@ještěr (11.09.2016 00:32): Ale level design a barvy jsou věci, které zubu času nejvíce podléhají :-) Ale já to víceméně chápu, protože nostalgie je fajn a sám třeba nedám dopustit na hry jako jsou Mafia, Max Payne a první dva díly Gothic. Jenže když se k tomu dostane někdo, kdo se hrou neměl zkušenost nebo vyrůstal na jiných hrách, tak ho to asi moc neohromí, protože dnes jsou ty hry už úplně jinde.
Diskuze
Ačkoli mě TR 2013 docela hodně sral, dokážu si docela živě představit, že je to pro začínajícího nebo víkendového hráče něco jako nej zážitek všech dob, jelikož je hra velmi akční, velmi filmová, graficky propracovaná, efekty v ní celkově hrají významnou roli. Nějak takhle osudově a cutting-edge jsme my někteří vnímali nejstarší Tomb Raidery před zhruba 15-20ti lety, takže dotyčné rebooty považuju za úspěšný projekty, jelikož fascunují už několikátou generaci děcek.
Mě osobně se nejvíc zaryl do paměti TR2: The Dagger of Xian, souboje a jistě mnohé jiné věci jsou sice zoufale zastaralé, ale některé docela důležité věci, jako level design, barvy, atmosféra, puzzly umí zubu času odolat. Rád bych se v dohledné době dočkal nějakého revisitu vraku Maria Doria, sice něco podobného 2x nabíd Bioshock, ale ten mne kriticky nebavil...
Mě osobně se nejvíc zaryl do paměti TR2: The Dagger of Xian, souboje a jistě mnohé jiné věci jsou sice zoufale zastaralé, ale některé docela důležité věci, jako level design, barvy, atmosféra, puzzly umí zubu času odolat. Rád bych se v dohledné době dočkal nějakého revisitu vraku Maria Doria, sice něco podobného 2x nabíd Bioshock, ale ten mne kriticky nebavil...
@Lukaskon (10.09.2016 22:35): Já hrál Legend a Underworld a taky mě celkem bavily, ale je fakt, že Lara už je tam vyspělejší a celkově to jsou hratelností trochu jiné hry a více arkádové a zběsilé :-) I když ty dva nejnovější díly jsou též dost akční a filmovější. Mě spíše štve, že jsem se nikdy nedostal k prvním třem dílům, což je prostě originální Tomb Raider, kterým to vzniklo. Já to kdysi sledoval ještě jako děcko v televizním pořadu Gamepage a neskutečně mě to uchvátilo. Tehdy jsem byl hráč SNES a tohle bylo 3D, takže jste byli v centru dění a mohli prozkoumávat hrobky přímo zevnitř, což pro mě bylo něco úžasného a naprosto nového. Dodnes nezapomenu, jak jsem vyskočil z gauče a řval: "Tohle musím hrát". No, nikdy jsem nehrál, protože k PC jsem se dostal později a Tomb Raider mě nějak minul. Vím, že tehdy by mě to bavilo, ale postupem času, jak člověk hraje modernější hry, tak už to člověka tolik neuchvátí. Později jsem se dostal k demoverzi, ale pamatuji si, že jsem tam dost bloudil a ta kostkovaná grafika a design už mě tak nebraly. A teď nevím, jestli bych to v emulátoru dokázal dohrát :-) Ale na tehdejší dobu to byly určitě skvělé hry.
@StriderCZ (komentář): Určitě bych se nebál zkusit starší díly. Hlavně Legend, Anniversary a Underworld. Lara tam sice už nepůsobí jako vystrašená dívka ale dobrodružství je to pořádný. Můžu jedině doporučit :)
Zrovna přemýšlím nad tím, která hra mi kdy přinesla vůbec nejvíc strhující dobrodružství a napadá mě King Kong. Za mlada jsem z té atmosféry a napětí byl úplně paf.
Zrovna přemýšlím nad tím, která hra mi kdy přinesla vůbec nejvíc strhující dobrodružství a napadá mě King Kong. Za mlada jsem z té atmosféry a napětí byl úplně paf.
@StriderCZ (10.09.2016 21:33): Prinajhoršom ich namotaj na Might & Magic 6.
