Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dovolil jsem si po stu hodinách hraní dát hodnocení 95 %.
I když vidím zde popsané chyby i to, že ten příběh není taková bomba a ta rozhodnutí nejsou tak důležitá, celkově je to jistě jedna z nejlepších her posledních let – v hratelnosti, v tom jak se hra drží vlastních nastavených pravidel, v tom jak vypadá celé okolí a grafickém zpracování. Hromada questů jsou defakto dobře napsané povídky a tak mi nevadí, že to občas je o pobíhání a přinesení (vlastně s tím tak nějak u RPG počítám, podobně jako lekačky v FPS jako v doomu, do jisté míry se to předpokládá).

Jo a hráno v polštině, po deseti hodinách člověk místo zvuků začne tu řeč slyšet a pak jsou ty průpovídky i dialogy perfektní, ke konci hry už tolik nepotřebuju ani ty strohé české titulky.

Těším se na datadisky.
@Redfield (25.06.2015 12:43): Počkat, ty jsi tomu dal 65%? Jako na stovku to vážně není, to už vím, ale to je zas málo, ne? Nechceš napsat komentář? Rád bych viděl i trošku jiný pohled na věc, všestranně přijímaným věcem mám tendenci nevěřit, protože to je vždycky divné, už v rámci toho, jak funguje příroda a evoluce...

Hele všimli jste si někdo, že obludy jsou různě silné během různé denní doby? CDPR říkali, že to tak bude, a já to nepostřehl.
@Say (25.06.2015 12:36): Vím :-(
Protože jsem po jednom fiasku(pro mě) ztratil chuť to hrát celé dál a zkoušet následky, tak jsem se poptal známých a něco našel na netu, a opravdu ta rozhodnutí nic moc celkově nemění. Jasně, riskoval jsem, že pokud mění, tak si to pokazím, ale já tak nějak tušil, že ne, a měl jsem pravdu.

Vím, v čem je kouzlo Zaklínačů, však jsem taky mnoholetý fanoušek.
@Kruppe (25.06.2015 12:00): Nemůžeš vědět. Kouzlo Witcherů bylo vždycky v tom, že rozhodnutí nebylo o černo-bílém good-evil, ale následky to mělo nečekané a klidně i v pozdějších fázích hry.
@BINGMAN (25.06.2015 11:58): No právě, že díky tomu je ta hra ve výsledku mnohem více lineární, akorát větší. A mně to nic nekompenzuje, protože já měl na Zaklínači vždycky rád právě tu nelinearitu v rozhodování a čekal jsem, že v trojce to bude přinejmenším na úrovni dvojky :-(

Problém je, že já nemluvím ani tak moc o velkých rozhodnutích, co by měnila podobu světa, ale teď zrovna o něčem, co se odehrává v jedné uzavřené lokaci, a stejně tam je možný jen jeden scénář. Akorát nechci spoilovat.
@Kruppe (25.06.2015 11:47): Ale vzhledem k tomu, že je o tolik větší, než W2, má otevřený svět a není tak lineární, se to dá pochopit. Jednoduše to, co mohlo fungovat ve W2, by tady mohlo být značně problematické. Neříkám nemožné, jen o dost těžší.
+ hra má stejnou hrací dobu, jako W2 2x, takže tím se to trochu kompenzuje :)
Jak tak při dalších průchodech zjišťuju, jak malý vliv mají rozhodnutí, tak tomu prostě po dvojce, co z tohohle hlediska byla naprosto bombastická, nemůžu dát 100% :-(
Jak kdyby si CDPR řekl, že to stejně většina lidí nebude hrát víckrát, tak tam 99% možného obsahu nacpou všem stejně...
Kde to hladá save pri importe W2? Ja to na C/ nemám, ale ich to vyštrachalo, a pri strihaní, mi dal iba dve otázky, koľko je ich tam bez save z W2?
Sakra ta atmosféra toho místa, jak tam Ciri zničila ten kus lesa, je neskutečná. Tohle je přesně ta temná a chladná atmosféra plná mlhy, kterou si spojuju se Zaklínačem. Ne léto a barvy.
Pri misii pre Rocheho, zastaviť Ves aby zaútočila na vojakov v dedine som mal srandovný asi bug.
Nezvládol som to pri prvom pokuse a Ves vojaci zabili, ale potom sa stali nezraniteľnými a mohli sme do nich sekať s Rochem donekonečna a neubúdali im HP, ani znamenia ani zbrane ani bomby ani kuša nič im nedávalo DMG. Witcher samozrejme DMG dostával.

Predpokladám že to bol bug a nie akási "ochrana" questu, predpokladám že po smrti Ves mal quest skončiť FAILnutím a hra by išla ďalej. Nestalo sa to ešte niekomu?

