Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Čau lidi,
po dlouhé době jsem se rozhodl vrátit k této hře. Po skončení GFWL a přesunu na Steam mě přestal správně fungovat DSmfix a čekal jsem na jeho doladění. Ano. Jsem jeden z těch, co to hrají na k+m a po nahrání fixů jsem pod GFWL neměl žádný problém. Dokonce jsem si stáhl i nějaký ten grafický mód a hned se krásně umíralo.
Po novém nainstalování a aplikaci DSfixu jsem zjistil, že když zatrhnu u unlockFPS na 1. Hra se prostě nespustí. Po instalaci DSFixu 2.4-19-2-4 už vše běží na 60 FPS. Bohužel pořád nemůžu rozchodit myš. Mám dsmfix09-28- a když v DSFixu zadám dinput8dllWrapper dsmfix.dll a sputím hru, funguje jen kolečko myši. Bohužel bez DSMfixu je to nehratelné. Poradíte co s tím? Mám Windows 7 64-bit SP 1 Intel Core2 Duo CPU E8400 @ 3,00GHz, 4,00GB RAM, Nvidia GeForce GTX 950
PS: Gamepad není pro mě.
@SilentWolf (05.03.2016 11:07): Spousta lidí hejtovala druhé díly, které se rozhodli něco změnit a překvapivě často ta změna byla k lepšímu, občas k horšímu, takže tomu váhu nedávám vůbec. Věřím svému instinktu, poslouchám Fantu, piju Sprajt.
@Bodkin (05.03.2016 11:03): Jako v porovnání s tou dvojkou? Je to možné, ale dost lidí to taky dost hejtovalo. Já si to naopak užíval a vše hltal to až zpětně jsem dostal takový ten pocit uvědomění. Až jak jsem znovu zahrál jedničku. A potřetí.. a počtvrté.. :D
Ta hra je ale tak boží.. nechápu to jak může daný okamžik který má člověka překvapit a vzbudit v něm nějaké emoce, způsobovat stále to samé i po několikátém hraní. Sif, Anor Londo- přílet, vypuštění vody, celý sen´s fortress.. Dvojka tohle prostě nemá a nemám chuť ji ani dohrát s těmi DLCčkami. Hraje se líp, ale tohle má duši.

I když temnou..

A budiž i hezkou ukázkou toho jak je hra kvalitní že nehraji na novém PC momentálně nic jiného.. :D a jak to dohraju stejně neodolám bloodborne, to budu točit furt tyhle hry. :D
@mazar1234 (05.03.2016 00:53): No, bodali jsme se pěkně navzájem, takže bych neřekl, že jen enemy.

Já to hraju na gamepadu, pochybuju že je klávesnice s myší nějak lepší. Především u střelby z luku/whatever. Jestli se tam jde normálně mířit, tak jsem pořád nezjistil jak :D
Nu, oproti dvojce mi tohle příjde víc rozbitější. Jde se bodat skrze zdi, ovládání mi nepříjde tak přesné a reaktivní...
@7c (04.03.2016 20:44): Chápu.. Ve Firelink Shrine je schválně chybějící kus stěny na takovém místě kde se zrovna dá lehce spadnout jak člověk běží po točivých schodech.
Ale nejvíc mě sere když někam jdu a jsem u okraje někde, teď udělám pomalý krok dopředu ale postava se nějak sama posune po té překážce v cestě a spadne. Blighttown!! Asi 3x se mi to stalo tohle hraní.. spadl jsem prostě jen proto že jsem šel sice rovně kudy jsem měl ale nějak mi ta postava stejně sklouznula.
@7c (04.03.2016 20:07): No oni se v tom podle mě vyžívají. Já jako člověk co má strach z výšek mám i ve hře na těch platformách v Anor Londo (zrovna před hoďkou jsem tam byl) nohy rozklepané jak pudink.

Oni využívají na hráče fóbie. Ať už tmu, hady, výšky, hlubokou vodu.. a když už to ijnak nejde tak to i kombinují a cpou díry do vody :D
Ok, takže pokus číslo 4.

