@Cobot (07.10.2016 18:45): U missing link. Ted se dívám na svoje../ nesplněno /
Diskuze
@Morte (07.10.2016 14:27): Tuším je achievement, když se nepoužije ani jeden.
@Chuck (06.10.2016 23:49): Sem ale asi tri koupil na klinice nevedel sem co s prachama, jeden sem nasel. Zatim mam 5 na hackovani, jeden na "mluveni" a dva na velikost invenatre + 15 zbyva uz jen:) Zatim je nepotrebuju. Jsem v Henša porad..
Bossy celkove ve hrach nemusim.
Bossy celkove ve hrach nemusim.
Já jsem ho stunoval a stunoval dokud nepadl. Do minuty boj skončil :)
@Morte (06.10.2016 23:24): Proč si ty praxisy nepřiděluješ? :D
Mně na Berreta stačilo pár výbušných min hozených hezky rychle za sebou a boj asi po třech vteřinách skončil :)
Mně na Berreta stačilo pár výbušných min hozených hezky rychle za sebou a boj asi po třech vteřinách skončil :)
@Morte (06.10.2016 23:24): Kolik že máš bodů Praxis?? To asi dělám něco špatně. :-)
@Chuck (06.10.2016 22:26): Je to zmetek...Chvili me to trvalo, pak sem ho srabacky z toho druhyho patra udolal pekne do hlavy brokovnici co tam lezela:) Naky zbrane uz taham s sebou az pujdu na tu čubku ted...
Mam nepridelnych 15 Praxisu, tak zkusim co nejdele to udrzet.
Mam nepridelnych 15 Praxisu, tak zkusim co nejdele to udrzet.
@Morte (04.10.2016 15:49): Barret je velice nepříjemný boss. Na to, že je první, tak pro mě byl suverénně nejhorší. Jinak to chce rozhodně aspoň jednu lepší zbraň mít, ideální je trochu potuněná útočná puška a vhod přijde i nějaký ten EMP granát.
@Garret (04.10.2016 15:53): Presne, to s tema sudama mam v planu:). To si jeste pamatuju...
@Morte (04.10.2016 15:49): níže ses zmiňoval, že máš DC verzi, tak to přece není problém. máš tam spoustu možností, jak Barreta udolat. já ho sejmul předevčírem tak, že jsem se kryl za sloupy a on se zrasil sám výbušnými sudy... ale jinak se tam toho kolem válí dost.
Uf Uf Uf! Sem u prvinho bosse a tady budou asi trable jen s pistolkou...:) Mam jeste volnych 9 Praxis bodu, kdyz bude nejhur budu muset nekam naky body pridat. Zatim mam jen tri v hackovani a jeden na rozhovory. Ze ja vul si nevzal aspon samopal.
@Chuck (03.10.2016 20:27): V Director's Cut jsou prej ty bossove lehci, coz je dobre. Nemam v inventari zadnou "smrtici" zbran a pujdu na prvniho bosse, tak sem na to zvedav. Krome tech bossu mam v planu do konce hry nikoho nekillnout...
@Chuck (03.10.2016 20:27): koukám na tvoje ačívmenty a minimálně dva velké vedlejšáky si minul - Cloak & Daggers a Acquaintances Forgotten, oba v Detroitu. třeba při třetím hraní... :-)
DC je Directors Cut
DC je Directors Cut
@JohnCZ (03.10.2016 19:13): Já mám za sebou druhého bosse, kterého jsem vcelku hravě porazil pomocí Typhoonu. Jinak mi ale přijde, že Praxis bodů nemám pořád tolik, kolik bych chtěl, popř. mohl mít. :-)
@Garret (03.10.2016 20:00): Sice se snažím splnit všechny, ale přestože se snažím prokecnout většinu lidí (hlavně v Číně), jsem přesvědčený, že na někoho určitě zapomenu. :-)
@Morte (03.10.2016 20:08): Co že je DC? :-)
@Garret (03.10.2016 20:00): Sice se snažím splnit všechny, ale přestože se snažím prokecnout většinu lidí (hlavně v Číně), jsem přesvědčený, že na někoho určitě zapomenu. :-)
@Morte (03.10.2016 20:08): Co že je DC? :-)
@Chuck (03.10.2016 18:18): Moje slova! Ja teda hraju teprve podruhy HR, ale ten DC a je to krasa velika, nemuzu se od toho odtrhnout. Odlozil sem kvuli tomu i Phantom Pain, protoze mojim stylem hrani to bude na dlooouho... u puvodni HR kolem 85hodin:). Herni skvost ba dokonalost, atmosfera, dialogy, hudba...!
