@Maximus (06.10.2015 17:14): No musím říct, že zlaté staré GTA 3, to jsem onehdy hrál a stále mě bavilo, všechny další díly mě serou kvůli postavám, sere mě tam každý další debilní kec, co vypustí z huby další debilní postava, až u pětky si to ale plně uvědomuji. Zatím nemám v úmyslu se k tomu vrátit, vůbec k tomu nemám chuť. Jen si představím poslouchat nějaké kidy Trevora a Michaela a konec, nezájem. Fakt mám pocit, že všechny postavy v GTA jsou ať už úmyslně či neúmyslně otravní retardi.
Diskuze
Může mi někdo ve zkratce říct, co bude cílem hráče v Metal Gear online? Hrát coop, nebo jenom napadat cizí motherbase? A nešlo to už v původní hře?
@Fatality (06.10.2015 17:09): A to je dobre :) obe série sú fajn (v MGS som hral ale len 1 a 2 a v GTA všetko okrem GTA IV)
@M.a.t.t. (06.10.2015 15:03): Já mám naštěstí hodně rád obě dvě série :)
Inak ešte k téme, čo sa tu krátko preberala - GTA je do veľkej miery satira, preto je každý diel preplnený overtop postavami a overtop momentami. Ale overtop je aj MGS, akurát trochu iným spôsobom a berie sa vážnejšie. Takže je to len otázka preferencií.
@Arcee (06.10.2015 14:55): Tak nespoiluj a už to tu neřeš, sakra práce.
Tvl tvl, uklidni se -_-
@Arcee (06.10.2015 14:30): Tvl, Fatality ti napsal jak to jde časově po sobě. 4ka je poslední. Phantom pain je uprostřed.
No ja nic jiného než Phantom Pain hrát nechci :D
Já někde viděl, že po Phantom Pain je ta 4 kde big boss umírá u nějakého hrobu s dalšíma lidma
Já někde viděl, že po Phantom Pain je ta 4 kde big boss umírá u nějakého hrobu s dalšíma lidma
MGO!
Teda vcera me to tak nasralo, ze to asi dropnu. Tusim ve dvanacte misi, kdy se clovek poprve potka s tim mechem a ma pred nim zdrhat. Toz si tak zdrham a najednou - ses mimo herni zonu, -50 heroism a nazdar NA ZACATEK MISE. Ne na checkpoint, na zacatek cele te zkurvene mise na druhe strane mapy.
Achjo, jak ma ta hra celou radu dobrych az skvelych napadu a prvku, tak cely to vubec nefunguje a hlavne nebavi.
Achjo, jak ma ta hra celou radu dobrych az skvelych napadu a prvku, tak cely to vubec nefunguje a hlavne nebavi.
@Fatality (06.10.2015 07:41): To už žádné tajemství není :)
@BINGMAN (06.10.2015 07:34): Spoilers.
@Fatality (06.10.2015 07:28): No, já určitě ne. Ale na netu jsem se podíval na "film" z obou her. Stejně tak MGS 4 (který mi zabral 9 hodin :D ), který na PC hrát nejde. Ale první dva Metal Geary zas až tak důležité nejsou. Potřebuješ vědět jedinou věc a to, že tam zabiješ Big Bosse... 2x.
@BINGMAN (06.10.2015 07:24): S tím souhlasím, ale ruku na srdce, kdo hrál první oba Metal Geary a až pak MGS? :) Já sám začal na MGS, pak jsem hrál trojku, pak dvojku, teď se chystám na čtyřku, pak chci Peace Walker :-D Všehovšudy jsem hrál jen tři díly z celé ságy, ale chci to dohnat!
@Arcee (05.10.2015 23:49): Pokud ale hraješ MGS sérii poprvé, tak myslím, že je lepší hrát MGS jak vycházeli. I když to totiž není chronologicky, tak informace získáváš ve správném pořadí a budeš všemu snáze rozumět.