Ale po cca 12 hodinách předchozích pokusů a 30+ hodinách u dvojky mi to jde až nějak příliš snadno, Black Knighta jsem dal napoprvé :/ Nu, věřím, že mě štěstí zase opustí.
@Lukaskon (16.02.2016 14:04): Možno práve preto mi vždy v druhej polovici Dark Souls 1 vždy pripadal pomerne ľahký, hral som totiž vždy len prísne dané povolanie a preto som mal aj vždy potrebné "staty" na superzbrane. Potom aj s bossmi typu Artorias neboli väčšie problémy. To však potom vyžaduje samozrejme hru dohrať viackrát po sebe, takže asi tam bude náš rozdielny pohľad na opakované hranie za povolania... Za nuzáka som ešte nehral, to si nechávam na piate dohranie... :)
@Sinister (16.02.2016 07:09): Přesně to jsem měl na mysli. Mezi různými styly boje (magie, pyromancie, meč+štít,...) jsou rozdíly jako hrom, ale výběrem postavy na počátku hry není nic předem dané. A myslím, že přeorientovat se třeba z pyromancera na rytíře není nic těžkého. Já začal jako nuzák, tedy univerzální postava a během hry využíval celou řadu způsobů boje.
Docela mě překvapuje, že to někdo hraje soustředěním se na jediný styl boje. Mě lákalo si nějakým způsobem vyzkoušet snad všechny typy zbraní včetně bičů, kos, palic atd. Potíž byla akorát v tom, že na ty opravdu velké zbraně/kouzla jsem většinou neměl potřebné staty.
@ad142 (16.02.2016 07:22): Je otevřenější a lineárnější, ale nemyslím, že by to byla chyba. Pořád je to relativně nezředěný kus atmosféry Dark Souls, který je podle mě, společně s Bloodborne nejlepší vstupní branou do Souls :)
Nicméně, právě proto není nutné to rozehrávat tolikrát, jako jedničku.
@ad142 (16.02.2016 07:13): Ale zobral som na zreteľ vaše pripomienky a komentár som zase upravil a vyšperkoval.. :) Ešte k tej znovuhrateľnosti: teraz hrám aj zároveň Dark Souls 2 The Scholar First Sin a tam fakt nemám až takú potrebu opakovaného hrania, nieto ešte 4x po sebe, pritom je to tiež výborná hra... hmm... rozmýšlam, čím to je... :)
To je pravda. Keď som hral za pyromancera, čo bolo tretíkrát (prvýkrát som hral za rytiera, druhý za mága) tak som kúzla využíval iba na začiatku potom som to hral iba s halapartňou , čo je fakt dosť netradičná zbraň na mága (čo vlastne pyromancer by mal byť tiež.)
@ad142 (16.02.2016 06:48): Myslím, že Lukaskon chtěl říct, že volba povolání před začátkem hry nehraje roli. Což je pravda. Styl hraní, který pak určuješ volbou zbraně a schopností ve hře samozřejmě ano.
Ostatně zkušení hráči často začínají za Pyromancera, jen kvůli počátečnímu ohni - nejpozději v patnácté hodině je ale hlavním zdrojem damage zpravidla rychlá zbraň a oheň využívají už pak jen primárně k exploitům.
@Lukaskon (15.02.2016 20:16): V podstate máš pravdu, ale ukladanie pomocou vypnutia hry je uloženie netradičné, ale ohnisko som myslel že je uloženie také, že sa tam objavíš po smrti. Ukladanie pomocou vypnutia cele hry nepovažujem za normálne uloženie. Hra za iné povolania odlišná je, za tým si ale stojím. Inak by som ju nedohral 4x a nenahral tam skoro 200 hodín... Dark Souls 1 je založený hlavne na súbojoch, a tie sú dosť odlišné za rytiera, mága, či zlodeja. Napríklad len s rytierom by som to asi dvakrát po sebe nehral. Za mága to dostalo úplne iný náboj ale aj s postavou s mečmi, zameranou na obratnosť som sa musel od začiatku učiť, ako prežiť bez štítu a vyhýbať sa úderom úskokmi.
@ad142 (komentář): Hra se neukládá jen u ohnišť. Kdekoli hru vypneš, tak když ji znovu spustíš, budeš zhruba na tom samém místě (neplatí pro bossfighty).

Taky se mi nezdá, že by hra za různé postavy byla nějak odlišná. Žádná profese nemá nic, čeho by se za jinou postavu nedalo dosáhnout. Zrovna ve výběru profesí bych potenciál znovuhratelnosti vážně nehledal.
@SilentWolf (08.02.2016 23:13): Já jsem to později řešil zálohováním profilu vždy před bossem. Třeba Seatha jsem bez problému zvládnul na druhý pokus, což mě teda dost překvapilo - čekal jsem od něj víc. Takže jsem si ho potom ještě párkrát zkusil a už jen kvůli tomu soundtracku to stálo za to.
Záloha profilu je taky asi jediná možnost, jak udělat Bed of Chaos vcelku.
@Lukaskon (08.02.2016 21:58): "Fakticky rád bych po dohrání hry viděl v menu možnost prostřednictvím nějakého bonusového obsahu vybírat bossfighty a zkoušet si je znovu a znovu "

Ani nevíš jak bych něco takového uvítal .. a třeba i v bloodborne, ono ten soundtrack u bossů, trénování.. člověk je frustrovaný jak něco, ale jak už bosse zabije tak alespoň já vždycky trochu lituju že si nejde dát ještě jednou hned znovu.. :D s klidnějším srdečním tepem.