"So dive into a franchise whose biggest flaw is having to quit your job or drop out of school to experience it all"
@Charllize (23.06.2015 23:56): Co já vím tak 1. Akt = hledaní Ciri
2. Akt= Kear Morhen + Imlerith + Novigrad
3. Akt = Skellige + Eredin
"do konce hry zbyva par hodin" = 5 - 10h? OK


Ale vzhledem k tomu, že to není nijak označené je to asi jedno, každopádně posuzování příběhu podle počtu zvratů se mi zdá poněkud.....nešťastné. To se pak taky můžem dobrat k tomu, že nejlepší děj má Zelené peklo. :-)
@MikeKing (23.06.2015 23:46): pokud vim Ciri najdes na konci 2 aktu, a do konce hry zbyva par hodin. Ciri jsme nasel zhruba po 120 hodinách hrani..konec hry proste.Ale to je fuk, spsi jsme narazel na to ze pribeh je celou dobu o tom samem, o Ciri a o Divokem honu.O nejakych zvratech nemůže byt rec. Mluvil jsme o FF 7 protože tam v prubehu tech asi 100 hodin hrani se v hlavnim pribehu odehraje asi tak milion věci a diference mezi tim co je na zacatku a na konci pribehove je kosmicka.
@Mirdaa (23.06.2015 23:43): Nehledám, všiml jsem si jich :D

Jo a teď v té hospodě se bavím s tím učencem a nějak sám neví, jestli je z Oxenfurtu, nebo z Novigradu, každou chvíli tvrdí něco jiného :D
Hele rozjel jsem to znovu od začátku na pochod smrti s tím, že budu hrát fakt tak, že využiju všechno, a nějak jsem si všiml dvou chyb o Yennefer :D

První je, že v tom dopise použije oslovení "Drahý příteli", což je narážka na knížky, ale v situaci, v jaké ho píše ve hře, to moc smysl nedává. Druhá, Geralt řekne, že Yen na Kaer Morhen nikdy nebyla - to není pravda, v Krvi elfů je, že byla, akorát ji tam neměli rádi :-)
@Kruppe (23.06.2015 23:26): Ne pro ochranku chodi nemusíš (propagátory ano)a pokud si vybereš dobry žanr hry ani je nebudeš potřebovat... tahle hra je aspon na tři dohraní, pak ji někdo muže objektivně ohodnotit...
Mě jenom mrzí, že už dvojkou fakt neprorazili do světa, to by mohla trojka na dvojku navazovat mnohem víc.
@Mirdaa (23.06.2015 22:15): pochybuju že TW3 nějak razantně klesne, tedy aspoň pokud si konvice nevytvoří dalších sto účtů a nezaspamuje to :)
I na metacriticu má TW3 user score 9.2, což je u velkejch produkcí prakticky neslýchané (i overhyped bloodborne má 8.7, např. Skyrim má 8.0 či Dragon Age Inquisition 5.8).
Legend of Zelda Ocarina of Time má na MC od novinářů 99 a od hráčů 9.2, stejně jako TW3 :)
@Charllize (23.06.2015 22:31): Mně hledání Ciri nevadí, mně na hlavní dějové linii vadí něco jiného - je to prostě řetězec různých questů a protislužeb, a nakonec to působí, že hlavní dějová linie je poskládaná ze samých vedlejších úkolů.
Když jsem třeba musel zahrát představení, abych našel Dudu, a abych to představení vůbec mohl zahrát, tak jsem musel najmout ostrahu a propagátory, tak jsem skřípal zuby, protože jsem to prostě nechtěl dělat, chtěl jsem se fakt zabývat hlavním příběhem. Ono to pak ztrácí hloubku a spád podle mě. A když jsem musel furt budit toho trpaslíka na tom ostrově, abych ho dovedl k jeho kámošům a ti mi řekli informace o Ciri, už jsem fakt pěnil :D
@Charllize (23.06.2015 22:08): Hodnocení by měly šetřit člověku čas. "Udělám si názor sám" = mám moře volného času, což nemá kadý :-)

@7c (23.06.2015 21:26): Ale jasně že vypovídá, přestože to tu není statisticky nezávislý výběr hodnotících a konkrétní pořadí v žebříčku moc neznamená.

@Charllize (23.06.2015 22:24): Čím větší hra tím větší prostor vidět chyby. A 1000 definicí ze softwarového inženýrství ti řekně, že žádný projekt nemůže být dokonalý, tudíž ta stovka neznamená bezchybný, ale spíš "nejlepší možný v konkurenci".
@Charllize (23.06.2015 22:24): Já pořádně nevím, co si o té hře myslet, nejsem z toho moc moudrý. Jedničku to u mě nepřekonalo, ta kraluje, dvojku to v něčem překonalo, v něčem je to zase horší. Já nevím. Dvojka je pro mě za 100%, protože to měli fakt těžké, a stejně vytvořili takovou hru, zatímco Wild Hunt v nějakých divokých podmínkách nevznikal. Nevím nevím...
@Mirdaa (23.06.2015 22:15): Tahle hra bude mít skvělé hodnocení, i když ji bude hodnotit třeba 500 lidí. Protože je to prostě jedna z nejlepších her ever. Mně na ní nějaké věci vadí, protože jsem četl knížky a hrál předchozí díly, ale čistě z nějakého herního pohledu je to masterpiece.