@Jack_Dark (27.07.2016 10:49): souhlasím a nikdy se nebráním druhému pokusu, často se mi to vyplatilo (Deus Ex jsem prvně vypnul asi po hodině :) ).
Diskuze
@Walome (27.07.2016 10:42): Tak může tě to nahlodat zkusit to znovu a třeba zjistit, že se úhel pohledu na hru změnil. U některých her můžou mechaniky skřípat po letech hodně a jinde to může šlapat bez problému stále.
Navíc je otázka jak dlouho jsi to hrál. Začátky her jsou aspoň pro mě klíčové v tom jestli tě hra chytne nebo ne, bohužel časem jsem zjistil, že právě ty začátky bývají nejméně zábavné a hra rozvine potenciál až později.
Navíc je otázka jak dlouho jsi to hrál. Začátky her jsou aspoň pro mě klíčové v tom jestli tě hra chytne nebo ne, bohužel časem jsem zjistil, že právě ty začátky bývají nejméně zábavné a hra rozvine potenciál až později.
@Jack_Dark (27.07.2016 10:40): tak předpokládám, že dojem každého těžko změní přemlouvání druhých :)
@SilentWolf (27.07.2016 10:36): Možná New Order ten měl super pocit ze střelby.
Jinak je to klasický Walomismus, to je klasický bod kdy stanovisko je již dané a snaha změnit ho je naprosto marná :D
Jinak je to klasický Walomismus, to je klasický bod kdy stanovisko je již dané a snaha změnit ho je naprosto marná :D
@SilentWolf (27.07.2016 10:36): bullet time pro mě neznamená dobrý pocit ze střelby. U mě vede asi takřka určitě Vietcong a v závěsu FC 2.
No jako neznám střílečku kde je pocit ze střelby nějak o moc lepší, pokud vůbec je :D
@SilentWolf (27.07.2016 10:22): ježiš ano, nudný gameplay, budeme to řešit půl dne?
@Všivák (27.07.2016 10:04): výmluva? Já se na nic nevymlouvám. Chuck se mě ptal proč mě to neoslovilo, a já si po těch letech už vybavím jen to, co jsem napsal, toť vše.
@Walome (27.07.2016 05:42): Vymlouvat se na grafiku. To je ta nejtrapnější výmluva. Náhodou tady grafika funguje perfektně. Stejně jako třeba u Dooma, System Shocka, Aliens versus Predátora nebo No One Lives Forevera.
@Chuck (26.07.2016 19:23): hnusná grafika, nudnej gameplay, to je to jediný co si pamatuju, hrál jsem to už dávno :) ale teda ne v době vydání.
@Garret (26.07.2016 23:36): Dishonored hraju úplně normálně, to že Ty se asi krčíš v rozích a neumíš to rozjet, za to já nemůžu :(
@Garret (26.07.2016 23:36): Dishonored hraju úplně normálně, to že Ty se asi krčíš v rozích a neumíš to rozjet, za to já nemůžu :(
@Indian (26.07.2016 17:17): přitom Dishonored hraje Walome jako profík!
@Walome (22.07.2016 08:25): Čím to je, že Tě to tak neoslovilo?
@Indian (26.07.2016 17:17): Přesně
@Indian (26.07.2016 17:17): to bude vono ;)
@Walome (22.07.2016 08:25): ona ta akce je dynamická, jen ty to asi neumíš hrát
@Garret (22.07.2016 08:17): wow :)
@Garret (22.07.2016 08:17): tyjo, ta akce vypadá tak krásně dynamicky a v reálu přitom taková nuda :(
Rabbit si to dává... dostal jsem chuť si to zahrát :-)
@Chuck (26.06.2016 07:57): Neviem presne, ale pravdepodobne to súviselo s tým, že som mal už dosť slabý PC a bol som prekvapený, že mi F.E.A.R. vôbec šiel v hrateľnej podobe. Síce som si nevidel zbrane, ale intenzívne to bolo tak veľmi, že som si na to zameriavatko zvykol rýchlo :)
@Maximus (23.06.2016 12:00): V čem jsi tu chybu udělal? To by mě fakt zajímalo! :-)
@mvp23 (23.06.2016 11:53): Jop, nevedel som to zmeniť. Bolo to trochu divné zo začiatku a chvíľu som aj rozmýšlal, že prečo nevidno zbraň, že čo to má byť za FPS, že si tam nevidím ani zbraň kua!!! ale potom som sa popozeral po nete a prišiel som na to, že chyba je u mňa :D
@Maximus (komentář): To jsi vážně hrál celou hru jen se zaměřovátkem?? :-O
No nevím, zabíjel až třetí kolík do hlavy. Vypadalo to dost směšně, když měl týpek 2 kolíky v hlavě a furt vesele chodil.
@mazar1234 (22.02.2016 20:59): Jo a jde s tím přibít nepřátele ke zdi. To je super zbraň. Vzhled nekomentuju :D
@Chuck (22.02.2016 20:55): Ja som si oblubil ten Penetrator ci ako sa to volalo, take zihadla to strielalo.
