@mazar1234 (03.02.2017 22:14): Zaujimave, to sa mi nestalo, ze by ma to takto pomylilo :) Co sa tyka capslocku, ti neviem - v poslednej dobe mi loaduje celkom (RELATIVNE) rychlo. Mozno je to nejaka uchylka Unreal enginu. Tak ako ma Unity uchylku na dlhe loading casy pri komplexnych mapach :) Ale to je len cista spekulacia. Pretoze si myslim, ze ak by sa to dalo velmi jednoducho odstranit, uz by to davno urobili.
Diskuze
@MickTheMage (02.02.2017 00:39): Už viem čo to spôsobilo - zle naprogramovaný ukazateľ evacu / systém výškových vrstiev.
Evac point bol nakoniec na streche domu, ale v základnom zoome to bez pochybností jasne zobrazovalo modré hviezdičky na chodníku, lenže v skutočnosti boli na streche hore na dome.
Akože to asi mala byť nejaká kažuál pomôcka, ale v konečnom dôsledku ma to len vytrollilo a poplietlo.
Akože prečo mi ukazuje na zemi niečo, čo je v skutočnosti vysoko nad mojou hlavou?
Čo ma ale totálne nasralo je skutočnosť, že tam stále funguje tá retardovaná debilina s tým stlačením "Caps-lock" klávesy aby bol rýchlejší loading.
Akože WTF?
To ani po roku neodstránili patchom?
Fakt nechápem ako takú debilinu mohli stále nechať v hre.
Pripomína mi to kauzu odstránenia animovanej blbosti pri loadingu v Mass Effect 2, kedy bolo v rámci zachovania mozgu nutné stiahnuť nejaký "filepack" z uloz.to, v dôsledku čoho sa skrátili loadingy z desiatok sekúnd na pár sekúnd.
Evac point bol nakoniec na streche domu, ale v základnom zoome to bez pochybností jasne zobrazovalo modré hviezdičky na chodníku, lenže v skutočnosti boli na streche hore na dome.
Akože to asi mala byť nejaká kažuál pomôcka, ale v konečnom dôsledku ma to len vytrollilo a poplietlo.
Akože prečo mi ukazuje na zemi niečo, čo je v skutočnosti vysoko nad mojou hlavou?
Čo ma ale totálne nasralo je skutočnosť, že tam stále funguje tá retardovaná debilina s tým stlačením "Caps-lock" klávesy aby bol rýchlejší loading.
Akože WTF?
To ani po roku neodstránili patchom?
Fakt nechápem ako takú debilinu mohli stále nechať v hre.
Pripomína mi to kauzu odstránenia animovanej blbosti pri loadingu v Mass Effect 2, kedy bolo v rámci zachovania mozgu nutné stiahnuť nejaký "filepack" z uloz.to, v dôsledku čoho sa skrátili loadingy z desiatok sekúnd na pár sekúnd.
@mazar1234 (01.02.2017 23:50): Jop, nejako takto... Ak to nefunguje, tak...nemas nahodou nejaky mod nainstalovany?
@mazar1234 (01.02.2017 23:50): Jo. Modrá světýlka jsou evac.
@MickTheMage (01.02.2017 23:47): Klikam na ikonku vyvolanu kliknutim na postavu a je zasedena neaktivna.
Takze ta Area medzi modrymi hviezdickami je Evac point?
Takze ta Area medzi modrymi hviezdickami je Evac point?
@mazar1234 (01.02.2017 23:43): Nemusíš si ho tam přivolat? Vím že v jedné té začáteční to tak bylo...
Edit: A MIC má taky pravdu, evac icona je dole na tom action listu, to nahoře je pro jeho umístění pokud je potřeba a není určen misí.
Edit: A MIC má taky pravdu, evac icona je dole na tom action listu, to nahoře je pro jeho umístění pokud je potřeba a není určen misí.
@mazar1234 (01.02.2017 23:43): Wut? Ked mas uz Evac point urceny, prides s vojakom a kliknes na ikonu evac... Co je na tom komplikovane? (teda, ja pevne dufam, ze neklikas na tu ikonu v pravom hornom rohu, v tom pripade :D)
Kde je ten pojebany Evac point.
Je tam na mape nejaka area cca 4x4 policka vysvietene modrymi hviezdickami, ale ked tam pridem tak ikonka EVAC je zamknuta.
