Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Snad máš pravdu.

Jinak jak se těšíte na CP? Já se pořád nemůžu oprostit od toho, že mám prostě rád hry, kde se bojuje mečem a které jsou z doby podobné středověku a prostředí moderního města mě neláká. Vytrhly by to leda hodně silné postavy a příběh. O čemž trošku pochybuju, vzhledem tomu, že si tam hráč bude postavu vytvářet sám jako v TES apod.
@Neelixx (14.12.2015 00:26): No ne, tady jde o to, že to stojí zhruba stejně, není to extrém. Prostě jsme debilové, co dělají za almužnu a je to dané historicky. Vždyť i ten Geralt, kdyby nebyl chudák Slovan, by si žil jakožto profesionál, co umí něco velmi žádaného, na vysoké noze. Ale protože je z Polska, tak je rád, když se nají :-)
@Neelixx (14.12.2015 00:14): tak se zeptám znovu - fakt myslíš že by nalákali američany a angličany přestěhovat se do post-komunistické země kdyby jim nenabídili kompetitivní plat s tím co měli ?
@Neelixx (14.12.2015 00:14): Bohužel nemáš tak zcela pravdu. V Česku a Polsku je nájem asi stejný jako v Německu, jídlo stojí taky stejně... Nízké východní platy jsou dané spíš tím, že tady za to lidi jsou ochotní dělat. Prostě jsme po těch letech totality zcela vygumovaní. Naštěstí už dnešní mladí za ty peníze pracovat moc nechtějí, což někomu přijde jako lenost, mně to přijde jako změna k lepšímu a snad se tu obnoví nějaká hrdost.
@účet smazán (13.12.2015 23:57): tak museli koupit licence, hardware a platit nájem, ale to je sunk cost a pochybuju že tohle vůbec počítaj do budgetu. A jo, teď jsou na tom lépe než kdy dřív, žádné dluhy, sto mega na účtě, 250+ talentovaných zaměstnanců pod střechou, dvě studia, a mají otevřeno 60 míst na které hledají lidi, včetně takových chuťověk jako "head of studio", protože už Badowskiho nebaví hlídat dvě lokace zároveň.
@účet smazán (13.12.2015 23:42): vždyť ty čísla docela seděj. Průměrnej vývojářskej plat v západní evropě je kolem 5000-6000 dolarů (samozřejmě se to razantně liší dle let, zkušeností, pozice..ale průměr). Na vrcholu produkce to dělalo 230 lidí, 230*5500*40 měsíců, to dá nějakejch 50 mega. Ale samozřejmě těch 230 to dělalo až třeba poslední rok, když ten projekt začal tak měli něco přes sto lidí.
@účet smazán (13.12.2015 23:16): tak s tím silně nesouhlasím, CDP má dle mě nejlepší skvadru lidí v průmyslu, podobně kvalitně jsou vybavení snad jen Obsidiáni a Rockstar. Jejich hry by nebyly tak dobrý kdyby tomu tak nebylo (obviously). V glassdoor bych moc velkou důvěru nevkládal, co jsem tak o tom četl tak tam píšou anonymně hlavně lidé co byli vyhozeni. Koukám že tam je 7 "recenzí", ehm. Ale je jasné že měl TW3 solidní crunch time.
@Paul (13.12.2015 10:25): Tak dvojka celkově byla problematická, na tu neměli peníze vůbec, tam je to pochopitelné. Málo peněz je podle mě problém v tom slova smyslu, že CDPR neplatí dost na to, aby si mohl dovolit ty nejlepší lidi. On se na glassdooru člověk dozví zajímavé věci...
Budget byl 81 milionů, z čehož cca polovina byl marketing. To je na poměry AAA západních magořin dost málo, ale nepřišlo mi že by se to na hře jakkoliv podepsalo, vzhledem k tomu jak vypadá, zní, kolik má obsahu a jaké kvality. Že museli něco vystřihnout ? To se děje u všech her bez ohledu na budget.

Ve dvojce zas byla plánovaná Dol Blathanna. Co se dá dělat, život je otázkou opportunity cost..
@Paul (12.12.2015 01:48): Díky, já to hledal na YT. Každopádně říká tam, že to vystřihli proto, že jim to tam nesedělo, já myslel, že už neměli čas ten úkol udělat. Tak to je dobře.



@strejdafido (12.12.2015 08:11): Jo, tady je ta "realističnost" v pohodě (co si budeme povídat, do reality to má stejně daleko). Kde by podle mě měla realističnost ustoupit zdravému rozumu, je opotřebení zbraní a zbrojí. To není dobré k ničemu jinému než k tomu, že musím lézt do inventáře a používat sady k opravě. A pak je musím hledat nebo kupovat. Přitom žádný větší pocit reality mi to nepřinese, akorát vopruz. Kdyby to aspoň bylo tak, že si Geralt ten meč po nějaké době musí nabrousit a byla tam nějaká povedená animace, to by bylo aspoň k něčemu, ale takhle... Naštěstí na to mám mód a neřeším to.
@USER47 (11.12.2015 19:59): Já si zase osobně myslím, že veškeré automatické vypomáhání hráči je na prd. Pokud to srovnám s realitou, taky nemáš autoheal, ale musíš na sebe plácnout náplast a ještě přihodit nějaký ten šev a zapít to tramalem či dolzinem, pak seš jako rybička :) Proto místo autohealu je dobré, když bělovlasý sní syrová vlčí játra nebo plástev medu a trochu ho to nakopne. Vítám, když se prostě musí něco provést a nepovažuji to za zbytečné opruzování hráče klikáním, vždyť jen použiješ věc z kapsy, nemusíš ji hledat v invetáři.
@Hydr0gen (11.12.2015 11:20): Hele ale on si stěžuje, že je na moc nízkém levelu oproti nepřátelům - když ty jejich levely neuvidí, tak stejně furt bude na nízkém levelu :D



