Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Waloumku, jestli tě to nechytlo po 13 hodinách, tak to nemá dál cenu hrát, protože se je to pořád stejně nudný :)
@Walome (14.07.2015 18:34): Přes ten Nipton jdi po silnici dále na východ a pak na sever. Tam udělej quest linku v Novacu (vč. "Zářících" = ghůlů). Je to tak max na další 5-10 hodin. Když ani potom nic, tak to vzdej. Do Novaca tě posílá i hlavní příběhová linie, takže jej určitě nemineš.
@Paul (14.07.2015 18:23): o vkusu poslouchám furt, to zbláznění je náhodou celkem osvěžující!

@valcik (14.07.2015 18:27): nikdo po mne nemůže chtít abych desítky hodin hrál něco co je nudný a doufal že se to zlepší.
A Steam po mně dokonce chce abych se rozhodl během dvou hodin, to jsem jeste přetáhl :-)
@Paul (14.07.2015 18:23): Presne tak. Pri povrchnom pohľade sa FNW od F3 zásadne nelíši. Mne sa páčil aj Fallout 3 a nemyslím si, že je to narozdiel od FNW shit, ale je vidieť, že New Vegas má omnoho prepracovanejšie questy s množstvom riešení, zapamätateľnejšie postavy, kvalitnejšie dialógy, prepracovanejšie frakcie a konzistentnosť sveta je na vyššej úrovni. Ale ako píšem, aj ten Fallout 3, hoci výrazne jednoduchší, má svoje pozitíva. Akurát to nie je typický Fallout.
@Walome (14.07.2015 17:47): Dialógy a kvesty, ktoré Paul chváli, sú fakt dobré. Máloktoré RPG má hromadu takýchto premakaných postáv a úloh, Obsidiani sa pochlapili! Škoda tej gamebryovskej hrateľnosti, na tú holt treba silný žalúdok. ^^
@Walome (14.07.2015 18:11): Asi podobně ohraná jako ta tvoje o tom že jsem se musel zbláznit. Já na tebe ani na tvůj koment nereagoval, reagoval jsem na Barbara.

Pokud tě hra nechytla, tak je to škoda, co se dá dělat. To neznamená že je špatná. Já taky vzdal např. Castlevanii po 5 hodinách hraní, protože mě prostě vůbec nechytla. Ale uvědomuju si že není špatná (a taky jsem jí tu nehodnotil, protože hodnotit po hraní 10% hry mi přijde nefér).
Zrovna New Vegas ale nejvíc vynikne jak se člověk dostane do tý politiky frakcí, pořádně do jejich dialogů a questů. Tam je NV ještě lepší než FO 1/2 (nemusím snad za každou větu dávat IMO, že ne).
Co se konzistence a logiky světa, tak je taky mnohem dál před FO 3.

Ale jasně, ty povrchní věci co jsou vidět hned (grafika, střílení, engine) jsou velmi podobný FO3.
@Jab (14.07.2015 17:50): To jsem jen vypíchnul. Jako promiň, ale pokud mě hra nebaví 13 hodin tak nevím, proč bych to měl hrát dál. Už jsou pryč doby, kdy měl člověk na hraní celý dny a v kompu 3 hry, který hrát musel, protože nic jinýho nebylo.

Jediná věc mi tam nepřišla jakože se to nějak liší od trojky, bylo to to samé v šedohnědém.
@Walome (14.07.2015 17:47): Hele... Praštil si s tim strašně brzo. A i ty důvody jsou místy trochu laciné. Volení postavy bylo podivný v těch otázkách, když sis pak stejně mohl vše určit sám, ale i tak to zabere pět minut. To mi fakt žíly netrhalo.
@Barbar Conan (14.07.2015 16:50): to můžu doporučit, cca před rokem jsem si dal jedničku s FIXT modem, pak Resurrection (odehrává se mezi jedničkou a dvojkou), pak dvojku s Restoration packem a nakonec New Vegas s několika hlavními mody a všemi DLC, a byl to fantastickej zážitek :)

