Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Mirdaa (20.05.2015 15:16): Zatím se snažím nestranit nikomu a brát to podle konkrétních lidí. I když tuším, že volba bude nevyhnutelná :) Zatím mě teda zamrzel třeba osud žháře, kdy jsem čekal trochu volnější interpretaci zákona, ne že ho hned pověsí :D
Tak po devíti hodinách stale na první mapě. Ještě oběhnout par otazníku a za Vesemirem do hospody. Grafika celkem dobrá až na tu trávu, ovladání po přehození taky ujde a boje mě vyloženě baví. Mála Ciri se povedla a Yennefer.. no asi jsem se zamiloval:-) nejhuř zas dopad Geralt.
Zas ty "hnusny" rozhodnutí a přemyšlet ještě dnes zda jsem udělal spravně.. co vy, na jakou stranu se spíš přiklaníte, Temerie-Nilfgaard??
Nejlepší zážitek prozatim setkání s polednicí a jazyk polsky:-) (bych ani nepoznal, že nás příběhem opět provází Marigold)
Jinak co se mi to tak rozleželo v hlavě, je to po jedničce asi nejlepší hra, co jsem hrál. Když to srovnám s takovým New Vegas, co jsem dohrál v den vydání W3, tak to je snad úplně jiný sport.. Ten rozsah, ta hloubka, živost..
Tak s gtx960 a slaboučkým procesorem phenom II x4 955 jedu na 40-55fps na high-ultra samo sebou vlasy jsem vypnul. Takže jsem spokojen
@Jack_Dark (20.05.2015 13:13): No jo no, ťažký život feťáka...

Este k tym konom, prislo mi, ze snazit sa o bojovanie z kona je vcelku dost zle a tazko ovladatelne. Asi je lepsie zoskocit a vyriadit to po vlastnych nohach.
Hrozný to období mezi prací a čekáním až si to bude moct člověk večer zahrát.
@pipboy (20.05.2015 12:41): Na klavesnici je to stisk jednoho tlacitka a co jsem videl nastaveni gamepadu, tak dvojty stisk leveho sticku. Neumim si predstavit, ze bych kvuli tomu musel neco drzet, a zatim jsem to od nikoho jineho nez tebe neslysel. ._.

EDIT: Ad. VlasovePrace - prekvapive setrne, oproti takovymu TressFX nebe a dudy. Rozdil necelych 10 fps, s vyjimkou dialogu, kdy closeup zabery na dve vlasate kebule tomu daj zabrat vic, nez libovolny vyhled na nejzalidnenejsi ctvrt libovolne vesnice/mestecka. :)
kurvadrat jaky prakokot vymyslel, ze budu slejzat z kone na drzeni tlacitka. 2x me jebnou nez vubec zacne slejzat a pri slejzani dostanu jeste nejmin jednou kurcinal fagot zkuste mi nekdo tvrdit ze je to otazka preferenci.
@Maximus (20.05.2015 10:49): Asi záleží na oku a setupu. Já na 30fps zamčených žádné trhání nepozuruji. Právě naopak, když je to někde u 40FPS, tak mi to dělá stutter.



@mazar1234 (20.05.2015 10:41): To mi ani nevykládej. V každé druhé bitce přiběhnu k nepřátelům a mačkám LT nebo RT a chvilku mám brainfart než mi dojde co dělám špatně.
@Widl (20.05.2015 09:31): Tak vidim to velmi podobne. Zacal som hrat na "Medium + zopar High". Dal som locked 30 FPS a postupne som pridaval az som zatial skoncil na "vacsina Ultra + nieco High" a stale to ide rovnako plynulo. Dnes este skusim pridat aj posledne polozky co sa daju a uvidim. Hairworks som este nezapinal.

Akurat mam zatial problem s ovladanim, kedze po 180 hodinach v Dark Souls 2 (pricom som za ten cas nehral ani jedinu inu hru na gamepade) VZDY na zaciatku bojovania ako prve zacnem stlacat LT+RT buttony ako v DS utoky :-) az potom ked si vsimnem ze Geralt nerobi to co chcem tak sa spamatam a zacnem mackat tie gombicky na utok. Totalny nezvyk ze utoky su na gombickoch a nie na buttonoch.

