Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No očividně jsem odkládal znovu rozehrání prvního dílu zbytečně. Jsem myslel, že si s tím kluci víc pohrajou...
@mazar1234 (16.09.2016 17:52): Ovládání je zachováno, přepínáš. Jinak ještě postřeh, že voda je podle mně méně efektní a textura stříkání je hdně vidět, že je to jen 2d. Dále v hackování ty trubky mají větší rozlišení, ale je to takový divný, jako když ty okraje textur jsou větší než rámečky. Nevím, přijde mě to jak když hraju nějakou mobilní verzi na smartphonu. Nebo jsem zbytečnej detailista :)
@pipboy (16.09.2016 09:17): Tak se ti omlouvám. Mám stáhnuto, rozehráno a je to opravdu tak jak v tom traileru. Někde fakt horší textury a naopak to všude víc svítí, obrázky v gui mají sice vyšší rozlišení, ale vypadají, jak když se tam nehodí. Jinak není vidět bez porovnání nějaký vyšší rozdíl, je to asi o otm, že když to je na konzole, tak aby PC hráči neremcali, tak to dostali taky. ještě, že to je zadarmo. Budu hrát dál, ale příště nainstaluju nejspíš originál.
@FildasCZ (16.09.2016 01:39): hlavne ten slajd se stinem kocarku - dole na zdi chybi spinavej decal, textury obecne vypadaj na horsi kvalitu a bordel na zemi u sloupu vypada ze ma jednodussi geometrii (coz rek bych plati i jinde). Kazdopadne remaster jak cyp toto.
Pokud vlastníte na Steamu BioShock, BioShock 2 a Minerva's Den, automaticky získáte nové remasterované kopie do Steam knihovny. V knihovně se vám remasterané verze objeví v datum vydání, 15. září.
Super, ale klidně bych to zaplatil ještě jednou.
Ahoj lidi, potřebuji prosím poradit, mám koupený BioShock, ale nejde mi tam zvuk.
Když mám menu, tak zvuk ještě běží v pohodě, i první scéna v letadle, tam taky jde zvuk.
Ale od té doby, co jsem spadl do toho moře, tak zvuk nejde. Prosím o radu. Děkuji
@Chark (komentář): BioShock není střílečka z donucení, tak jsi ji hrál jen ty (i když s hasákem). Celý ten komentář se dá smrsknout na "vadí mi špatná akční složka" (viz výše) a "vadí mi herní vata jako ve Skyrimu". Skyrimu jsi dal 95 % a BS 55 %, to je vážně takový rozdíl v těchto herních vatách, které údajně vidíš jen ty? Ne že by akční složka Skyrimu byla nějaká dechberoucí, osobně mám radši tu v BioShocku. Jinak jsi vše ostatní řekl, že bylo dobré (prostředí, atmosféra, příběh, zvuky, grafika). Tvému komentáři bych dal tak těch 55 %.

Chápu, že komentář je subjektivní vyjádření pocitů ke hře. Z tohohle však jen prýští zklamání jak z prvního pohlavního styku.
@MarkJude (komentář): Dost dobrý první komentář, a ten profil máš taky super. Taky jsem si chtěl časem dát do profilu hry roku, ale takhle pěkně s obrázkama to asi nebude. :D
Dohráno na třetí pokus. Ne, že by mě to předtím nebavilo, jen je mé DVD se hrou nějaké poškozené, protože hra mi v arcádii vždycky spadla. No nakonec jsem si v bundlu pořídil na steamu B1 i B2. Takže co ve zkratce říct? Příběh není nic světoborného, ale má své slušné zvraty Would you kindly? a donutil mě se nad určitýmy myšlenkami chvíli zamyslet Otrok poslouchá, člověk se rozhoduje... nemůže to být parafráze na hraní jako takové? V každé hře dostanete úkol, který musíte splnit a mnohdy se ani neptáte proč, prostě to uděláte a udělat musíte, abyste se dostali ve hře dál, takže rozhodování zde často není.
Hru žene nahoru obrovským způsobem atmosféra. Horor to není, ale často jsem měl takový úzkostlivý pocit, jako právě u hororových her a několikrát jsem se řádně vyděsil, když na mě zničehonic kdosi skočil. Prostředí jako takové vás vtáhne a budete se chtít dozvědět víc o městě i jeho obyvatelích, ale nevím proč, ačkoliv jsem B1 hrál před Infinite, tak mě Columbia vtáhla a bavila mnohem víc, zřejmě proto, že jsem mohl vidět i fungující části města... ale nevím. Na hře mě iritovali hackovací části. Když jsem měl autopiráta, použil jsem ho. Často máte minimum času a než rozkryjete, nebo najdete políčko, které potřebujete, stroj se zkratuje. + ne jednou, ale snad ve 1/3 případu se mi stalo, že přístroj nešel hacknout, protože ty "rozbité" části, nebo alarmy obklopovali východ. Mám to i na screenu.
Co říci závěrem? Hra mě bavila moc a moc, ale trochu bych ji zkrátil. Přišla mi trochu zbytečně protahovaná.

PS: Víte, že ve hře můžete i mířit? Já to zjistil až před bitvou s Fontainem, kde mi to řekla nahrávací obrazovka :D
@Fatality (27.10.2014 10:30): Nebudu to číst protože už takhle mám doma hromadu nepřečtených knížek, na jejichž čtení nemám čas, protože hraju hry. ;-)

Jinak pokud někdo ze hry nepochytil (stejně jako já) souvislost mezi Bioshockem a dílem Ayn Randové tak doporučuji Barneyho komentář. Je rozhodně zajímavější, než ten můj. ;-)
@Drolin (27.10.2014 10:53): No on to možná spíše myslel tak, že je zde stejná myšlenka, tj.schopní a nadaní se schovají do úkrytu a ta ženská je náhodou objeví při nehodě (tak je to v knize). A všichni víme jak začíná Bioshock. Jinak si myslím že kniha opravdu nemá nic společného se hrou, ale nečetl jsem ji, teda ještě obal s Atlasem taky sedí :)
@Crash (27.10.2014 10:11): No, s BioShockem toho moc společného nemá - respektive, že by Randová vykreslila ideální svět schopných a kreativních v troskách, jako je tomu u BioShocku, není pravděpodobné. Naopak BioShock je kritikou ideologicky velmi závadného - a v dnešní době snad již neaktuálního - Atlas Shrugged.

Ale je zajímavé, že tato kniha je přeložena až nyní. Nicméně, až se objeví v knihovně, tak si ji přečtu.
Něco málo na tom bude, taková inspirace jen, že by to byl přímo Bioshock to ne, viz recenze a popis příběhu zde

Víte někdo jak je možné, že mi nefunguje u hry žádný zvuk? začátek a úvodní video je normálně se zvukem ale jakmile mám začít hrát, rozhostí se ticho a ať měnim nastavení zvuku jak chci stále je to bez zvuku. U žádné hry kterou sem na tomto PC hrála sem takový problém neměla:-/
Pěkný článek o vývoji Bioshocku.

"Shortly after the game's strong showing at E3 2006, Ken emerged from discussions with 2K marketing and announced to the team that we would be marketing the game as a shooter - but not to worry, we were still making the same smart FPS/RPG hybrid, we might just make a few small design adjustments here and there to make it accessible to the Halo crowd."