Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Borghal (25.05.2015 12:24): Pokud přijde nerf, tak ti za něj vrátí to, za co jsi ho složil, takže 1600 dust (v případě gold verze samozřejmě 3200), takže z tohoto obavy mít nemusíš. Navíc už teď jsou hojné balíčky bez Dr. Booma, ta karta je silná, ale je za sedm many, takhle drahých karet nemůžeš mít tolik a čím více bude expanzí, tím více možností bude a tím méně se bude Dr. Boom hrát. Měli ho nerfnout už na začátku, teď už je to dost běžná karta, se kterou každý počítá.

A legendárních karet bez smyslu je tam více už z core setu, např. Nozdormu, po nerfech i Tinkmaster nebo i takový King Krush je celkem nepoužitelný.
Já moc nechápu to vzrušení kolem Dr. Booma, tak je to nejlepší současná legendárka, ale proč ho hned všichni chtějí kraftit? U takhle jednoznačně silné karty je imho jasné, že v zájmu různorodosti brzo musí přijít nerf.

Ale je fak že Blizz to s tou viabilitou(jak je to česky?) karet nehrotí jak bych čekal. Na jedné straně Dr. Boom a na druhé tahle šílenost (a to je to dokonce class legendary).
@HELLER (25.05.2015 08:19): Dr.Boom je overkill, taky uvažuju, že ho vykraftím (nebo Ragnu, ještě nevím). Jinak za dobu, co to hraju (aktivně cca 3/4 roku odhadem), jsem ukraftil jednu rare, jednu common a teď mám asi 1200 dustů, takže šetřit na legendárku je skoro Sysyfovská práce.

V aréně se mi bohužel moc nedaří, většinou 3-4 vítězství, jednou jsem dal rekord 6.
Já už tak jakože svůj build mám složený, chybí mi právě tento jeden chuligán :) No asi nejlepší je to nějak hned nehrotit, jako i všude jinde a hrát a počkat si.
Na arény jsem levý jak šavle a nějaké ty šance, že bude v balíčku, toho se určitě nikdy nedočkám :D
@HELLER (25.05.2015 08:19): Rozkládat nepotřebné karty (hlavně epic a legendary), to platí hlavně o zlatých kartách. Dust na tu legendárku získáš až za dost dlouho, počítej nejméně měsíc. Musíš hrát areny a hrát je dobře, abys dostával co nejvíce goldů, zlatých karet nebo dokonce dva balíčky (šance při 12 vítězstvích) a mít tak šanci na jeho drop. Obecně doporučuju nejdřív craftit legendary karty až na konci, je rozhodně lepší mít celý balíček bez Dr. Booma než Dr. Booma bez patnácti jiných karet, na které ti nezbyl dust.

@Karasman (25.05.2015 08:10): Takhle to měl ale zezačátku každý, kdo do hry neinvestoval. Já jsem si jako první vycraftil Blood Mage Thalnose až asi po půl roce hraní. První křídlo Naxxu je zdarma, ne?
Já bych si přál DR Booma .. jak mám na něj našetřit ten matroš ? 1600 a já mám teď 55 :D
Bude to o tom, že musím hrát daily a pak kupovat balíčky a navíc karty rozkládat ... za jak dlouho si vydělám na tu legendárku, když jsem takřka na nule :D
Noví hráči to teď budou mít asi těžké, když už je venku takových addonů. Nedokážu si představit, že bych teď začal šetřit na první křídlo Naxxu. Jinak já na Naxx našetřil goldy (tenkrát jsem to ještě moc nehrál a balíčky nekupoval, takže jsem jich měl dost), ale BRM už jsem si koupil, protože to je dohromady 3500 goldů a na to už jsem neměl nervy.
@Tulareanus (25.05.2015 01:23): To je prostě vysoký rank. Kamarád hrává kolem ranku 13 a i tam se často objevují karty, které rank 5+ prostě nemají co dělat, takže taktiky jako buffnutý Mogushan jsou spíše ukázkou vlastnictví malého množství karet. Ale když to funguje, tak proč ne, já dříve na ranku 10+ taky hrával Shadowform Priest :)

Buďte rádi, že si nepamatujete doby Mind Control za osm many :-D
@Borghal (24.05.2015 23:21): To sú ale také náhodné taktiky, aj ten priest proti tebe a aj proti Walomemu, vyjde to v jednej z 20 hier, inak má veľa hráčov odpoveď, vôbec hrať mogu'shan wardena je dosť crazy.
@Walome (24.05.2015 22:33): To je strašně moc věcí vyplácaných na jednoho miniona, odvážné... ale jak píše Tulareanus, když jsi nevyužil hunter's mark, jako Hunter už toho jinak moc nezmůžeš.

