Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To jsou takoví lempli ta Bethesda.. Už se ve mě pomalu vykřesává plamínek hejtu. :D
@Korbitch (22.11.2015 15:17): Nevis, jestli kdyz delam zasobovaci lajnu, jestli to musim pospojovat postupne, aby si to pocitalo vsechno dohromady, nebo staci kdyz vsechny lajny poslu do stejneho mista?

Jinak ja si na Castle uz chystam sbirku powerarmoru. Bude vetsi ostraha nez na Prydwenu :D Libi se mi, ze cela lokace je uz opevnena. Mnohem lepe se s tim pracuje nez v Sanctuary. ten obrovsky dvur je velke plus. A hlavne v Sanctuary se mi bugovali obchodnici a vubec nestali u svych stanku, tak jsem se tam na to vysral :(
@LIUWIL (22.11.2015 15:00): jo tak to já to mám solidně zabezpečený. Vychytal jsem trasu, kterou chodí karavana, páč jsem si tam rozhàzel miny a karavana je odpálí, což mě sere páč, spřátelené npc v osadě to ignoruje. Takže jako minový pole, střílny, hlídací světla, ozbrojené npc... A bude to přibývat :-)
@Korbitch (22.11.2015 14:46): Obrana je dulezita, pokud si chces v te vesnici zridit obchody a obecne se o ne starat. Aby byla populace spokojena a poslusne makala, musi byt obrana podstatne vyssi nez suroviny a produktivita (v pipboyi ti u obrany bude sviti vykricnik pokud ji nemas dost. Jinak nahodne najezdy se stavaji a muzou ti pri tom skapat osadnici. Krome obrany a barikad je dobre osadnikum dat poradne kvery a pancir.

Ja jsem ted predelal Castle. Opravil jsem si tam hradby a na ne dal raketomety. Dvakrat mi tam uz nalezli Raideri, jeden dokonce probehl na dvur a zacal strilet na osadniky co sklizeli kukurici :D
Útočili už někomu na Sanctuary nebo na benzínu Red Rocket? Nějak postrádám důvod celého toho stavění, oplocovaní a vyzbrojovàní.
Funguje to :-)
www.svethardware.cz/aplikace-pip-boy-pro-fallout-4-je-jiz-k-dispozici/41353
Za cca 40 hodin jsem narazil jen na jedinej vážnější bug a to v Goodwill u ženský, který vede z baráku tunel. Nešlo tam lognout na její terminál, předpokládám, že to má co dočinění s židlí, která je před tím monitorem.. Příkaz v konzoli to spravil.
Chjo, tak jsem dalsi obet bugnutyho questu The Lost Patrol.
Podarilo se to nekomu vyresit?
Si takhle ve VATS vybírám svou oběť, postupně scrolluju řadami nepřátel a najednou tam vidím tohohle krasavce. Nejdřív jsem nechápal, na co to vlastně mířím (zaujalo mě hlavně to jméno), tak jsem vystřílel lokaci a šel se podívat.
Tvl, největší průser celého F4 jsou ty uspěchané Dialogy. Teď jsem našel takový super quest, s dobrou myšlenkou, emocionálně a morálně nejednoznačný. A s těma jejich sprint dialogy se to v půlce změnilo ve frašku.
@Kubulus (21.11.2015 16:21): Myslel jsem to tak, že tenkrát ty herní časopisy prodávaly 50 tisíc výtisků měsíčně, zatímco dneska je to tak desetkrát míň. Prostě tam byl ve správnou dobu. Sám prohlásil, že vypadl z oboru v pravý čas. Něco podobnýho jsem četl v rozhovoru s Rybkou.
@Neelixx (21.11.2015 16:16): Na obraty typu "měl štěstí" bych byl opatrný. Andrej v tom vždycky uměl chodit, proto mu to ostatně všichni žrali. A když se potápěla loď s familiární herní novinařinou, přesedlal to hezčího odvětví.

Dnešní pisálci se na frajera jako on vůbec nechytají.
@Paul (21.11.2015 08:48): Nj..Andrej, o nem se toho traduje plno, ze mel doma neprustrelny skla do kterých strilel z pistole když mel navstevu, ze psal recenze na hry který nehral a plno dalšího. Kontroverzni legenda ze vsim vsudy, ale jeho recenze jsem mel nejradši, a dle zkusenosti mel vždycky pravdu nebo byl velmi blizko.
@BINGMAN (21.11.2015 14:30): Heh. Taky takové "poučení se". :-) Třeba se časem ta hodnocení hráčů a odborných recenzentů zase trochu přiblíží. Poslední roky se dost liší, přičemž hráči bývají kritičtější.
Asi mám problém - Brouzdám se Strongem, a borec sletěl z patra a zlomil si nohu. Jak ho mám sakra vyléčit? Stimpak do něj nějak nemůžu píchnout, jako to šlo se psem.
@Paul (21.11.2015 11:13): Ja taky nemyslel, ze se nekomu nelibilo lepsi psani :)
Celkove ten svet byl chudsi. Jestli bethesda neco opravdu umi, jsou to dungeony a nahodne prozkoumatelne lokace.
Ne kazdemu ve FNV sedlo komplexni rozdeleni sveta. Me se to sice libilo, ale nese to tu nevyhodu, ze pokud chce clovek zazit vsechno, musi to hrat nekolikrat po sobe, coz u FNV byl docela problem kvuli mensimu svetu a vsudypritomnym neviditelnym stenam. Svet toho k prozkoumavani moc nenabizel a absence random encounters tam taky byla dost citit. Takze to clovek musel hrat hlavne na pribeh, coz je u sandbox hry pruser.
@Garion (21.11.2015 08:46): To jsem napsal blbě, myslel jsem +1 pro každý ze SPECIAL tedy dohromady 7. Ale fakt deset? Ono je u FNV taky 'horší', že perky dostáváš každý 3 level, takže tohle utrácení není tak efektivní jako u 3ky.

