Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hraju ted a co me fakt stve je ten pohyb. Naprosto nechapu, proc nemohli udelat fog of war a ja nemohl kamerou najet kamkoliv na mape a druzinu tam jednim kliknutim poslat. Vzdyt clovek tady stravi cca 1/3 herniho casu behanim, to me dost ubiji, kdyz mam uz potreti rucne manevrovat pres celou mapu kvuli ukolu. Jinak je to v pohode, jsem asi cca v pulce, dokoncuji mam dojem patou kapitolu.
@marwel (07.01.2016 13:27): Jedinou otravnější částí zatím byly jeskyně pod hospodou, ten dungeon měl asi pět nebo šest pater a ke konci už jsem ztrácel nervy. :) Navíc na mě na konci čekal zatím nejtěžší boss ve hře ve hře (vzhledem k mýmu tehdějšímu levelu - později jsem se vrátil se silnější partou a pak šel dolu lehce).

@MickTheMage (07.01.2016 13:31): Je v River of Time něco zásadního jinak nebo se jedná o stejný soubojový systém ?

@Neelixx (07.01.2016 12:29): Si myslim, ze v konecnom dosledku je Drakensang lepsi ako Dragon Age. Jedine co ma tam trochu sralo bol nie uplne dotiahnuty subojovy system, co trochu poriesili v pokracovani.

@marwel (07.01.2016 13:27): Keby len text, v nemcine bolo aj viac dabovanych casti ako v anglictine. Nehovoriac o tom, ze bol imho nemecky dabing lepsi ako anglicky (ale zas ked niekto nema rad nemcinu, tak mu to moc nepomoze :)) V tomto pripade bola podla mna skoda, ze nesiel zvlast vybrat dabing a zvlast titulky - to by bolo najidealnejsie riesenie. (ceske titulky a nemecky dabing by tiez nebola odveci kombinacia)
@Neelixx (07.01.2016 12:29): Je to dobra hra o tom zadna. Narozdil od Dragon Age si nepamatuji na zadnou vylozene otravnou cast (jako jsou v DA ty kobky pod trpaslicim mestem nebo to otravne prochazeni te snove reality na univerzite) coz rozhodne stoji za zminku. Cestina je super. Hral jsem to kdysi s nekompletnim prekladem, takze vicemene celou druhou pulku jsem hral v anglictine a je hodne znat, ze je hra prekladana z nemeckeho originalu, ktery je na texty vyrazne bohatsi nez anglicky preklad hry. Takze kdokoli by uvazoval o hrani hry v anglictine s tim, ze ceske preklady stoji za pendrek, zde rozhodne hrat v cestine.
Na první pohled je Drakensang 1 "Poor man's Dragon Age", ale po slabším rozjezdu mně hra začala vážně bavit. Pokuď překousnete diskutabilní herecké výkony v dialozích, neúplně namluvené rozhovory obecně, slabší příběh točící se primárně okolo náboženských témat a jste fanoušky Dragon Age, tak hru vřele doporučuji. Je sice znát, že na rozdíl od svého mnohem slavnějšího amerického bratříčka němečtí tvůrci Radon Labs pracovali s výrazně menším rozpočtem, ale i tak se jim podařilo vyrobit svět, který je velmi atmosférický a plný zajímavých vedlejších questů.

Hra není vysloveně těžká, ale před hraním by se měl člověk seznámit se systémem Das Schwarze Auge (průkopníkem DSA byla v devadesátých letech Die Nordland-Trilogie ). Ten vypadá na první pohled vypadá složitě, ale nakonec zjistíte, že se od DnD zas tolik neliší. Doporučuji se s kažým členem party soustředit maximálně na jednu zbraň a úzce ho specializovat na konkrétní oblast ( sociální dovednosti, zlodějské dovednosti, sběr rostlin/stahování zvířat,..), ač se na první pohled může zdát, že bodů k přerozdělení je spousty. Opak je pravdou. Výcvik u trenérů je celkem nákladný a ušetřené body můžete vždy investovat do primárních atributů (síla, odolnost,..), HP nebo astrálních bodů (obdoba many). Jediným talentem, který je "must have" pro všechny postavy v družině, je talent Železné nervy (v angl. verzi Willpower), bez něj se souboje stanou peklem, protože drasticky snižuje pravděpodobnost, že v souboji utrpíte zranění (Wound). Tento nemilý debuff výrazně omezuje bojeschopnost a navíc po pěti Woundech je postava automaticky vyřazena z boje i když má plný počet HP. Navíc se tyto zranění musí po každém boji složitě léčit pomocí obvazů, bylinek nebo kouzel. Proto by měly Železné nervy být vždy udržované na maximální možné úrovni.