@Arcee (05.10.2015 23:49): Samozřejmě, že to není závěr příběhu. Chronologicky je to:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (1964)
Metal Gear Solid: Portable Ops (1970)
Metal Gear Solid: Peace Walker (1974)
Metal Gear Solid: Ground Zeroes (1975)
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (1984)
těchto pět her má hlavního hrdinu Big Bosse, pak následujou hry s hlavním hrdinou Solid Snakem (s výjimkou Revengeance a částečně MGS 2: Sons of Liberty):
Metal Gear (1995)
Metal Gear 2: Solid Snake (1999)
Metal Gear Solid (2005)
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (2007 a 2009)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (2014)
Metal Gear Rising: Revengeance (2016 a 2018)
Pokud jsi nehrál MGS 3 (chronologicky první díl celé ságy), můžeš se podívat na můj překlad této hry. Chtěl bych postupně přeložit i další díly do češtiny.
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (1964)
Metal Gear Solid: Portable Ops (1970)
Metal Gear Solid: Peace Walker (1974)
Metal Gear Solid: Ground Zeroes (1975)
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (1984)
těchto pět her má hlavního hrdinu Big Bosse, pak následujou hry s hlavním hrdinou Solid Snakem (s výjimkou Revengeance a částečně MGS 2: Sons of Liberty):
Metal Gear (1995)
Metal Gear 2: Solid Snake (1999)
Metal Gear Solid (2005)
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (2007 a 2009)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (2014)
Metal Gear Rising: Revengeance (2016 a 2018)
Pokud jsi nehrál MGS 3 (chronologicky první díl celé ságy), můžeš se podívat na můj překlad této hry. Chtěl bych postupně přeložit i další díly do češtiny.
A nezapomeňte i na Assassins Creed!!! ... Hahahahaha
Mohl by mi někdo napsat jak jdou ty díly chronologicky po sobě? Protože mám dojem že to neni tak úplně popořádku tak jak to bylo vytvořené a že i když toto je poslední hra, že to neni závěr příběhu..
A kdo je tady vlastně hlavní záporák, ten co vypadá jak mrtvola, které jsem viděl na začátku Ground Zeroes? Kdo to je? Taky nějakej klon? :D
Mohl by mi někdo napsat jak jdou ty díly chronologicky po sobě? Protože mám dojem že to neni tak úplně popořádku tak jak to bylo vytvořené a že i když toto je poslední hra, že to neni závěr příběhu..
A kdo je tady vlastně hlavní záporák, ten co vypadá jak mrtvola, které jsem viděl na začátku Ground Zeroes? Kdo to je? Taky nějakej klon? :D
Ty {Total stealth} mise mě docela pijou krev, jsem teprve u druhý (doufám, že je poslední...) a strávil jsem u toho víc času než u deseti předchozích misích dohromady. Aspoň ten checkpoint by se hodil.
@Maximus (05.10.2015 20:13): Ještě nezapomeň na Fallout 4.
@Maximus (05.10.2015 20:13): Ještě nezapomeň na Fallout 4.
@KRoman47 (05.10.2015 20:21): Ale no, zase to GTA V je podľa mňa veľmi fajn, ale tak je jasné, že sa to nebude páčiť každému. Každopádne sa už po toľkých nadšených tunajších reakciách na MGS V teším.
@Maximus (05.10.2015 20:13): Na GTA se vykašli, já ho přerušil právě kvůli MGS V a už nemám nejmenší chuť se k tomu vracet, k tomu debiloidnímu příběhu a ještě debiloidnějším postavám. Když se nad tím tak zamyslím, tak jakžtakž sympatická postava z dílen Rockstar byl Cole Phelps (přestože ho lidi spíš nemusí) a pokud to tak jde brát, ale spíš ne, tak Max Payne. Trevora z GTA V i toho Michaela bych nechal nejradši okamžitě zastřelit, takové dva blbé kretény. Už dlouho jsem neměl takový odpor k postavě, kterou ovládám ve hře.
@Fatality (05.10.2015 19:13): Jinak zbývá mi tak dojet už jen rozehrátý Metal Gear 1 a pak Metal Gear 2: Solid Snake.
@Fatality (05.10.2015 19:13): Jinak zbývá mi tak dojet už jen rozehrátý Metal Gear 1 a pak Metal Gear 2: Solid Snake.
No tak keď dorazím Witchera 3 a GTA V, tak sa musím pustiť do MGS V. Snáď to stíham ešte tento rok všetko :)
@KRoman47 (05.10.2015 19:53): Já si z toho nic nedělám, mě těch 110 hodin bavilo jako už dlouho nic.