V Dark Souls jsem to cítil u motýlka a Sif, v Bloodborne je zase perfektní Amelia.
@Crash (08.02.2016 21:11): Díky :) Pochvala vždycky potěší.
Zrovna můj koment k DS útočí na post nejdelšího komentáře, jaký jsem tu kdy napsal. Takže ať už příště sáhneš po čemkoli, mělo by to být o trochu stravitelnější :)
@Bodkin (21.01.2016 15:30): tak tohle všechn jde ztvárnit výtvarně. komiks se čte jinak, není jen o ději a obrázku ale i to tom pocitu co v tobě celý ten layout (nebo jak to nazvat) vyvola. A dobrý komiks je jednoznačně srovnatelný s dobrým románem...

jak se dá pracovat s textem a vyvolávat emoce možná znáš. Ale je to dobrý příklad, že s talentem je jedno jaké umění vytváříš - vždycky se v něm jde vyjádřit.
@Bodkin (21.01.2016 15:30): Ač v komiksu možná ne, v knize už jsem se s něčím takovým setkal. Určité pasáže testují vaší trpělivost, celá kniha ji vlastně vyžaduje, občas se čtenář ztratí, musí být neúnavný.. takže jo, kniha to reprodukovat dokáže.

Ale komiks asi ne no.
@Sinister (21.01.2016 13:51): Bože chraň. Jen mám pochybnosti jak dostat hru, která je především o hraní do média, které tu trpělivost, přesnost, neúnavnost a potlačený vztek, nedokáže přirozeně reprodukovat.
@Sinister (20.01.2016 19:33): Err, já měl na mysli, že dělat tuhle zbraň je 100% ztráta času, pokud ji nechceš vytvořit kvůli achievementu (vyrobit každý typ zbraň vylepšený na maximum) nebo nemáš Faith postavu. Na kostlivce není vůbec potřeba, katakomby jsou obecně jednoduchá zóna, jediný tužší nepřítel jsou možná ty obří kostry v Tomb of the Giants a ty žádné speciální oživování nemají.

Navíc kdybys opravdu, ale opravdu, z nějakého divného důvodu toužil po speciální zbrani, tak jeden Faith meč je ve Valley of Drakes (stačí sebrat ze země) nebo je tu Silver Knight Spear (Nomen Omen - asi tušíš, z koho vypadávají), který proti kostlivcům funguje stejně.

@7c (20.01.2016 19:56): !
@Sinister (19.01.2016 16:04): Ty respawnující se kostry v Catacombs? Jestli si pamatuju dobře, tak tam je několik nekromancerů, které když zabiješ, tak přestanou kostlivce vyvolávat. Každopádně jestli jsi zabil Capru, tak do Catacombs zatím nemá smysl lézt, teď bys měl zamířit do kanálů.

Jinak si můžeš pomoct Character Plannerem, který ti ukáže, kolik se svým buildem budeš s různými typy zbraní dávat damage, ještě ale musíš zohlednit, že kvůli rezistencím nebudou všechny příšery budou dostávat tolik.
Doplnil jsem něco málo, co jsem slíbil. Dříve jsem se k tomu nedostal, tak snad si to ještě někdo přečte :)

@Ronik (18.01.2016 21:21): Aha, Faith vůbec nejedu. Jedu v podstatě skilly, které alespoň takhle na pohled jsou k raw damage... Jak tedy na kostry?
@Sinister (18.01.2016 21:12): Jestli ještě nemáš Divine Ember, tak je ve věži, kam vedou schody po Moonlight Butterfly bossfightu, pak ho musíš dát Andremu a upgradnout za Green shardy. Ale pokud neskilluješ Faith, tak bych to nedoporučoval, budeš dávat menší damage než s +5 zbraní.
Dnes s čistou hlavou - Capra Demon na druhý pokus. Nakonec jsem to udělal tak, že jsem kindlnul ohýnek, koupil 24 firebomb, okamžitě po průchodu jsem mu zabil bombou prvního čokla, vyhnul se prvnímu velkýmu úderu Capry, potom vyběhl po schodech, sekerou rozsekal druhýho čokla, spadnul dolů a uspamoval Capru firebombami. Celkem jich spořádal asi dvanáct :) Hellkite Drake mě zabil osmkrát, tak jsem se na něj vykašlal, povýšil si sekeru na +5 a našel bonfire v Depths. Úspěšná hoďka a půl :)

@strejdafido (11.01.2016 16:53): Brofist je, když si s kámošem bouchneš pěst o pěst ;)

Každopádně, jak si udělat zbraň na divine? Potřebuju si s obouručáku udělat kata na nemrtvý :)
@Sinister (10.01.2016 22:58): Heh, díky, ale teď pro změnu netuším, co je to brofist :)

@mazar1234 (10.01.2016 22:02): Ano, GFWL byla ta kravina, která mě nechtěla pustit do hry. Až tady jsem našel pomoc, musel jsem se přihlásit jako Player1 na místním kompu a už to jelo, ovšem jen offline, nijak mi to ale nevadilo. Já humanitu používal pouze u hodně silných bossů, jako třeba u gargoyl, ale než mi někdo poradil jak na to, tak jsem tam mnohokrát zemřel. Jinak u mne byla lidskost vzácnost :-)