@Chuck (03.10.2016 18:18): spousta vedlejšáků jde minout, tak opatrně :-)
já teď omylem zapomněl na ten se Zekem v Detroitu, hlásí se mi v notýsku jako Canceled. a to jsem si tak vyčítal, že jsem ho nechal jít. no každopádně hraju DC a musí říct, že ty komentáře autorů jsou docela fajn. člověk se dozví spoustu zajímavých detailů...
já teď omylem zapomněl na ten se Zekem v Detroitu, hlásí se mi v notýsku jako Canceled. a to jsem si tak vyčítal, že jsem ho nechal jít. no každopádně hraju DC a musí říct, že ty komentáře autorů jsou docela fajn. člověk se dozví spoustu zajímavých detailů...
@Chuck (03.10.2016 18:18): Měl jsem to stejně. Ale ačívmenty, nemám všechny :( .. nějaký ty vedlejšáky, jsem asi vynechal.
@Chuck (03.10.2016 18:18): Závidím, já se ke konci už musel spíš nutit. :)
Teda nevím, čím to je, ale při třetím hraní jsem z té hry naprosto nadšený a vůbec se mi nechce od ní odtrhnout. Absolutně nespěchám, snažím se hledat různé cesty k cíli, všechno hackuji, vymetám každý kout, abych našel téměř nemožné a nevynechávám jediný vedlejší úkol. Kéž bych měl u MD aspoň zčásti podobné pocity! Horší to bude s tím závazkem si letos střihnout jedničku! :-D
Já někdy tenhle Deus Ex alespoň vyzkouším. Stylizace se mi líbí. Snad mě to bude bavit více než první díl a bude to i více RPG.
@Bodkin (22.09.2016 12:27): Já to teď hrál něco málo přes hodinu (sakra, budu se také muset věnovat i nějakým povinnostem!) a nemohl jsem se od toho odtrhnout. Hltal jsem ty dialogy, všechny animace, slídil jsem, kde se dalo a rozhodl se udělat kompletně všechny vedlejší úkoly. Jsem zvědav, jestli mi bude podobně i u Mankind Divided.
@Chuck (22.09.2016 10:23): Já se nedávno pokusil o opáčko a ujistil jsem se, že je to opravdu Invisible War 2 a ne pravý Deus Ex. :P
@Jack_Dark (22.09.2016 11:22): Až zlevní a bude na něj čeština. Ale každopádně je v plánu.
@Chuck (22.09.2016 10:23): A nový Deus Ex nic?
Myslím, že nastal čas si dát třetí kolo a připomenout si,že tohle je můj Deus Ex! ;-)
Tohle jsem vůbec netušil. DXHR je port z Wii U. Navíc: "The Wii U version of the game was based on old PC code - older than the original unpatched PC release, so many issues which had been fixed were re-introduced."
List of bugs, missing items, etc.
List of bugs, missing items, etc.
Není vám ta uvodní melodie nějak povědomá? Kde jsem ji už slyšel?
@AlieN (08.05.2016 18:34): Na nejvyšší budeš často rýt držkou v zemi, to ti garantuju, rád ty nepřátele obejdeš. :-) Já si ani nezapínal neviditelnost, hrál jsem to fakt na hrubo. Než si vyleveluješ skill na zbraně tak to trochu bolí.
@fak (08.05.2016 17:10): Je to pak hratelné na nejvyšší obtížnost, nespoléhá na to krytí (a autoheal, stejná bolest) hra příliš?
