jen krátce před jejich spuštěním.

Mně by se 12x XP taky celkem hodilo, akorát asi v květnu nebudu mít žádný velký množství času. Asi bych si udělal knighta, stejnýho jako mám teď, akorát místo sentinela bych udělal vigilance guardiana, protože ten je momentálně asi o 100% lepší ve všech směrech:/.
@USER47 (19.04.2015 17:08): To by se docela hodilo, zrovna zvažuji, jestli si po dohrání, dám ještě nějakou postavu, nebo toho nechám. Jako příběh mě docela baví, ale jinak se to hrozně vleče. :)

Mimochodem ten cantina event to je vlastně co? To jsou nějaký ty pravidelný či nepravidelný speciální akce? Ve WOWku byl integrovaný kalendář, kde se dalo najít, co se kdy bude dít, tady je něco takového, zatím jsem to nenašel.
Když už zmiňuješ ten boost, tak hráči, co budou mít 4.5. aktivní subscription, dostanou 12x class story xp boost, což v podstatě umožní projít si rychle nějakej příběh bez nutnosti grindování sidequestů:).
Já jsem byl v grupě asi jednou. (A kupodivu jsme to nakonec zvládli.)
Ale raději si počkám pár levelů a pak si jdu na misi pro 4 sám.
"Spíš mám s flashpointama problém já, protože všichni někam strašně chvátaj a já z toho mám kulový. Tuhle mě někdo popoháněl ať ty cutscény odklikám, protože zrovna u toho vaří... :D"

Jo, občas člověk natrefí na blbce. V normálních flashpointech v rámci levelování to ale obvykle nebejvá problém, maximálně v KDY, který většina lidí už proběhla tolikrát, že už ho maj plný brejle.

A pak v hard modech, kde se tak nějak očekává, že story už znáš. Nicméně většina z nich stejně dlouhý cutscény nemá, takže když zmíníš, že jsi tam poprvý, nikdo tě nejspíš popohánět nebude. Kromě Black Talonu/Esseless, kde bych v hard modu skupinu opustil i já, pokud by někdo chtěl sledovat všechny ty cutscény.
Tak jasně, ono na nižších levelech ani žádný pevný rotace většinou nebejvaj a celkově na tom při solo questění moc nesejde. Ovšem v endgame flashpointech a operacích je celkem důležitý znát, jak jdou jednotlivý ability dohromady, což nějakou základní rotaci utvoří.

Obvykle ne úplně pevnou, ale člověk musí aspoň vědět, jakej útok by měl používat okamžitě jak mu skončí cooldown, nějakou prioritu výplňovejch útoků apod. Já taky nejsem žádnej hardcore raider, ale štve mě, že právě ten watchman dost ztratil intuitivnost a plynulost, kterou měl před 3.0. Dřív jsi měl jeden hlavní burst útok, dvě krátký dot (damage over time), který měly delší cooldown než trvání, takže jsi nemusel věnovat pozornost načasování jejich reaplikace, a pár výplňovejch útoků na generování focusu.

3.0 rotace spočívá v tom, že buď musíš sledovat debuff bar nepřítele se třema dlouhejma DoT a reaplikovat každou v pravej čas, nebo namemorovat 36s rotaci a prát to tam zpaměti, což může fungovat na statický figuríně, ale v operaci či flashpointu se to obvykle člověku rozpadne pod rukama. Nehledě na to, že nadesignovat komplikovanou rotaci křehký melee třídě jako je sentinel je zběsilost, protože i bez toho máme problém udržet se v dosahu cíle a současně se vyhejbat všem aoe, řešit mechaniky a přežít u toho.
@Jab (17.04.2015 12:47): Zatím si nikdo nestěžoval. Teda kromě jednoho případu, kdy jsem nějakým záhadným omylem naklikl v group finderu kromě DPS i roli tanka, a že jsem tank, jsem zjistil až tehdy, když mi všichni začali nadávat. :D

Tak samozřejmě že ty ability neklikám úplně bezhlavě, trochu pořádek a systém v tom mám, ale svůj vlastní, poměrně jenoduchý, takže rozhodně to není ta promyšlená optimální rotace, kterou se musíš nazpaměť naučit podle internetu.

