Jinak pořád ale věřím, že to bude originálnější, dotaženější a promyšlenější hra než Witcher 3, to zase jo...
Diskuze
@Walome (29.10.2016 11:59): No, takže tomu nedává dost. Podle mých měřítek rozhodně ne. A soustředí se na všechno, na úplně všechna témata z veřejného prostoru.
Co já vím, tak pod tím stolem spal Adam Badowski, který pak povýšil na vedoucího celého studia, tak to asi nebyl zrovna řadový zaměstnanec.
Co já vím, tak pod tím stolem spal Adam Badowski, který pak povýšil na vedoucího celého studia, tak to asi nebyl zrovna řadový zaměstnanec.
@účet smazán (29.10.2016 11:57): jo takhle. No furt by to neznamenalo, že ho to nezajímá, spíš že se soustředí na jiné věci.
A to, že CD projekt šikanuje svoje zaměstnance podle mě není důkazem že má hra duši :)
A to, že CD projekt šikanuje svoje zaměstnance podle mě není důkazem že má hra duši :)
@Walome (29.10.2016 11:56): To jsem tu psal, evidentně ho zajímá na velmi povrchní úrovni. Ta hra bude mít třeba super mechaniky, ale nebude mít duši. Tvůrci prvního Zaklínače během tvorby spali pod stolem a neměli čas ani na hygienu. Tak si to srovnej.
@účet smazán (29.10.2016 11:53): a podle čeho usuzuješ že ho nezajímá proboha? :)
@valcik (29.10.2016 11:15): Je mozek a původce celého projektu. Jestli ho projekt dostatečně nezajímá, jednoduše dopadne blbě. Ale tak to je asi všem už tak nějak jasný, že to nebude žádný trhák.
[neexistující příspěvek]: Vávra je CEO, ten má času dosť! O tvrdú prácu sa postarajú code monkeys a o kvalitu zas Bodkinove koule.
@Walome (28.10.2016 23:01): Jo, skvělé hry "jsme dělali" v době, kdy výroba hry nestála zdaleka tolik, co teď a nebylo na to potřeba zdaleka tolik lidí. Vždyť to Vávra sám říkal, že dřív bylo udělat hru mnohem jednodušší. Má prostě těch lidí málo, je to poznat.
@kuler91 (28.10.2016 22:45): ale fuj, to je rouhani :) neumim si predstavit idealnejsi podminky pro vyvoj obriho AAA Rpg nez je CR a Vavra. Kdysi jsme delali skvele hry a je na case se k tomu vratit.
@kuler91 (28.10.2016 22:45): KC:D dopadne přinejlepším jako Dark Souls - hra, která nikdy neprorazí tak moc jako třeba Witcher série, ale budou o ní pořád lidi mluvit kvůli nějakému jednomu propracovanému prvku. Nebo dopadne tak, že nezíská ani tohle postavení. Což je podle mě pravděpodobnější.
No jestli totálně nepřekopou ten souboj.systém, tak to ani hrát nebudu .. na gamepadu to musí bejt hroznej opruz a nuda a vlastně si to ani moc nedokážu představit ... v tomto případě by nebylo na škodu, kdyby přidali trochu "ubisoft" prvku :D
https://www.youtube.com/watch?v=5o9hxkR40Ms
tohle vypadá prostě naprosto příšerně ... mám z toho pocit, jako u Thiefa 3, který byl podobně "prkenný" ale to je skoro 15 let stará hra ...
Možná jsem slepej, ale ta grafika se mi taky moc nelíbí. Zkoušel jsem cca před 3/4 rokem nějakou alphu a nic extra ...
Já si prostě myslím, že v ČR na to nejsou ani lidi, ani zdroje, aby se tu dalo udělat plnohodné a konkurence schopné AAA RPG.
https://www.youtube.com/watch?v=5o9hxkR40Ms
tohle vypadá prostě naprosto příšerně ... mám z toho pocit, jako u Thiefa 3, který byl podobně "prkenný" ale to je skoro 15 let stará hra ...
