Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Inak že chodíte na games.cz, a veríte ich recenziám, ja Vám niečo ukážem:
zeny.tiscali.cz
sport.tiscali.cz
dokina.tiscali.cz
...
Teda že havel.tiscali.cz tam ešte neni, as čakajú nejaké dotácie
@SilentWolf (25.01.2016 12:12): však on pan recenzent na hrej dostava v diskuzi peknou cocku:)



@Maximus (25.01.2016 16:30): Gorecyclop je velke sousto vždycky, a to tam jsou mista kde mas dva najednou :)
Jinak Bitteblack Isle ma dve varianty, jedni snazsi, to je ta co ji clovek hraje poprvé, a po zabiti finálního bosse tam, se vse zresetuje ale s tim ze se tam objevi nove silnejsi potvory a finalni boss ma pak dve formy.
Ja to většinou hraju tak ze porazim draka, pak farmim vybaveni v everfallu, potom jdu na BBI, jednou ho projdu, dohraju zakladni hru, spustim new game plus na hard mode, dohraju pribeh, a pak davam 2x po sobe BBI, většinou mi to zabere tak 160 hodin :)Jo, grigori (ten drak) je asi nejlepší drak v dějinách her, vždycky mi ho je lito zabijet, ma takove charisma ze ho mam rad:)

@MickTheMage (25.01.2016 14:36): je to tak, jen snad ze je uplne jedno do kterého patra hrac poprvé skoci, ten pawn co zadava ten úkol se objevi kdekoliv a také vždycky ve všech patrech je za dvermi Evil Eye, když se tam skoci podruhe uz to tak není, pawn je jen v prvním patre a v osotanich uz jsou ruzne potvory
@Maximus (25.01.2016 14:31): Po tom co sa rozpadne Gran Soren a objavi sa tam vstup do Everfallu, by si mal najst v prvej urovni (?) Everfallu pawna, ktory ti da quest: vyzbierat 20 wakestones. Tie potom prinesies a otvori sa ti vstup do skutocneho zaveru hry. Opravte ma niekto, ak si to uz uplne presne nepamatam. :) Len to je uz potom fakt skutocny koniec a do ostatnych hry po jeho absolvovani sa uz normalne nedostanes.
Ale ten veľký dungeon na Bitterblack Isle je zatiaľ luxusný! Temný, záhadný, krajší ako pôvodná hra, noví nepriatelia a žiadne únavné pobehovanie po respawnujúcej sa mape, len pekné priamočiare svieže dobrodružstvo.
@MickTheMage (25.01.2016 13:33): Ten skutočný koniec je boj so zostarnutým kráľom? A potom utekanie pred strážami a rozpadanie mesta? Ako mne sa tá hra páči, má svoje čaro a drak je jeden z najcharizmatickejších záporákov ever, len to má svoje chyby :)
@Maximus (25.01.2016 12:57): Zas sa nerespawnuju tak casto. A v noci by si tam mal inych protivnikov :) Ja som vedel, ze budem musiet eskortovat Selenu k liecivemu pramenu, tak som si to dopredu vycistil... Akurat, ze ona chcela ist k inemu liecivemu pramenu. Takze ked som zacal sprievodnu cestu, polovicu cesty som uz mal cistu a tu druhu... Nenavidim banditov! Ale nejako sme ich obisli a dosli stastne do ciela. Tam som potom umiestnil moj prvy portcrystal :)

Ak si isiel do tej veze okamzite znova, tak teoreticky by si po ceste nemal mat moc priser. I ked, no mozno ak si narazil zrovna na respawn timer... (vies co, toto ma vlastne zaujima, idem skusit niekde vygooglit) Niektore prisery sa daju obehnut :) Alebo si mal nabrat nastenkove tendre...ehm, myslim questy a mal by si aspon dovod zabijat nieco znova. Imho, niekedy to fakt lezie na nervy, ale nie je to take zle :) (a nezabudni 3 minuty z Gran Soren k Mountain Waycastle! Vedecky overene :))

EDIT: vygooglil
1-3 dni: zakladne prisery a obycajny loot
5-7 dni: boss prisery, rastliny a ine srandy, plus lepsi loot
7 - 10 dni: NPC (?)
30+ dni: niektore hrobky, dungeony a podobne srandy
@MickTheMage (25.01.2016 12:38): Len k tým portkryštálom. Keď mám úlohu ísť do veže na druhom konci sveta zabiť tam grifa tak som nečakal, že ma tam ďalší quest pošle o pár minút znovu :)

proste to behanie je tam hrozné, stále tie isté cesty, tí istí nepriatelia rozostavaní na tých istých miestach - toto proste hrozné je
@MickTheMage (25.01.2016 12:38): Přijde mi jako kdyby ty hry co recenzuje viděl tak z vlaku. Je to asi podobný případ jedno jistého recenzenta který vždy zahrál tak dvě hodiny a pak zbytek poskládal z dalších webů a něco si ještě vymyslel aby to zaplnil.