Dokonce mi při nějaké main ops (43?) i slza ukápla, což je podobně vzácné a léčivé jako slza fénixova.
Príběhu je tu dost, jen je vyprávěn poněkud netradičně (na MGS) a natahovaně a u toho jednoho konce jsem si říkal 'No a?' Ale pořád mě to prostě baví hrát, pořád je tam co zkoušet a co překonávat.
@Arcee (05.10.2015 20:07): Ta ženská je/byla Boss a Snake, když ji pak nahradil, tak dostal přezdívku Big Boss.
Dokonce mi při nějaké main ops (43?) i slza ukápla, což je podobně vzácné a léčivé jako slza fénixova.
Príběhu je tu dost, jen je vyprávěn poněkud netradičně (na MGS) a natahovaně a u toho jednoho konce jsem si říkal 'No a?' Ale pořád mě to prostě baví hrát, pořád je tam co zkoušet a co překonávat.
@Arcee (05.10.2015 20:07): Ta ženská je/byla Boss a Snake, když ji pak nahradil, tak dostal přezdívku Big Boss.
A kdo je do královské prdele ten big boss? Koukám se na nějaké sestřihy a videa z dřívějších dílů a tam je to nějaká baba, tam je to zas nějakej starej chlap, pak je to chlap co vypadá jak kdyby ho vysál mozkomor a pak je to ten nějakej snake. Taky jsem četl že prý toho bossa měli v prvním nebo druhém díle zabít, a najednou se objevuje v každém druhém díle a teď za něj dokonce i hraju? WTF?
@Bodkin (05.10.2015 19:36): Jo na obrázek sem nekoukal moje chyba.
@Fatality (05.10.2015 19:13): Já zrovna dohrál Portable Ops no a musím říct, že dějově to je dost důležitý díl, škoda že je tak opomíjen, přitom je to dost solidní hra. Už tam mu ta Elisa/Ursula předpovídala ty jeho děti, že zničí a zároveň zachrání svět, asi myslela Liquid a Solid Snejka. I když podle MG Rising ani zničení AI a Patriotů svět nezachránilo ... jinak tedy 10,5 hodiny to zabralo a 0 zabitých, úspěch. =)
EDIT: A zaskočilo mě tedy, že Jonathan nebyl Kaz, jak jsem se domníval, daboval ho stejný člověk anglicky a měl stejné důvody přidání se k Big Bossovi, zrada jeho vlastní vlasti. Stále jsem čekal, že se ukáže, že neumřel. A vlastně jako první rekrut Snejka také jako první umře při ochraně Snejka. Jak se vlastně Snake a Kaz potkali? Už mi to vypadlo zřejmě.
@Bodkin (05.10.2015 19:36): Nic si z toho nedělej, já také tak po cca 100 hodinách došel na 80% a pak už dělal aktivity, které nepřinášely procenta. Nutno podotknout, že jsem ale nepoužil na nic žádné návody, ze zvířat jsem drtivou většinu ani nepotkal.
No a na MGO si na PC počkám, byť bych rád pařil už teď. =(
EDIT: A zaskočilo mě tedy, že Jonathan nebyl Kaz, jak jsem se domníval, daboval ho stejný člověk anglicky a měl stejné důvody přidání se k Big Bossovi, zrada jeho vlastní vlasti. Stále jsem čekal, že se ukáže, že neumřel. A vlastně jako první rekrut Snejka také jako první umře při ochraně Snejka. Jak se vlastně Snake a Kaz potkali? Už mi to vypadlo zřejmě.
@Bodkin (05.10.2015 19:36): Nic si z toho nedělej, já také tak po cca 100 hodinách došel na 80% a pak už dělal aktivity, které nepřinášely procenta. Nutno podotknout, že jsem ale nepoužil na nic žádné návody, ze zvířat jsem drtivou většinu ani nepotkal.
No a na MGO si na PC počkám, byť bych rád pařil už teď. =(
@Maximus (05.10.2015 19:38): Heh, já jsem rád, že jsem se z toho osvobodil. Ale onehdá jsem si to pustil, abych se podíval co mi schází a naráz jsem dělal třetí misi na Sko a... škoda mluvit.