@AlieN (07.05.2016 16:06): Záleží na tobě jakým stylem hraješ. Já jsem systém krytí nevužil ani jednou, úplně jsem tuhle klávesu vynechal při nastavení a hrál jsem to jako fps. hotovo.
@Cobot (07.05.2016 17:35): O hrách o kterých už jsem rozhodnutý si je někdy zahrát si čtu informací co nejméně. Rád hry objevuji, než abych o nich všechno věděl předem.
Jenže tps krytí je prostě nahovno, sere mě všude :(
A jistě, jako stealth je to samozřejmost. Ale nejsem puritán, když se něco posere, tak se raději smířím s chybou a střílím, než abych loadoval. Víc RP přístup.
Jenže tps krytí je prostě nahovno, sere mě všude :(
A jistě, jako stealth je to samozřejmost. Ale nejsem puritán, když se něco posere, tak se raději smířím s chybou a střílím, než abych loadoval. Víc RP přístup.
On někdo hraje DE jako akci..?
Pět let po vydání bych čekal, že je TPS krytí víc než profláklé
Pět let po vydání bych čekal, že je TPS krytí víc než profláklé
Hraj to jako stealth hru, akce tu není moc dobrá (i když teda furt lepší než v originálním DE s těma zběsile strafujícíma nepřátelema odvozenejma z UT botů).
@Zero (07.05.2016 17:00): No zatím mám chuť spíš snížit obtížnost z nejvyšší a předstírat že tam nic jako systém krytí neexistuje.
Ono se to časem zlepší. Mě to celkem bavilo, ale narozdíl od originálu jsem to po dohrání odložil a zatím se k tomu nevrátil podruhé.
Bleh, na DE:HR jsem se po pozitivních ohlasech ze všech stran nemálo těšil, ale stačilo pět minut a zas mě od hraní odradil. Čekal jsem důstojného nástupce atmosferického FPS Deus Exu, a místo toho se tu zas musím patlat s akcí založenou na zpropadeném TPS krytí za překážkami :/
Nic nedokáže tak zrušit ponoření do hry jako to že najednou musím koukat postavě přes rameno a hrát si na arkádové odstřelování nabíhajících paňáců :/
Nic nedokáže tak zrušit ponoření do hry jako to že najednou musím koukat postavě přes rameno a hrát si na arkádové odstřelování nabíhajících paňáců :/
Jo, taky jsem hrál s ENB a fakt to hodně pomáhá, hra je výrazně pestřejší a jednotlivý lokace o dost rozmanitější.
@Paul (02.05.2016 10:12): jo taky myslim
@Paul (02.05.2016 10:12): Rozhodně.
@Cobot (02.05.2016 08:40): podle mě to vypadá lépe než vanilla.
@Nons3nse (01.05.2016 09:51): žlutá sice byla typická, ale rozhodně nemůžu řísct, že se mi tohle nelíbí. Vypadá to výborně.
@M.a.t.t. (01.05.2016 12:22): Jáááj, kdo to přidal? Předevčírem jsem odesílal žádost na přidání Mankind Divided. :-D A já se s tím tak sral.
@M.a.t.t. (01.05.2016 12:22): ou, nevedel som že už je vytvorený profil hry :)
Chlapi, je vám jasné, že ste v zlej diskusii? :)
https://www.databaze-her.cz/hry/deus-ex-mankind-divided/
https://www.databaze-her.cz/hry/deus-ex-mankind-divided/
HR bez toho žltého filtra sa mi nepozdáva. To bolo pre tú hru typické
Docela pěknej trailer, ale teda když se podívám na trochu vytuněnou PC verzi HR tak mi přijde že se grafika moc nepohnula
https://www.youtube.com/watch?v=o9mXA7EJzUQ
https://www.youtube.com/watch?v=o9mXA7EJzUQ
Nalákalo mě to docela na tu jedničku - respektive tento díl no, když diskutujeme tady. Mít tak den 50 hodin :D
Nový trailer na Menkind Divided odkaz :) Celkom pecka, že hra sa bude odohrávať v Prahe :)
Spíš Golem City má bejt přezdívka stanice Útulek:). Nicméně nepražskej původ je fuk, to místo je fiktivní:).