Jinak k těm krystalům, už se nemůžu dočkat až je získám. Jinak jsem se trochu doběhl že mě nechtějí pustit dál, brána zavřená holt jsem si neodpočinul v táboře a nespustil tím jednu událost :D
@Jack_Dark (25.01.2016 12:33): Ah, takze na recenzenta nemam len ja podobny nazor..., takze na tom nieco bude ;)

Mimochodom, backtracking tam je. A je ho vela. Lenze v Dark Arisen su portcrystale a mate ich v zakladnej hre slusny pocet. Nebojte sa ich pouzit, inak sa prebehnete ako Maximus ;) Prvy ziskate v podstate hned v prvom (resp. druhom) hlavnom queste v Gran Soren. Prvy vylet do Everfallu. Druhy potom kusok neskor, to su dva. Spolu s pevnymi bodmi v Gran Soren a Cassardise su to 4 mozne teleportovacie body, ktore hodne skratia dobu cestovania.

Mozno som k tomu nedostatku fastravelu malo kriticky, ale pipboy a dalsi co to hrali, moze potvrdit, ze zakladna hra mala normalne len jeden portcrystal. Aj ten ste ziskali pomerne neskoro v hre. Plus, neexistoval ziaden eternal ferrystone - kamene boli pekne na jedno pouzitie. A bud ste kupili alebo nasli, inak sa fastravel pouzit nedal. Plus, automaticky sa dalo cestovat len do Gran Soren. Takze ako je to v Dark Arisen je pre mna prechadza ruzovou zahradou ;), co sa fastravelu tyka.
Ale finálny súboj je riadne našlapaný a konečne som mal pocit, že aj bojujem s finálnym bossom a nie s nejakým chudákom, od ktorého je silnejší každý druhý nepriateľ v hre. Súboj bol náročný, dlhý a hlavne v prvej polovici plný nápadov.

som si dal k tomu pekný obrázok do profilu :D
2/5 na Hrej?
„Nemastné neslané fantasy RPG s mnoha chybami. Souboje s obřími příšerami jsou velkým lákadlem, topí se však v hektolitrech nechutné omáčky.“

Ty české weby tomu dávají docela čočku.
@DJ (25.01.2016 11:29): Hej, friendlist pawnov mas zadara a pokial to nehra prilis vela ludi z tvojho friednlistu, tak sa tam objavi :), a tak to bolo aj na PS3. (ak mas zapnuty online mod, samozrejme)

1) Prakticky ano, ale budes ho musiet z casu na cas poslat spät. Pozicany pawni neleveluju s tebou. Prepustis ho a ked ho znova najmes, uz bude updatovany :) Co sa tyka mazania, na to odpoved nepoznam.

2) Ano, pokial to nie je nastavene defaultne na online share. Pozri v options. Da sa tam nastavit, ze chces byt offline, share iba s ludmi z friendlistu alebo vsetkymi.

3) Zda sa, ze prve. A ak by si mal zapnuty parent control (lock) - aj ked to neviem kde sa nastavuje - tak by to bolo Monicle.

Tak dik chlapci, uz som o 20€ lahsi a do hry celkom zazraty, manzelka vam tiez podakuje ;-)

Velmi sa mi pozdava ten on-line prvok s pawnami.
@MickTheMage (22.01.2016 21:51): Hned ako som prvy raz vosiel do RiftCrystalu mam v ponuke tvoju bojovnicku "Jinu" o 20 leveov vyssiu k dispozicii dokonca zadarmo. Hra nejak komunikuje so steam uctom a nasadila mi tam rovno postavu od priatela, alebo je to niecim inym?

