Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

sakra, nějak se ten děj zvrhl...

a nějak jsem skončil ve vězení

:) dá se to dohrát i tak?:)
Pche, já hned při prvním hraní dema pochopil, že je to nový příchod JC!

S divným, debilním střílením.
@Walome (26.08.2016 09:32): já na tom byl stejně. Hrozně dlouho jsem chtěl aby někdo zmixoval dvě hry co mě hrozně bavily - MGS1 a No One Lives Forever. Prostě seriózní scifi spy story z first person perspektivy, k tomu RPG prvky a svoboda. Ale přitom jak jsem poprvé zkoušel DX, tak mě to odradilo - graficky nic moc, hrálo se to divně, a nechápal jsem tu logiku že teroristi obsadili sochu svobody kde je zároveň HQ protiteroristický organizace. Přišlo mi to nelogický a ten první level hroznej.

O pár let později jsem DX zkusil znovu a objevil jednu z nejlepších her všech dob ( a hru co splnila ten můj wishlist zmíněnej nahoře).

@Walome (26.08.2016 09:52): vždyť na tom FB vávra na grafiku DX nadává stylem "koukněte na MGS o kolik vypadá lépe a vyšlo o dva roky dříve", což je
1) nesmysl (MGS vypadá hnusně taky, ještě hůř než DX)
2) téměř irelevantní z hlediska kvality her jako takový
@Všivák (26.08.2016 09:33): Asi tak. Ať už se jedná o grafické modifikace typu New Vision / SweetFX nebo třeba graficky velmi pokročilý singleplayer mod 2027.

Vávra je ten poslední, u kterého bych čekal odmítnutí titulu z pozice graphic whore. Nemám nic proti tomu, když někdo v Deus Ex kritizuje chování nepřátel při přestřelkách nebo jiný např. pomalost hry (skutečně nemusí sednout člověku, který čeká klasickou FPS). Ale zabývat se dnes tím, že jedna hra z roku 2000 měla subjektivně o něco horší grafiku než jiná z roku 2000, přičemž technologicky zastaralé jsou dnes pochopitelně obě ...

Her s technologicky zastaralou grafikou jsem hrál (a doteď hraju) mraky a na hratelnost to (až na nějaké vyloženě obludné případy, což není ani dnes problém Deus Ex) nemělo absolutně žádný vliv. Nehledě na to, že zrovna dnes je podobný přístup moderní, takovými Serpent in the Staglands nebo Superbrothers: Sword & Sworcery EP počínaje.
@Všivák (26.08.2016 09:33): jen na textury ne? To ty hnusný ksichty nevylepší :D mimochodem furt maj v sobě víc charakteru než mnoho dnešních NPC.

Jo vlastně existuje ten Revision ale to není prý žádný zázrak.
@Paul (26.08.2016 09:30): jako já :) ani ne tak grafikou, ale tím těžkopádným (tfuj, dávám si facku!) gameplayem. Díky hernímu bohu, že mě za pár měsíců něco osvítilo a já to rozehrál znovu. A díky dalšímu hernímu bohu, že jsem to nepřestal hrát i když mě to v jeden moment přestalo bavit.
Ve SCORE s číslem 150 je uvedena Danova TOP 5 (rok 2006), kterou zde pro zajímavost zkopíruji:

1. Fallout 1 a 2
2. Medieval: Total War
3. Jagged Alliance 2
4. Terminator Future Shock
5. TES IV: Oblivion

Názor ponechám na vás. Nakolik vážně k tomu přistupoval, to už je věc druhá; přesto to o něčem snad vypovídá.
Ale tahle výměna je hilarious :D

Maatoha Hustokrut: Žádnej stres. Zbytku designerskýho/writerskýho kanclu se minimálně některý díly DE líběj.
(a já si du teď sbalit věci)
-------------
Lukas Codr: warhorse refugees welcome! :)
-------------
Daniel Vavra: Píšu si.

-------------------------------

A tahle argumentace je geniální:

Daniel Vavra: Doporučuji jít na youtube podívat se jak vypadal Deus Ex a jak vypadaly jiné hry z toho roku. A potom se podívat na MGS o dva roky starší.

omg :D
I pokud se povede, tak se nezmění nic na tom, že mu to dají uražení fanoušci sežrat.

Což není nic špatného, protože on se uráží skoro furt.
@Walome (25.08.2016 11:26): Tie debaty z kanclu musia byť zaujímavé:
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=10056
Dan: When I said that player skill is important and it shouldn't just be about rolling dice, many people got angry, and I didn't understand it. But then I talked to a colleague who was also into the whole pen and paper thing, you know, and he agreed with you: he told me I'm a fucking idiot for doing it like this!
Nepíše si nejaký blog aj Martin Klíma btw?
@Bodkin (25.08.2016 10:20): já myslel že to nejdřív vyřvává po celý kanceláři než to hodí na FB :) a lolz je vytuněný lol? Tedy že se směješ tak děsně moc že nemůžeš dýchat?
@M.a.t.t. (25.08.2016 10:40): to mě fakt pobavilo. KCD je skoro taková středověká obdoba DX, taky first person immersive simulation, ikdyž jde (nebo vypadá že jde) ještě do větší hloubky + open world. Nechápu jak může nedocenit design Deus Ex jedničky, zrovna on.
Ale u tý trojky zase kritizuje ty klasický povrchní věci, grafika/dabing a že mu nesedlo ovládání na klávesnici. Přitom na HR/MD by se dalo z hlediska hlubšího designu určitě zkritizovat mnohem víc :)
A i tak jsou to lepší hry než 99% ostatní produkce (což je trochu smutný, ne že ne)

Bodkin by mu to měl vysvětlit :))
@Bodkin (25.08.2016 10:20): Viď facebook.

"A vám se ten Deus Ex jako líbí? Nudná absolutně nezajímavá generická grafika, naprosto amatérskej dabing, že sem skipoval cutscény protože mi bylo trapně a herní mechanismy jako že ovládání na klávesnici přes kruhový menu aktivovaný stiskem V? Nelíbil se mi první, druhej a už vůbec ne třetí a tohle je taky zoufalost. Zlatej první Metal Gear Solid..."

Jemu ten KC dajú fakt zožrať :)
@John Mirra (25.08.2016 09:48): jasný, mohli bychom zase vyvolat debatu co přesně znamená RPG v herním světě, ale radši ne :)

Jasný no, ale tak zase já vlastně nevim co má Vávra rád já jen vim co rád nemá :)
Jako jsme tady docela hustí, ale že by si někdo z hlavy pamatoval loginy a hesla ke každýmu počítači ve hře... :))
aháááá, když si ve skills zvýším computer skills, tak tam mám tlačítko hack.. . tak už nic :D
@SilentWolf (08.06.2016 21:36): Tak u mě kraluje jednoznačně Dishonored 2, což je dle mého sázka na jistotu ... Ale původně jsem od Deus čekal pecku po všech stránkách a tohle je trochu zklamání, ale těším se furt. Z dnešního videa mám ale trochu pocit jako by to byla hra od Ubisoftu, ale snad je to jen pocit. :)