Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

3,5 hod raid? Tak to si nikdy wowkar neby l: ) Já nahrál za život cca 300 dní čistého času, díky bohu už jsem 3 roky cistej : D
@kristmeister (01.06.2016 18:40): No je to dlhé, a každý týždeň tam chodiť a skúšať, či mi niečo konečne padne... :D Ja na to spomínam pozitívne, vtedy som mal kopu voľného času a užíval som si to, ale teraz už toho času veľa nie je a preto sa radšej do MMORPG nepúšťam.
@kristmeister (01.06.2016 18:11): No my keď sme v guilde chodili raidy, tak sme mali normálne kalendár, kde sa človek zapísal, na ktorý deň chce ísť, a to sa išlo aj 5 hodín, kým sme to celé zbehli. To si pamätám z wotlku. Si pamätám, že som nemohol ísť von a výhovorka "zapísal som sa na raid" :D
@sgtfury (02.05.2016 15:48): Jestli jsem to pochopil správně, tak jakmile vyjde Legion, WoD se stane součástí základní hry, takže pokud si teď koupíš battlechest, dostaneš teď jenom pandy, ale při vydání Legionu se ti automaticky zdarma stáhne i WoD. Stejně tak to bylo s pandami, které se staly součásti základní hry při vydání WoD. Snad jsem to napsal srozumitelně.

Btw: kde hraješ? taky jsem si zrovna po letech koupil měsíc hry.
Jj to je logicke lenze napriklad teraz je sucastou battlechestu pandaria. Kedysi nebola. A ked si to niekto kupil tak ze bez pandarie co teraz? Pandy sa uz oficialne v shope nepredavaju. Co si kupim dalsi battlechest?
A ešte. Keď si kúpim battle chest s padnariou a vyjde legion, dostanem Draeonor zadarmo?
@ugraugra (09.04.2016 16:17): Nostalrius měl za celou svoji existenci okolo 800 tisíc vytvořených účtů. Což samozřejmě zas tolik neříká. Hry, které vůbec neznám mají desítky milionů registrovaných hráčů. Ale samotná aktivita na serveru byla velká - v peaku se pohybovala okolo 3-4 násobku peaku oficiálních serverů. Je jasný, že to sebou neslo problémy, Nostalrius často lagoval a také měl značná omezení (mobové se např zobrazovaly jen na určitou vzdálenost).

Oficiální vanilla od Blizzardu asi nebude. Moc velké vstupní náklady, udržování starého kódu hry, příliš HC pro nováčky a kdesi cosi..