Ziadne ine miesto na mape nic neukazuje.
A to je nejaka druha akcna misia hry a je to posrane.
Je tam na mape nejaka area cca 4x4 policka vysvietene modrymi hviezdickami, ale ked tam pridem tak ikonka EVAC je zamknuta.
Ziadne ine miesto na mape nic neukazuje.
A to je nejaka druha akcna misia hry a je to posrane.
@MickTheMage (19.01.2017 20:22): Jde se instalovat :)
A je to tu, Long War 2... :)
Ta hra je neuveritelna. Po 350+ odohranych hodinach ma to stale bavi. :) A ked si uvedomim, ze za chvilu tu mame Long War 2 mega-husto-mod... Ach jaj. :)
@Tarhiel (06.10.2016 10:05): Ja som to vyslovene naschvál nekupoval, práve kvôli prakticky 100%, že po vzore každej Firaxis hry čo som hral bude aj pre XCOM2 vydané "full version update DLC" ako tomu bolo u civilizácii či prvého Xcomu.
Ale už mi to príde podozrivo dlho, že nič nie je ohlásené ani žiadny info-leak, nikde nič.
Tak už nemám takú istotu.
Ale už mi to príde podozrivo dlho, že nič nie je ohlásené ani žiadny info-leak, nikde nič.
Tak už nemám takú istotu.
@BINGMAN (06.10.2016 09:40): Díky, budem ich teda mať v merku, hru si keď tak zahrám až potom ;)
@Tarhiel (06.10.2016 08:59): Zatím to tak u většiny Firaxis her bylo, že cca po roce vydají rozšíření, ale oznámeno zatím nic nebylo.
Neviete niekto, či Firaxis plánujú nejaký väčší datadisk, po vzore Enemy Within?
@7c (04.05.2016 18:34): Dělá mi to pouze u Xcomu 2 paměť mám 16 GB, HDD taky ok (150 GB volného místa).
Nech sa paci Paladin Class spominany v poslednom streame. Za pomoc s opravou anglictiny budem len rad :)
STREAM: cca 22:40 +/- XCOM 2 modded https://www.twitch.tv/mickmage/, modovany az to boli, obtiaznost Commander (do Legendary sa mi moc nechce) a kaslat aj na Tonyho Starka ;)
@jurajjanosik (04.05.2016 11:17): Mně ne. Nemůže být problém RAM/HDD?
@jurajjanosik (04.05.2016 11:17): Jo jo, ale vždy jenom na čas. Když jsem hru vypnul, byl pak počítač minutu dvě k nepoužití. To ještě nespravili?
Po pár hodinách hraní se mi po návratu do windows vsechno zpomali a pomůže až restart,dělá to taky někomu?
..... tak, a další marný pokus o záchranu lidstva..... uf, tak znovu.
Ale když o tom tak přemýšlím, tak mě zatápí skoro všechno, co potkám...... snakemani, co mi otráví vojáky.... Mutoni házející granáty do houfu mých vojáků.... omračovači, co přeběhnou půl mapy a hodí mi do bezvědomí kohokoliv, bez ohledu na počet životů.... Superboti, kteří mají tři štíti a 15 životů..... emzák zamaskovaný jako civilista, odmaskující se vždy v tu nejméně vhodnou chvíli.....
A to jsem ještě nepotkal Crysalidy, na které se už velmi těším..... uf, uf :-)
A to jsem ještě nepotkal Crysalidy, na které se už velmi těším..... uf, uf :-)
A docela mi teď začli zatápět ti "štítonoši", co dokáži všem emzáckým jednotkám vytvořit kolem sebe štít... když se ho snažím sejmout, abych ten štít vypnul, tak na něj vyplýtvám většinu tahů v kole, místo toho, abych střílel na jednotky, které chrání, protože bych jim stejně max sundal ten štít a skoro nic neudělal...
@MickTheMage (27.04.2016 10:33): Ono je asi problém, že jsem si od začátku nevychoval dostatečný počet zkušených vojáků, kteří by to dokázali táhnout a to se teď těžko dohání, když už v každé misi proti mě stojí elitní emzáci...