Navíc zítra výjde konečně MGS O, takže zase přestanu cokoliv dělat.
@Marty34 (05.10.2015 19:39): Heh, Witchera jsem zapíchl po 10 hodinách a už jsem se k němu nikdá nevrátil. Kdežto tady mě to fakt baví hrát, jen tak si pobíhat a blbnout. Prostě jako u Far Cry 2.
Navíc zítra výjde konečně MGS O, takže zase přestanu cokoliv dělat.
@Marty34 (05.10.2015 19:39): Heh, Witchera jsem zapíchl po 10 hodinách a už jsem se k němu nikdá nevrátil. Kdežto tady mě to fakt baví hrát, jen tak si pobíhat a blbnout. Prostě jako u Far Cry 2.
@Bodkin (05.10.2015 19:36): Sakra co tam delas? Tam se nejde kochat jak ve Witcherovi :)
@Bodkin (05.10.2015 19:36): a stále baví?
@Marty34 (05.10.2015 19:29): 73 hodin 100%? tak to nie je tak hrozne veľa, to by som mohol dať :)
@Marty34 (05.10.2015 19:29): Za kolik hodin?
Tak finito 100% game + 42/42. Hearts of Stone ready :D
@KRoman47 (05.10.2015 18:57): Je to tak. Jedničku jsem hrál pořád dokola na PS 1 a stále něco nového objevoval. Pak jsem hrál trojku a některé věci začaly dávat smysl (proč "jsme byly" děti Big Bosse a kdo to byl, vznik Revolver Ocelota) a některé zase vyvolaly další otázky (jak se z Big Bosse stal záporák) a to mě hnalo k dalším dílům, k dalším informacím, k dalším spin-offům. Proto je pro mě MGS magnum opus ve světě videoher.
@Fatality (05.10.2015 18:47): Přesně tak to beru, že v rámci krytí mění svoje přezdívky a navíc některé jim vymyslí nepřátelé, třeba Shalashaska. =)
A jak říkáš, ten děj je komplikovaný, každým znovuprojitím kteréhokoliv dílu člověk najde zase něco, čeho si před tím nevšiml a krásně to do toho zapadne. Byť si nedělám iluze o tom, že by to vše měl tak komplikovaně vymyšlené od začátku, spoustu detailů určitě doladil až během tvorby nového scénáře, podle mě.
A jak říkáš, ten děj je komplikovaný, každým znovuprojitím kteréhokoliv dílu člověk najde zase něco, čeho si před tím nevšiml a krásně to do toho zapadne. Byť si nedělám iluze o tom, že by to vše měl tak komplikovaně vymyšlené od začátku, spoustu detailů určitě doladil až během tvorby nového scénáře, podle mě.
@KRoman47 (05.10.2015 18:24): Člověk musí brát v potaz to, že jsou to agenti tajných skupin. A když z některé odejdou, musí si krycí jméno změnit.
U Big Bosse třeba ani nevíme, jak se jmenuje celým jménem, známe pouze jeho křestní jméno, John. Ta zamotanost je super - člověk se do toho musí ponořit, ale pak se mu všechno spojuje samo a krásně. Já v tom žádný guláš už nemám (možná kromě dvojky, kterou už jsem zase pár let nehrál :)
U Big Bosse třeba ani nevíme, jak se jmenuje celým jménem, známe pouze jeho křestní jméno, John. Ta zamotanost je super - člověk se do toho musí ponořit, ale pak se mu všechno spojuje samo a krásně. Já v tom žádný guláš už nemám (možná kromě dvojky, kterou už jsem zase pár let nehrál :)
@Arcee (05.10.2015 18:10): A to je ještě prd, každá postava má postupem času několik přezdívek, to je potom mazec. :-D Takže třeba teď jsem se dozvěděl, že flastně Cyborg Ninja z MGS1, co má přezdívku Gray Fox, ale vystupoval nejdříve jako Deepthroat, se jmenuje Frank Jeger, ale zároveň se také objevil i v Portable Ops jako Perfect Soldier s přezdívkou Null. No je to mazec. xD
@Arcee (05.10.2015 18:10): snejkové jsou čtyři (jeden hlavní a tři kloni), ale ten původní (neklon) má asi deset jmen (naked snake, punished snake, venom snake, john, jack, big boss atd). A za toho se tady hraje.