Z podobného soudku, teď proti mě zahrál priest v 5. kole Mogu'shan Warden + Inner fire. 7/7 s tauntem za 5 many. Jsou horší věci, ale v pátém kole toto fakt nepotěší :-D
(kor když jsem na něho vyplývtval shadow word a o dvě kola později na mě vytáhl Velena.)
@Walome (24.05.2015 22:33): Pozerám, že si dal na neho hunter's mark. Ty si na neho potom nezaútočil alebo ho inak nezabil? Ak dávaš na niečo hunter's mark, tak obzvlášť u priesta to chceš ešte v tom istom kole zabiť, ale platí to aj všeobecne. :)
@Walome (24.05.2015 20:06): Ze začátku můžeš úplně s klidem vyhazovat zlaté karty, dají ti hodně dustu na jiné potřebnější karty.

Ano, je to sběratelská karetní hra. Gobliní pack obsahuje karty pouze z rozšíření Gnomes and Goblins, takže nedostáváš ty původní karty z core setu, které jsou taky potřeba. V tomhle bych doplnil Tulareanuse, že klasické karty ještě můžeš dostat v Areně samostatně jako reward a taky můžeš dostat quest na sledování zápasu přítele, který když vyhraje, tak dostaneš classic pack.
Ještě se zeptám - můžu si koupit normální pack nebo Gobliní - ten Gobliní jsem vyhrál v aréně a asi nechápu jaký je rozdíl mezi gobliním packem a normálním (ano, jsou tam jiné karty než mám a dva mechové, ale jinak). Takže mě napadá, že tahle hra je asi i o sběratelství nejrůznějších příbuzných karet, co?
Kde vezmu tyhle karty s tím drakem na vrchu? To jsou nějaký spešl nebo co? Přijdou mi hrozně silný.
@Borghal (24.05.2015 16:28): Ja som bol zvyknutý hrať cca dvakrát do týždňa tak, aby som mal vždy tri daily questy a tie splnil, potom zahral prípadne ešte jednu arénu alebo pár ranked hier k tomu. Ak nemáš abusive seargantov a leper gnomov, tak si asi fakt hrával málo, resp. málo arén. Ja som booster nekúpil za goldy ani prachy ani raz, vždy len cez arénu šiel. Resp. vždy som hrával viac arény než ranked, než som mal pozbieraných veľa kariet, potom som začal hrať viac ranked. Veľa kariet má našťastie dočasné náhrady, kým nebudeš mať niečo lepšie. Ak nemáš leper gnomov, tak tam môžeš dať napr. clockwork gnomov alebo nejakú inú 2/1 za 1 manu. Bez quick shotu prežije (odomyká sa v blackrock mountain). Explosive trapu nenahradíš len tak, keďže je to dosť dôležitá karta proti aggru a funguje s mad scientistom. No dočasne môžeš zaradiť trebárs slabší multishot. Jednoducho vyplniť medzery kartami, ktoré sú slabšími variantami toho, čo potrebuješ. Ja som napr. dosť hrával aj toho amani trolla 2/3 za 2 many, ktorý sa vie enragnúť na 5/2. Kedysi som dosť veľa hrával s výplňami, v Magicu na turnajoch to robím doteraz, že v 60 kartovom balíku mám aj karty podľa seba, lebo sa mi nechce niektoré drahé kupovať. A dá sa s tým hrať.

Ako najväčšiu nevýhodu hráča, ttorý začína od GvG vidím v tom, že za arény nedostáva classic boostre a tieto si buď musí meniť za goldy, kúpiť alebo dané karty craftiť.
Muhaha, teď jsem si to zapl na 60fps a i blbá karetní hra vypadá prostě líp :)
@Tulareanus (24.05.2015 13:46): No nevím jak posoudit jak moc se tomu věnuju. Možná celkový level? Já mám 160. Teď jsem si chtěl zkusit složit hunter face podle návodu, a nedal jsem ani polovinu karet :-D Pořád nemám ani jednu eaglehorn bow, quickshot, abusive seargeant, leper gnome a explosive trap, owl a knife juggler jen jednu. To se to pak čte o tom jaké decky jsou dobré když si je člověk nemůže postavit... Dust mám za celou tu dobu nasbírání 190 takže nic.