@MickTheMage (27.04.2016 10:33): No.. o první četu jsem přišel při záchraně vědce, kde jsem měl časový limit 12 kol na evakuaci a měl přesně daný bod, odkud jsem mohl jednotky evakuovat... což se mi nakonec stalo osudným, protože jsem se na vědce chtěl vykašlat, ale nemohl jsem si přivolat avengera na jiné místo... a problém nastal hned ze začátku, kdy jsem si zapomněl vzít lékarničku a pak potkal tři snakemany, kteří na dva mé vojáky hodili jed, který jsem neměl jak ošetřit... takže mi díky tomu během pár kol umřeli dva vojáci z pěti a při pokusu doběhnout k evakuačnímu bodu, jsem aktivoval další emzáky kousek od evakuačního bodu, kteří mě pak rozsekali....... ale vtipný na tom bylo, že jsem přišel o celou jednotku, ale vědce evakuoval :-)
A v další misi jsem se snažil zabránit temné události a měl jsem ukrást nějakou věc ve vlaku, kde byl limit autodestrukce nějakých 7 kol, což bylo docela šibeniční a jelikož jsem měl po minulé misi většinu veteránů po smrti a zbylé jednotky na marodce, tak jsem měl celou jednotku zelenáčů, jednoho specialistu a newbie sniperku...... a dopadlo to tak, že se zachránila jen ta sniperka....
Možná moc riskuju, těžko říct, a nebo nezkoumám ty správný věci... ale teď když mám už v četě 6 vojáků a lepší brnění, tak je to lepší, ale i tak se z každé mise vracím polomrtvý... Je to holt těžký...
U misí mám většinou problém, že se ze začátku příliš zdržím s první hlídkou, kterou potkám a pak se to snažím dohnat tím, že někam vběhnu, abych v příštím kolem něco vypnul, hacknul, ale to většinou dopadá tak, že vběhnu hlídce přímo mezi ně a pak bojuju třeba s dvěma hlídkama zaráz...
A v další misi jsem se snažil zabránit temné události a měl jsem ukrást nějakou věc ve vlaku, kde byl limit autodestrukce nějakých 7 kol, což bylo docela šibeniční a jelikož jsem měl po minulé misi většinu veteránů po smrti a zbylé jednotky na marodce, tak jsem měl celou jednotku zelenáčů, jednoho specialistu a newbie sniperku...... a dopadlo to tak, že se zachránila jen ta sniperka....
Možná moc riskuju, těžko říct, a nebo nezkoumám ty správný věci... ale teď když mám už v četě 6 vojáků a lepší brnění, tak je to lepší, ale i tak se z každé mise vracím polomrtvý... Je to holt těžký...
U misí mám většinou problém, že se ze začátku příliš zdržím s první hlídkou, kterou potkám a pak se to snažím dohnat tím, že někam vběhnu, abych v příštím kolem něco vypnul, hacknul, ale to většinou dopadá tak, že vběhnu hlídce přímo mezi ně a pak bojuju třeba s dvěma hlídkama zaráz...
@PoetaBezRymu (27.04.2016 08:53): Na akej obtiaznosti to hras? Predpokladam, ze Veteran, pretoze uz na Commanderovi maju tie zakladne jednotky zivoty 4 :) Takze, ako sakra mozes na tejto obtiaznosti stratit 9 vojakov?!!! Ako, nic nie je nemozne, ale... seriozne. Mam taky pocit, ze v tych misiach zbytocne riskujes a zenies sa moc rychlo dopredu. I ked ak to bola casovana misia, tak to trochu chapem. Len aj tam treba nebyt hrrrrrrr. :)
@PoetaBezRymu (27.04.2016 08:48): Výhodou Psi vojáků právě je, že je nemusíš (ani nemůžeš) trénovat na misích, nové schopnosti se učí na základně, takže je můžeš pustit ven, až budou vytrénovaní.
A co se týče marodky, určitě si hoď jednoho Engineera do Advanced Warfare Center, abys zkrátil ty časy.
A co se týče marodky, určitě si hoď jednoho Engineera do Advanced Warfare Center, abys zkrátil ty časy.
Btw, včera jsem ve dvou misích přišel celkem o devět vojáků a to včetně mých oblíbených veteránů... a to jsem si už myslel, že to dávám.