Hele a dotaz - pochopili jste, jak dopadl Eskel? Po Vesemirově smrti říkal, že na Kaer Morhen kašle a že tam už nebude. A přitom v deníku je o něm po skončení hry (nebo už dřív, nevím) napsané, že po smrti Vesemira převzal jeho místo na Kaer Morhen.
Tak to si máme vybrat? :D
A vůbec, na ty nižší obtížnosti je snad kdy nějaká zdravotní krize? Naber zásobu žrádla a jez, nikdy se nebudeš muset léčit skrze meditaci.
@USER47 (11.12.2015 19:59): pokud hraješ na hard nebo very hard, tak není. léčit se musíš vždy elixíry nebo jídlem. meditace ti nepomůže.

edit: nehledě na to, že s konstantním healem mimo boj bys to mohl velice jednoduše obechcávat tak, že prostě kousek odstoupíš, necháš skončit bojový a režim a zase tam vlítneš na nepřítele. z těch stopadesáti věcí, které W3 dělá blbě, je tahle zrovna ta, kterou dělá dobře.
@strejdafido (11.12.2015 18:58): "A kdo chce autoheal ať zhyne v plamenech věčného ohně!"

Současnej systém je na normální obtížnosti zcela zbytečnej opruz. Autoheal v nebojovejch situacích by tu hru nedělal nijak obtížnější nebo víc "casual", jenom by člověku ušetřil zbytečný klikání. Už teď je léčení prostřednictvím meditace v nebojovejch situacích neomezený.
@Hydr0gen (11.12.2015 11:20): Kurňa, ono jde vypnout zdraví a lvl nepřátel?? Tos nemohl napsat dřív?!! Hned jdu na to, tohle je u hry nutnost, kdepak vidět jakoukoli pomoc, fuj!
A kdo chce autoheal ať zhyne v plamenech věčného ohně!
@USER47 (11.12.2015 01:27):

1. vypni zobrazování zdraví nepřátel (a tím i úrovně)
2. vypni si neobjevená místa na mapě (pokud nemáš)

Výsledkem bude o dost více pohlcující zážitek a zejména díky druhému body mnohonásobně větší radost z objevování.
@USER47 (11.12.2015 01:27): Tak na těžší obtížnosti meditace nehealuje. Takže to ber jako plus a nestěžuj si.. :D

Můj Geralt musí chlemstat malinovku a zakusovat ji borůvkami po každém boji aby přežil.. :D
@USER47 (11.12.2015 01:27): White Orchard je nejen jen úvodní lokace, ale hlavně i do ní se můžeš kdykoliv vrátit. Ta hra je nadyzajnovaná na časté střídání regionů.

A fuj, rychlej nebojovej autoheal? Cožpak jídlo v kombinaci se swallow nestačí? D:

Což mi připomíná, že člověk se ani nemusí soustředit na alchemy build, aby si díky lektvarům obstaral nepřemožitelnost - stačí si navařit superior verze těch správných koktejlů. Včil jsem lvl 34 (a narazil jsem na vícero dalších buglých questů, chyo) a KDYBYCH chtěl, tak si můžu v podstatě načítovat nesmrtelnost při každé potyčce s nějakou jedovatou potvůrkou - neb superior žlatá žluva nejenže poskytuje naprostou imunitu vúči jedům, ona dokonce mění jed v léčivo. Na což samozřejmě danej brouk nebo basilisk nepříjdou, že.

A takových věcí tam jsou mraky. Ještě větší zjednodušování by bylo to poslední, co by tomu slušelo. Ačkoliv rozhodně souhlasím, že když už tě zcela vyléčí meditace, tak by tam autoheal v nebojových situacích mohl taky úplně klidně bejt.
@USER47 (11.12.2015 01:27): to by tomu teda neslušela, už tak je to dost casual. můžeš si pomoct jedním skillem, který zrychluje regeneraci v nebojových situacích.

a nesnaž se být vždy na stejném nebo vyšším levelu, než tvůj oponent. věř mi, že ty nejzábavnější fajty jsou s nepřáteli hluboko v červených číslech, s lebkou nad ukazatelem levelu...
Tak jsem to rozehrál a dobré to je. Akorát mě sere pár věcí.

Zdá se mi, že je to celkem těžký z hlediska počtu získávanejch XP. V první oblasti jsem splnil úplně všechno co jsem našel, přesto jsem odjížděl asi na levelu 4, přičemž ve Velenu bylo snad všechno pár levelů nade mnou. A koneckonců už ve White Orchards byla většina pozdějších nepřátel kolem lvl 6-10, ačkoli na tyhle levely tam snad ani nejde dosáhnout.

Druhá věc, co by tomu slušela, je rychlej nebojovej autoheal ve chvílích, kdy je možný ukládat a meditovat. Tenhle systém, že se sice můžu neomezeně léčit po každým boji, ale musím kvůli tomu lézt do toho dementního menu a nastavit hodinovou meditaci, je naprosto zbytečnej a jen to člověka otravuje.
@SilentWolf (09.12.2015 12:02): já začal na znamenáře, ale přišlo mi to moc lehké, teď na mečoseka je to ale stejně lehké. tak je to asi jedno. přesto mi k zaklínači sedí hlavně umění s mečem. kurva, mě todle nebaví... klidně by mohli skilly odstranit, aby Geralt uměl vše od začátku a hotovo. se s tím člověk babrá, přitom hlavní je ten svět, questy atd.
Protože přemýšlím pro druhé hraní co rozjet - alchymistu nebo mečoseka :D znamení jsem si dostatečně užil při prvním.