To nemôže sklamať :-D
(Keď EOB2 či Black Crypt neuspejú).
To nemôže sklamať :-D
(Keď EOB2 či Black Crypt neuspejú).
@mazar1234 (10.09.2016 21:29): Můžu to zkusit, ale budu muset počkat na postLarovské období...
@StriderCZ (komentář): "Zatím nejlepší hra na počítači, kterou jsem kdy hrála." - najvyšší čas vysvetliť základy pravidiel AD&D a uvrhnúť ju do Dungeonu :-D.
@CrocoRay (09.08.2016 16:25): @orromis (09.08.2016 16:42): Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo :)
@účet smazán (09.08.2016 18:09): Ty s tím ale problém máš a neuvědomuješ si to stejně jako ostatní psychotici, kteří si myslí, že jsou zdraví. To je mnohem horší než kdyby sis přiznal, že s tím problém máš, protože takhle nemáš nadhled na svou nemoc. A já s tvým hodnocením problém nemám. Jenom říkám, že je zvrácené a je ovlivněno tvou nemocí :-))
Ale je fakt, že kdybys tam zašel s tím, že máš problémy s hodnocením her, tak bys asi dostal mnohem horší diagnózu :-D
Ale je fakt, že kdybys tam zašel s tím, že máš problémy s hodnocením her, tak bys asi dostal mnohem horší diagnózu :-D
@CrocoRay (09.08.2016 16:25): No, ale já žádný problém s hodnocením her nemám :) To vy z toho máte problém, tak šup šup, už na tebe čekají :)
@Kwoky (09.08.2016 16:17): Takže ty si taky psychotik?
@Kwoky (09.08.2016 16:17): Ale kdyby šel k psychiatrovi kdokoliv, tak mu tam vždycky nějakou poruchu najde, i kdyby to byl sebezdravější člověk, protože už samotný fakt tam jít, je pro takové lidi důkazem nemoci :-))
80% místní komunity bychom měli schizoidní poruchu osobnosti, protože rádi hrajeme hry a máme trochu rozvinutější fantazii a to takoví lidé neumí ustát.
Kdyby tam šel c4llix se svým problém při hodnocení her, tak už se domů nevrátí :-D
80% místní komunity bychom měli schizoidní poruchu osobnosti, protože rádi hrajeme hry a máme trochu rozvinutější fantazii a to takoví lidé neumí ustát.
Kdyby tam šel c4llix se svým problém při hodnocení her, tak už se domů nevrátí :-D
@CrocoRay (09.08.2016 16:01): Ale co když fakt žádnou poruchu... ne, už mlčím.
@účet smazán (09.08.2016 10:34): Cituji Hrdlouse "To by psychotik řekl také. Že není psychotik." A ty říkáš, že nejsi psychotik, což vlastně může znamenat, že jsi psychotik, který o sobě tvrdí, že nejsi psychotik. Prostě se zatím na svou nemoc nedíváš s nadhledem :-)
@Hrdlodus (09.08.2016 09:54): Já ale psychotik nejsem, tudíž se o vlastní psychóze vyjadřovat můžu.
@účet smazán (06.08.2016 17:03): To by psychotik řekl také. Že není psychotik. Jako psychotik se tedy nemůžeš vyjadřovat o vlastní psychóze a musíš přijmout hodnocení ostatních o vlastní psychóze, tedy že jsi psychotik.
@mazar1234 (07.08.2016 22:10): Já třem mušličkám nepřišel nikdy na chuť. Raději obyčejný papír. Ale "ftáky" bych také nepoužil.
@mazar1234 (07.08.2016 22:10): Já třem mušličkám nepřišel nikdy na chuť. Raději obyčejný papír. Ale "ftáky" bych také nepoužil.
@mazar1234 (07.08.2016 22:10): Přitom máš přímo v profilu uvedeno Pacient Doc. Chocholouška.
@marwel (07.08.2016 22:03): Ale no tak...
