PS:T theme má zase části "inspirovaný" Silvestriho soundtrackem k Predátorovi.
Diskuze
Morgan je chuligán, vo Falloutoch je to samý recyklovaný Aphex Twin:
https://www.youtube.com/watch?v=log0l7UYcR8
https://www.youtube.com/watch?v=log0l7UYcR8
Tak Morgan je známej pro vykrádání všeho možnýho a recyklování vlastních věcí do mrtva:).
Ty vado, tak si tak v práci poslouchám soundtrack z Giants: Citizen Kabuto, ke kterému z části taky dělal hudbu Mark Morgan, a najednou v tracku Vimp hunt : 1:13 Mortuary theme, 2:14 Sigil theme, 2:30 Catacombs... plus celkově z toho lze zaslechnout dost podobné motivy.
@AlieN (27.06.2016 19:44): jo za mága je nejlepší nabrat ze začátku pár levelů jako bojovník - vytrénovat si používání nože a případně pěsti nebo tupé zrbraně - ty se hodí proti kostlivcům a pak se nechat přehodit na mága. Hlavně neutratit všechny získané dovedností body - nechat si je pro další trenéry, např hned toho v Nižší čtvrti - zase si nechat vytrénova nože a pak se zase přehodit na mága.
S náhodným prehadzovaním povolaní opatrne. Pre každé povolanie sú v pravidlách pripravené špeciálne bonusy, ktoré sa ale nedajú kombinovať - po získaní bojovníckej špecializácie sa zablokuje mágovská a vice versa. RTFM!
@ad142 (27.06.2016 20:52): Nejdřív si mágovské povolání musíš "odemknout", což lze jedině u Mebbeth. Když už se jednou staneš mágem, tak můžeš mága a bojovníka dle libosti přehazovat u Dak'Kona a několika dalších. Se lodějem je to myslím podobně, ale kdo by za to chtěl hrát x)
@AlieN (27.06.2016 19:44): Presne takto som to urobli, no nevedomky (ani som nevedel, že sa to volá powergaming) - pretože som nevedel, ako si v tejto hre môžem zmeniť povolanie a kto to urobí, až pokiaľ som nenarazil na Mebbeth.
@ad142 (27.06.2016 19:00): Na oboje, Pillars of Eternity aj Tides of Numenéra sa teším, oboje som svojho času zabackoval a až príde čas, tak si ich aj zahrám. No teraz - môj dlhoočakávaný Zaklínač 2 :)
@ad142 (27.06.2016 19:00): Na oboje, Pillars of Eternity aj Tides of Numenéra sa teším, oboje som svojho času zabackoval a až príde čas, tak si ich aj zahrám. No teraz - môj dlhoočakávaný Zaklínač 2 :)
@Chelemi (27.06.2016 19:38): Zatiaľ mi o tom"svete"povedal niečo v hospode s tým horiacim mágom, ten Candrian, alebo ako ako sa volá ten "cestovateľ sférami"...
@Sadako (27.06.2016 20:14): Ten Dak'kon ma zatiaľ učiť nechce, povedal že až sa to "umenie" naučím, tak v tedy mi pomôže.
@Sadako (27.06.2016 20:14): Ten Dak'kon ma zatiaľ učiť nechce, povedal že až sa to "umenie" naučím, tak v tedy mi pomôže.
Na mága vytrénuje Mebbeth (chatrč na Hadrníku) a Dak'kon.
Na bojovníka opět Dak'kon a taky Porphiron v západní části Úlu (stojí na ulici).
Na zloděje Annah a týpek před Sharegravevovým barákem na Hadrníku.
+ mám dojem, že jsou ještě traineři pro všechna tři povolání v Hale.
Na bojovníka opět Dak'kon a taky Porphiron v západní části Úlu (stojí na ulici).
Na zloděje Annah a týpek před Sharegravevovým barákem na Hadrníku.
+ mám dojem, že jsou ještě traineři pro všechna tři povolání v Hale.