Toť mé dojmy po cca 40. odehraných hodinách.
Dobra hra, mam za sebou dobrou pulku.. Na Planescape nebo Fallouty to nema, ale ruku na srdce - co ma, je to stale velmi dobre RPG, ktere si co do rozsahlosti nezada s takovym Dragon Age: Origins. Respekt tvurcum cestiny, se kterou hraju, takovy dilo prelozit (zatim po cca 25 hodinach jsem si nevsiml byt jedine chyby nebo krkolomneho prekladu), to chce kumst, protoze se jedna o hru, kterou bude hrat/hrala jen hrstka fanousku.
To vím, jenže mně nejde používat ani základní Mighty blow a nemůžu na nikoho zaútočit normálně zbraní, postava v boji akorát stojí a kouká a nechá do sebe mlátit.
V průběhu hraní se mi stalo, že hlavní postava nedokáže v boji na nikoho zaútočit a nemůže ani používat schopnosti (ikonky jsou šedý a nejdou aktivovat). Nevíte náhodou někdo, čím to je? :/ u ostatních postav mi schopnosti fungujou normálně..
Označení Drakensang Online za "hodně fajn" je asi tak stejně vtipný jako výraz "fun stránky"...
Exituje o online verze drakensnagu:)
K té jsme udělali už i naše fun stránky. Případně mrkněte odkaz.
Online verze je taky hodně fajn.
...a ak pri zadávaní kúziel podržíš ctrl, tak môžeš nahádať kúzla do rady, alebo na rôzne príšerky. PS: Fungujú tak aj ability.
Díky moc,už se do toho začínám pomalu dostávat.Chce to čas a hodně soubojů:)
@oktomil (13.04.2013 21:46): Soubojový systém tady je realtime... Možeš hru zapauzovat pokud máš pocit, že nestíháš ovládat celů družinu. Taky jde nastavit agresivní/pasivní mód kdy postava sama útočí na nepřátele v dohledu případně sa enom brání útoku (ikonka zkřížených mečů pro útok a štítu pro obranu u avataru postavy) pro celů družinu to jde přepnůt pomoců J. Co je potřeba dělat manuálně je kouzlení případně používání dovedností. Ze začátku snad ani pauzování néni potřeba.

Útok jako sekání/střelba z luku je automatický - jedenkrát klikneš a už to jede samo, kouzla ability mosíš dávat pokaždej manuálně.
Může mi někdo vysvětlit jak funguje ten tahovej systém soubojů.Moc to nechápu.Musim po každým útoku znovu zapauzovat a zadat nový příkazy,nebo stačí zadat na začátku boje a moje postava to bude opakovat pořád dokola?Je to moje první tahové RPG,navíc časem budu ovládat v boji celou skupinu.Tak se s tím trošku peru...
(Unlocking Areas)
1: you open up your saved game with the sqllite browser
2: click on the "browse data" tab
3: scroll down to "_Instance_Levels"
4: find the "LocationLocked" field
5: change 1 to a 0
or alternatively
1: you open up your saved game with the sqllite browser
2: click on the "Execute SQL"
3: in the "SQL String" box enter- UPDATE _Template_Levels set LocationLocked = LocationLocked -1 where LocationLocked='1'
4: click on "execute query"
Even more easy:
UPDATE _Template_Levels set LocationLocked = 0
_Instance_Levels
vypadá to, že opráším své staré savy a nakonec to i dorazím. nějak jsem na to dostal chuť, i když to chození je ubíjející :-)
Vyjimecnost te cestiny spociva predevsim v kvalite ve srovnani s anglictinou. Lide, kteri v jednom kuse nadavaji jak je cestina ve hrach na hovno dostavaji kopanec do drzky. Skoda, ze jen jeden. :-)
Ano...Finalna cast bola z hladiska obtiaznosti hotove peklo...som zvedavy na dvojku...ale malo to dobry dej a zvraty..
Už aby mi došel klíč do Path of Exile.:) Tam základní herní systémy fungujou docela slušně a zdá se, že to nebude tak agresivně monetizovaný jako Drak. Online.

Akorát na mě moc nezapůsobily lokace. Ono se to snad nějak částečně generuje a ve výsledku jsou ty layouty nezapamatovatelný a nezajímavý a nedochází tam k žádnejm efektním událostem. To i ten Drakensang má lokace lepší.:/
Pokud se něco nezměnilo, tak má bojovník ten omračující skok dopředu, silnej půlkruhovej úder a trochu slabší kruhovej úder. Na dálku jsem nic neměl, jediná možnost, jak se vypořádat s rychlejšími soupeři bylo jejich krátký omráčení tím prvním skillem. Jenže na používání všech skillů musíš mít dost zlosti, kterou získáváš používáním základního neúčinnýho úderu. Pokud nejsi schopen nikoho dohonit, nezískáš dost zlosti, abys mohl použít omračující skill a jsi v řiti.:D
@USER47 (02.05.2012 18:45): Jn, dalsi totalni hovadina umoznit pouzivani esenci v PvP. Bojovniku jsem v arene prilis nepotkal, ale tak nejak jsem pocital, ze kdyz uz neni tak pohyblivy jako ranger nebo mag, tak ze bude alespon odolnejsi a silnejsi kdyz uz na rany dojde. Ale ma podobne skilly jako v Diablu ne? Jako takovy ten skok na nepritele, kterym ho k tomu jeste omraci, nebo rany do zeme, ktere davaji dmg na dalku (byt ne zase na takovou, ale teoreticky by to melo stacit). Jenze kdyz muze mit clovek na profil jen jedinou postavu (nebo jsem zase neco prehledl?), tak to asi nevyzkousim.
Já hrál za bojovníka a ten mi v arénách přišel nejslabší. Mágové se teleportovali, rangeři uskakovali a obě třídy dávali takovej damage, že jsem si proti nim moc neškrtnul. A do toho samozřejmě ten nefungující matchmaking, kterej tě cpe do nevyrovnanejch zápasů v 99% případů.