Tak napr. ja zbožňujem "mušličky" a neznášam "ftáky"... a vôbec nemám pocit, že by som mal navštíviť psychiatra :-D
Tak napr. ja zbožňujem "mušličky" a neznášam "ftáky"... a vôbec nemám pocit, že by som mal navštíviť psychiatra :-D
@účet smazán (06.08.2016 17:03): "jen napovím, že jsem fanboy určitých sérií a hater jiných" Tak nekecej, ze zadnou psychozu nemas. :)
@účet smazán (06.08.2016 17:03): Tak nějakou duševní poruchu mít musíš, když takhle hodnotíš a tahle na tebe sedí nejvíce :-) Ještě by se dalo uvažovat o těžké schizofrenii, kdy máš třeba hlasové a zrakové halucinace, takže by sis myslel, že na tebe mluví samotná hra a hra by byla plná grafických glitchů, textury by měnily barvu apod. a audiovizuální stránka by tě tedy znechutila až na tu nulu. Ale ta bipolární porucha neboli maniodepresivní psychóza mi na tebe sedí více. To druhé už je trochu extrém. Obvodní doktor ti nic neřekne. Musíš zajít za psychologem a popsat mu tento problém. Nejspíš tě pak pošle za psychiatrem :-))
Historie je dlážděna alibistickými výmluvami pacošů, jako např. Jack Nicholson. Byls diagnostikován nemáš šanci:-)
Nevím proč jste to vzali vážně, žádnou psychózu nemám, teda aspoň o ničem nevím a doktoři taky nic neříkali. Myslel jsem, že když tam dám tu poznámku, tak to pochopíte. Prostě nic za těma hodnoceníma nehledejte, jen napovím, že jsem fanboy určitých sérií a hater jiných :)
@ještěr (06.08.2016 12:12): Prosím, jenom ne verbal na DH :)
@ještěr (06.08.2016 12:12): To je dobrý nápad :-)) Je pravda, že u některých komentářů takových lidí by se normální člověk třeba i pobavil.
Měl by dostat nějakej rank na to, "uživatel má papír na hlavu":-) Ostatní by mohli dbát zvýšené opatrnosti a takovému komentu se vyhnout pokud by jim mohl neudělat dobře na srdíčko. Já bych uživatele s takovým rankem naopak vyhledával:-)
@Kwoky (05.08.2016 15:20): Myslím, že se to dnes nazývá bipolární porucha, ale ono je to víceméně jedno, protože tady nejsme odborně zaměření na duševní poruchy a každý bude vědět o co přesně se jedná, pokud má v této oblasti nějaký minimální přehled :-) Anebo si to může najít na netu, kdyby vůbec nevěděl a chtěl by vědět o co se jedná.
@účet smazán (05.08.2016 14:36): Tak za svou poruchu nejspíš nemůžeš, pokud jsi nebral drogy nebo tak něco. Ale kdybys byl rozumný člověk, tak by ses nad svým hodnocením trochu zamýšlel a alespoň v depresi nehodnotil a uvědomoval si, že to dost ovlivňuje tvá nemoc. Ale souhlasím s ještěrem, že v hodnocení by měla být absolutní svoboda. I když tady je sporné, zda by měli mít právo hodnotit i duševně nemocní lidé, kteří ani pořádně nechápou, co dělají :-)
@účet smazán (05.08.2016 14:36): Tak za svou poruchu nejspíš nemůžeš, pokud jsi nebral drogy nebo tak něco. Ale kdybys byl rozumný člověk, tak by ses nad svým hodnocením trochu zamýšlel a alespoň v depresi nehodnotil a uvědomoval si, že to dost ovlivňuje tvá nemoc. Ale souhlasím s ještěrem, že v hodnocení by měla být absolutní svoboda. I když tady je sporné, zda by měli mít právo hodnotit i duševně nemocní lidé, kteří ani pořádně nechápou, co dělají :-)
To jsou takové ty bezkomentářové, ničím pořádně nepodepřené, málo nebo vůbec vyargumentované, nevýznamné nuly, pramenící z toho, že hra hráče (který není ničím jiným, než jednoduchým uzlíčkem chemických procesů, emocí a nervů :) něčím nasrala, hráč hru vypálil a odehrál 20 min, zas tak moc ji nežere (hejtuje ji), pomocí dotyčné nuly chce zviditelnit domnělou genialitu konkurence (nabízí se Uncharted, Indiana Jones) apod. Takové nuly jistě nestojí ani za diskusi... Každopádně takový nulař by podle mně neměl být nazýván hovádkem (což je zase jen emotivní reakce uzlíčku nervů na druhé straně), hluboce věřím, že v hodnocení & komentování by měla být zachována absolutní svoboda vůle a projevu, ať je ten výsledek sebešílenější.