@Tarhiel (27.06.2016 17:48): Z hlediska powergamingu je co si vzpomínám nejvýhodnější se kvůli získání některých bonusů prvních pár levelů vytrénovat jako bojovník, ale... kdo by proboha hrál PST powergamingově :))
@ad142 (27.06.2016 18:36): Svět plání bude vysvětlen ve zlomcích a náznacích v různých rozhovorech. Ucelený výklad můžeš dostat v in-game přednášce na toto téma, kterou dává jedno NPC v lokaci Civic Festhall (tam se dostaneš až časem). Nevím, jak se jmenovala česky.
@Tarhiel (27.06.2016 18:51): Som zvedavý ako Tides of Numenera dopadne, ale dúfam že sa podarí ako napríklad Pillars of Eternity, ktorý som síce nehral, ale vyzerá to tak že sa podaril a mal úspech. Ale ten zase nieje DnD.
@ad142 (27.06.2016 18:46): Ešte je nejaký mód na NWN2, ktorý čerpá z Planescape settingu, ale inak už len Tides of Numenéra :)
@Jab (27.06.2016 18:37): To som si všimol, väčšina hier aj kníh sú z Forgotten Realmsu (a niektoré knihy sú aj zo sveta Dragonlance, ktorý som počul že tiež patrí pod DnD) a Planescape bol využitý iba pre túto hru a možno aj nejaké stolné hry, ale inak si myslím že nikde inde.
@ad142 (27.06.2016 18:36): Dá se to pochytit i ze hry. Ale jinak je to oficiální svět DnD, čili jsou k němu příručky atp. Byť zrovna Planescape moc rozvíjený není.
@Tarhiel (27.06.2016 18:16): A ten svet plání bude nejako vysvetlený, ako funguje atď, alebo väčšina zostane zahmlená?
@Jab (27.06.2016 18:34): Tak tam sa okamžite vydám, lebo hru chcem hrať za mága.. Mám veľkú inteligenciu a múdrosť.
@Jab (27.06.2016 18:34): Tak tam sa okamžite vydám, lebo hru chcem hrať za mága.. Mám veľkú inteligenciu a múdrosť.
Akorát tedy čím dříve změníš to povolání, tím dříve budeš mít ty staty z něj. Je to jako dual-class v BG, takže ti to původní povolání ubírá i zkušenosti a levely druhého. Na požádání by tě měla změnit na mága ta Mebbeth či jak se jmenovala. Tuším to byla lokace (ty asi tři chatrče) na západ od Hadrníkova náměstí. Za boha si nemohu vzpomenout, jestli na zloděje byl ten cápek ve stejné lokaci a jen jin chatrči. Ale snad ano.
Mě hrozně hrozně hrozně moc bavilo vyprávění o Válce krve :) V BG to bylo jenom tak lehce zmíněný.
@ad142 (27.06.2016 17:56): Pláne sú súčasť univerza, ale celá tá téma plání je dosť "ezoterická"/okrajová - skôr prehliadaná, alebo nie až tak známa ako Forgotten Realms.
http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Planar_Handbook
http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Planar_Handbook
@Tarhiel (27.06.2016 17:48): Ďakujem, zatiaľ čo to hrám som prečítal skoro viac textu ako v nejakej knihe :) A ešte sa chcem spýtať, ten svet sfér je nejako prepojený zo svetom Forgotten Realms, alebo je úplne vymyslený a nemá s ním žiadnu spojitosť?
@ad142 (27.06.2016 17:44): Hej, sú tam postavy, ktoré menia povolanie a ak sa správne pamätám, niektoré Ti dovolia zmeniť povolanie len raz - ak by si si ho potom zmenil na niečo iné a rozhodol sa, že chceš späť to prvé, nepôjde to.
Ono väčšinu času tam budeš len vykecávať, bojov je tam minimum, a to vykecávanie je jednou z najdôležitejších častí hry.
Uži si ju ;)
Ono väčšinu času tam budeš len vykecávať, bojov je tam minimum, a to vykecávanie je jednou z najdôležitejších častí hry.