EDIT: Spíš mám s flashpointama problém já, protože všichni někam strašně chvátaj a já z toho mám kulový. Tuhle mě někdo popoháněl ať ty cutscény odklikám, protože zrovna u toho vaří... :D
@Crash (17.04.2015 12:43): To bych s tebou tedy nechtěl být ve flashpointu. ;)

Jinak všichni ti sentinelové atp. budou vždy na houby. To je holt tak, když jsou skoro všechny útoky do 4m a člověk musí neustále pobíhat jak trotl.
Občas mi připadá, že ten balancovací tým vůbec nemá ponětí, co dělá...To je jako kdyby tu hru vůbec nehráli.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=807170
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=807167

Pokud tohle pustěj na hlavní servery, sage/sorc healer se stane naprosto nepoužitelným v operacích a ani do těžších flashpointů bych se s ním nepustil. Consumption chtěj připodobnit těm nouzovejch dobíjecím abilitám u jinejch tříd, ale vůbec jim nedochází, že častý používání consumption je základem rotace a že nemáme žádný jiný dobíjecí ability nebo healy/útoky, co by nežraly force.

Aby se sorc healer nevyšťavil, bude muset co nejvíc času stát a nic nedělat, protože nějaká burst healing fáze ho může pěkně rychle zcela vyždímat a s 3m cooldownem na abilitě, která mu přidá jen asi třetinu max force a bez free healů/útoků si potom může tak leda udělat kávu a sledovat, jak všichni umíraj. Nehledě na to, že stacky force surge a některý set bonusy vázaný na consumption ztratěj smysl.

Druhá věc je watchman sentinel/annihilation marauder. Na tuhle novou rotaci si všichni stěžujou už od 3.0 s tím, že je nudná, dlouhá, komplikovaná a nemá žádnou plynulost. Bioware z nějakýho záhadnýho důvodu rozbili zábavnou burst/dot hybridní třídu, na kterou si nikdy nikdo nestěžoval, a udělali z ní nudnej a krkolomnej odvar ostatních dot tříd.

Teď se tvářej, že by konečně chtěli zareagovat na 4 měsíce hejtu, nicméně daná změna neřeší vůbec nic a dělá rotaci ještě zmatenější, s tím, že spousta cooldownů si bude překážet. Navíc je to rotace, kterou plánovali původně (před spuštěním 3.0), ale na testovacím serveru je s tím všichni poslali někam. Protože se to údajně vůbec nedalo hrát, tak to upravili aspoň do současný verze. A teď asi doufaj, že na stejnou věc bude jinej ohlas. Záhadný myšlenkový pochody.
@Eru (16.04.2015 01:07): Na to jsem se dost těšil, aj jsem si to předem označil v kalendáři. :) Minimálně jednu další postavu zkusím vytáhnout na lvl 55. Škoda, že nejsem subscriber, šlo by to ještě rychleji...
Postav můžeš mít maximálně 22 na jednom serveru. Vzhled postavy (včetně rasy) změnit v průběhu hry můžeš (za cartel coins), nicméně pohlaví ne.

Podle mě to moc řešíš, prostě rozjeď postavu jakou chceš, flirtuj kdy chceš, neflirtuj když nechceš.

O nic zvláštního nepřijdeš, moje consularka ani juggernautka taky svoje šukatelný companiony nepřefikly, protože je nemám rád.
@USER47 (12.04.2015 19:40): To je právě to, člověk neví, zda s nima tu romanci nakonec mít bude, když bude odpovídat, dle pravdy či RP. A nechce se mi vzdát oblíbených "voice-actress" kvůli ničemu. Je možný mít 16 vytvořených postav či změnit pohlaví? Nepředpokládám. :-D
O příběhy jednotlivejch companionů nepřijdeš. Každej companion má svůj minipříběh, kterej ti odvykládá ve stylu Mass Effectu/Kotoru/Dragon Age prokecáváním na lodi postupně s tím, jak postupuješ v hlavním příběhu a získáváš jejich affection.

Pro těch pár šukatelnejch companionů jsou tam dvě mírně odlišný verze podle toho, zda se rozhodneš s nima něco mít nebo ne. Nicméně prokecat je můžeš v každým případě. Je tam pár míst, kde ti nezvolení [flirt] možnosti v konverzaci může uzavřít možnost na romanci, tak na to kdyžtak bacha:).

Kvalita romancí je taková rozporuplná...Ono to celý působí většinou dost zkratkovitě a Biowarovsky, ale víceméně ok. V rámci těch postav co jsi zmiňoval, má bounty hunterka docela roztomilou romanci imho.
USER47 + Eru: Díky. :-) A ty romance s companionama jsou na tom jak? Přijdu o něco (zajímavý hlášky, příběh), když je oželím? Tady vidím spíš to jádro problému romance vs dabing... :-/