Možná jsem slepej, ale ta grafika se mi taky moc nelíbí. Zkoušel jsem cca před 3/4 rokem nějakou alphu a nic extra ...
Já si prostě myslím, že v ČR na to nejsou ani lidi, ani zdroje, aby se tu dalo udělat plnohodné a konkurence schopné AAA RPG.
@SíDžej (28.10.2016 20:42): alfy jsou prostě alfy, zabugovanej vyplaceholderovanej humus, proto to taky nehraju :)
Akorát v těch krásných lesích jsem se párkrát prošel :)
Akorát v těch krásných lesích jsem se párkrát prošel :)
@Paul (28.10.2016 19:42): hmmm, nevypadá to moc dobře, ale to se dalo čekat, chce to ještě rok navíc.
Snad překopávaj bojový systém. Posledně, co jsem ho viděl, vypadal příšerně. Systém ok, ale to provedení...protivník lagoval, pohyboval se trhaně a plul po zemi, navíc fixace pohledu jen na jednoho je pěkně na hovno, když zrovna nejde o duel.
Snad překopávaj bojový systém. Posledně, co jsem ho viděl, vypadal příšerně. Systém ok, ale to provedení...protivník lagoval, pohyboval se trhaně a plul po zemi, navíc fixace pohledu jen na jednoho je pěkně na hovno, když zrovna nejde o duel.
@SíDžej (28.10.2016 17:20): je ve stavu že se vyvíjí, pokud tě zajímá víc tak doporučuju třeba tenhle thread
https://forum.kingdomcomerpg.com/t/warhorse-studios-weekly-torch/29593/10
je tam spoustu rozhovorů s lidma z týmu, spousta dotazů se týká hry a na čem zrovna dělají.
Poslední video update byl před měsícem a půl:
https://www.youtube.com/watch?v=9WmVXjPhGgU
A Leviathan zase bezstarostně píše píčoviny na databázi :)
https://forum.kingdomcomerpg.com/t/warhorse-studios-weekly-torch/29593/10
je tam spoustu rozhovorů s lidma z týmu, spousta dotazů se týká hry a na čem zrovna dělají.
Poslední video update byl před měsícem a půl:
https://www.youtube.com/watch?v=9WmVXjPhGgU
A Leviathan zase bezstarostně píše píčoviny na databázi :)
@SíDžej (28.10.2016 17:20): tak já vim, že Vávra chodí na paintball, na poštu, do JRC, do bio shopů a víc nevim :)
Ví někdo, v jakém stavu tato hra momentálně je? Mám pocit, že se vývoj během roku trochu zadrhl.
@pajmič (13.10.2016 18:55): "Gordon's Alive!" :) Ach, princ Vultan... ;)
Dan našel svého ztraceného bratra(?). Dobré vidět, že začínají nahrávat dialogy s profesionálama :)
@pajmič (29.09.2016 14:50): To im určite poradil Fargo, keď sú s Danom takí kamoši. Len aby to Deep Silver nepokašlal tak ako pri distribúcii krabičiek s druhým Wastelandom, keď to rozosielali s meškaním a tuším z toho mali hlavu v smútku aj niektorí miestni databázisti. o:-)
a zase jsme u Vávry... :)
@HEX (21.07.2016 13:26): level už ani taky nečtu, ale co si pamatuju tak tohle postoval na svém FB.
@Walome (21.07.2016 13:27): Nečtu :( Tak to už aby ty Jámy vydal knižně, jak se o tom mluvilo a já to do vydání hry stihnul všechno naštudovat.