Zopar otazok k tomu systemu pawnov:
1) Ak uz nejakeho pawna najmem (od cuzieho hraca) budem ho moct pouzivat navzdy, alebo sa mi neskor v hre nemusi objavit (moze ho hrac vziat z ponuky, zmazat, atd...)?
2) Moj pawn je k dispozicii ostatnym automaticky, alebo musim niekde nieco zapnut/povolit?
3) Ktore meno sa inym hracom zobrazuje - Name alebo to druhe Monicle?
@Maximus (24.01.2016 16:10): o tom to prave je. Priste to uz budes vedet a pripravis si portycrystaly dopředu tak ze ti to zabere 30 sekund :)
ne to se mi nikdy nestalo ze by se mi zniceho nic ztratil pawn. Jses is jistej ze třeba nekam nespadnul, nebo třeba mohl byt otravenej a po ceste chcipnul? pokud jses si jistej ze se ti ztracej samovolne, tak to nahlas jako bug, na steamu na to je specilani vlakno.
Ty vole, tak toto je už na riadnu facku! Teraz som šiel z hlavného mesta do Mountain Waycastle čo je teda asi 10 minút prerušovaného šprintu, aby mi tam jeden vojak povedal za 2 sekundy, že sa niečo hrozné stalo v hlavnom meste a mám sa tam čo najrýchlejšie vrátiť, čiže šprint 10 minút naspať -__-

našťastie mám teleportovací kameň, inak by som to vypol

a ešte jedna vec sa mi už stala 3x - proste na rovnom chodniku bez nepriateľov si ideme 4 a zrazu mi zmizne jeden pawn úplne bez stopy a musím si potom vyvolať nového, mal niekto podobný problém?
DD pripomina ty stare hry také tim ze prenasi do moderního zpracovani starsi prvky kterymi se prave stare hry typu beholder vyznacovaly. nejsou třeba stejne ale pro moderni hru jsou netypicke, patri mezi ne failovani ukolu, mikromanagment jidla, oleje v lampe, staminy (stamina ma několik ruznych prvku, ne jen jeden jak byva zvykem a to ze ubyva:) . Dale hra nuti hrace aby nad hodne vecmi uvazoval a prisel si na ne sam, neda mu napovedu ani nejmensi radu. Souboje stare hry nepripominaji tim jak vypadaji ale tim ze nechavaji na hraci jak je povede, nejsou většinou nijak zvlast hekticke a davaji prostor k tomu vyuzit znalosti které hrac získal vlastním hranim a je na nich videt ze se clovek snazil at uz presvybaveni nebo skilly partu zlepsit. Tohle dnesni hry moc nemivaji, DA:I je super ma plno taktických moznosti ale souboje tam zdaleka tolik nereflektuji snahu hrace a to co pro partu v minulosti vytvoril nebo to jaky mel umysl ze by jeho parta mela vypadat. Pripomina také stare hry tim ze hraci necpe pribeh v první rade ale je to spis jakoby mu rikala, tohle je tvoje hra, tak si to tam nejak udelej, však ty na to prijdes, v te hre ta zabava je, ale je to na tobe. Systém hry ma svoji mystickou pozici, hrac se ho uci a porad nachazi další nadstavby které mu unikaly a nikdo mu je nerekne, to je také velka spojitost s hrami typu beholder. NPC nejsou zapamatovatelne tim ze by s nimi slo vest kdovijak rozsahle rozhovory ale mají nejaky vyrazny prvek at uz to je stále opakovana hlaska (obchodnik Caxton) nebo jedinecny armor a francouzky prizvuk (Mercedes), a to je taky věc pribuzna starym hram, hrac si je tenkrat nezapamatoval diky rozhovorum ale diky necemu co bylo vyrazne, a tim mu byli sympaticke nebo nesympaticke, a bylo to takove ze si ten pocit vytvoril svým vlastním pozorovanim a ne tim jak mu narizuje pribehove zarazeni postavy a jeji narativni vyzneni. Clovek si plno tech prvku ani neuvedomuje, ale dokážou působit, a pritahuji porad zpet.
Hry jako je třeba Zaklinac 3 pusobi na hrace tim jak vypadaji, svojim perfektnim narativnim vyznenim a třeba spojitosti s knihami, ale jejich systemy jsou většinou dost plytke a pusobi jakoby nad nimi nikdo moc neuvazoval a po delsim hrani se rozplynou a jsou spis na obtiz. Kdezto u DD systém funguje jak svycarske hodinky a udrzuje pozornost hrace az do samotného zaveru a ještě dlouho po nem, a ve hre zanechava jasny otisk hracovy individuality, coz u her sevrenych skvelym pribehem většinou moc nefunguje. Samo ne každý to musí mit rad:)
@Richmond (23.01.2016 13:09): To hej (co sa tyka puzzlov), ale ja som tam neskor spomenul, napriklad aj Bards Tale, a mozno i niektore starsie dungeony/cRPG veci, ktore k tomu maju blizko. Keby posledny Dragon Age mal tento subojovy system, bola by to skoro dokonala hra ;) Nie vazne, ja som dlho analyzoval preco ma Dragons Dogma bavi, sakra ved ja nemam rad podobne "akcne zameranie" a prilis vela subojov. Z tohto pohladu sa mi vsak DD zda byt celkom slusne vyvazena. Je ich tam dost, ale nejako nelezu na nervy, suboje prirodzene plynu a s vacsimi priserami su fakt zabavne a narocne. (co sa o Bards Tale povedat napriklad neda a to tam este boli suboje tahove).

