Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (30.09.2015 14:24): Já jsem zářný příklad toho, že to šlo hrát na PC i bez fixů. Když jsem nějaký zkusil, vždycky to dopadlo špatně, většinou se mi zmenšila herní plocha a nešlo to nějak nastavit zpět, tak jsem prošel celou hrou s prstem v nose bez fixu :) Tedy s prstem v nose a tisíci zářezy na rukojeti sekery.. Ber to tak, že bez fixu je to mnohem větší výzva, jestli to u DS vůbec ještě jde :)
@SilentWolf (30.09.2015 11:56): "typana Miyazakiho " - to má byť "tyrana"?
Alebo ešte "sadistu Miyazakiho " to vystihuje :-D.

Ja si myslím, že DS je celkovo oveľa - veľmi oveľa - ťažší ako DS2. Pretože v DS je respawn minionov nekonečný.

@Crash (30.09.2015 10:42): Vidím to hlavne v tom porte, DS bol problémový a bez unofficial fixov sa vraj skoro ani nedal hrať.
DS2 malo aj oficiálne hype a všetko okolo toho, lepšie technické spracovanie (hoci obsahujú dementný 60FPS bug), grafiku atď.
Vlastne by ma zaujímalo, či vôbec tá Enhanced GOTY verzia DS2 má vlastne ten 60FPS bug opravený.
@Maximus (30.09.2015 07:09): Za mě osobně, už jsem to tu i psal, pomocníka na Bosse si volej jen když už nezvládáš, občas ten boj až příliš zjednoduší.

Jinak já mám hraní x360 gamepad a myslím, že jsem udělal dobře. Sice občas nezvyk na ovládání kamery ale jinak to je docela intuitivní i pro člověka co měl jako poslední konzoli SNES.
@Maximus (30.09.2015 10:34): Já se zas ještě nedostal ke dvojce, takže nemůžu sloužit s názorem, zda je lepší 1 nebo 2. Podle DH hodnocení to vypadá na dvojku, osobně mám pocit, že to je značně individuální, jedničce možná ublížil ten fakt, že to byl port, takže bez gamepadu to byl trochu vopruz, i když jsou tu tací, co s tím problém neměli.
@Crash (30.09.2015 07:28): V prvom Dark Souls som hral len úvod, ešte v dobe vydania v pirátskej verzii, potom som to odložil a nevrátil som sa k tomu. DS 2 sa mi veľmi páčilo a jednotka je pravdepodobne lepšia že? :) rád by som sa do toho niekedy pustil, tie priateľské NPC na výpomoc znejú dobre
@Maximus (30.09.2015 07:09): Hráče ne, ale tam kde to šlo jsem si bral na pomoc NPC. Teda samozřejmě, pokud jsem si všiml toho znaku, u takovýho Moonlight Butterfly jsem to třeba zjistil až po dohrání, že byl pomocník k dispozici. :)
@Crash (29.09.2015 10:02): to ani není spoiler.. to mu řekne i ten poraženecký rytíř u ohně v Firelink shrine

@Fatality (29.09.2015 10:17): taky jsem nad tím uvažoval. Pak jsem si vzal ten druhý a ten je docela slabý - vyměnil jsem ho hodně rychle. až zjistíš na co je dej vědět.