@Paul (21.11.2015 08:48): Spíš Brainfart. Ale oni se btw inspirovali. Společníci a frakce tam jsou značně vylepšení od F3. Fakt dost. Ale pořád je to na bethesdím gameplay core, je to prsotě TES: Skyrim with Guns
Moc pěknej mod kterej dynamicky řeší problém se stíny a framerate:
http://www.dev-c.com/fallout4/shadowboost/

@LIUWIL (21.11.2015 09:39): neřekl bych že se lidem nelíbily kvalitní dialogy apod, co jsem tak četl tak pokud se FNV někomu nelíbilo, tak to bylo spíš kvůli vizuálně méně zajímavému světu (holt poušť versus Washington DC) či kvůli bugům. Popř. někdo prostě nesnáší 3D inkarnaci Falloutu jako takovou.
@Paul (21.11.2015 08:48): Jde spíš o to, jestli má hráč zkušenost s TES, resp. Oblivion+. Pro mě byl i FNV v podstatě přeskinovaná TES hra, ovšem s kvalitním obsahem (což neberu jako úplnou kritiku, Morrowind jsem měl rád moc).

Jinak řečeno myslím, že je přívlastek "Oblivion with Guns" dost výstižný - ve smyslu že Bethesdí Fallout je v jádru TES. Teď nemluvím o tématu nebo světě, ale základních herních mechanismech. A v zásadě to nemyslím jako kritiku hry - F4 mě docela láká a až bude v nějaké rozumné slevě, tak ho mám v plánu určitě vyzkoušet (představa FPS střílečky s možnostmi vylepšování zbraní zní slibně).
@Paul (21.11.2015 08:48): Jo, byl jim blíž a myslím si, že objektivně proto byl FNV lepší než F3 - měl lepší příběh, lépe napsané postavy a questy. Nicméně ne všichni toto ocenili a hodně lidem se to nelíbilo.
@LIUWIL (21.11.2015 00:28): jasně, ale např. New Vegas byl původním Falloutům blíž, a tak jsem doufal že se tam Bethesda bude inspirovat. Místo toho šli opačným směrem ještě dál od Falloutu. Ale máš pravdu že Bethesda gonna Bethesda, a taky je kvůli tomu nepřestanu kritizovat, ikdyž mě jejich hry baví :)

@Bodkin (21.11.2015 01:02): viz výše, po New Vegas jsem měl glimmer of hope.

@HEX (21.11.2015 08:19): pokud si tu (skvělou) recenzi pamatuju dobře, tak byla psaná jako dialog mezi nehráčem Falloutů (Andrej) a hráčem Falloutů (Ice), kdy se Andrej ptal Ice proč by to jako měl hrát a o čem to je. Byla to skvělá recenze, jako většina věcí co tahle dvojka zplodila.

@Charllize (20.11.2015 23:21): mimochodem jsem checknul Andrejovo facebook. OMG ten se nad tím rozplývá jakoby to byl druhej příchod krista. Ale je hezký vidět někoho takhle protřelýho stále se takhle nadchnout. A v komentářích tam píše že by tomu dal devítku, ale Witcherovi desítku, takže to u mě má vyžehlený :)
@Paul (21.11.2015 00:06): V trojce. Tams měl každý level perk a klidně jsi mohl opakovaně brát SPECIAL +1 dokud jsi nemel vše na 10. Ve FNV to omezili na jediný +1 upgrade.

Sérii pohřbili už v Trojce, kde znásilnili snad každý kousek Falloutů. Asi jsem se nad tím vyzuřil u trojky, ale teď mi to už ani nevadí. Možná je to tím, že je to jen něžné osahávání oproti Trojkovému análnímu rypadlu.

Ale whatever.
@Paul (20.11.2015 23:03): Já bych sem žádné "stavební kameny série" vůbec netahal. Že to má s původními Fallouty společné jenom značku a universe je jasné už od trojky. Přešlo se z izometrické tahové taktiky na FPS/RPG střílečku, což samo o sobě lze brát jako prohlášení, že se půjde úplně jiným směrem. Bethesda koupila značku, je to její hra. Diskuze k tomuto tématu jsou podle mě pasé.
Taky je zajimavy, ze třeba Jakub Cervinka nebo Andrej Anastasov, který jsou zhruba stejnej rocnik jako ja proti F4 nic nemaji, a skvele se u nej bavi. Pritom všechny ty stary hry hrali, hrali ještě starsi nez fallout 1+2. Ale lidi co jsou o 15 nebo 20 let mladsi remcaj kudy chodej. Bud jsme chytrejsi a vic vime, nebo naopak nam mekne mozek a nektery věci uz nevnímáme a prijde nam je zbytecny resit , panbuvi cim to je:)