No a když čtu ten tvůj výpis tak se mi z toho protáčejí i koule .. Kdo se má kurva v těch jménech a dílech vyznat? Kolik tam těch snejků do řiti je? :D
@kuler91 (05.10.2015 17:08): Druhá část hry rozhodně není jen nějaké opáčko, jsou tam sice mise z 1. čísti hry s vyšší obtížností (toto vůbec nechápu proč, je to divné a narušuje to celou příběhovou linku), ale také tam jsou nové mise, které jsou snad všechny dějové, které se rychle rozjedou, ale není jich mnoho. Na tomto se zřejmě podepsalo ono napětí mezi Kojimou a Konami, toto mělo být nejspíš jinak, ale že mu típli další natahování rozpočtu, nebyly na původní plány finance, a tak takto zaplnili zbytek hry. Samotnému mi je smutno, že mohl být Phantom Pain ještě daleko lepší, kdyby bylo více financí, ale na kdyby se nehraje no, holt už je to tak.
Když si to člověk ale shrne, je tam děje dost, když zahrnu i Ground Zeroes, které evidentně mělo být součástí Phantom Pain, tak zničení 1. Mother Base, zranění Big Bosse, kóma, probuzení, tóčo okolo Psycho Mantise, Volgina, záchrana Kaze, zajmutí Liquid Snejka, výborná postava Quiet, velké plány a odhalení minulosti Skull Face (působení už při misi Snake Eater a zřejmě i Virtuous mission, šíření nákazy na základě jazyku, připojení Emmericha, souboj s Metal Geaream, Code Talker a jeho účast v tom celém, odhalení důvodu přítomnosti Quiet, únos Metal Geara Ílájem, druhá nákaza a démonizace Venom Snejka a na konec toho všeho odhalení skutečného dění na začátku hry. A ještě ta Paz. =) Určitě jsem ještě na něco zapomněl, no rozhodně toho nebylo málo, jak se někteří snaží tvrdit. Většina her dnes nemá ani poloviční děj. A vtipně rozhodně působí tvrzení některých, kterým se nelíbí ty scifi prvky MGS. Bez nich by to kromě hratelnosti byla stejná tuctová zhovadilost jako příběhy "Toma Clancyse", které považuji v herní branži za vrchol všech sraček, které jsou tak klišoidní a nezajímavé, že to víc už snad ani nejde.
Když si to člověk ale shrne, je tam děje dost, když zahrnu i Ground Zeroes, které evidentně mělo být součástí Phantom Pain, tak zničení 1. Mother Base, zranění Big Bosse, kóma, probuzení, tóčo okolo Psycho Mantise, Volgina, záchrana Kaze, zajmutí Liquid Snejka, výborná postava Quiet, velké plány a odhalení minulosti Skull Face (působení už při misi Snake Eater a zřejmě i Virtuous mission, šíření nákazy na základě jazyku, připojení Emmericha, souboj s Metal Geaream, Code Talker a jeho účast v tom celém, odhalení důvodu přítomnosti Quiet, únos Metal Geara Ílájem, druhá nákaza a démonizace Venom Snejka a na konec toho všeho odhalení skutečného dění na začátku hry. A ještě ta Paz. =) Určitě jsem ještě na něco zapomněl, no rozhodně toho nebylo málo, jak se někteří snaží tvrdit. Většina her dnes nemá ani poloviční děj. A vtipně rozhodně působí tvrzení některých, kterým se nelíbí ty scifi prvky MGS. Bez nich by to kromě hratelnosti byla stejná tuctová zhovadilost jako příběhy "Toma Clancyse", které považuji v herní branži za vrchol všech sraček, které jsou tak klišoidní a nezajímavé, že to víc už snad ani nejde.