Osobně jsem se spíš pozastavil nad tím, čím přesně Tomb Raidery nesahají Uncharted po kotníky? Tomb Raider = standardní hyperbola (dobrodružná pohádka na poměrně realistickém pozadí plná situací, které mají se skutečným světem pramálo společného) se ženskou hrdinkou, Uncharted = naprostá hyperbola (mise, které jsem viděl na YT, nemají s realitou vůbec nic společného) s mužským hrdinou a sofistikovanějším ovládáním a gameplayem (snad, soudím podle YT videjí, PS ani Xbox vůbec nemám).
Osobně jsem se spíš pozastavil nad tím, čím přesně Tomb Raidery nesahají Uncharted po kotníky? Tomb Raider = standardní hyperbola (dobrodružná pohádka na poměrně realistickém pozadí plná situací, které mají se skutečným světem pramálo společného) se ženskou hrdinkou, Uncharted = naprostá hyperbola (mise, které jsem viděl na YT, nemají s realitou vůbec nic společného) s mužským hrdinou a sofistikovanějším ovládáním a gameplayem (snad, soudím podle YT videjí, PS ani Xbox vůbec nemám).
@účet smazán (05.08.2016 14:36): Hele, já mám light verzi něčeho takového taky a při hraní neskáču a ani nerozdávám nuly.
Btw: Dneska už se tomu neříká maniodepresivní psychóza, ale bipolární porucha. Prý je to trefnější. No to nevím teda...
Btw: Dneska už se tomu neříká maniodepresivní psychóza, ale bipolární porucha. Prý je to trefnější. No to nevím teda...
@CrocoRay (03.08.2016 21:53): Jo mám maniodepresivní psychózu! A kdo nemá? Kdo nemá psychózu, ať po mně hodí kamenem, nebo zlatou cihlou. Takhle skáču do vzduchu, když hraju CoD Advanced Warfair, a takhle vypadám, když hraju Battlefield.
poznámka: Tento příběh je smyšlený a jakákoliv podobnost se skutečnými postavami či událostmi je čistě náhodná.
poznámka: Tento příběh je smyšlený a jakákoliv podobnost se skutečnými postavami či událostmi je čistě náhodná.
@Walome (03.08.2016 16:06): No, tam jde o to, že podobné hry ze stejného žánru hodnotí jak nulou tak osmdesátkou, což je dost úchylné :-)) Já mám nejmenší hodnocení 10%, abych hře alespoň něco uznal a tam mě ty hry opravdu hodně znechutily a umím si obhájit, co přesně se mi na nich nelíbilo.
Ale jinak to hodnocení je jeho věc a ať si Advanced Warfare dává třeba nulu a pak Battlefieldu 4 dá 80%. Já se bavil u obou her a takový propastný rozdíl tam nevidím, ale asi se na to dívá jinak. Anebo má tu maniodepresivní psychózu :-)
EDIT: Jinak tady moc nehodnotím. Mám osobní statistiky a nechce se mi teď všech 400 něco her začít hodnotit.
Ale jinak to hodnocení je jeho věc a ať si Advanced Warfare dává třeba nulu a pak Battlefieldu 4 dá 80%. Já se bavil u obou her a takový propastný rozdíl tam nevidím, ale asi se na to dívá jinak. Anebo má tu maniodepresivní psychózu :-)
EDIT: Jinak tady moc nehodnotím. Mám osobní statistiky a nechce se mi teď všech 400 něco her začít hodnotit.
