Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nechcem Vám moc do toho kecať, ale to je po toľkých hrách, čo ste hrali ešte angličtina taký problém? Lebo imho sa uberáte o zážitok.
Krom některých nečeských souvětích může vadit překlad názvů (třeba zemí). Ono je to enormně ukecaný a nejen rozhovory, ale hlavně dlouhé popisy střižené s mystičnem. Takže i když je tu a tam poznat že se jedná o překlad tak mají po cca 3h plně můj obdiv jak to zvládli.
Že bych do toho díky češtině konečně šel. Pořád uvažuju, jestli jít do tohoto nebo do Divinity. Nebo počkat na Torment. S tím nedostatkem času hodně bojuji a nejde zkoušet všechno..
@Neelixx (29.04.2016 18:56): byl bych rád, kdyby někdo hodil koment ke kvalitám překladu.
Jestli je to něco zas ve smyslu "running out of beer" - běžíme od piva, tak to raději budu hrát se slovníkem...
Jo a hned se ptám na úschovnu (truhlu/baťoh/inventář družiny - aby jste mi rozuměli). Prostě když chci něco vzít tak mi to místo do inventáře postavy skočí do úschovny a nemůžu to volně přesunout. Jak si to hodit rovnou do inventáře postavy?
Nevíte jak je to s češtinou? Přijde mi jako by jim to dabovali Irové a překládání si všech těch textů docela kazí nejen atmosféru, ale i chuť hrát.
Je ve hře nějaké místo kde by se respawnovali nepřátelé?

(vím, ta hra se víc než jaká jiná grindu vzpírá, ale... dýka Unlabored Blade vypadá jako až moc hezká sranda, a už jsem ve hře příliš daleko abych ho s těmi postihy mohl vylepšit na nepřátelích které teď potkávám)
@Morte (16.03.2016 13:15): Toto počujem prvýkrát, vyzerá to, že to držali pod pokličkou, tak som, pochopiteľne, veľmi prekvapený, že stihli pracovať na PoE aj Tyranny zároveň :)

Čakal som skôr či neskôr oznámenie PoE 2, ale toto teda nie :)
Príjemné prekvapenie a hru si rád kúpim.
Já s pathfindingem vůbec neměl problém...Máš to plně opatchovaný?
Už chápu proč trvalo patnáct let udělat další Baldurs Gate - oni celou tu dobu vymýšleli jak udělat ještě horší pathfinding!
Gratulki do Obsidianu, dokáží zkrátka i nemožné.