@HEX (21.07.2016 13:26): pokud nejsem senilní, tak to psal v levelu :)
@Paul (21.07.2016 13:08): Tak to je těžký. Si fakt nevymejšlim, ale taky si nevedu přesné záznamy toho, co kdy, kde řekl. Zůstává jen pocit v mozku. Když to hodim do googlu, tak se tomu nejvíc blíží tohle:
"Trochu se obává, jak na jeho prohlášení zareagují ostatní vývojáři nebo herní magazíny, které se doposud pozitivně vyjadřovali o Kingdom Come."
http://kingdomcome.cz/gamergate/
A ty teď prosím hoď odkaz na to, kde říká, že i když byl na straně gamergate, tak se to neprojevilo a neprojeví (muj post byl o recenzích, ne previews) PR negativně. Dík.
"Trochu se obává, jak na jeho prohlášení zareagují ostatní vývojáři nebo herní magazíny, které se doposud pozitivně vyjadřovali o Kingdom Come."
http://kingdomcome.cz/gamergate/
A ty teď prosím hoď odkaz na to, kde říká, že i když byl na straně gamergate, tak se to neprojevilo a neprojeví (muj post byl o recenzích, ne previews) PR negativně. Dík.
@HEX (21.07.2016 11:20): kde tohle několikrát psal ? Protože co já jsem postřehl tak píše pravej opak, tzn. že přestože byl pozitivní vůči gamergate (což je dle US/UK journalistů satan), tak mu o hře normálně píšou (což je pravda).
a tak Vávra moc dobře ví že x blbců je schopno nadávat na hru jen proto, že se jim nelíbí jeho názory, tak to holt chodí. Ale pořád si myslím, že většina hráčů o něm nemá ani páru a jednoduše se těší na hru.
@M.a.t.t. (21.07.2016 11:47): To právě dělá proto, aby pak případný neúspěch mohl svádět na štvavou kampaň těch lidí, kteří ho za to nemají rádi... :D Geniální marketingový tah!
Je to pozér :D
@HEX (21.07.2016 11:20): Keby hlavne nemal neustále toľko blbých rečí na adresu všetkého možného, nemusel by ani písať, že čaká automaticky negatívne reakcie.
@Walome (21.07.2016 09:03): Jsem zvědavý, jak moc zase Vávra přeceňuje svojí personu co se reakcí v zahraničí týká. Tím narážím na to, jak už několikrát psal, že čeká špatný recenze za to, jak na twitteru bez obalu píše svoje hustokrutopřísný názory.
@SilentWolf (21.07.2016 07:27): Tak teraz mu už krivdíš, medzi prvým a druhým aktom môže uplynúť nejaká doba! Vlastne druhý akt nikdy nemusí vzniknúť, tá hra môže veľmi ľahko prepadnúť medzi masami.
@SilentWolf (21.07.2016 08:59): podle mě hodně přeceňujeme Vávrovu persónu. Vávra je důležitý pro pár Čechů, ale podle mě je většina hráčů totálně putna a ignorují ho nebo ho neznají - a vnímají jen hru. Ačkoli to nevypadalo, hra zacílila i na casual gamery a ti podobné věci nesledují. Což je dobře :)
@Walome (21.07.2016 08:32): A pohlidam si jestli trava roste real-time a jestli se postava na slunci opali.
Nejhorsi je, ze Vavra je takovy blbecek ze mu ten jeho pristup zajisti hromady lidi kteri na zaklade takovych veci opravdu kritizovat budou. Metacritic 70% a user score 40% a tentokrat urcite nebude narazet jak ofiko recenze jsou fraska, ze je odpovidajici uzivatelske hodnoceni, jako kopal do Inquisition.
At ta hra bude jakakoliv, jinak to podle me nedopadne.
Nejhorsi je, ze Vavra je takovy blbecek ze mu ten jeho pristup zajisti hromady lidi kteri na zaklade takovych veci opravdu kritizovat budou. Metacritic 70% a user score 40% a tentokrat urcite nebude narazet jak ofiko recenze jsou fraska, ze je odpovidajici uzivatelske hodnoceni, jako kopal do Inquisition.