@CrocoRay (03.08.2016 14:56): je to systém "líbilo nelíbilo", možná více říkající než ty naše pětiprocenta.
edit: aha to není ten "100 % nebo 0 %", tak nic :)
edit: aha to není ten "100 % nebo 0 %", tak nic :)
Jo, na ty hodnocení jsem se díval a kroutil hlavou :-) Ale je to jeho věc, jak hodnotí. Akorát mi to připadá, že má maniodepresivní psychózu nebo tak něco a raz hry hraje v těžké depresi a jindy je zas v mánii, tak proto je jeho hodnocení tak zkreslené.
@účet smazán (03.08.2016 07:55): na DH jsme všichni mladí duchem :)
@Korbitch (02.08.2016 21:46): Díky za toho chlapce :D
@Milfhunter (02.08.2016 22:10): Ono taky můžeš hodnotit hru z kontextu toho jak ji hodnotili ostatní, jaká je v sérii, v čem je inovativní a jakým způsobem byla vydaná. Být to hra zadarmo od neznámého vydavatele bez Tomb Raideru v názvu kterou ostatní ohodnili 0% a s prvním QTE v historii tak bych i smekl klobouček a dal tomu o deset procent víc.
@mazar1234 (02.08.2016 22:14): Hele tak nemůžeš srovnávat starší díly tady s timhletim, kromě lore a akrobacie toho nemají moc společnýho. Jo a qte je něco co by si konzolisti měli strčit někam kam slunce nesvítí. A z hlediska gameplaye bych moc nesrovnával, prostě jiná doba no.
@Milfhunter (02.08.2016 22:10): Hlavne v kontexte, ze to ma zabavnejsi gameplay nez vsetky tie "stare raiderovky" dohromady.
Aj ked teda ta uvodna faza je priserna, QTE bullshit a podobne, ale potom akurat v momente ked ma clovek chut to odinstalovat/vymazat tak to prestane a zacne to byt fajn zabavna srandicka.
Aj ked teda ta uvodna faza je priserna, QTE bullshit a podobne, ale potom akurat v momente ked ma clovek chut to odinstalovat/vymazat tak to prestane a zacne to byt fajn zabavna srandicka.
@Korbitch (02.08.2016 21:46): Netvrdim, že ta hra je naprosto geniální, ale nulový hodnocení si imho nezaslouží.
@Milfhunter (26.07.2016 17:49): Tím je ale tento chlapec vyloženě proslulý. U něj je zcela normální, že dá COD Advanced Warfare 0% a Battlefildu 4 80%. Prostě neobjektivní hovado. Jeho hodnocení nemají vůbec žádný význam.
@účet smazán (26.07.2016 09:42): Hele, honění je prý zdravý a normální... :-D
@účet smazán (26.07.2016 17:30): ok takže hra je totální zabugovaná nehratelná mrdka, která člověka odradí po 1 hodině hraní. Tzn, že na hře nebyl jedinej klad. Názor nikomu neberu, ale absolutně nechápu lidi co jen tak napaří hře nulu a řeknou, že je to sračka.
@Milfhunter (26.07.2016 16:33): No vypovídá to o tom, že hodnotím hru 0 procenty, protože jsem jí hrál a totálně mě znechutila. Až budeš starší, porozumíš.
@účet smazán (26.07.2016 09:42): Ale zase dát hře 0 % to o něčem vypovídá viď ?
@Coldplaz (25.07.2016 23:13): Přesně, akorát tahle pizda nesáhá Nathanovi ani po kotníky, pohádka pro náctiletý honiče...
@Malignus (25.07.2016 20:55): Ale kuš. RE série je úplně jinde (díky bohu za to!). Tohle mi spíš přijde jako mix Assassina, Call of Duty a Alenky v říši divů. :)
Pre mňa je to skôr Female Uncharted AKA "Oooh, oooh, I can do this, oooh"
@Tulareanus (25.07.2016 20:57): To zní dobře. Ještě by se to taky dalo dát vše dohromady:
Tomb Resident: An Evil Raider
Tomb Resident: An Evil Raider
@Malignus (25.07.2016 20:55): Lepšie mi znie Tomb Resident. Pred vchodom do krypty by mohla byť ešte ružová "Welcome" rohožka.
Tahle hra se odklání od TR série a přiklání k RE sérii, která směřuje jinam, než její první díly. Možná se někdy někdy potkají, zamilují a spojí v Tomb Evil a Resident Rider... :-D