A pokud Tě nebude bavit umírat vciť se do těch monster.. taky je co chvíli někdo upálí, rozseká a kdo ví co, pak dojde skautím složí bobříka rozdělávání ohně a musíš se nechat zmrtvit nanovo :D
Tak jsem si vytvořil postavu zloděje, vzal jsem si talisman staré čarodějnice (doufám v jeho netušené magické schopnosti), uvidíme, jak mě bude bavit umírat :)
@LIUWIL (28.09.2015 19:03): Není třeba :) Nakonec na to snad přijdu. Nikam nespěchám. Já to jen chtěl zkusit, protože se nezdá, že za nimi je nějaká cesta, tak jsem tušil poklad :)
Spíš by mě zajímalo, proč náhle u Firelink Shrine slyším chrápání :D
@Sinister (28.09.2015 15:01): Na kostlivce kašli. Oblast za nimi je pro nízké levely docela prasárna. No a hlavně tito konkrétní kostlivci jsou trošku "speciální" :D
Jestli chceš, prozradím ti čím. Nerad bych to spoileroval bez tvého svolení.
@Kunick (28.09.2015 17:25): Díky :)
Trochu mě teda mrzí, že když jsem doběhl k ohníčku, drak zmizel bez možnosti s ním bojovat. A taky jsem dostal kit k vylepšení estusky. A použil ho. Namísto předání. To je taky beginner trap :(
Tak jsem vyřídil Gargoyly. Bohužel jsem se pak rozhodl dojít si k Firelinku, tam si něco pořídit a potom jen tak teasnout jestli už třeba nedám kostlivce - vylezli dva, tak jsem umřel. Rychle. Cestou zpátky od Undead Parish k Firelinku mě otrávily krysy. Pak mě zabil naprosto základní sráč se sekyrou, protože jsem neodhadl, jak daleko doskočí.
15 humanity a 7000 duší :(
...ač to zní divně, asi bych ve skutečnosti preferoval, abych o balíček duše+humanity přišel okamžitě po první smrti. Ten pokus o retrieval mně vždycky akorát zvedne tlak a většinou beztak neuspěju...

EDIT: ...a dračí oheň funguje za roh. A drak spamuje plameny. Chjo :(
@LIUWIL (27.09.2015 08:55): No, to je právě ono - já si sednout nechtěl, protože jsem měl skoro plný zdraví a devět estusek :/ Každopádně teď už je to jedno. Doběhl jsem tam znovu a hotovo :)
No je tam jedna uber tajná lokace a je šíleně moc dole. Cesta nahoru je opravdový porod a je lepší použít tu kost a dole jen zažehnout ohniště.

Ale nováček to samozřejmě nemá jak odhadnout.. :D bez spoilerování tu lokaci stejně za prvé (na 98%) nenajdeš a za druhé bys tam k tomu ohni sednul. To je prostě taková automatika no.. :D
@Sinister (26.09.2015 23:04): Není to past. Jde o to, že když si sedneš k ohni, tak všechny potvory, které jsi zabil, se respawnují. Někdo proto může být lepší si nesedat, zvlášť pokud se musíš vracet stejnou cestou kterou jsi přišel.
Samozřejmě sednutím si taky doplníš kouzla, estus a život.
@SilentWolf (26.09.2015 21:03): Takže je to prostě beginner trap :D

Každopádně, já dostal pro svého Wanderera pěknou prasečí helmu, natáhnul jsem mi kroužkovou košili, vylepšil scimitar, rytířský štít a... well, vlastně skoro všechno, co to jen šlo a jdu na Gargoyly. Držte mi palce! :D
@7c (26.09.2015 19:38): V čem je to praktické?

+ Taky někomu hra totálně zamrzla při pokusu o summon?

EDIT: Používám DSFix, ale potřeboval bych ještě nějaký grafický patch na nositelné předměty - resp. šipky do kuše jsou půl metru za zadkem mojí postavy a docela mi to vadí. Předpokládám, že se to bude týkat i některých ostatních nositelných předmětů.
Pokud jenom rozsvítím bonfire, ale nechci u něj odpočívat, neudělá se z toho checkpoint?!
No tak... To je designérský lajdáctví!
@Sinister (25.09.2015 13:32): Ano. To "naspořené" číslo je tzv. "liquid" Humanity. Pokud s ní nemáš nějaké extra plány a neočekáváš hladký průběh bojů, není na škodu ji udržovat na nule :)

Zjednodušeně řečeno (do detailu to popsal Crash) je v pve kromě "jednorázovek" typu vylepšování ohniště Humanity k ničemu. Pokud ovšem nepoužíváš Chaos zbraň (osobně mě moc neuchvátily).

Specifická záležitost je potom "item farming" - tam je vcelku povinnost mít 10 "liquid" Humanity pro maximální bonus, ale zase jde spíš o jednorázovou, krátkodobou (10+ Titanite Slab, ehm) akci...