Ale to chce len odohrat par hodin a "prepalit v mozgu" nastavenie.
@Widl (20.05.2015 10:12): Tak to ja mam asi uz ofixovany, me se klisnicka zasadne zabrzdi na brehu. Nicmene fast travel a nasledny spawn u cilove cedule, po kterem Geralt i s konem chvili tak nejapne visi ve vzduchu, zatimto kamera neskryvane obdivuje onen anal meho hribete...to jen tak z hlavy nevymazu. :)
@Maximus (20.05.2015 09:49): Která jiná AAA si zaslouží 100, když ne w3 ? Aktuálních cca 13-15 hodin mi stačilo k tomu, abych už teď věděl, že je to pravděpodobně nejlepší RPG vůbec .... Jasně, jsou tu drobné chybky, ale u tak obrovské hry se to dá odpustit, navíc nepochybuji o tom, že se to postupně vyladí ...
Od vydání mafie si nepamatuji, že by mě jiná hra tak hodně chytla ... Víceméně se dá říct, že 95 % dnešních her mě přestane po pár hodinách bavit u w3 je to právě naopak ... Tohle je prostě s láskou dělaná hra a je to sakra vidět !
Hodnocení je silně subjektivní, ale pro mě je zatím W3 jedna z nejlepší her, jaké jsem kdy hrál .. nevidím důvod, proč nedat 100 % po 15 hodinách hraní ... Kdyby se něco po 50 hodinách něco změnilo, tak hodnocení určitě změním, ale silně o tom pochybuji a ty drobné chybky witcherovi odpouštím
@LIUWIL (20.05.2015 08:01): ze je tam na neco tutorial neznamena, ze je to dobre udelane - kdyz uz, tak naopak. Navic jsem je po par hodinach vypnul, bo neslo hrat 10 minut aby na me nejaky nevyskocil. Mam rozdano 8 skillpointu a vsechno ve slotech je davno namaxovane, na coz nejem zrovna zvykly >_>

@HolyMeatball (20.05.2015 08:57): "Ze to ovsem nebude jeden velky open world, ale nekolik 'open world' regionu, bylo zname od zacatku. Snad nikdo nemohl s jejich rozpoctem a prislibem o 20% vetsiho sveta, nez ve Skyrimu, cekat, ze to nebude omezene a ohranicene." /// jako proc ne? Co s tim ma co delat rozpocet? Proc se lidi tvari, ze CDPR je porad nejaka banda indie cucaku?

@Say (20.05.2015 08:59): ad grafika, ty tvoje tri screeny, hlavne ten prostredni, jsou v tohmhle imho celkem reprezentativni.

Medveda jsem potkal tusim na jihu jak je otaznik zapadne od reky uplne dole v lese. Teda snad to s necim nepletu.
@Maximus (20.05.2015 09:49): Nova moda? Velmi cudne? To se tu deje uz hodne dlouho. :)

Osobne mi neprijde nic divne na tom tam plesknout hodnoceni po deseti hodinach hrani, u sebedelsi hry. Mechanizmy mam osahane a je to i tak uz vic, nez jen prvni dojem. S hodnocenim muzu jit vys, pokud se hre podari me jeste dostatecne prijemne prekvapit, nebo niz, pokud se ji naopak povede navezeny standard si neudrzet. Coz by platilo i v pripade, kdy bych mel nahranych uz 50 hodin. :)
To je nejaká nová móda hodnotiť 100+ hodinovú hru po pár hodinách?

To aj filmy hodnotíte po pár minútach? seriály po prvej časti? knihu po prvej strane?

Ja viem, že sa to dá upravovať, ale je to prinajmenšom veľmi čudné :)
Hláška s draky by byla o dost vtipnější v Kingdom Come.

Takovéto vracení hráče zpět do světa mi nevadí. Daleko víc mi vadí nedomyšlenost světa. Párkrát už jsem spadl do žlabu/koryta řeky/ďoury a nemohl jsem vylézt ven. Musel jsem dokolečka oběhnout půlku lokace.

Třeba v nedávno dohraném GTA5 je vždycky pro takové případy v blízkosti nějaké záchytné místo/pro auto výjezd jak se dostat snadno ven.
Ta optimalizace je naprosto parádní. Fakt jsem nečekal, že to nějak svižně rozjedu, ale ono to běhá 30 FPS na stařičkém i5 750, 4GB RAM a 270X v nastavení high/ultra. Palec nahoru a jsou v tomhle ohledu kluci hru od hry lepší.
@Say (20.05.2015 08:59): Ono to vylozene chce medvedi sadlo? Si ani nepamatuju. Kazdopadne na druhou nejvyssi obtiznost jsem ji nemel problem udolat jen za pomoci cetneho Yrdenu, bez olejicku. A jediny medved, na ktereho jsem v te vesnici narazil, byl spojen s hlavnim questem.
No jak ve W2 to nechci, chci otevřený svět. A lokací ať je klidně víc - ale ať jde mezi nimi cestovat bez teleportu. Ale jo, i tak je to super. To abych jen nehanil. Teď jsem v Novigradu a začala mě ta hra bavit jako svině. Je to jak kupecká Wyzima.