@Fritol (22.02.2016 20:52): Náhodou, takový částicový kanón je přímo lahůdka - jak designová, tak i z hlediska poslechu. ;-)
@Chuck (22.02.2016 20:44): Jo, zvuk mají dobrý. A vzhled třeba té G2A2 je fajn, ale ty silnější zbraně mi připadaly takové obyčejnější, bez nápadu. Neříkám, že vypadají vyloženě špatně, ale prostě jsem jejich modely zrovna neobdivoval.
Není to něco, co bych ve hrách hrotil, kor když nejde o realné zbraně.
Není to něco, co bych ve hrách hrotil, kor když nejde o realné zbraně.
@Fritol (22.02.2016 15:00): Zbraně vypadají vcelku standardně, ale mně se hlavně velice dobře poslouchaly.
@Fritol (22.02.2016 15:00): No minimálne tá G2A2 vyzerá pekne. Dokonca z nej pri streľbe lietajú nábojnice.
@Fatality (22.02.2016 14:22): Docela mě zarazilo že ty datadisky nejsou od Monolithu. Každopádně už to mám všechno nakoupené, včetně dvojky a trojky, takže za zkoušku teď nic nedám.
@Cobot (22.02.2016 14:48): Nikdy jsem Wolfa nehrál, ale nejsi první kdo mi to doporučuje, časem tomu asi dám šanci.
@Maximus (22.02.2016 14:34): Tak ty modely zbraní nejsou kdovijaka pecka, stačí že to střílelo. :D
@Cobot (22.02.2016 14:48): Nikdy jsem Wolfa nehrál, ale nejsi první kdo mi to doporučuje, časem tomu asi dám šanci.
@Maximus (22.02.2016 14:34): Tak ty modely zbraní nejsou kdovijaka pecka, stačí že to střílelo. :D
@Fatality (22.02.2016 14:22): Datadisky jsou fajn, hlavně Extraction Point. Pro mě, jakožto skalního fandu, je největší průser dvojka. Ale i ta se vcelku dá.
@Fritol (komentář): Asi jedná pořádná FPS za poslední dobu je novej Wolfenstein
@Fritol (komentář): F.E.A.R. som mal ako piratsku verziu a mal som tam taky nejaky bug, ze som si vobec nevidel zbrane, len zameriavatko a tak som presiel celu hru. Prestrelky su rozhodne jedny z najlepsich ake som v FPS hral, si to musim dat niekedy znovu aj s viditelnými zbranami uz tentokrat :D
@Fritol (komentář): Datadisky nezklamou, nenadchnou, neurazí, s pokračováními už je to o dost horší.
@MartinezZ (19.01.2015 15:42): To je jen drobný detail. :-)
@Fatality (19.01.2015 15:52): Já doufám, že si ty oči zakryje, jen co ji uvidí z dálky, natož zblízka. :-)
@Matthias (19.01.2015 15:53): Však jo, to tvrdí jen média, že se z Tebe může stát i vrah.
@Fatality (19.01.2015 15:52): Já doufám, že si ty oči zakryje, jen co ji uvidí z dálky, natož zblízka. :-)
@Matthias (19.01.2015 15:53): Však jo, to tvrdí jen média, že se z Tebe může stát i vrah.
Já jsem taky v devíti letech hrál násilný hry a nijak mě to nepoznamenalo (sice jsem občas nervák, mám sadistický sklony apod. ale jinak jsem ok)
@Chuck (19.01.2015 15:37): Tak mu alespoň zakryj oči, až tam bude Alma nahatá :-D
@Chuck (19.01.2015 15:37): Myslíš tu 18+ hru? :))
@Indian (18.01.2015 23:46): Já plánuji hru předvést 9-letému synovi přítelkyně, ale obávám se jeho případných nočních můr. :-)
Pánové fanoušci a fanynky i nefanoušci. Přivezl jsem si tuhle hru z domova i z prvním datadiskem a planuji opět rozhrát a dohrát. Zatím jsem bavil pokaždý. Osobně mám tuhle hru hodně vysoka a to i kvůli tomu, že mě ještě nikdy nepřestala bavit, i po několikátém dohrání :-). Takže to bude to nejdůležitější co na té hře vidím! :P
Konec naprosto zbytečného hlášení!
Konec naprosto zbytečného hlášení!
@Sasakr (17.01.2015 10:33): tos dohrál tak 90% hry ale :D
Tak s tímhle komentářem se ztotožňuju. Jediná, opakuji jediná hra, kterou jsem kdy rozehrál a nedohrál kvůli ubíjejícímu stereotypu a nudě. V jaký fázi hry jsem byl? Vím, že jsem se dostal ven z mrakodrapu, byl jsem na ulicích.
Tak zlikvidovat těžkooděnce nebo roboty vyžadovalo bez bullet timu opravdu dost munice. :-)
@Milfhunter (17.01.2015 09:32): No, to možná bylo tím :D
@Všivák (17.01.2015 08:14): Tak v komentáři psal, že to hrál skoro bez toho bullet timu. To bych se ani nedivil, že měl málo munice
Divné :D
Taky jsem neměl problém s municí..
[neexistující komentář]: 2krát som to dohral a so strelivom som nemal absolútne žiadny problém. Väčšinu hry som mal do všetkého plno.
Dal jsem mínusko jak za chyby, tak za ty superlativy. Já to v té hře nějak neviděl :-)