Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Si tak poslouchám soundtrack a přijde mi že tenhle song je asi nejlepší věc na celý hře :)
A Diamond City je díky němu nejlepší/nejatmosféričtější lokace.
Tak Sanctuary prozatím 21 lidí. Vypnul jsem maják v autokině a tři setlery co tam čuměli do kaluže jsem poslal do Sanctuary. Další sami třeba chodit nebudou, ale když jim to jim jde řeknu přímo, možná tam těch lidí narvu víc.
@khudman (29.12.2015 20:24): Přesně. A to tam mám ještě Somu, Dying Light a přemýšlím o Dirt Rally. I přes ty všechny nedostatky je tohle hra přesně na mé oblíbené téma - postapo survival s otevřeným světem, který když si nastavíš na nejtěžší obtížnost, tak se občas sakra zapotíš.
Nevím chlapi, ale i když má hra docela dost chyb, tak nehraju nic jiného :-)
@Bodkin (27.12.2015 23:16): jako je to hádat se o tom jestli je lepší aids nebo rakovina, obojí stojí za hovno :))
Některý aspekty jsou tu lepší, ale za ten vykuchanej dialog systém a rozjetí radiant sraček na entou je to pro mě pod trojkou.
@Paul (27.12.2015 22:44): Nejslabší fallout je trojka, tohle je i stěma pojebanýma dialogama docela zábavné, některé ty postavy a dialogy jsou docela zajímavé, sic ořezané na minimum.
No konečně.
Je to nejslabší Fallout, ikdyž jako celek je to trochu lépe napsané než trojka. Ale ten dialog systém
yes
no (but yes)
sarcasm (yes)
yes ?

Je prostě pekelnej, tolik fake dialog voleb snad ještě žádná hra neměla, to by mělo jít do guinessovky.
Byla to zábavná hra a našlo se i pár slušných questů, atmosféra/exploration dobré, proto nadprůměr hodnocení. Ale už mi ke konci bylo vcelku jedno jak to dopadne, takže když mi synáček sdělil že po něm mám být Director, s radostí jsem se toho chopil a šel co nejrychleji vyhladit railroad/BoS abych to už konečně měl za sebou. Na konci si samozřejmě Bethesda neodpustila patetickej klišé proslov s nulovým popsáním toho co jsem vlastně ve hře dělal, bylo to tak generické že podezřívám že to samé outro tam je ať se člověk přidá ke komukoliv. Žádné ending slides reflektující volby (těch pár)...nemluvě o absenci credits, což je taky sprostota. Kde je můj pocit closure ?
Bethesda, you lazy cunt.

Ale jinak celej ten reversal father/son byl docela cool a i docela dobře napsanej, občas mě ty dialogy opravdu bavily.
Je nějak daný počet lidí v Sanctuary? Mám 19 a přestali chodit. Ovlivní počet majáků nějak počet lidí v osadě, nebo stačí mít jeden?
@Zoltan (26.12.2015 13:35): hratelnost je široký pojem. je to lepší FPS než F3 a FNV, to rozhodně. lepší hra? nemyslím si. nehledě na to, že se celý svět nějak zcvrknul, takže z jednoho města uděláš pět kroků a jsi ve druhém...
@Paul (26.12.2015 13:24): RPG už od Falloutu ani moc neočekávám, co už. Ale jestli je to přece jen hratelnostně lepší než předchozí dva díly, tak to asi risknu. Věřím že průzkum a hraní si s modama mě můžou zabavit, pokud je tedy akční část hry lepší než dřív.

Ach jo, proč raději nevydali nové TESko, to by bylo rozhodování lehčí - už bych měsíc hrál :D
@Zoltan (26.12.2015 13:20): Je to lepší FPS než F3/NV, ale pořád o dost horší FPS než např. Dying Light (ikdyž ten je taky hodně o mlácení a parkouru), Wolfenstein nebo FarCry.
Ale zase narozdíl od Wolfa/FC je zde víc (nic moc napsaných) dialogů a občas nějaká ta volba (ale celkově jakožto RPG je to nejslabší Fallout, zdaleka).