Uži si ju ;)
Môžem sa spýtať kedy si v tejto hre budem voliť povolanie? Bude tam nejaké NPC ktoré mi zmení povolanie alebo niečo iné čo mi ho zmení? Som zatiaľ iba na začiatku v Úle. Hral som to zatiaľ docela dlho a z toho väčšinu času som iba vykecával s postavami, takmer s každým koho som stretol. Takže som skoro nijak nepostúpil v hre... Ten svet je zatiaľ dosť zvláštny ale aj veľmi zaujímavý...
@Vurhor (11.12.2015 11:52): na ty stíny spolehlivě fungoval ten smrdutej mrak či co...pak následuje pasáž s tím zrádcem a pokud to je Vhailor, tak je mág relativně v prdeli
Za čaroděje je to trochu v vopruz v poslední části fortress of regrets, kde jseš sám a bojuješ s vyššími stíny. Vždycky mi rychle došly kouzla a musel před tím nakoupit tak 767634 léčivých kapiček,abych je pak urubal. S válečníkem je to samozřejmě mnohem lehčí.
@účet smazán (11.12.2015 11:27): No tak to zkus a uvidíš, mně kouzelník slabej nepřišel. Navíc bych neřekl, že se souboje nějak výrazněji zkrátí, možná ze začátku.
@Barbar Conan (11.12.2015 11:21): no ony ty souboje nejsou moc zábavné a přijde mi, že za válečníka ty boje probíhají rychleji. Zloděj je jenom o backstabování (odběhnout z boje, skrýt se do stínu, backstab a dokola to opakovat jak idiot)
@účet smazán (11.12.2015 02:44): Nedoporučuju, hra za válečníka a zloděje je ve všem HORŠÍ. Soubojovej systém není zrovna silná stránka planescapu.
@účet smazán (11.12.2015 02:44): To by mě taky zajímalo. Za válečníka jsem hrál pouze jednou a to při úplně prvním rozehrání. Od té doby pouze a jedině za mága kvůli dialogům a obecně lepšímu zážitku z příběhu... Řadím to mezi drobné chyby, která hra má, ale možná tu nějaké výraznější benefity jsou, však taky jsem za v. hrál jen jednou a svět Tormentu je přímo nacpanej překvapeními.
holdám hru po dlouhý době opět rozehrát. Vždycky jsem hrál za mága, tak se chci zeptat jestli je hra za zloděje nebo bojovníka v něčem jiná či lepší?
Počítám s tím, že boje budou asi rychlejší, protože co jsem tak okoukal, tak mág je relativně slabá postava (kouzla s megahustýma efektama, který udělaj prd :D )
Co se týče příběhu, tak nejdůležitější je mít vymaxovanou Moudrost, pokud si pamatuju správně, tak Inteligence otevírá další možnosti v odpovědích, ale s obdobným efektem.
Počítám s tím, že boje budou asi rychlejší, protože co jsem tak okoukal, tak mág je relativně slabá postava (kouzla s megahustýma efektama, který udělaj prd :D )
Co se týče příběhu, tak nejdůležitější je mít vymaxovanou Moudrost, pokud si pamatuju správně, tak Inteligence otevírá další možnosti v odpovědích, ale s obdobným efektem.
@Dorian (20.11.2015 16:40): Já tomu rozumím tak, že otázka zní "Co může změnit podstatu člověka", ovšem je vztažená pouze na hlavního hrdinu.
@Phoenix (20.11.2015 15:42): To bych zas úplně neřek, podle mě nejde o podstatu společnou všem lidem (ostatně v Planescape je taková široká paleta myslících bytostí lišících se v mnoha rovinách, ani sama Ravel není člověk, je fiend), ale o podstatu jedince (libovolného druhu), to co ho činí odlišným od ostatních. Přeci jen je Torment hra o identitě, ne o tom co je být člověkem.