Nj, v prvej hodinke som nebol v ziadnom podzemi, ale cast tychto veci tam tiez do istej miery je. Nie tak vyrazna ako v EoB alebo DM (v tom uz vobec, DM je vseobecne viac postaveny na hadankach), ale v tom celkovom pocite z hry. Ja viem, ze mnohych ludi odradi alebo bude pliest ten subojovy system :)

Inak povedane, pocitovo ma k istym klasickym hram velmi, velmi blizko, aj ked je to hratelnostne trochu inak postavena hra. To je mozno presnejsie napisane ako priame porovnanie s nimi.
@MickTheMage (23.01.2016 11:43): To už jsem psal někdy tento týden, když ořežeš vše na kostru, tak jsou si podobné 99% cRPG her. Beholdeři mají jednodušší souboje, ale jejich "zobrazení/zpracování" je naprosto jiné než v DD (osobně nemůžu ty vystát koutolově/bojovkové, kde vše vybuchuje - tohle je spíš příklad Dragon Age). V Eobech byly podstatnou součástí hratelnosti různé pasti, puzzly, hinty pro speciální questy, skryté mistnosti, možnost dělat si mapu a přemýšlet nad řešením. To bylo a doufám stále bude koření tohoto typu her. Tohle vyříznout z Eobů/DM, tak by hra přijde o 50% hratelnosti. Tohle jsem v DD neviděl (přesněji z té hodinky a půl tvého videa). To už máme 2 diametrálně odlišné věci! A další je četnost nepřátel - v Eobech jsem nikdy neměl pocit, že je přenemákováno. Opět v DD (jen opět dodám soudím z videí) je to souboj každou chvíli. Zpracování pohledu je pro mě také dosti zásadní a tenhle typ používáný v DD,Dragon Age mi opět absolutně nesedí, na rozdíl o pohledů v dungeonech.
Jedině, kde jsem s tebou malinkou souhlasil, byla ta zmínka o Isharu, když jsi procházel tím hradním městem či co to bylo. Lehounký závan tam byl :)
@MickTheMage (23.01.2016 12:03): vůbec Ti neberu tvé nadšení do hry, já ji nehodnotím, nehrál jsem, jen jsem viděl gameplay videa, třeba inventář, statistiky a tak, to se mi líbí, proč ne, ale gameplay, já ti nevím, maso na kostře? Hmm, no možná kdybych to srovnal s ženou, tak ano, kostru budou mít všechny stejnou, ale jedna může být ošklivá a zlá a druhá krásná a hodná. Určitě je nebudu dle té kostry porovnávat, že jsou prakticky stejné, protože ji mají stejnou (tu kostru samozřejmě;-) Víš, třeba u Baldurs Gate bych mohl říct, že je strašně podobná Pool of Radiance z 80. let. Stejné pravidla, RPG žánr a tak. Ale jen díky pohybu po tom světě a naprosté odlišnosti soubojů jde o tak jiný gameplay, že třeba Pool of Radiance si zahraji kdykoliv s nadšením znovu, u Baldurs Gate mi to stačilo bohatě z povinnosti 1x. EoB a DD je tak diametrálně odlišný gameplay, že jsem fakt překvapen z tohodle přirovnání, když se hráči dokáží donekonečna hádat, co je Dungeon a co je RPG, kde by se mohlo daleko více poukazovat na podobnosti:-)
@Ringo (23.01.2016 11:54): Tak samozrejme, ze sposob pohybu hru odlisuje. Ale to uz zacina by to maso na kostre :) Zaklad, aspon ako to vidim ja, je stavba sveta, zameranie, ciele a sposob akym (preco) sa v nom hrdinovia pohybuju. Nad to sa stavia samotny herny system (resp. pravidla) + sposob pohybu v hernom svete, tiez ovplyvneny systemovym rozhodnutim. Grimrock a MMX su toho ostatne dokazom. Ale v samotnom zaklade ma DD velmi, velmi blizko k menovanym starym klasikam.