Ta hra vážně nic neodpouští... uf. :-(
Ta hra vážně nic neodpouští... uf. :-(
@Ronik (26.04.2016 17:53): Psi vojáky teď zkoumám, ale trošku se toho obávám... přece jen, ze zkušenosti z předchozích xcomů, tak než budou jejich schopnosti nějak reálně využitelné, tak to bude chtít nejméně 3-4 mise a to nevím, jestli vůbec přežijou, když už jsem ve fázi, kdy většina misí je na úrovni střední/těžká a i s veteránama se z většiny misí vracím s polomrtvou četou, která se pak 20 dnů léči na marodce.
@7c (26.04.2016 18:41): Ano, každý voják má granát, ale granát, který emzákovi ubere tři životy a pokud mám ze začátku 4 vojáky v týmu a každý má po 1 granátu, tak je to max 12 životů, které můžu emzákům za misi ubrat a pokud mají emzáci od začátku 3-10 životů a při objevení se většinou rozutečou do všech stran, takže jedním granátem by člověk většinou zranil max jednoho, tak to zase tak spásná taktika není...
Ale je pravda, že granátníci jsou poměrně destruktivní, pokud jsou dva na jedné misi. I tak ale granáty používám spíše jako prostředek na jistou dorážku emzáků, než něco, na co bych cíleně hrál.
Ale je pravda, že granátníci jsou poměrně destruktivní, pokud jsou dva na jedné misi. I tak ale granáty používám spíše jako prostředek na jistou dorážku emzáků, než něco, na co bych cíleně hrál.
@PoetaBezRymu (26.04.2016 11:39): Každý voják má granát - to dokáže eliminovat většinu opozice, hlavně je to důležité na začátku, kdy s puškou netrefí pomalu ani vrata od stodoly (granát nemine a ideálně zasáhne víc cílů naráz). Taky bych doporučil pitvu Mutona co nedříve (umožní upgrade základního granátu).
Taky se může vyplatí nákup v Black Market (zejména na nejvyšší obtížnost), na předposlední jsem ho využíval jen pro upgrady zbraní a implantáty.
Ad Ranger - však píšu, až získají Rapid Fire (a poslední brokovnice). Pak zpravidla zabijí cokoliv v jednom kole (a zároveň přežijí prakticky cokoliv).
Taky se může vyplatí nákup v Black Market (zejména na nejvyšší obtížnost), na předposlední jsem ho využíval jen pro upgrady zbraní a implantáty.
Ad Ranger - však píšu, až získají Rapid Fire (a poslední brokovnice). Pak zpravidla zabijí cokoliv v jednom kole (a zároveň přežijí prakticky cokoliv).
@PoetaBezRymu (26.04.2016 11:39): Co se týče granátníků, tak souhlasím se 7c, když budeš mít ty granátníky dva, můžeš v podstatě smazat jakoukoliv skupinu emzáků budeš chtít, než stihnou něco udělat. Až začnou levelovat a mít víc granátů na misi a nějaké těžké zbraně, tak tohle můžeš udělat klidně třikrát za misi. V early bych taky aspoň jednomu granátníkovi dal flashbang, který donutí emzáky úplně promrhat kolo.
Rangeři jsou sice užiteční (a pozor, nelevelovat skilly, co jim dávají bonusy k mečům, ty jsou téměř k ničemu), ale taky bych doporučil co nejdřív začít trénovat Psi Operatives, kteří jsou teprv ta nejvíc OP jednotka ve hře.
Rangeři jsou sice užiteční (a pozor, nelevelovat skilly, co jim dávají bonusy k mečům, ty jsou téměř k ničemu), ale taky bych doporučil co nejdřív začít trénovat Psi Operatives, kteří jsou teprv ta nejvíc OP jednotka ve hře.
@7c (25.04.2016 20:21): S tím úplně nesouhlasím.. granáty, které emzákům, kteří mají od začátku 5-10 životů, uberou 3 životy, to mi nepřipadá zase jako spásné řešení. Granáty většinou využívám jen tehdy, když chci nějakého emzáka najisto dorazit, je to základní voják s třema životama a nebo chci zničit krytí nějakého většího emzáka a pak ho dorazit ostatníma.
A Rangerům jsem zatím na chuť nepřišel. Asi se to zlepší, až budou mít víc skillů, ale zatím je to pro mě taková jednotka do počtu, ale tou jsou bez skillů asi většina jednotek, které člověk má... tak uvidíme.
A Rangerům jsem zatím na chuť nepřišel. Asi se to zlepší, až budou mít víc skillů, ale zatím je to pro mě taková jednotka do počtu, ale tou jsou bez skillů asi většina jednotek, které člověk má... tak uvidíme.