Ad open world - kdyby to bylo jak ve W2, stejně si budete stěžovat
Ad špatná grafika - pokud mi dotyčný nepošle screen z jeho W3 a pro porovnání screen ze hry, kde je podle něho lepší grafika, beru to jen jako trolling

Btw, Bodkine... Sami vývojáři pochopili, že W1 byl vhodnější setting pro svět zaklínače, než W2 a ve W3 to názorně ukazují. Feeling ze světa v té vesničce je prakticky umocněná, imo nejlepší 4. kapitola prvního zaklínače. To jen tak na okraj ;)

Btw, kde najdu nějakého medvěda? Potřebuju medvědí sádlo na olej proti přeludům k zabití polednice. Na těžší obtížnost je to must-have.
@Tvojematka (20.05.2015 08:39): Ze to ovsem nebude jeden velky open world, ale nekolik 'open world' regionu, bylo zname od zacatku. Snad nikdo nemohl s jejich rozpoctem a prislibem o 20% vetsiho sveta, nez ve Skyrimu, cekat, ze to nebude omezene a ohranicene. Nicmene uznavam, ze hlaska s draky je veru trapna (ackoliv sam jsem ji doposud nevidel). :)
Zatím mi asi nejvíc vadí open world, který není open world. Akorát několik bublin. Když dojdu ani ne na kraj mapy, spíš tak pět centimetrů od něj, hodí mě to zpátky s tím, že "sem nemůžeš jít, tady žijí draci". WTF?! Ve světě Zaklínače že žijí draci? To je mi novinka (když nepočítám ty dva). A když to zkouším dál, bez pardónu mě to otočí a zobrazí mi to mapu. Vážně?

Měli udělat radši jednu pořádnou a velkou lokaci. Jako v GTA V. Rockstar na rozdíl od CDPR pochopil, že lepší úlovek je jedna pořádná štika, a ne čtyři kapři (ano, půjčuju si hlášku z filmu Social Network).
@LIUWIL (20.05.2015 08:01): Jj, léčiva se do slotů taky dohazujou automaticky...no já za cca. 12 hodin hraní v tom inventáři zatím vlastně aktivně jen měnil zbraň a boty. A na koňa nasazoval batoh. :)

EDIT: Ale musím přiznat, že tutorial o těch skillech jsem ignoroval/přeskočil a pár hodin si tu hru sám stěžoval a nechápavě u toho kroutil hlavou, proč je to sakra tak těžké. :D Jinak se mi tenhle systém zamlouvá, je to zas něco trochu nového a člověk u toho na ty vyšší obtížnosti už musí trochu přemejšlet. Ačkoliv mi cosi říká, že ani ne v půlce hry už budu tak nějak mít všechny skilly, které chcu, a ty už budu maximálně pak jen dolepšovat.
@pipboy (20.05.2015 01:32): Vždyť jsou tam na to všechno tutoriály :D

Skilltree funguje tak, že si do nějaké skillu přidáváš body a ty skilly si následně přidáš do slotů které se ti odemykají jak postupně leveluješ.

Jinak neměl jsem potřebu nijak extra šátrat v invetnáři, tedy hlavně co se surovin týče. Materiál se stejně vyrábí u NPC a ke všemu lektvary stačí vyrobit jen jednou a pak už je jenom obnovuješ.
@Redfield (20.05.2015 01:17): To už bylo vidět z videí, že to nedopadne, tak dobře.. Každopádně steam recenze to jen potvrzují.. 2000 kladných 400 záporných.. Ovšem metacritic má zas 90 ku 7..
Co jsem četl, tak lidi jsou hlavně nespokojení z grafikou což mě plně nevadí stejnak to nemůžu rozject :D.. Spíš mi vadí to AI a nedotáhnutí projektu do zdárného konce..

