Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (28.02.2017 12:40): Hele, toto celé je len okrajová debata na margo toho, že Bodkin by rád znovudobýjal Moriu. :D (A kde ho vlastne tá Balinová parta vlastne ani vôbec nestretla, prinajlepšom ho nejak tušila, ak si dobre pamätám.) Túto sériu neriešim, nepochybujem o tom, že ide o naprosto nemiestne a dementné žmýkanie licencie, ktoré nedáva žiaden zmysel in universe whatsoever.

Každopádne Balrogovia nie sú Sauronovými služobníkmi, boli služobníkmi Morgotha, predchádzajúceho temného pána, ktorého Sauron bol najvyšším služobníkom. Zjednodušene povedané, boli tak na podobnej "dôstojnickej" úrovni v jeho armáde (aj keď Sauron mierne hierarchicky vyššie), a práve preto je Balrog na Sauronovi zlo nezávislé.

(Ako balrogovia, tak Sauron sú padlí Maiar, teda čosi ako padlí (nižší) anjeli. Maiar sú ostatne tiež aj čarodejovia.)
@Flowerpot (28.02.2017 12:33): Keď už sme pri tom, som zvedavý, ako v hre obhájia (je to vôbec gramaticky správne?) použitie Balroga - že je v Sauronvých službách? To iste, ale vzhľadom na to, že to bola prastará&unikátna bytosť, mi príde jeho použitie v boji ako maximálne žmýkanie filmovej licencie.
Naviac z vide som mal pocit, že je len otrokom/radovým bojovníkom - keď tak by ich mal viesť.
@Tarhiel (28.02.2017 12:29): Tak proti gustu určite žiaden dišputát (resp. do toho, či sa ti páči, mi fakt nič nie je ani to nechcem rozporovať :) ), ale s knihami má filmový Balrog spoločný doslova akurát ohnivý bič.
@Flowerpot (28.02.2017 06:42): Proti gustu žiaden dišputát, no bol to práve Balrog, ktorého sme svojho času na výške s kamarátmi chválili, že ho spravili presne podľa kníh.

To už oveľa viac bolo kritizované jeho vynechanie Toma Bombadila + filmový Faramir.
@Flowerpot (28.02.2017 00:40):Čo sa Ti na Jacksonovom stvárnení Balroga nepáčilo? Práve ten bol urobený perfektne.

Ja mu vyčítam neprítomnosť vyplienenia Kraja v rozšírenej edíciíí, na ostatné zmeny som si zvykol, vrátane Faramirovej zmeny oproti knihe.

Ale súhlasím Stredozemské RPG a-lá W3 - som za :)
@Bodkin (27.02.2017 23:45): Jedine teda pod podmienkou, že by Balrog bol vizuálne interpretovaný v tolkienovskom duchu ako padlý anjel zahalený do plášťa nepreniknuteľnej temnoty, a nie v jacksonovskom duchu ako Diablo.
Mě jenom překvapuje, že se k tomu furt nikdo nemá ? :D Asi moc velký kousek ... Třeba se něco, někde už pár let kutí, ale jak říkáš ty, tak to je spíš sen.
@kuler91 (27.02.2017 22:57): Áno, variácia Zaklínača 3 v Stredozemi je sen. Obzvlášť, keď je tam toľko len jemne načrtnutých neodomknutých krajín a dejín (keď ostatne schopnosť jemných náčrtov a pootvorených horizontov je jedna z Tolkienovych najsilnejších stránok, že).

Už len pri matnej predstave, že by som si zažil niečo podobne fantastického ako Zaklínač 3 napríklad v Rhovanione pred súmrakom Vojny o prsteň, cestoval skrz Temný hvozd od Meddedových úľov až pod Osamelú horu do Dolu, prípadne si prežil nejaký psychedelický hororový trip pri návšteve Dol Guldúru... yep, už len pri podobne matnej predstave mi slintá dušička.
Já furt spíš čekám na zpracování středozemě ala Witcher ... :D 100 hodinové, krásně vypadají rpg v obrovském světě. Dočkám se někdy ? SoW byla špatná kopie batmana ...
Nevim no, trailer moc pěkně udělanej, ale i jako fanboi jedničky jsem z tohohle zatím spíš zklamaný.

Trailer, zákulisní šuškanda (kotaku, reddit) i popis hry naznačují 1) více téhož a 2) (což mě štve víc) rozvíjení jednoho aspektu, který mě na jedničce moc nebavil a to budování hromadění zkonvertovaných skřetů, tady dovedeno asi až do budování vlastní armády. Branding byla strašná sranda když ho člověk získal, ale byl v té době overpowered a ve výsledku se to celkem rychle zajedlo.