@KRoman47 (05.10.2015 15:46): V první řadě mi jde o ten příběh :( ... Znova opakuji, že hratelnost je skvělé a zde se nedá opravdu nic vyčítat, ale bohužel jsem měl mnohem větší očekávání v rámci příběhu. Začátek byl podle mého názoru skvělej a s napětím jsem očekával, co se bude dít dál ... Od začátku uběhlo 5 hodin, 10 hodin a říkám si fajn, tak zatím je to spíš taková otukávačka, kde jsou vysvětleny principy hry. Uběhne dalších 10 hodin a tak nějak už očekávám, že přijde nějaký zvrat, něco z čeho spadnu na hubu a nebudu se moc od hry odlepit, dokud se nedozvím, co bude dál .... Místo toho dostávám další misi na inflitraci, záchranu už asi 5 osoby a zpětně už si vůbec nejsem schopný vzpomenout, co jsem vlastně za mise v první části hry ( Afganistán) dělal a jaký to mělo účel, natož si stihnout udělat vztah k nějaké postavě ... Po několika dalších hodinách se konečně dočkám dalšího impulsu k hraní v podobě super animačky a posunu v ději, ale to vše zase rychle vyprchá, protože se dostanu opět do stejného stereotypního kolotoče ... z kazet si pouštím pouze ty nejzásadnější věci a na mother base už jsem dávno hodil bobek, protože začíná přicházet silná únava ..
Po 40 hodinách začnu trochu pročítat fora a uvědomím si, že neustále čekám na něco, čeho se asi vůbec nedočekám a jako bonus se dozvím, že 2 část hry, je vlastně jen takové "opáčko" a to pro mě znamená konečnou :)
Po 40 hodinách začnu trochu pročítat fora a uvědomím si, že neustále čekám na něco, čeho se asi vůbec nedočekám a jako bonus se dozvím, že 2 část hry, je vlastně jen takové "opáčko" a to pro mě znamená konečnou :)
@Fatality (05.10.2015 15:02): my se nebavíme o Zaklínači, takže ne :)
Mě pobavil ten Kromanovo dismisivní tón ("vavrovi se to nelibi, ale Mafia 2, takze by měl mlčet") a přišlo mi to už trochu iracionální, to je vše.
Kromane, kde jsem vůči tobě agresivní ? Mě právě přišel zbytečně agresivní ten tvůj post o Vávrovi, proto jsem to rozepsal.
Mě pobavil ten Kromanovo dismisivní tón ("vavrovi se to nelibi, ale Mafia 2, takze by měl mlčet") a přišlo mi to už trochu iracionální, to je vše.
Kromane, kde jsem vůči tobě agresivní ? Mě právě přišel zbytečně agresivní ten tvůj post o Vávrovi, proto jsem to rozepsal.
@Fatality (05.10.2015 15:02): Přesně tak, stačí se podívat, kdo je tady agresivní. Hlas Vávry nemá o nic větší význam než kohokoliv jiného, pak může záležet až tak na průměru všech, jinak by DH byla zcela zbytečná. Mohla by pak být jen databazehodnocenivavry.cz a hotovo, hlasy ostatních jsou bezcenné že.
Vávra toho nakecá, ale popravdě, mám ho už plné zuby, jo uznávám mu skvělý příběh Mafií a originální náplně misí, kde jinde se načerno prodávají v misi cigarety, ale pořád to byly jen obyčejné střílečky, kterých jsou spousty. Pak od něj vidíme kritiku Skyrim a všeho možného, ale nejdřív by se měl podívat na svoje produkty, nebo respektive nechat si je zhodnotit někým nezaujatým, aby se pak nedivil.
@kuler91 (05.10.2015 13:04): Tvůj pohled na věc, mě kazety bavily jako celá hra i po 100 hodinách a to i spoustu dalších lidí. Že tebe to nebaví, neznamená, že to nebaví všechny. Pro mě je sága MGS skvělá v tom, že o spoustě věcí se tam dá spekulovat, spousta věcí je tam naznačená a nechává prostor pro fantazii. O tom všem skvěle mluví onen Olejník z Games.cz ve streamech, mám na MGS stejný pohled. Neznám jinou ságu, co by měla tolik postav, vztahů atd. Děj MGS je komplexní věc. A pak je tu to že se stěžovalo, MGS je samé video a žádná hra, teď je hra a méně videí a je to zase špatně. Sám bych tedy ponechal všechno to hraní a přidal více videí, ale je to tak, jak to je. Zjevně to byl Kojimův záměr.