@Folwar (19.11.2015 23:09): jj, slovní spojení "nature of a man" chápu také spíše jako "lidskou přirozenost" (nature by asi bylo možno přeložit také jako "podstatu") než jako "charakter". Tj. něco, co je vlastní všem lidem, a s čím se naopak obtížně bojuje v momentě, kdy s tím konkrétní člověk není spokojen (např. boj proti pudu sebezáchovy u sebevražedných pokusů).
Člověku se vybaví také slovní spojení "tenký civilizační nátěr" (a věci typu Pán much, Cesta, Standfordský experiment nebo Third wave).
Člověku se vybaví také slovní spojení "tenký civilizační nátěr" (a věci typu Pán much, Cesta, Standfordský experiment nebo Third wave).
Já to teda chápal ve smyslu lidské přirozenosti. Jako něco, co je inherentně v každém člověku - v lidství jako takovém. A ač člověk může být formován různými vnějšími vlivy, tak to jádro zůstává pořád nezměněno, a tohle je i způsobe jakým jsem chápal tu hru (resp. cestu TNO). Ať je to jak chce, husí kůži při výběru z dialogů jsem fakt měl.
Dík
Myslím že nejen vzhledem k příběhu. On je trochu problém v tom překladu nature=charakter, protože charakter v češtině zpravidla spíš chápeme jako soubor toho jak se člověk chová, než člověka jako celek. Není někde soupis těch možných odpovědí který Ravel nabízí ?
@Dorian (18.11.2015 13:51): Jo byla, taky jsem ji zvolil. Vzhledem k tomu příběhu to myslím byla nejvhodnější možnost.
Už nevím co jsem si kdysi vybral, ale teď bych si vybral odpověď že nic nezmění povahu člověka. Doufám teda že tam ta množnost byla :-D
Byla to Ravell, kdo dokázala změnit povahu člověka a to dokonce mnohonásobně. I když to byl jen nechtěný efekt.
Správné odpovědi jsou v tom výběru všechny, protože Ravel chtěla slyšet tu vaši odpověď. Jaká odpověď to bude, ji nezajímala.
Správné odpovědi jsou v tom výběru všechny, protože Ravel chtěla slyšet tu vaši odpověď. Jaká odpověď to bude, ji nezajímala.
@Folwar (17.11.2015 19:48): Různě.
Ale tak třeba smrt je poměrně jasná, ta mění nature dost radikálně.
Ale tak třeba smrt je poměrně jasná, ta mění nature dost radikálně.
@Folwar (17.11.2015 19:48): Já vždycky volil utrpení... a ne, nebyl jsem ovlivněný názvem hry. :D
@účet smazán (17.11.2015 20:47): Není to spíše stav? Možná se pletu, jen mi to tak připadá.
@účet smazán (17.11.2015 20:47): Není to spíše stav? Možná se pletu, jen mi to tak připadá.
@mazar1234 (17.11.2015 21:02): Imho dostal jen jednu. :D
@Folwar (17.11.2015 19:48): Myslím že "správná" odpověď je cokoliv, o čem jsi přesvědčený, že je to dostatečně silné.... Ale nevím jestli to je v možnostech.
@Folwar (17.11.2015 19:48): Ake tam boli moznosti?
@Folwar (17.11.2015 19:48): No musím říct, že podobnou otázku si teď kladu i v reálu:) akorát PT jsem dohrál už asi 5x a minimálně třikrát jsem odpověděl asi láska,
@Folwar (17.11.2015 19:48): Já se tam ještě nikdy nedostal :(( Je to zvláštní, ale drtivou většinu mejch nejoblíbenějších her sem ještě nedohrál :-D
Jen tak pro zajímavost, pamatujete si ještě, co jste na onu otázku: "What can change the nature of a man?" odpověděli?
@SilentWolf (03.11.2015 09:07): Z moderného kabátku ma bolia oči! Dialógy sa lepšie čítajú na statickej obrazovke s vysokým kontrastom, než v moderných 3D hrách s polopriesvitným GUI, kde sa ešte v pozadí kolíše nejaká obrovská trojrozmerná postavička. (FNV, fuuuu!)