http://www.usgamer.net/articles/blizzard ... d-of-warcraft-server

Jedinou alternativou je dnes asi český Kronos (od stejných lidí co dělají Twinstar), co jsem četl na jejich forech, tak právě zažívaj masivní nárust právě díky banu Nostalriusu.
@Arcee (07.11.2015 02:30): Jak jsem to já pochopil, tak bych řekl, že do sebe trochu mísí děj jedničky a dvojky Warcaftu. Původně chtěli mít děj čistě podle jedničky, ale prý by to bylo moc podobné Pánovi prstenů, tak od toho sešli. Nakonec se to teda asi nějak tak v tom ději jedničky odehrává, akorát některé postavy přichází dříve (Doomhammer) a orkové jsou více empatičtí. Nechtěli mít lidi, jako ty hlavní hrdiny, Chtějí tu udělat pohled z obou stran konfliktu, s tím, že každá asi bude mít své klady a zápory... aspoň tak jsem to pochopil.
Neni to žádný pokus, vím co to je :D
Jenže co já vím tak wowko začalo až po warcraftu a já měl za to, že knihy jsou tak nějak před a ten film se má odehrávat během prvních dílů strategií.
Jsem z toho zmaten!! -_-
https://www.youtube.com/watch?v=eYNCCu0y-Is Lidi co je toto sakra ?? .. Mluví tam o Anduinovi jako o svém synovi. A já myslel že ten film se tak nějak odehrává v prvních dílech strategie. Mohl by mi někdo PROSÍM vysvětlit, jak to jde všechno chronologicky po sobě? Klidně i včetně knížek :D
Na tej nákaze bolo zaujímavé, že potom od Blizzardu chcelo niekoľko lekárskych výskumných inštitúcii informácie ohľadom postupovania a podobne a robili na základe toho výskum šírenia epidémii, resp. priebehu i v reálnom svete. Alebo na základe tohto fenoménu začali vznikať aj výskumy zamerané na MMO ohľadom sociálnej štruktúry a interakcie skupín a jedincov v real-time online svete. Mal som o tom ešte kedysi kus napísaného v bakalárke, ale to už je pekných pár rokov...
@rikuhahl (05.01.2015 12:37): A to si vem, že ta nákaza trvá jen kratičkou dobu, nevím jak to bylo tehdy, ale podle WoWhead trvá ta nakáza jen 10 sekund než odezní, navíc ty postavy na nízkým levelu to zabíjelo okamžitě, takže ty ani nikoho nestihly nakazit. Přesto to způsobilo takovej poprask.
Tak to už jsou na mě moc složitý easter eggy, nejsem takovej herní fajnšmekr, abych to měl šanci odhalit :) (No možná jen toho Maria, ale vypalovačky fakt ne :) )
@rikuhahl (05.01.2015 12:37): A to keby si vedel, že v hre sú názvy questov podľa progresívnych vypalovačiek zo 60. a 70. rokov alebo, že sú tam postavy, ktoré sa podobajú a parodujú niekoľko postáv od Nintenda (Zelda, Mario, Luigi...).
Super zajímavost Crashi, ač jsem touhle hrou nepolíben, tak je to neuvěřitelný :) Sám nevím, jak bych se jako nakažený hráč zachoval :)
@Gohan (05.12.2014 23:29): Tak on tě to nikdo jako přebory v systematickém expení hrát nenutí.
Já se k WoW dostala někdy v červnu, hraju buď s přáteli nebo single, s cizími lidmi se vůbec nebavím a v obou guildách (alianční i hordovské) jsme fakticky tři, jen má každý několik altů.
Z výše uvedeného je jasné, že neexistují raidy, dungeony jenom vyjímečně, aby je zvládlo max. trojčlenné obsazení, expy jdou z questů, pokémonů (petů) a World Events.
Ostatně, ze všech mých charů je zatím jen ten hlavní (blood elf warlock) na 90 lvl.

@Borghal (05.12.2014 22:07): Hudbu má WoW moc pěknou - a grafika, byť z dnešního pohledu zoufale zastaralá, je imho ňuňu.
Když se to hraje popré tak je to takové to natěšení do objevování a poznávání nových věcí jako procházení se ashenvalem, poznávání schopnosti své postavy atd. Ale v bodě kdy už se z toho stane systematické expení a to jak co nejrychleji sehnat všechny sety ta hra jde ke dnu.
@AiMLEzZz (05.12.2014 18:08): Objevování nových lokací v rozsahu, který běžná RPG ve většině případů nenabízí. Už u Crusaders of Might and Magic jsem byl fascinován rozlehlým světem ve 3D, a WoW je stejný případ - ačkoliv je fascinace již daleko menší než 14 let dozadu.

Navíc WOW dobře vypadá i zní, a lokace jako malé ostrovy od pobřeží, potopené vraky lodí, rozsáhlé hřbitovy, řeka ohraničení ze dvou stran vysokými hory, lesy s obřími stromy, město v podzemí... je to zábavné jen procházet.
@Drolin (komentář): Tomu se nějak zdráhám uvěřit. Ačkoliv vidím, že k MMORPG přistupujeme stejně, tak se mi nějak nezdá, že by se člověk dokázal zabavit jenom tím pěkným světem. Můžu se zeptat, co že vlastně tam bylo tak zábavné, když ne úkoly?
Pamatuju, jak jsme se s kamarádem snažili proběhnout vše už na nějakém 10lvl. Všude jsme umírali, ale stálo nám to za to. Z nějakého důvodu si pamatuju jako největší zážitek proběhnutí ze Stonetalonu tunelem do Ashenvalu. Asi ta změna prostředí po Barrens a Stonetalonu... A to jsem vlastně přešel k Aliance, protože se mi vzhledově líbil více Elwynn Forest. :-)