@PoetaBezRymu (25.04.2016 13:07): XCOM 2 je v podstatě jen o dvou věcech - granáty a Rangers. Ze začátku hry granáty, granáty a víc granátů (plus všechny dovednosti podporující granáty). Po získání slušných brokovnic a Rapid Fire zase "mass Ranger". Zbytek je tu pro spestření :)
@PoetaBezRymu (25.04.2016 13:07): Povedzme, ze zacinas tah. Zoberes prveho vojaka a potiahnes s nim na maximum bieleho policka (aby este mohol strielat). Ak nic neodhali, mozes sa rozhodnut ci das overwatch alebo potiahnes na aboslutne maximum. Pokial potiahnes na maximum a odhalis emzakov, mas dalsich 3 vojakov, aby si sa s nimi vysporiadal (a ked uz mas odomknuty max, tak dalsich 5). Ak na nikoho nenarazi, sluzi ako hranica, za ktoru sa nelezie :) Stale tam je risk, ze napravo alebo nalavo nieco bude, ale cca to ako odhad staci. Plus, ak s tym budes mat aj nadalej problem, ked vynajdes battle scanner, tak pouzivaj ten. Mimochodom, emzaci su zakrenejsi na vyssich obtiaznostiach. Na Veteran su este cajicek :)
Teoreticky by mal jed vyprsat. Ale co viem, tak na to nemusis nic vynachadzat, lekarnicku mas od zaciatku. A ta lieci aj otravu
Teoreticky by mal jed vyprsat. Ale co viem, tak na to nemusis nic vynachadzat, lekarnicku mas od zaciatku. A ta lieci aj otravu
Módům se ve hrám obecně snažím vyhýbat, protože mám pocit, že pak podvádím a kdybych to dohrál s modem, který zabraňuje třeba hlavnímu aspektu hry (Projekt Avatar), tak bych z toho neměl dobrý pocit..
A s tím odhalením nepřátelských pozic, to je těžké, člověk to jen těžko odhadne, kde se ukrývají... to by pak člověk musel v každé misi postupovat po dvou políčkách. Spíš by se mi líbilo, kdyby měli emzáci více defenzivních schopností, které by v tahu mohli využít, třeba jako sectoidi v jedničce, kteří přidávali body života ostatním... takhle mám pocit, že emzáci mají schopnosti jen útočné...
Ale těžko říct, zatím jsem skoro na začátku hry a z emzáků zatím potkávám jen Emzácké vojáky/oficíry, Sectoidy, Snakemany, Hlídací roboty a Mutony
A jak je to s tím jedem od Snakemanů? Po pár tazích to přestane a nebo jed působí do doby, než voják neumře, tedy pokud nedostane protijed (který ještě nemám) ?
A s tím odhalením nepřátelských pozic, to je těžké, člověk to jen těžko odhadne, kde se ukrývají... to by pak člověk musel v každé misi postupovat po dvou políčkách. Spíš by se mi líbilo, kdyby měli emzáci více defenzivních schopností, které by v tahu mohli využít, třeba jako sectoidi v jedničce, kteří přidávali body života ostatním... takhle mám pocit, že emzáci mají schopnosti jen útočné...
Ale těžko říct, zatím jsem skoro na začátku hry a z emzáků zatím potkávám jen Emzácké vojáky/oficíry, Sectoidy, Snakemany, Hlídací roboty a Mutony
A jak je to s tím jedem od Snakemanů? Po pár tazích to přestane a nebo jed působí do doby, než voják neumře, tedy pokud nedostane protijed (který ještě nemám) ?
@PoetaBezRymu (25.04.2016 11:57): Tu plati pravidlo: Nikdy neodhaluj emzacke pody na konci tvojho tahu!
Pretoze ak ano, uz sa neostava nic ine len modlit k RNGesusovi :)
Pravda horsie je to v casovanych misiach. Ak mas problem s casovymi misiami, odporucal by som mod, ktory zacne odpocet az po odhaleni.
Pretoze ak ano, uz sa neostava nic ine len modlit k RNGesusovi :)
Pravda horsie je to v casovanych misiach. Ak mas problem s casovymi misiami, odporucal by som mod, ktory zacne odpocet az po odhaleni.