@Fatality (24.05.2015 12:57): Při občasném casual hraní to je tak na měsíc, když člověk důsledně hraje každý den a stíhá plnit questy tak se doba zkrátí na dva týdny. Mě to pořád přijde hodně, v takovémk HotS to maj Blizz lépe vymyšlené. Ale já to taky nehraju dlouhodobě ale nárazově, vždycky tak týden, pak mě to RNG znechutí a vrátím se k tomu za měsíc nebo dva.
@Tulareanus (24.05.2015 13:31): Jo, za Huntera s beastama to právě zkoušim :) a některý hráči dostanou na prdel naprosto neskutečně a někteří s tím asi počítaj a zablokujou mě - je to taková taktika buď a nebo, ale jakmile se hra dostane do sedmého kola a dál, jsem v řiti.
@Borghal (24.05.2015 11:04): Otázne je, koľko času tomu venuješ, ja som nedal ani jeden cent, nehrávam to nijak brutálne veľa a z classic kariet mám okrem legiend asi všetko, keď prišiel naxx, tak okrem posledného krídla som mal goldy ušetrené, na posledné som našetril. Z molten core som si zatiaľ dve krídla odomkol a prešiel, šetrím na tretie.



@Walome (24.05.2015 11:17): Murloc bola asi prvá taktika, ktorá sa hrala a to je presne to aggro o ktorom som hovoril, že dobré je postaviť agresívny balík, elbo je lacnejší než karty do kontrolného. Keď som ja začal hrávať, dosť populárny bol ešte hunter s bestami a tam bolo minimum rarít, čiže tiež to bolo lacné. To iste "Zoo" (veľa malých príšer rôzneho typu) u Warlocka, sú tam samozrejme nejaké rarity, ale nie je ich toľko a sú to balíky, ktoré sa dajú hrať bez legiend a epicov. Resp. dali sa, beastmaster u huntera sa už nehráva, teraz sa hráva face hunter, kde sú malé bytosti a bytosti s chargom + trapy, ale tiež je to v podstate veľmi lacný balík. Zoo u warlocka sa hráva s obmenami doteraz, hoci už nie je také populárne.
Dá se stíhat celkem v pohodě, 700 goldů na jedno křídlo není tak moc při občasném casual hraní a plnění questů.
A to já ani po roce občasného hraním nemám dost Murloců na něco takového. Vlastně nemám dost ničeho na žádný konkrétní balík :-D Tady jedna karta, pak chybí další dvě atd... To pak nemá cenu se do té hry nějak víc ponořit, když si člověk čte různé tipy a rady a za zásadně důležité jsou brány karty Rare, Epic nebo z Naxxu. Mám pocit, že bez placení se nedá stíhat udržet krok s novými kartami... ale asi to tak chtějí :-) (to se samozřejmě týká constructed play)
Tak teď jsem narazil na člověk co měl armádu Murlocků, dostali jsme se asi do 5. kola a on měl vyloženou řádku mulrocků, navzájem si dávali bonusy a bez problému mě udolal :D což mě baví, když vidím, že člověk nad tím balíkem přemejšlí a má nějakou strategii.
Mě teď štvou všude boti. Já ještě nemám ani všechny karty ze základu a furt potkávám mech balíky, to je horší než když každý hrál deathrattle balíky.
Potřeboval bych tam další druhy hlášek... například něco jako FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU!
@Sadako (21.05.2015 12:09): Jde to postavit třeba i za Druida, podívej se na Mill Druid. Je to docela švanda, akorát ty hry jsou dost dlouhé a výsledek nejistý, tak se to moc nevidí. Spíš jen takový fun doplněk :)
@Tulareanus (20.05.2015 18:50): Tak to souhlas, 4x Flamestrike nebo Fireball je víc k pláči než nějaká legenda. Byť posledně mě rozsekal Nozdormu (potkala jsem ho tam poprvé) a měl přesně takový veselý efekt, jaký bych od něj čekala - máte 15 vteřin na kolo.