At ta hra bude jakakoliv, jinak to podle me nedopadne.
@SilentWolf (21.07.2016 07:27): :D :D minimálně!
Pokud skončím první akt se zakrvavenou zbrojí a pak ve druhém bude najednou čistá, tak tomu srazím automaticky 20% z hodnocení.
Pleteš se. Od začátku (respektive od doby, co to šlo na KS) se o tom mluví jako o tříaktový hře s tím, že ve vývoji je první akt. O dalších dvou aktech se rozhodne až podle úspěnosti aktu prvního.
Jak se tam píše o těch aktech, tak to jsem myslel, že to už dnes taky neplatí, něco jako simulátor středověku a husitské RPG, že prostě až bude pokračování, tak to bude regulérní nový díl a né nějáký akt. Se pletu?
@M.a.t.t. (20.07.2016 14:55): Bodkin je holt drahej no...
se mi vybavil x starý článek ve smyslu "Bakala zavírá doly a radši vyvíjí hry, 10 000 lidí bez práce" :D
ty komentáře tam... :D
Tak u podobnýho projektu se nedá očekávat, že bude v zisku před vydáním, žejo...
http://www.zing.cz/novinky/32624/studio- ... ate-16-milionu-korun Len pre zaujímavosť.
zrovna dneska jsem, nezávisle na této diskuzi, zabrousil do Vávrovo FB. ten člověk dělá dobré hry, ale jinak mám pocit, že se chová jako urážlivá čtrnáctka. jednak se naváží do Jima Jeffriese, jak uráží všechny, kdo mají rádi zbraně, Trumpa atp., přitom JJ je sprostý vždycky a všude a v tom vystoupení jasně zmiňuje, že s ním spousta lidí nemusí souhlasit a může jim to připadat urážlivé. Vávra si to dá na FB jako příspěvek tom, jací jsou liberálové pokrytci... kroutím hlavou snad nad vším, co na ten svůj profil vypustí, ale...
... KC vypadá hodně dobře, až z toho jde takový nepříjemný pocit hnusu z té doby. žádná romantika. mám chuť se zakousnout do bety a začít trénovat šermířství :-)
... KC vypadá hodně dobře, až z toho jde takový nepříjemný pocit hnusu z té doby. žádná romantika. mám chuť se zakousnout do bety a začít trénovat šermířství :-)
A zase jsme u Vávrová ega... :)
[neexistující příspěvek]: tomu že by tohle poloreich udělal nevěvím, leda tak doma když měl hlad... :D
[neexistující příspěvek]: tomu že by tohle poloreich udělal nevěvím, leda tak doma když měl hlad... :D
[neexistující příspěvek]: vždyť na ně ani nenadává, jenom je pobaveně postnul...hovňousek a další anonymové (pravděpodobně všechno jeden člověk) jsou známá firma co píše to samý pod každým KCD článkem, je to takovej místní kolorit
[neexistující příspěvek]: Nebolo to tak dávno, čo som sa dozvedel, že Vávra je jedným z najkritickejších tvorcov a to aj smerom k svojej vlastnej tvorbe. Naschvál som ho od toho ćasu začal viac sledovať a vida :) Ja som strašne zvedavý, ako to bude vyzerať po vydaní hry. Buď to dopadne dobre a jeho ego sa nafúkne do všetkých svetových strán, čím sa stane ešte neznesiteľnejším, alebo z toho bude nepríliš zábavná záležitosť a začne kopať do všetkých strán, že bežný hráč nemá šancu jeho majstrštyk pochopiť. Iné možnosti nie sú :D
@Bodkin (14.07.2016 21:07): teď hraju Inside! Ale jo, jsem rozmazlenej fracek co chce AAA grafiku, když už jsem za tu 1070ku vypláz ty nekřesťanský prachy :) Naštěstí aspoň vy a CDProjekt deliverujete (pun intended)