Obezřetný postup, stealth, pečlivé zvažování útoku na každého kapitána, využívání prostředí = underpowered linie byla zábavnější.
Ano, ano! Ať je tam detailně zpracován anální styk Froda se Samem!

Nu, vzhledem k tomu, že vizuálně to vychází z filmu, tak už s tím ctěním Tolkiena je to trochu na štíru, ale jednička mě překvapila dost v tom, jak moc ho ve skutečnosti ctila...
Kdyby radši udělali pořádnou hru, která ctí Tolkienův svět a ne tyhle nudné asscreed-like polotovary.
Pokud zmizí ubi šablona + hnusné, nudné prostředí a najde se i solidní příběh, tak bomba!
Dneska super news, no :) Tahle hra byla super a kdo vaha, tak at si to za tech par stovek koupi. Je to zabava.
@Hydr0gen (15.09.2016 11:48): Otázek je plno, jestli vesmír nekonečný či existuje jiný život atd.
Tvojí otázkou se já nebudu zabývat, jediný co se může stát je to, že mi Steam hru sebere tím přijdu 100,- a pro příště bude ponaučení. Zatím se mi to nestalo, co není může být.
Tak som si dnes browsoval kinguinom a checkoval ceny nejakych hier a nahodou som videl Mordor GOTY za 4E tak som to zobral, snad to nebol najhlupejsi napad.
Ked uz ten Dark Souls 3 deluxe zacina na 60E.
Je to tak, začátek obtížný a na konci byl Talion polobůh. Už nebylo potřeba taktizovat. Škoda.
@Bodkin (21.01.2016 23:18): Tak učitě... Ale nemesis systém podle mě není "taky super", ale nejvíc super a až pak je to cokoliv ostatního. Perfektně zkombinované dobré základní řemeslo s opravdu super nápadem a podporovaný detaily (jako např.generátor jmen, xichtů a vlastností orků), takže jsou interakce s nimi hodně dlouho zábavné.

Až budou dělat dvojku, měli by se podle mě víc soustředit na tu podvratnost a poštvávání orků proti sobě a hledání cest k cíly BEZ super silného brandingu. Zpětně pro mě byla ta první půlka podstatně zábavnější než druhá, kdy byl hráč dost OP sám o sobě a k tomu ještě více méně neomezený branding... Upřímně, kdy byla hra zábavnější a více uspokojivá - když člověk vyzrál nad megasilným kapitánem v pevnosti plné nepřátelských orků nebo když si na něj došel s armádou za zády? Pro určitě ten první případ...
@Bodkin (21.01.2016 23:18): Asi tak :) vďaka tým schopnostiam som sa už ku koncu hry cítil ako totálny badass a nemesis systém bol vážne dobre spravený. Za mňa to bolo tiež prekvapenie roka, som čakal z prvých videí nejakú blbosť a ono to bol taký chutný masaker :)
@Maximus (21.01.2016 23:16): Jo, souboje jsou zábava a ke konci to byl nekonečný masakr, ať už díky odemčeným schopnostem nebo mému zlepšení :D

První Assasins Creed co mě opravdu bavil :D A ten jejich nemesis systém byl taky super... A navíc od Monolithu, nad kterým jsem dávno zlomil hůl.

Prostě překvapení roku, jednoznačně :)
Ok, tohle je překvapení roku. Hrozně mě to baví (trhni si Laro) a to jsem nikdy nebyl příliš velký fanda filmového LotRa, nebo jsem si to asi jen nepřiznával :D
@kristmeister (27.07.2015 16:00): No napsal jsi že na něj funguje ta modrá pěst. Jeden z prvních skillů, které jsem koupil byl takový násobič útoků právě pro tu modrou pěst - zasáhneš ho a pak mu zasadíš asi 5-8 úderů. Dvakrát - třikrát zopakuješ a leží.
Já teda nevim, tuším že jsem hrál na normal (jestli tam vubec byla volba obtížnosti), a bylo to děsně easy :-D. S nějakejma slabinama jsem se vůbec nepáral, všechno jsem to vykuchal mečem a hrou jsem prolítnul za pár hodin (asi 8). Bylo to asi stejně "těžký" jako souboje v assassins creed. Možná je to ale jen ta cimeřanská výchova :-D