Btw. nedávno jsem hrál proti rogue se zajímavou strategií - balík postavený na tom, že protivníka vydiscardí k smrti. Dlouho zdržoval, úbytek karet byl nenápadný a pak to všechno letělo do háje během pár kol. To mě sice klasicky našňuplo, na druhou stranu fakt zajímavé, netušila jsem, že tohle lze postavit i v Hearthstone (z MtG to znám).
@Fatality (21.05.2015 09:49): Ano, myš soupeře je výborná věc, to už jsem taky poznal. Je právě dobrý kolik věcí člověk ocení až při dalších a dalších hrách. A když se nudíš můžeš klikat na interaktivní prostředí :)
@Walome (21.05.2015 09:43): Klíčové je podle mého názoru vědět, co může hrát tvůj soupeř. Znát současnou meta game. A podle toho hrát své tahy. Tedy neházet bezmyšlenkovitě karty, ale hrát trpělivě. Všímat si pohybu myši soupeře, na jaké karty v které části ruky se dívá, třeba jestli targetuje tvého miniona a pak kartu stáhne, tak odhadnout, co to je za efekt a jestli to může použít třeba další kolo, a tak dále.

Samozřejmě na tohle všechno má vliv náhoda, ale s tím se tak nějak u karetní hry (která je na začátku random zamíchána) musí počítat.

Lehčí je hrát cancer class (např. Oil Rogue, Face Hunter nebo Demon Zoolock), než control nebo tempo.
@Fatality (21.05.2015 09:33): Já právě na tohle byl dycky marnej, nějaký pamatování. Znám jakž takž svůj balíček Warriora, kterýho hraju nejdýl, ale občas něco přeházim a tak. Ten má podle mě nejlepší tu svou schopnost (za dvě many +2 armor hrdiny), samozřejmě při některých hrách to nemá absolutně význam a někdy zase jo... a Shamanovy totemy jsou taky docela fajn, protože protivníka zabavěj za málo many.

Já to hraju týden, takže to pořád objevuju, už jsem okoukal, že je dobrý využívat nejrůznější comba a myslet dopředu, ale někdy dostanu na prdel až moc (právě včera od Priesta)...
@Walome (21.05.2015 08:52): Z hlavy si je většinou nepamatuju, to musím googlovat, ale znám efekty těch karet a Hearthstone hraju už od podzimu 2013, kdy byla closed beta. Minulou sezonu jsem dal legend s Priestem (což je podle profesionálů možná nejtěžší classa na dosáhnutí legend ranku) a teď jsem při poměrně casual play rank 5, proto si myslím, že o hře už něco málo vím :)

Možná i zkusím dát legend tuto sezónu, i když nevím, kolik budu mít času.
@Borghal (21.05.2015 00:16): Common silence je např. Owl nebo Spellbreaker.

Shield Slam je použitelný hned ve třetím kole a narůstá, vždyť máš Shield Block, Shieldmaiden, Armorsmith. Navíc Execute se dá zkombinovat s Whirlwindem (to jsou trapné dvě many). Warrior to má možná nejlehčí, co se týká zabíjení silných minionů. Nehledě na více než pět různých zbraní dle chuti.
@Fatality (20.05.2015 23:48): Brawl je epic (tzn. Walome jej teď nemá) a navíc ještě random nepoužitelný pokud je tvůj cíl jediný na stole (což je v popsané situaci dost možné) a Shield Slam je zase epic a navíc nepoužitelný proti minionům s tunou HP.

Neříkám že se to nedá nakombit (i když začátečníkovi je naprd vědět že jsou i nějaké epic karty), jen že to vyžaduje nějaký setup, což není vždy možné (taunt, divine shield, stealth etc.), narozdíl od Corruption, Assassinate, Polymorph, Shadow word... které v nejhorším případě stojí stejně many jako zmíněný lightspawn. (A silence je kapitola sama o sobě a je od Blizz trapné, že v common žádný není)
@Walome (20.05.2015 22:56): Ide o to, že keĎ vypľuješ na oponenta v prvých dvoch kolách 3 príšery a stále dokladáš, prípadne mu hodíš ešte dáke kúzlo do hlavy, tak väčšinou nemusí stihnúť vôbec nič spraviť a ani postaviť dačo väčšie do cesty.

Keď sa masívne hrával warr control (hlavne keď ten balík prvý raz nastúpil), tak som úplne neznášal proti tomu hrávať, bolo to strašné. :D
btw: Warrior je asi jediná postava, ktorá ma nikdy nebavila.