Na závěr - Humanity nějak neřeš - když ji potřebuješ (ohniště, přivolání pomoci) použij nějaké Humanity předměty. Získat libovolné množství není problém - právě naopak, v pozdějších fázích hry budeš omezený maximálním množstvím 99x2 v inventáři.

Obecně je v tomhle směru Dark Souls velmi "rozdávačná" - Humanity nebo duše nejsou vůbec problém - psychologicky může možná ztráta 100k duší rozladit, ale získat 100k je otázka několika desítek minut. Přitom je navíc optimální způsob asi pvp v Oolacile Township (může to trvat delší dobu, ale zase je to zábavnější než "soul farming" v nějaké z top pve lokací - možná kromě Catacombs, kde je to podivně relaxační). Jediná náročnější činnost ve hře je dle mě je vylepšení více zbraní nebo sad brnění na maximum.
...a když chcípnu a přijdu o zelený balíček dušiček (moje postava se prostě měla jmenovat Česílko!), protože chcípnu podruhý, přijdu i o naspořenou humanitu v tom čísle vedle zdraví, že jo?
@Sinister (25.09.2015 11:44): jak už napsal Crash.. ale aspoň co se týče odolnosti tak ta roste i přes 10.. chtěl jsem nafarmit na ring a tak jsem vybíjel krysy v Depths a z nich padá docela hodně.

a otázka: jaký jste tak byli lvl když jste dokončili hru? jsem 42 a celkem to už začíná být nákladné :D
@Sinister (25.09.2015 11:44): Mimochodem docela je. Kromě toho co si zmínil, jí hlavně potřebuješ k tomu, aby si rozdělal oheň, a později ho budeš moci s pomocí humanity vylepšovat, což ti pak dává možnost mít víc flašek. Pak je tu ještě pár méně viditelných efektů, za prvé ti zvyšuje atributy obrany proti všemu, také zvyšuje pravděpodobnost padání vzácnějších zbraní z nepřátel (Item Rating). Potom také zvyšuje účinnost některých zbraní, myslím, že jsou to Chaos zbraně. Takže být v Human formě má své výhody (ale také rizika), ale mám pocit, že ty účinky mají strop v Humanity 10, víc to myslím nemělo smysl.
Mno, sám tie dve hovádka as nedám, tak riešim dilemu, humanitu som omylom predal pri odchode z FS, takže nemôžem ísť s kámošom, ale zabil som vraha tak sa as vrátim do FS a potom do stôk na krysy ...
a když to aktuálně hraješ stalo se ti, že k tobě přišel jiný hráč? nebo tahle fce skončila s GFWL? zatím se mně pouze jednou napadnul nějaký npc duch
@7c (23.09.2015 21:20): Já samozřejmě plunge attack zkoušel, ale po úspěšném prvním jsem ho už zopakovat nedokázal - dvakrát jsem šel mimo a po třetím pádu umřel. Nakonec jsem ho uflaškoval k smrti.

@MikeKing (23.09.2015 20:18): Tak u menších nepřátel nastavit hit box není až takový problém - ale jakmile je něco větší nebo jde z výšky, tam už to drhne. U Bloodborne je podle mě lépe vychytaná dynamika pohybu, protože ten proběhne přirozeněji a plynuleji - typicky taurus, když se napřáhne, tak v nápřahu chvíli 'zmrzne', aby pak trhnutím naprosto ignoroval váhu palice - zásah je přitom počítaný o zlomek vteřiny dříve, než dopadne, tudíž se může stát 'remote control death', což byla zejména specialita prvního Zaklínače. A to se mi u Bloodborne prostě nestávalo... Ono tedy nelze říct ani plošně, že by se tak dělo v Dark Souls běžně, je to spíš spojeno s tím konkrétním bossem, kdy musím přejít kurevsky dlouhej a neuvěřitelně nudnej oddíl, než s ním vůbec můžu měřit síly.
@SilentWolf (24.09.2015 08:30): Drak je ze začátku hrozný parchant, než si zvykneš na jeho útoky.