Mně na té hře taky vadí, oproti jedničce, že emzáci jsou až příliš agresivní... respektive, v jedničce, když člověk při průzkumu objevil na mapě partičku tří emzáků, tak né vždy ti emzáci ve svém tahu udělali nějaký tah, který mým vojákům mohl uškodit, třeba se prostě jen někde schovali a dali hlídku, ale nic víc, zatímco tady když objevím jednotku tří emzáků, tak v jejich tahu si můžu být jist, že se každý z nich bude snažit mým jednotkám nějak uškodit, ať už psychicky či fyzicky...
A to je hrozně stresující. Člověk se pak musí hrozně snažit, aby ve svém tahu za každou cenu zlikvidoval co nejvíc emzáků, jinak si může být jistý, že v dalším tahu někdo z jeho vojáků buď umře/zpanikaří/bude mu ovládnuta mysl....
A to je hrozně stresující. Člověk se pak musí hrozně snažit, aby ve svém tahu za každou cenu zlikvidoval co nejvíc emzáků, jinak si může být jistý, že v dalším tahu někdo z jeho vojáků buď umře/zpanikaří/bude mu ovládnuta mysl....
Spominajuc mody... Dal som to modovane na Commandera a prvych 10 misii flawless, bez zranenia a straty vojaka... to bude asi tym, ze mam do zaciatku 6 vojakov namiesto 4 :) Rozdiel dvoch ludi narobi toho mnogo. A ano, neskor ich budem mat 8. Da sa nastavit aj viac,ale myslim si, ze 8 je fakt taky decentny limit.
@PoetaBezRymu (25.04.2016 02:34): Pokud máš problém s Avatar Projectem, existuje na steam workshop mod, který odstraňuje tuhle časovou hrozbu a můžeš si tak hrát podle svého tempa.
@PoetaBezRymu (25.04.2016 02:34): Ak myslis Black Site misiu, tak ta to da o jedno policko dole. Normalne "tovarne" to davaju za normalnych okolnosti tiez o jendo policko. Avsak cim dlhsie ich mas, tak mozu prispievat k celkovemu poctu - postupne, a potom to moze ist dole i o tri policka (co som mal ja najviac pri tovarni).
Este je dobre, ked davat si pozor na Dark Events, ktore mozu zvysit projekt o 1 alebo 2 policka a ked pride cas na guerrilla mission, tak sa na tieto eventy zamerat a zmarit ich.
Inak co sa tyka hlavnych misii a uloh, tak davaju policka dole nasledovne. Trochu spoileroidne, uz si nepamatam ako sa volala ta jedna misia, kde mal clovek robit prieskum, tak som to nazval na rovinu :)
Blacksite: 1
Skulljack Advent Officer: 1
Forge: 2
Psionic Gate: 2
Skulljack Codex: 3
Este je dobre, ked davat si pozor na Dark Events, ktore mozu zvysit projekt o 1 alebo 2 policka a ked pride cas na guerrilla mission, tak sa na tieto eventy zamerat a zmarit ich.
Inak co sa tyka hlavnych misii a uloh, tak davaju policka dole nasledovne. Trochu spoileroidne, uz si nepamatam ako sa volala ta jedna misia, kde mal clovek robit prieskum, tak som to nazval na rovinu :)
Blacksite: 1
Skulljack Advent Officer: 1
Forge: 2
Psionic Gate: 2
Skulljack Codex: 3
@MickTheMage (24.04.2016 23:51): A o kolik políček se ti sníží postup u toho projektu AVATAR, když zničíš tu jejích výzkumnou stanici?
Ta hra nie je zlozita, aspon nie na prvych dvoch obtiaznostiach. A Commander sa tiez da prezit. Legendary som zatial nechal spat :) Co sa tyka taktickych misii, je dolezite davat si bacha, aby clovek neaktivoval dva pody naraz. I ked ja som mal napriklad v zaverecnej misii v jednom pode 3 sectopodov. Humor. :) A treba hrat pozicnu hru. Flanking, flanking a flanking! Flashbang granaty az vynajdes, tak mimic beacon
Co sa tyka strategickej casti. Nikdy nie je neskoro, uz sa mi par krat stalo, ze som mal odpocitavanie a podarilo sa mi to nakoniec stiahnut na 4 policka. Co vela ludi zo zaciatku nevedelo, ze aj hlavne ulohy stahuju policka dole. Na druhej strane, nie vzdy sa treba ponahlat s ich plneniami. Napriklad na prvu Black Site misiu je dobre ist ked uz mas lepsie brnenie a lepsi tier zbrani. Co sa stavania tyka, pre mna osobne sa osvedcil postup guerilla tactis school, advanced warfare center, communications, niekde mezitym power relay... A tak dalej. Ale ako hovorim, najlepsie je, ked si clovek pride na vlastnu taktiku, co mu najviac sadne. Na prvych dvoch obtiaznostiach (a v podstate aj Commander) je prave uplne najhorsi ten zaciatok.