Co by som este mohol dodat, za cely cas co som DD hral, som nikdy nemal pocit, ze grindujem alebo nieco podobne. Co je dalsie velke plus pre hru, imho.
Vůbec se nechci hádat, ale způsob pohybu je natolik zásadní věc ve hře, která pro mě nejen že definuje žánr, ale je taky mnohdy tím rozhodujícím faktorem o tom, zda si hru zahraji nebo nezahraji. Za mě DD absolutně ne. Už když hraji na PS2 pauzovací Rogue Galaxy s podobným výhledem a pohybem, tak si říkám, proboha, co to hraji? Popravdě jsem si po 60 hodinách hry uvědomil, že tu hru hraji jen kvůli nádherně typicky Level 5 kreslené grafice a občasným zajímavým taktickým prvkům, o kterých rozhoduji, když to mám zapauzované, ale že mě vůbec nebaví prohánět tam ty panáky a "skákat nepřátelům po hlavách". Nevím, jestli to je věkem, ale kotoulové záležitosti (jak to trefně označuje Richmond) jdou naprosto mimo mě:-) Škoda, že zrovna s takovými se roztrhnul pytel. Čest výjimkám, jako je Xulima, to jsou jediné drobné naděje, že si někdy zahraji nějakou moderní hru.
@Richmond (23.01.2016 09:22): Pomenuj presny rozdiel medzi v zakladoch DD a napriklad EoB? A nie, sposob pohybu neberiem :) Teda v samotnych kostrovych principoch podobnych hier. Mozeme sa bavit o inom subojovom systeme, ale ten v starycch (nie tahovych) dungeonoch bol vacsinou velmi, velmi jednoduchy. Tu je ovela zaujimavejsi. Beholder rovnako nema nejaku extra hlbku, takmer ziadne dialogy. To plati aj o Ishare, kde texty tiez v podstate odklikavas. Ked tak nad tym uvazujem. Ishar ma s DD mozno toho viac spolocneho nez som si povoidne myslel :)
Mne to zas pripomína Gothic, dokonca s inklináciou k Baldur's Gate a Drakensang: The Dark Eye, samozrejme nie príbehovo, ale atmosféra je jag sviň. Baví ma to viac ako Grand Theft Auto V, tam som skončil niekde pri tej joge.
Už mám prvý portkrystal, takže objavená mapka sa zvečšuje.
PS: MickTheMage-videos: https://www.youtube.com/watch?v=z4swyAn4m-g
-keby žral korienky, trvá to kratšie-
A ten respawn príšer, v GI to bolo po leveli, v DD je to potrebné častejšie, pretože ak Vám chýba 38 tisíc na kúpenie hospodárstva /so zlatom je to prestrelené/, tak zoberiete úlohu na zbitie jašterákov, viete kde sú? + pre Vás...