Jako ta první vesnice v NV možná není kdovíjak úžasná, ale NV jako celek je jedno z nejlepších RPG všech dob, hlavně díky scénáři, dialogům, questům.
@Walome (14.07.2015 16:17): Sem rád, že je na tom někdo stejně jako já :-D. Fallout 2 jsem taky ještě nedohrál a New Vegas jsem odinstaloval ještě před odejitím z první vesnice. Ale někdy tomu hodlám dát další šanci...sjedu celou sérii od začátku.
Tak to je divné, hra se mi nainstalovala v češtině ale když kouknu do pip boy, tak tam mám nějaké vedlejší úkoly v angličtině. (předpokládám, že to jsou dlc). Jo a v Gun Runners krámku mám i některé věci popsané v angličtině.
@Strady (14.07.2015 11:38): Myslím, že po skončení pokračovať nemôžeš, aj nakoľko tvoje voľby ovplyvnia celý svet aj v samotnom epilógu. Spoločníkov môžeš mať dvoch - jedného klasického a jedného nehumanoidného.
Včera jsem dal další 3h a konečně mám už trochu vyváženou postavu.
Mám dvě otázky: 1) Po dokončení hlavního úkolu hra končí nebo pak mohu dokončit vedlejší úkoly? 2) Mody? Který? Četl jsem na game.cz článek o modech do FNV a nějak mě žádný neoslovil.

Edit: kolik mohu mít najatých společníku?
Tvorit charakter pomoci tech otazek je hodne otravne to je pravda. Ale napriklad jeste vic je podle me otravny zacatek ve Fallout 3 nebo i ten ve Skyrimu, protoze jsou zdlouhavejsi.
@Victor (13.07.2015 18:26): Dal jsem test a zjišťuji, že mi to rozdělili pěkně na dvě věci. Vše obraceně, řečnictví 10, síla taky málo, zbraně málo, plížení a boj na blízko hodně, ani jedno nepoužívám...
@Fatality (13.07.2015 14:56): Walome očividně není Andrew.

Ale jo, tvořit charakter otázkami (a pak ho stejně nepoužít) mě bavilo pouze v Jagged Alliance 2 (zas to byla jediná věc, co mě tam bavila) a Bloodlines (jednou), to si vážně mohli nechat od cesty.
@Strady (13.07.2015 15:48): Na běh neběh je podle všeho mod se sprintem, který ubírá AP - což jsem si tam chtěl dát, ale dříve jsem seknul s celou hrou.
Jo, je to přesně jak říkáš, jednou začas přijde něco zajímavějšího než zbytek, tak to člověka malinko nakopne, ale pak se to zase vrátí do nudy.
@Walome (13.07.2015 14:27): Sice jsem ještě nečetl tvůj komentář (budu číst až s tím seknu) ale podle diskuze, to vypadá že mi čteš myšlenky. Opravdu ta hraje je kočko pes, některé věci úplně na palici, že říkám a dost, pak přijde něco zajímavého, tak si řeknu, dobře dám ještě šanci. Po další hodině zase šeď a do toho běh neběh, který mě neskutečně serrrr. (odehráno 21h)
@Walome (13.07.2015 14:27): Tam je potíž v tom, že implementace RPG vývoje postavy pro FPS potřebuje podchytit, jinak se stane např. to, že musíš někoho trefit 27x do holé hlavy jen proto, že tabulkově nemáš skill na ubrání potřebných HP na zneškodnění NPC. V tomhle je FNV i F3 bez modů úplně tragický.
@M.a.t.t. (13.07.2015 13:09): Tak Walome to klasicky nenapsal zrovna moc jasně, ale když to rozšifruješ, zjistíš, že tvoje reakce je poněkud mimo. U tvorby postavy si stěžuje hlavně na tu zbytečnou omáčku okolo a real-time boje taky zmiňuje, že mu vadí. Zrovna s oběma věcma bych souhlasil. To, že cpou tvorbu postavy jako součást herního světa už od třetího dílu mi už od něho přijde otravný. A bojový systém, který se snaží mixovat klasické FPS s tahovým systémem, je ve výsledku akorát takový kočko-pes, který neni nic moc ani v jednom :(
@Walome (13.07.2015 10:42): Tvorba postavy vôbec netrvá dlho, mnohé RPG majú dlhšie. Tie otázky sú samozrejme na to, aby hra navrhla preferované perky. Samozrejme s tým nemusíš úhlasiť. Pri akcii zase vôbec nemusíš vyuźívať ťahový mód, ak nechceš. Pardón Walomáku, ale to je buď kritika vycucaná z prsta, alebo bez argumentov. Nehovoriac o tom, že po takom zlomku hry písať komentár.... Dojeď radšej dvojku! ;)
@Walome (komentář): "O NPC ani nemluvě, žádná nemá charisma, nemá nic v sobě, jakmile opustíte první lokaci, už si na tu bandu vidláků ani nevzdechnete."

Hlavní problém je imho v tom, že postavy nic nehrají a kamera je statická - text může být napsán excelentně, ale když při tom koukáš na hnusnej ksicht bez mimiky, jde všechna kvalita dolů...