Baví mě to, ale jestli doporučit..upřímně nevím.
Já furt nevím jestli do toho jít, takže:
Má cenu si F4 koupit když mám Fallout 3 za jednu z nejpřeceňovanějších her všech dob (hrál se mi těžkopádně a byl debilní) a ani FNV mě moc nenadchlo (sice se hra zlepšila o parník v textech, ale gameplay se zlepšil je o píď)?

Jde mi hlavně o to, jestli se dá Fallout 4 konečně víc hrát jako FPS, protože jako RPG byla trojka fiasko. Z gameplay videjí mi přijde čtyřka co do hratelnosti nejlepší. Budu rád za každý názor :)
Dnes první 3 hodiny odehrané a zatím si nestěžuji. Pravda, že ještě docela dost tápu ve workshopu, ale to se dá podá :D
Já zas čekám až za pár měsíců bude hra řádně opatchovaná a vyjde Creation Kit, bude víc modů atd.
Není to moc zabavný, když vás potřetí pošlou vyčistit Super Duper Market. To už jsem pak vyšiloval a docela na tom vyhořel. Teď mám už tři tejdny zaparkovanou postavu v Diamond City, čekám až budu mít náladu na pokračování.
@M.a.t.t. (21.12.2015 14:03): jako jo, ty které nejsou nekonečné jsou cca o 2% lepší než ty nekonečné. Ale furt je to fuj waste of time. Obzvlášť když ty tři lokace kam mě poslal jsem už měl prozkoumané.
@Paul (21.12.2015 13:55): Keby boli generovane donekonečna, zabalím to pri prvom z nich. Takto som ich splnil všetky a aspoň som odhalil nové lokácie. Pokojne to ber ako tvoje nenávidené fetch questy, čo pochopím, len som chcel upozorniť, že tieto naśťastie majú koniec ;)
@M.a.t.t. (21.12.2015 10:08): jsou radiant ve smyslu ze náhodně generuje jaký ti dá a kam půjdeš. Dělat jich 11? To bych musel být masochistický magor kterému nezáleží na vlastním času.

@účet smazán (21.12.2015 10:09): ty z F4? Nechápu.

@GodOfTheSick (21.12.2015 10:36): dobré řešení, ale já hraju klaďase a zatím jsem se nerozhodl ke komu se přidám.

@Walome (21.12.2015 10:45): je to hnus no :)

@LIUWIL (21.12.2015 10:49): dat hráči motivaci prozkoumávat lze i bez debilních narativně prázdných opakujících se fetchquestů. Existuje dost příkladů lepších her co to dokázaly.

@Bodkin (21.12.2015 12:01): jsem sobecký šmejd co žádá od nejbohatší RPG firmy na světě lepší kvalitu :(
Mě ty radiant questy nepřijdou nijak otřesné. Hodně dlouho ti totiž dávají důvod, proč navštěvovat různé menší lokace (tj. dokud se nezačnou pořád dokola opakovat ty lokace, protože už je máš prozkoumané všechny). Akorát jejich přijímání a odevzdávání mohlo být vyřešeno lépe. Poslouchat pořád jedny a ty samé kecy je otravné.
@Paul (21.12.2015 09:56): Na to je jednoduché řešení. Když ho zabiješ, tak je úkol nesplněn, žádný další ti už nezadá a automaticky zmizí z deníku. Akorát u Minutemenů to nejde, tam je ten hňup nesmrtelnej.
@Paul (21.12.2015 09:56): Najhoršie to majú minutemani, u nich jediných tieto questy odmietnuť nejde. Ide to len podfukom, ktorý tu bol popísaný - odovzdať quest a rýchlo od postavy a odísť. Inak je vždy možné tieto vedľajśie úlohy odmietať. Čo sa týka toho kritizovaného questu s kamerami - Weathervane Missions - je ich 11 a nie sú nekonečné, rovnako ako napríklad Jacpot missions. Takže nie, Weathervane Missions nie sú radiant :)
@Bodkin (21.12.2015 09:28): tuhle radu nesnášim. Samozřejmě že je nedělám jakmile zjistím že se jedná o Radiant. Ale
1) busy work bullshit nemá ve hrách co dělat, ať už je to "optional" nebo ne
2) opovrhuju společnostma co opovrhujou mým časem
3) prasí mi to quest log, nejdou odmítnout atd
4) ve čtyřce je těchto questů tuna, což je zlo