Kdo hrál mění se nějak taktika nepřátel dle obtížnosti, a nebo jen trapně větší rány a vydrž mají ? Dle videí jsem usoudil, že tomu tak je.. Tak jesli to někdo vyvrátí ?
Třeba ty banditi ve videích.. 1 "útočí" druhej 2 stříli za 0 dmg zbytek stojí až čeká až chcípne ten předním.. Zaklínač haže salta skáče, jak zajíc a seká to, jak v devil may cry.

To skákání a sekání, které v 60-70% pomůže protivníka uspamovat je bez energie? A nebo je tam nějaký čas, na to uskakovaní ?


Třeba o tom ví a vydaj pak velké patch, a nebo to bud nástupem těch dlc..



@Say (19.05.2015 22:58): To focení je za stálých 30 fps ?


PS: Jen to, co jsem viděl, četl, slyšel.. Hejtovat budu až budu hrát :-*.. Což doufám už nebude třeba
@montana (19.05.2015 22:19): kurna ze? jedu po ceste na koni, chci se pokochat lesem nalevo, otocim kameru a hra na to nasrat, dopredu cumet budes. Proboha dyt to z principu i musi byt tezsi naprogramovat nez klasicky Rstick=kamera Lstick=pohyb relativne ke kamere

skupin v inventari je tusim 5-6?, to je silene malo na to kolik druhu veci tam je

skilltree si porad nejsem jisty jak presne funguje

na mape me desne stve, ze zobrazuje questovy lokace jen k aktualne vybranymu questu, misto toho aby ukazovala vsechny. Na hlavni mape me zajima kudy mam vyrazit, abych toho cestou vyridil co nejvic - omezovat quesotvy znacky jen na jeden quest je hovadina.

ovladani kone je taky humusarna - musim z nej slizt abych pouzil i blby quicktravel. a slejzani trva buhvijak dlouho, protoze nekoho napadlo, ze nejlepsi reseni na slezeni z kone bude drzeni tlacitka.

graficky pekne hlavne obliceje a scenerie na pozadi, ale v okoli par metru kolem Geralta tomu uz chybi detaily a poradne stinovani. A ta noc ála modry den je taky za trest, ani si nejsem jisty jestli maji postavy nejaky denni rezim.

Nicmene, dotahnul jsem to dneska za audienci u cisare a celkove vzato dobry. Gwent se mi libi.
Pár random postřehů po nějakých 12-14 hodinách:
- lock-on systém by zasloužil skartovat, stejně tak nápad, že údery se budou vybírat/provádět samy (někdy Geralt až moc rád máchá do prázdna, jindy má zase tendence dělat vrtulník přes půlku bojiště)
- přinutit Geralta v boji běžet je pomalu boj s větrnými mlýny
- soubojový systém je neobvykle férový, s trochou snahy se dají zabíjet potvory o nějakých 10-12 lvlů výš, připomíná mi Gothic a Dark Souls
- kůň je "překvapivě" úplně k ničemu (nostalgicky vzpomínám na Red Dead Redemption)
- AI je neskutečně tupé a leash zone většiny nepřátel jsou tak 3 metry
- kuše banditů mají 100% tree penetration
- Geraltova kuše dává asi 100x větší dmg pod vodou než na souši
- všechna velká okřídlená monstra/bossové mají stejný move set
- žádné MMO questy jako v DA:I (jej!)
- Velen je díra
- zaklínačských škol bylo více než českých supermarketů
- anglická dabérka Ciri mě nutí vzpomínat herecké výkony v Red Alert 3 v dobrém

Ale jinak zase spokojenost. Velen má hodně pomalý a nudný rozjezd, ale pozdější questy stojí za to. Pořád ale nevidím, k čemu byl tak dobrý ten open world. Vůbec nic se v něm neděje; většinou si připadám, jak kdybych jenom procházel atrakce v Disneylandu.
Včil jsem se dobelhal do Velenu a zatím naprostá spokojenost. Fajt s Griffinem mi tělem prohnal husinu jako už dlouho nic. I ten Gwent si už docela zamilovávám, byť jednoduchost pokerových kostek mi to asi nevynahradí. :)
@kuler91 (19.05.2015 23:38): Taky to hraju na tuhle obtiznost a v knihach, ktery jsem necetl, je kazdy setkani pry jako velkej encounter. Coz je dost logicky. I obycejna smecka vlku by typka s mecem snedla, takze o to lepsi feeling, ale ze by to bylo nejak moc tezky, to ne. Alespon dvojka nebyla, tam mi po osvojeni co se ma a nema delat prislo, ze neni v nicem challenge.