@Kunick (23.09.2015 22:44): To je to, co jsem říkal - každý si to prožije jinak. Když jsem tam šel poprvé, vylezl jsem z mlhy a tři vteřiny na to jsem se válel na zemi :D
Neférovost tohoto bosse spočívá v náhodě kterou tvoří jeho psi. Když se nějak špatně načasují a nepodaří se ti je sejmout hned na začátku, tak je to hodně problematické. Pokud je sejmeš bez problému, tak Capra už jde porazit celkem snadno.
Achjo, mám takovou chuť si to zahrát. Dvojka je v remasteru a ještě jsem si ji nesehnal (mám určitě v plánu), ale remaster jedničky, do toho bych šel z fleku.

Neuvěřitelně moc nostalgických momentů. Nehledě na to, že se mi nepodařilo zabít draka z DLCčka. Takže k úplnosti mi stále něco chybí.

Dvojka je opravdu takový slabší odvar. Proto to furt odkládám. :/
@Kunick (24.09.2015 00:27): Ja som mal výrazné problémy len s gargoylami... To bolo niečo strašné, ako som tú hru prelínal. A ani som to sám nedal, zavolal som si pomoc, ale sranda že ostatné bossfighty, čo si tak pamätám tak som dokázal zvládnuť.
@7c (23.09.2015 23:15): já mezi ně několikrát spadnul - než jsem se naučil kde je jaké propadliště. a taky mi děla problém ovládání kamery a target lock.. naposledy, když jsem hrál na gamepadu, tak ještě neměl analogové páčky.

U Tauruse je výhoda, když si člověk uvědomí, co je oblíbený postup designerů - něco mě naučí v tutoriálu.. tak bych to asi měl použít. A on ten plunging attack fungoval víc než dobře.

Jinak z bossů se mi zatím nejvíc líbil Gaping dragon.

A trochu lituju, že jsem si Gargoyl povolal pomocníka.. z boss fightu se stal speed click fest. Ale něco nového se přede mnou objevilo a já to zkusil ... a o tom ta hra asi má být.
@Kunick (23.09.2015 22:44): Baziliškové by neměli být problém, ne? Pokud nemáš problém s fps nebo mezi ně nespadneš s extrémně nízkou resistencí. Neútočí a stačí nestát v tom "mraku" co vypouští.

@LIUWIL (23.09.2015 21:39): Popravdě mi svého času přišel Taurus nejtěžší z bossů (dáno asi hlavně tím prvním výskytem a vcelku dlouhou cestou k němu). Celkem vtipně je Capra mechanicky (když nezvolíme férový boj) prakticky stejný jako Taurus.

Obecně mi nejtěžší přišel Artorias - když jsem hrál "poctivě" a taky jsem nevěděl, že je vhodné přerušit tu jeho "buff" fázi - bohužel má dost málo hp, takže bezproblémově funguje "brute-force" přístup.

Jinak doporučuji pokračovat plynule na most a z očí do očí (resp. z očí do pařátů) si to vyřídit s Wyvern-em (tohle byl asi druhý nejtěžší boj ve hře - pro grafickou kartu, ehm).
@Kunick (23.09.2015 22:44): Ono je to na druhej strane relativne a zavisi to aj od postavy.
Niektory Boss moze byt ultra-tazky pre Melee postavu a lahucky pre Maga ci Clerica a naopak. Aspon teda v Dark Souls 2 to tak je, tak predpokladam ze tu je to podobne.
@LIUWIL (23.09.2015 21:39): teda Capra Demon mi přišel celkem snadný. Zatím mám nahráno jen asi 24 hodin, ale nejhorší jsou obyčejní baziliškové - stačí když je jich víc ( už 2 jsou problém) a hořím jak špaček u benzínky.

Je to moje první podobná hra ale od začátku hraju hodně pohyblivou postavu takže s kotoulem souhlasím. Je to denní chleba, tedy krome Blightownu :D