Mě teď vypěnil ten kripl u Railroad s těma jeho kamerama. Nevěděl jsem že je to radiant. Tak udělám jednu...zadá mi okamžitě bez možnosti odmítnout druhou. Začínám podezírat radiant..udělám druhou, zadá mi okamžitě bez možnosti odmítnout třetí.

Takže fuck off, google "how to complete MILA quest via console", otevírám konzoli a píšu "completequest 000B926A" protože na tenhle zkurvenej bullshit nemám čas.

Uznávám že za mojí nasranost může malinko moje OCD. Chci mít questlog čistej a ne zasranej těmahle krávovinama. Ale stojím si za tím že v kvalitním RPG (či hře obecně) nemaj prázdný opakující se fetchquesty co dělat.
Za ty radiantní questy bych toho kdo ten nápad vymyslel a prosadil jejich rozšíření do všech frakcí vyhodil na místě i kdyby to byl sám velkej Toddler Howardů himself.
ten "open world" je žalostný. člověk udělá pět kroků z jednoho města a je ve druhém. po cestě potká jednu usedlost, zatopený lom, smetiště a jednoho settlera, co si pěstuje rajčata. sakra drát, sem se unáhlil...
@M.a.t.t. (18.12.2015 11:06): No ale Minuťáci tu právě suplují House/neutrální postoj, protože jim velíš ty (už v podstatě od začátku) a jsou to ve skutečnosti jen obyčejní lidé Commonwealthu, kteří dělají milice, aby si pomáhali, což je jejich jediná agenda. Ostatní mají nějaké vůdce, které nenahradíš, ale pořád děláš pro ně.
@Bodkin (18.12.2015 10:57): Vo FNV to bolo ale dobré zvládnuté a hráč mohol kopať sám za seba a keby Bethesda chcela, zapracovala by to aj tu. Ale asi od nich čakám veľa, nakoľko záverečná animácia je rovnako odfláknutá ako v trojke.

Fakt ten open world a mnohé vedľajšie questy sú ďaleko zábavnejšie, ako hlavný príbeh (ale má aj dobré momenty).
@M.a.t.t. (18.12.2015 10:47): Aha, tak to jsem minuťáky naprosto zanedbal.

Možná, ale to mi tak nevadí. Hráč na to nemá resources na to vést boj s tak pokročilou technickou 'civilizací', přeci jen je to 240 let stará právnička. A to že k tomu potřebuje nějakého (elektro)technologického génia, kteří se jen tak neválí po wastelandu (až na jeden případ?) a tudíž bys je musel nejdříve unést z ostatních frakcí?

To by mohlo být fun, ale ne moc Bethesdí.
@Bodkin (18.12.2015 10:44): Nie... Musíš mať aspoň 5 osád a získať späť Castle a celkovo ich musíš podľa wiki získať 8, aby sa spustila úloha Defend the Castle, ktorá vedie ku zdarnému koncu Tým pádom má to stavanie a získavanie osád aj nejaké využitie, ale to nič nemení na tom, čo som napísal. Hráč by mal mať možnosť sa postavu Inštitútu aj sám (Teda pokiaľ sa nerozhodne pridať na jeho stranu).