Obrovskej rozdíl taky dělaj ty esence.
Jo s tou grafikou se omlouvam.. On se musi restartovat klient aby se zmeny aplikovaly. Pak to bezi normalne.

Jinak by me zajimalo, ktery chory mozek vymyslel, ze se bude ve hre tolik hrat na kriticke zasahy. V PvP neni vubec ojedinele, ze te davaji nejaci Rangeri klidne na jeden zasah. Tak bud je Mag tak strasne slaby, nebo mi neco unika. Ony vubec by podle me kriticke zasahy v PvP nemely byt (nejlepsi by bylo, kdyby nebyly ve hre vubec). Musis preci vedet co si muzes dovolit a co ne. Takhle je to vicemene o stesti.
marwel: A ještě maj ty temný mince naprosto absurdní ceny:). Na začátku se dá hrát ještě bez nich, ale postupně se dostaneš do fáze, kdy bys musel hodně grindovat, aby ses promlátil dál bez placení.

Jinak upscalování grafiky můžeš vypnout v nastavení, pak to běží klasicky v nativním rozlišení.

Path of Exile je zatím v closed betě. Betakey můžeš získat buď zakoupením nějakýho ze support balíčků, nebo mít štěstí a získat klíč bez toho. Každejch pět minut se losuje jeden registrovanej uživatel a získává přístup. Jinak open beta je plánovaná na červen.
@Jack_Dark (02.05.2012 16:29): To nevim, ale ve druhem dile bude obsazeny multiplayer prave takovy, jaky bych si rad zahral, tedy souboje v male skupine hracu. Diablo 3 bych si take rad zahral, ale s mym HW je 1200 za hru prilis velky risk. Beta fachala v pohode, ale byly tam momenty, kdy byly propady FPS znat. Co pak na vyssich levelech..
@USER47 (02.05.2012 13:52): Jsem si chtel zahrat nejake online akcni RPG nez vyjde Torchlight 2 a Drakensang se ukazal jako jedina volba (z tech co znam). Mythos zavreli a Path of Exile je stale (nebo mozna uz zase) jen v uzavrene bete. Takovou mizerii jsem ale od Drakensangu necekal. Inu, je to webovka, takze velikosti se sotva muze rovnat konkurenci a i grafika je hnusne upscaleovana, ale co me 'dostalo' nejvic je PvP system a cely free2play system (spise tedy Pay4Win system). V arenach hra nema nejmensi problem hodit proti sobe tri hrace na 14. levelu a tri hrace na 20. levelu. Vysledek je jasny (asi tak 0:40). A co se tyce toho Free2play. No, celou dobu ziskavate herni penize, ktere jsou naprosto k nicemu, protoze vsechno se kupuje za tzn. temne mince, kterych hrac nachazi naproste minimum a take naproste minimum ziskava za plneni questu (daji se ale logicky koupit za penize realne). Zbrane se daji temer do nekonecna vylepsovat (je to limitovano urovni postavy) a jak jinak nez za temne mince. A co nasere ze vseho nejvic je kdyz narazite na truhlu a nemuzete ji otevrit protoze jste si nekoupili za temne mince urcity klic. Je to k smichu.

Kdyby nekdo znal jine akcni hack n slash RPG, ktere se stale hojne hraje online a nejlepe je chytre free2play, tak at mi da vedet. Dekuji.:-)
Heh... Zkousel nekdo z vas hrat Drakensang Online?

Skoda, ze sem nejdou pridavat hry hrane z weboveho prohlizece... Nejspis bych udelil svou premierovou nulu.:-)
Jo, krysa je mrcha. Ono se asi počítá, že tam člověk nejde hned. Sice ten quest obdržíš brzo, ale už ty základní krysy nejsou na nižších levelech žádná sranda.
uf, tak Mother Ratzinsky padla. to byl snad nejtěžší a nejnapínavější souboj (level 7) na to, že to byl obyčejný vedlejšák relativně na začátku hry... když navíc vezmu v potaz mizernou odměnu...
Já mám dojem, že se tam na vaření lektvarů dalo vydělat strašně peněz. Možná to byly jiný lektvary nebo bys měl zainvestovat do smlouvání u obchodníků:).
40 destilovaných stojí 25D, udělám z toho 8 lahví, které normálně stojí 60D. přičemž prášek je taky drahý jak hovado. pak musím sbírat další ingredience. nemluvě o vyplýtvaných zkušenostních bodech.