Co sa tyka strategickej casti. Nikdy nie je neskoro, uz sa mi par krat stalo, ze som mal odpocitavanie a podarilo sa mi to nakoniec stiahnut na 4 policka. Co vela ludi zo zaciatku nevedelo, ze aj hlavne ulohy stahuju policka dole. Na druhej strane, nie vzdy sa treba ponahlat s ich plneniami. Napriklad na prvu Black Site misiu je dobre ist ked uz mas lepsie brnenie a lepsi tier zbrani. Co sa stavania tyka, pre mna osobne sa osvedcil postup guerilla tactis school, advanced warfare center, communications, niekde mezitym power relay... A tak dalej. Ale ako hovorim, najlepsie je, ked si clovek pride na vlastnu taktiku, co mu najviac sadne. Na prvych dvoch obtiaznostiach (a v podstate aj Commander) je prave uplne najhorsi ten zaciatok.
@SilentWolf (24.04.2016 20:38): Jedničku jsem hrál a tam mi to taky dost umíralo, tedy ze začátku, ale člověk aspoň prvních 5-10 misí potkával max partu malejch sektoidů a dlouhány s třema životama....
Tady na tebe v druhé misi vyběhne sektoid s osmi životama, kterej ti během jednoho kola ovládne vojáka v týmu, v druhém kolem vytvoří zombii a ve třetím kole moje celá jednotka běhá v panice po mapě..
A to už nemluvím o tom, když pak člověk potká skupinku sectoidů tří...
Uf.. terminátoři, tak možná až budou mít každej předposlední skill, jenže do té fáze se těžko dostanu, když životnost mých vojáků se počítá na max 1/2 mise ...
Tady na tebe v druhé misi vyběhne sektoid s osmi životama, kterej ti během jednoho kola ovládne vojáka v týmu, v druhém kolem vytvoří zombii a ve třetím kole moje celá jednotka běhá v panice po mapě..
A to už nemluvím o tom, když pak člověk potká skupinku sectoidů tří...
Uf.. terminátoři, tak možná až budou mít každej předposlední skill, jenže do té fáze se těžko dostanu, když životnost mých vojáků se počítá na max 1/2 mise ...
@PoetaBezRymu (24.04.2016 20:33): Hrál jsi předchozí díl? Někteří jsou proškolení tím. Tam mi vojáci taky padali jako hrušky. Tady jsou terminátoři.
Hm... to je super... krucinál to je těžký! Nechápu tady ty komentáře, jak někomu neumřel za celou hru ani voják.... v každé druhé misi nějakej emzák, kterej má deset životů a svýma schopnostma mi v jednom tahu rozseká celou jednotku....... a ten AVATAR projekt? Co to má sakra bejt? Neuběhne ani dva měsíce a emzákům chybí jedno políčko, aby byl konec hry..... a jak tomu zabránit? Nijak, když továrny, které bych musel zničit jsou na druhém konci světa, kam bych se dostal tak za tři roky.....
Vyzkoumej Resistance Communications, pak se ti u sousedních oblastí objeví možnost kontaktovat je. Můžeš ale vždycky kontaktovat jen ty, které jsou u tvých hranic, takže pokud se chceš dostat do Afriky, musíš to postupně vzít přes Evropu nebo jižní Ameriku.
Ok, díky a ještě jeden dotaz: Co mám udělat, abych mohl navázat kontakt s odbojem na jiném kontinentu? Začínal jsem v severní americe a jelikož ADVENT postavil nějaký svoje výzkumný továrny pro projekt AVATAR v Estonsku a v Africe, tak bych se tam rád dostal, abych to mohl nějak pořešit... hm?
@PoetaBezRymu (24.04.2016 16:21): Může se objevit jako VIP ve VIP Rescue misi.