(ale jako docela dobrý, 100+ hodin ve hře a konec stále v nedohlednu, a už si zoufám že bych to chtěl mnohem delší - posledních 14 dní mimo práci nežiji prakticky ničím jiným, což se mi zatím ve hrách stalo jen párkrát)
Tak jsem začal znovu - je to velmi znatelný rozdíl ta verze 3 oproti té první. Hraju znovu za barbara zase na úplně nejtěžší obtížnost + expert mod, a tentokrát jsem prošel přes všechny ty souboje v úvodu úplně v pohodě na první pokus. Jen mě štve že zrušili přibližování kamery - asi proto že to v té 1. verzi způsobovolo rozmazání/rozostření textur - já jsem spíše čekal, že to mohli jen nějak opravit - ale oni nechali pouze oddalování což je zbytečné, a ty postavy jsou pak stejně zbytečně moc prťavoučké.
@Fingon (20.02.2016 20:15): Nemyslel jsem to nijak špatně, ale poslední dobou mě vyloženě vytáčí, když někdo porovnává cokoli oproti Dragon Age, přičemž výchozí pozice DA je cokoli víc než podprůměrná fanfikce :/
@Fingon (20.02.2016 14:04): Úvodný loading som mal dlhý, keď som to nemal dlho zapnuté. Oblasti sa mi načítavali v pohode. NPC sa mi párkrát nedalo lootnuť, ale vždy to vyriešil loading predtým, než umreli.
Tak jsem se vratil ke staremu savu z minuleho roku. Momentalne druhy akt, nahrano cca 14 hodin, potuluji se po (Baldur's Gate)(Athkatle) tom meste na D. Nejak se do toho nemuzu ponorit, hra me zatim nejak extra nechytla (ale jeste tomu davam sanci, u prvniho Dragon Age to trvalo pres dvacet). Souboje docela tezke (jesteze je tam ted ten story mode), depta me dvoji ukazatel zdravi s tim, ze health se da lecit pouze spankem. Vic me stve ultra dlouhe nacitani oblasti (plus prvni spusteni hry je porod), ale ted se mira dovrsila - zabil jsem par npc a zniceho nic je nemuzu lootnout! A zatin nepomohl reload ulozene pozice, reload ulozene pozice pred bojem, restartovani hry...
Inak, keby to niekoho zaujímalo, druhá časť rozšírenia má vyjsť takmer presne o mesiac, 16.2.2016 :)
@USER47 (18.01.2016 13:45): Práveže ani nie, resp. ten pomer boja a ostatného (exploring, kecanie, lore) je tam veľmi vyvážený, nie je to Icewind Dale a aj hlavný príbeh datadisku má veľmi silnú atmosféru a aj určité mysteriózno, hoci nie také veľké ako hlavný príbeh hry samozrejme. Ak opravili niektoré bugy, ktoré som tam po vydaní mal, tak určite vrelo odporúčam. Hlavne takto na zimu je to super. :)
Nemám, asi zkusím později. To je hodně zaměřený na bojování, ne? Mě spíš baví ty příběhový věci:).
Elf - rogue - dual wielding. Nic moc postava. Nějakej caster by byl na vyšších levelech asi silnější a zároveň by měl menší problém se všema těma lore/intelligence checkama.
@USER47 (18.01.2016 01:23): Akú si hral vlastne postavu? Ja som hral elfa druida, ale rozmýšľam, že by som si to dal ešte možno aj tento rok znova za niečo iné, no v prvom rade chcem počkať na White March part 2.
Na toho jsem šel až v pozdější fázi hry brutálně přelevelovanej, takže jsem ho taky smáznul jako nic:). Nejtěžší fight mi kromě Adra Dragona přišel ten dráček na pátým patře Endless Paths. Ale zase to nebylo nic, s čím bych se nevypořádal, když jsem poskočil o dva levely nahoru. A pak ten první útok na pevnost, o kterým jsem se zmiňoval níž.

Cekově mi to v pozdějších částech přišlo dost jednoduchý, ale tím líp. Hrál jsem navíc na easy, protože mě dlouhý těžký souboje v těchhle hrách obvykle spíš serou.
Nakonec jsem hajzla po pár marnejch pokusech přeskočil a radši dohrál hlavní příběh. Mám tam sejv, tak se k tomu možná ještě vrátím a dodělám ho. Každopádně hlavní příběhovej boss šel dolů na první pokus a nedělal mi zdaleka takový potíže.:-D
@USER47 (17.01.2016 20:23): Tak asi najťažšia príšera v pôvodnej hre. Easy riešenie sú maelstrom zvitky. Ja som šiel na to skôr veľkými rozostupmi, casteri po bokoch, nabuffovaný tank, čo najviac summonovania aj z itemov (pavúky, chrobáky, wurmovia) a myslím, že niektoré debuffy a kondície od grieving mother tiež dobre ako od ciphera fungovali.
Wtf Adra Dragon.:-o Lvl 12 parta a stejně s náma vytře podlahu během prvních pěti sekund.:-D
Vždycky si lze vytvořit jednorázové postavy, které jednak dělají eskorty a jednak pomohou při útoku. Amunua paladin, zlodějka a hraničářka a snad klerik :)
Tohle bylo ještě před tím, než jsem měl postavený kasárny, takže personál bohužel ještě nebyl. Ono když najmeš maximum těch obránců, tak to každej den žere dost peněz, ne? Nemám tyhle systémy moc rád, sice to není čistej time limit, ale funguje to ve výsledku dost podobně, protože tě to nutí hnát se dopředu a vydělávat rychleji, než ti peníze ubejvaj.:/