EDIT:
@M.a.t.t. (05.10.2015 15:46): Nebo tak, hah.
Vávra toho nakecá, ale popravdě, mám ho už plné zuby, jo uznávám mu skvělý příběh Mafií a originální náplně misí, kde jinde se načerno prodávají v misi cigarety, ale pořád to byly jen obyčejné střílečky, kterých jsou spousty. Pak od něj vidíme kritiku Skyrim a všeho možného, ale nejdřív by se měl podívat na svoje produkty, nebo respektive nechat si je zhodnotit někým nezaujatým, aby se pak nedivil.
@kuler91 (05.10.2015 13:04): Tvůj pohled na věc, mě kazety bavily jako celá hra i po 100 hodinách a to i spoustu dalších lidí. Že tebe to nebaví, neznamená, že to nebaví všechny. Pro mě je sága MGS skvělá v tom, že o spoustě věcí se tam dá spekulovat, spousta věcí je tam naznačená a nechává prostor pro fantazii. O tom všem skvěle mluví onen Olejník z Games.cz ve streamech, mám na MGS stejný pohled. Neznám jinou ságu, co by měla tolik postav, vztahů atd. Děj MGS je komplexní věc. A pak je tu to že se stěžovalo, MGS je samé video a žádná hra, teď je hra a méně videí a je to zase špatně. Sám bych tedy ponechal všechno to hraní a přidal více videí, ale je to tak, jak to je. Zjevně to byl Kojimův záměr.
EDIT:
@M.a.t.t. (05.10.2015 15:46): Nebo tak, hah.
@Fatality (05.10.2015 15:02): Alebo sa obaja dotkli modly toho druhého :))
@Paul (05.10.2015 14:23): Takhle to spíš naopak vypadá, že se někdo dotkl tvé modly :)
@KRoman47 (05.10.2015 12:22): Ajajaj, někdo se dotkl tvé modly, takže who cares že mgs1 je jeho nejoblíbenější hra, who cares že jeho hra tu byla 8 let na prvním místě, who cares že vývoj dvojky opustil rok před vydáním protože byl nespokojen se zásahy vydavatele... dovolil si napsat ze ho mgs5 zklamalo, takže by měl držet hubu, protože mafia 2 byla krátká.
(?! :D)
(?! :D)
@kuler91 (05.10.2015 13:04): Já to teda ještě nehrál, ale osobně moc nevidím rozdíl mezi codec rozhovory a kazetami.
Opět se budu opakovat, ale tahle je co se týče příběhového obsahu naprosto mizerná ... Je to jen a pouze o hratelnosti.
Ty kazety jsou prostě shit ... člověka to už po 40 hodinách nebaví, stejně jako mise samotné. Předpokládám, že kdyby to nemělo jmenovku MGS, tak bude hodnocení podstatně horší ...
"Kdo děj chce, ten si ho tam najde"
Sorry, ale tohle je asi pravda a taky fail na plné čáře.
Ty kazety jsou prostě shit ... člověka to už po 40 hodinách nebaví, stejně jako mise samotné. Předpokládám, že kdyby to nemělo jmenovku MGS, tak bude hodnocení podstatně horší ...
"Kdo děj chce, ten si ho tam najde"
Sorry, ale tohle je asi pravda a taky fail na plné čáře.
Ja teda taky musim rict, ze scenaristicky u me vyhrava Witcher 3. :D Cely chapter 2 ktery je tvoren vesmes hardcore opakovanymi misemi + 46 mise, ktera je jen opáčkem prologue krom zaverecne animace beru jako dost bidne ukonceni. Ovsem rozlouceni se s Quitem byl dost silny zazitek s bombovym OST.
@KRoman47 (05.10.2015 12:22): Mě to zajímalo jen proto, že v tom textu srovnával dohranou a nedohranou hru. Pro mě bude MGS 5 určitě bomba hra, o tom nepochybuju :)
@SilentWolf (05.10.2015 10:46): Spousta lidí letos zapomíná i na GTA 5 :)
@SilentWolf (05.10.2015 10:46): Spousta lidí letos zapomíná i na GTA 5 :)