Tak jsem video skouknul Micku (zpětně). Máš to pěkně udělaný, všechna čest! Ale tedy to srovnání s EoBem...Vyvodit podobnost mezi těmito 2 hrami čistě z toho, že obě jsou v podzemí, dají se tam otvírat dveře, jsou tam souboje a při troše snahy můžeš "simulovat" čtvercový pohyb?? Nezlob se, ale já tedy koukal na naprosto odlišné hry /a teď neberu vůbec v potaz kvalitu/. Spíš mi to DD připomíná mmorph hry kombinované s kotoulovacím bojovkovými RPG typu Zaklínač. Ale Lands of Lore/Stonekeep/Black Crypt, což někteří zde jmenovali, jsem v tom hledal fakt marně.
@Paul (22.01.2016 23:01): Pillars hral a ostatne neviem ci hral od Obsidianu. Harebrained ma tiez rad, Shadowruny hral vsetky ak dobre viem. Zaklinaca ale nema rad, lebo si tam nemoze vytvorit svoju vlastnu postava nejakeho mága podla mna :D
cca okolo 22:00 budem streamovat Dragons Dogma, teda v pripade, ze vsetko pojde ok. Lebo vzdy ked sa rozhodne, tak sa nieco pose... to :)
@MickTheMage (21.01.2016 11:33): to jsme rad ze nechce, protože tohle je jeden z duvodu proc nekterym hracum pak nefunguje save. Ty si konvertnes save z PS3, který ma samozrejme jinou strukturu, pote se ti to ulozi na save z pc ale data co tam enmaji co delat zustanou, pak si někdo pujci tvojeho pawna který uz nese informaci ze save v sobe, ulozi si to a pak mu nejde save nahrat, hlasi mu to corrupted save. navíc to je cheatovani, nevim proc nejde hrat normalne od zacatku a je potřeba si konvertovat save a pak nekomu rozesrat hru. neber to osobne, ale když to neudelas tak to bude jedine dobře. Je potřeba si uvedomit ze sdilis data s ostatními. Muze se to sirit jako virus. Třeba na x360 s tim byl tak velky problém ze davaly servery dokupy asi 14 dnu a nefungovali. Stovky hracu měli poskozene savy, a v riftu byla spousta pawnu kteří vůbec nesli vyvolat protože měli poskozena data, a jediny důvod bylo cheatovani a prevody savu z ps3. Ja bych za tohle daval perma ban, protože prijit třeba po 150 hodinách hrani o save kvůli nejakemu c*rakovi je na zabiti. Jedine pokud bys chtěl hrat offline, pak to je jedno.



@Nikdykde (21.01.2016 10:38): uz jsme to tady nekde psal jak pawni funguji, ve zkratce, rozhoduje znalost prostředí, nepratel a zejména jejich inklinace, po hraci neprebiraji nic, uci se sami. Projdi si jejich statistiky poradne:)


@Widl (21.01.2016 14:26): ja bych byl radsi kdyby se toho zadna moderska komunita moc nechytala, protože uz ted jsou pripady ze nekomu pawn během hodiny udela level 200, a to jen proto ze nakdo pouzil mod na zvyseni staminy nebo statu. jako beru mody které nejsou cheaty, graficka vylepeseni, zmeny UI atd, ale mody co meni systém hry jsou problém, sdileni pawnu tomu nepreje.
Na nexusu jsou i jiný blbinky, jako je úprava vlastností, zvýšení staminy, atd. atd. Někoho by to třeba mohlo zajímat. Bylo by fajn, kdyby se hry chytila nějaká moderská komunita.
já zkoušel měnit různý pawny – můj je kouzelník/léčitel a pak dva bojovníky. Já jsem zatím bojovník se štítem.
A tak jsem zjistil, že jsou skutečně rozdíly (velké) když máte třeba maličkýho a velkýho. A je to samo o sobě dost výhodné, než mít dva stejně velký. Malej má vyšší skoky a přišli mi extrémně rychlejší. Tlustí zase líp chytaj a jsou víc tank.

No a mám pocit, že pawni mají své vlastnosti skutečně velmi závislý na vlastním hráči. Takže když bude hráč dylina, pawn jen dává ránu a opakuje jen to, že vidí skřeta a naběhne mu do rány. Když hráč hodně prozkoumává, u bojů víc taktizuje, skáče, kryje se, používá lektvary, vyhrabává poklady, tak to pak pawn umí a požívá taky. A je to skutečně velký rozdíl. Pawni jsou to prostě opičáci. Po chvilce hraní jsem tak zapnul normal mode a vyprdnul se na easy (byl jsem vystrašen hráči co psali, že je to velmi těžké a ono ejhle, po troše přemýšlení a seznámení se s hrou není). A taky jsem si dal některý co se mi osvědčili do oblíbenejch a sleduju, jak se mění tím jak levelují a aktivní hráči jsou skutečně hrozně moc poznat. A nejen ukazováním (mně teda jich dost říká, že jsem je něčeho naučil).

Legrační mi přišlo (ale možná jsou to jen ti přednastavění, ale mám pocit že ne), že když hrajete s nastavením on-line, tak pawni jejichž páníčkové jsou offline se vám zabydlujou ve hře, choděj tam po městech a cestičkách. Akorát je na to dobrý myslet před tím, že si člověk udělá pawna jako objekt své skryté elfí pedofilní homosexuality, protože pak se ta postavička dost možná bude nezávisle pohybovat i po světech ostatních.... (já tam teda mám jednoho elfího trnasvestitu a dvě princezny bojovnice i s korunkama....).