Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Můžu to hrát 100x a stejně se vždy v Honk Kongu zamotám. Ale díky GMDX modu jsem měl poprvé důvod investovat skillpointy do plavání :)
Ahoj, hraju Revision, jsem v kap IV a stalo se mi nemilé, nějak se mi pokazily sejvy - když to zapnu a kliknu v hlavním menu na LOAD, tak to padne. Jde jen NEW game a pak zmáčknout quick load... ale když pak ve hře chci SAVE přes menu, tak zamrzne... no zatím to jde obejít přes NEW game, ale znamená to savovat jen na jednu pozici. Google neporadil, co vy ? :) díky

EDIT: tak problém pokračuje, padá to při změně mapy...
@Walome (15.10.2015 10:40): Hlavně, že je zapnutý nový (horší) soundtrack a ne vylepšení postav :-D Já jsem do toho nastavení koukal, je tam Default nebo něco takového? Tak jsem myslel jako default modu (když pouštím přímo mod a ne původní hru), docela nepochopitelné :) Vždyť to má být všechno zapnuté, my god :-D
Tak jak se vám Revision líbí? Já jsem to chvíli včera hrál a: nefungujou titulky v cutscénách. A to ani na jeden ze tří možností UI. Ne, že bych Deus Ex neodehrál asi třikrát nebo čtyřikrát, takže už to znám, ale i tak mě to zarazilo. Další věc: New Vision podle mě vypadá lépe (i když ten samozřejmě je zaměřený jen čistě na grafiku); čekal jsem od Revision lepší postavy. Nasvícení, textury to je fajn, to se povedlo, nečekám od toho Crysis.

Úvodní vylodění je super, člověk hned pozná změny (to pozná už z toho intra, je udělané jinak a mnohem lépe) - je tam baráček na mole, který tam nebyl, přibyla spousta detailů. Hrál jsem pak jen tutoriál, ten je úplně stejný (možná jen nástěnné miny měly přidané nějaké místnosti, jinak nic), dneska odehraju tu první misi a dám vědět nějaké detaily.
Jaké že je číselné označení základní steamverze? Jde mi o to, jestli do ní jde dát čeština.
Podle ohlasů je GMDX lepším módem, ale samozřejmě to s Revision taky zkusím.
Jojo, všechny hdtp jsem zapnul, ikdyž to někde nemusí ladit, whatever..
@Paul (13.10.2015 22:31): já tam hned zvýšil brightness, ale uvidíme, jak moc to bude pálit v interiérech. jinak jsem si až teď všiml, že je v menu položka HDTP characters. cool!
Tak první letmej test, je to hrozně tmavý :)
A kde je baterka? V DX není baterka? Hrozný jak ta paměť zapomíná..
A myší akcelerace je trochu annoying...a u hudby si nejsem zatím jist zda nechat novou nebo původní..
Ale jinak to vypadá dobře, znova si to s tím dohraju až se prokoušu backlogem.
Tak abyste si mohli zahrát Revision, musíte mít Deus na steamu. Mám Deus 3x, ale na steamu ani jednou, takže nasrat.
@John Mirra (12.10.2015 21:13): Takoví se na yt taky nejdou.
Jo tak takhle to hraju, ačkoli určité lidi si vychutnám :) já si ani neumím představit, že bych to hrál akčně, ačkoli byla by to výzva - stealth je snazší.
@Walome (12.10.2015 12:24): Nikoho nezabít ve smyslu "nezastřelit, neupálit, neubodat" atd. :) Samozřejmě že omráčit ano... někdy bych to mohl zkusit, všem se vždycky vyhnout. Ale to už by asi bylo fakt maso :)
@Walome (12.10.2015 08:15): Ale jo, snad bavil. Jsou hry, které prostě nestárnou. Sám jsem se k Deus Exu, tak třebas i takovému System Shocku 2 dostal dost pozdě, druhý jmenovaný jsem si oblíbil prakticky ihned (a to jsem jej hrál až po Bioshocku) a Deus Ex až časem (druhé dohrání), každopádně obě hry příliš konkurence nemají, působí stále poměrně svěže a komplexností se jim jen máloco vyrovná.
@John Mirra (12.10.2015 12:08): Na podmořskou základnu jsem myslel, ale tam jsou to prakticky koridory :) otázkou je kam až dohlédnou potapěči :D

Na nejtěžší ano, "nikoho nezabít" znamená co? Doslovné nikoho nezabít? Pokud ano, tak to splňuju, pokud to znamená nikoho nelikvidovat, tak to ani náhodou.
@Walome (12.10.2015 08:15): Počkej až budeš zachraňovat Savagovu dceru :D Nebo až budeš v podmořské základně...
Počítám samozřejmě s tím, že to hraješ na nejtěžší obtížnost a stylem "nikoho nezabít" :)
@Walome (12.10.2015 08:15): Ty jsi naprosto ideálním budoucím vlastníkem mojí dosud vlastněné krabicovky, které jsem se ještě pořád nezbavil. Nechceš ji ode mě k Jéžíškovi? :-)
@M.a.t.t. (11.10.2015 22:57): Ach, fanoušek :)

Jako jo, dneska ráno po cestě do práce jsem přemýšlel nad tím, jestli by mě Deus bavil i kdybych ho hrál dnes prvně. A upřímně nevím. Příběh je podle mě pořád dobrý, ačkoli x motivů jsem za život viděl mnohokrát jinde. Gameplay je supr, ale je potřeba se do něj dostat a zezačátku je to hodně těžkopádné. Vyprávění děje bez cutscén by se mi jistě zamlouvalo, ale asi už bych nezkoušel zasahovat do chodu dění jako dříve, tudíž bych se nechal vést hlavní linkou bez odboček.

Takže těžko říct. Samozřejmě věřím tomu, že by mě hra oslovila i dnes, ale to se nikdy nedozvíme :)

Každopádně jsem teď hodně zvědavý na některé lokace s vylepšenou AI. VersaLife a MJ12 základna pod UNATCEM) budou asi slušný peklíčka :)
Tak jsem se přesně po půl roce (ten čas tak letí!) vrátil k modu Give Me Deus Ex a zase mě ten Deus chytnul. Nejlepší jsou ty momenty, kdy někam jdete a čekáte jednoho vojáka nebo jednoho boty a místo nich jsou tam hned dva. Navíc rychlejší, bystřejší a smrtelnější.

A Deus jako takovej je prostě pecka, můžu to hrát 50x a pořád mě to bude bavit.
Musím se přiznat, že od února jsem už zapomněl vo co vlastně jde :) každopádně Give Me Deus Ex mi přijde jako parádní záležitost.
@Všivák (27.07.2015 15:41): Nejde. Nebo lépe řečeno ne tak jednoduše jako ostatní "běžné" postavy. Omráčit paralyzérem jdou třeba Man in Black, Anna a další podobné postavy jdou omráčit či zabít tak, že nevybuchnou, třeba pomocí střelby sniperkou do nohou. Případně když mají "na kahánku" tak už je možné je omráčit paralyzérem/kuší. Je to ale více exploit než cokoli jiného (hra i v takovém případě počítá postavu jako zabitou a podle toho vypadají dialogy, které se jí týkají).

Detaily viz např. debata na gamefaqs
Hraju to s tím GMDE modem a teda na podmořské základně jsem měl docela zákys, protože hned na začátek dali 3 vylepšené těžké boty, kteří mi dali fakt zabrat :))
jo, konečně jsem to našel, dělá se to klávesou "ú" :D

A taky jsem našel nastavení, co se neškube nikdy (konkrétně direct3D support)