@Všivák (19.09.2016 12:51): Ale řekni, jo..jestli to funguje..našel jsem ho náhodně na poznámkách.
Diskuze
@Mirus (19.09.2016 12:36): Díky
@Všivák (19.09.2016 12:26): Je to kod ke kontrolní věži? tuším..14106
Najdi kód ukrytý v obrazových terminálech. Poslední co se mi chce je znova prohledávat pátou palubu. Že jsem si to nepřečetl dřív. Poradíte mi prosim někdo kde to mam najít?
@Karasman (01.09.2016 15:13): Díky, už funguje.. :)
@Všivák (01.09.2016 15:06): Nejnovější DirectX jsi tam nainstaloval? Pokud se nepletu, tak zrovna devítka měla těch verzí hromadu.
EDIT: Googlil jsem a i na GOGu se to řeší. Potřebuješ totok: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
EDIT: Googlil jsem a i na GOGu se to řeší. Potřebuješ totok: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
Nejde mi spustit na mém starším počítači s XP. Hlásí mi to: Unable to locate or load d3dx9_43.dll. Nevíte někdo co s tím? Gog verze.
Toto som našiel včera a je to výborné!
@HolyMeatball (19.07.2016 15:32): Jop, a co teprve Tomb Raider 3 na PSX 1, to byl pořádný opruz :-D
Dark Souls to měl stejně echt vyřešené dobře - každá smrt má svůj dopad, ukládání tam de facto není žádné, hráč je tím pádem napjatej skoro nonstop, ale o ztrátu progresu se není nutno bát, neboť hra vždycky pokračuje přesně tam, kde jí člověk vypne (alt+F4 tež).
A rozhodně bych nesouhlasil s tím, že design savovacího systému nemá ani zbla společného s obtížností hry. Stačí se podívat na klasického Tomb Raidera na PC vs. na PS1. C:
A rozhodně bych nesouhlasil s tím, že design savovacího systému nemá ani zbla společného s obtížností hry. Stačí se podívat na klasického Tomb Raidera na PC vs. na PS1. C:
@USER47 (19.07.2016 15:14): Poďma praženicu s hubami! Všetci! :)
No, ale ešte som nezažil, že by sa hráči/recenzenti pri tých iných systémoch nesťažovali na "zlé rozmiestnenie checkpointov" a podobné veci.
No do SS2 a celkovo hier s LGS filozfiou sa save anywhere hodí ako šerbel na riť.
No, ale ešte som nezažil, že by sa hráči/recenzenti pri tých iných systémoch nesťažovali na "zlé rozmiestnenie checkpointov" a podobné veci.
No do SS2 a celkovo hier s LGS filozfiou sa save anywhere hodí ako šerbel na riť.
Já z vás normálně dostávám hlad!
@Cobot (19.07.2016 15:07): Záleží, jaký pekáč!
Ale houby, systém sejvů je navázanej na design hry a validní je jakejkoli systém od neomezenejch sejvů, přes checkpointy až po jejich úplnou absenci, pokud to dává smysl v kontextu hry. Spousta her by s neomezeným ukládáním nebyla zdaleka tak dobrá jako jsou s limitovanejma systémama.
@Longin (19.07.2016 13:59): Presne tak, save anywhere by mala byť v (skoro) všetkých hrách ako povinná fičúra (vid príspevok od Cobota), že má hráč plnú kontrolu nad tým, kedy ako a koľko hrá, nemá nič spoločné so stratou imersie O.o.
Veď ak sa Ti zdá, že je hra ľahká kvôli tomu, že môžeš všade sejvovať, tak sejvuj len po vstupe do výťahu :P
Veď ak sa Ti zdá, že je hra ľahká kvôli tomu, že môžeš všade sejvovať, tak sejvuj len po vstupe do výťahu :P
:D
No a co kdyby zrovna v tu dobu vypnuli proud a já byl v tu dobu nad pekáčem, ruce zasraný a v kompu neuloženej půlhodinovej postup... Aha...
No a co kdyby zrovna v tu dobu vypnuli proud a já byl v tu dobu nad pekáčem, ruce zasraný a v kompu neuloženej půlhodinovej postup... Aha...
@Longin (19.07.2016 15:01): Rozhodne zabiť! Živé kura do trúby, to sú nápady..
@Fatality (19.07.2016 14:58): jemu se pálí kuře v troubě a on si nemůže pauznout hru...no nezabil bys ho?
@Cobot (19.07.2016 14:50): Tak si dáš pauzu, ne? :P
Já nikdy neviděl v nemožnosti si hru uložit nějakou výzvu. Vždy to byl jen nebetyčnej opruz. Co když se mi zrovna v troubě pálí kuře a musim ho jít vyndat... :D To, že mně nutí hrát ten úsek znovu, ideálně s nějakou nepřeskočitelnou cutscenou, nenávidim. S obtížností to nemá co dělat. Většinou když tohle někde je a já to napodvacátý udělám , tak si fakt neříkám "Ty vole jsem dobrej krutopřísnej masér, že jsem to udělal". Ale spíš "konečně se dopr, hnu z místa"
A mimochodem, špatně zvolenejma quicsavema vzniká spoustu vtipnej situací. Takovej sejv vteřinu před smrtí... :D
A mimochodem, špatně zvolenejma quicsavema vzniká spoustu vtipnej situací. Takovej sejv vteřinu před smrtí... :D
@Garret (18.07.2016 22:59): Mě zas kurva nezajímaj tvoje nudný komentáře o hovně! :D
@Ronik (19.07.2016 10:08): problém SS2 z hlediska horror fýlyngu je, že si můžeš hru libovolně ukládat. Kdo hrál AvP1, tak ví, o čem mluvím :D
@Ronik (19.07.2016 10:08): problém SS2 z hlediska horror fýlyngu je, že si můžeš hru libovolně ukládat. Kdo hrál AvP1, tak ví, o čem mluvím :D
@Garret (18.07.2016 22:59): Díky :)
@Longin (18.07.2016 22:52): Takhle, ani si nemyslím, že to je zvlášť těžká hra, ale díky částem jako Cargo Bay, kde těch zdrojů fakt není přehršel, jsem celou hru hrál opatrně a pobíhal s 15HP a hasákem, aby mi náhodou nedošly náboje a lékárny v nějaký kritický okamžik. Kdybych to hrál podruhé, tak už vím, že se nemusím tak upejpat, ale na poprvé to zapůsobilo takhle.
@Longin (18.07.2016 22:52): Takhle, ani si nemyslím, že to je zvlášť těžká hra, ale díky částem jako Cargo Bay, kde těch zdrojů fakt není přehršel, jsem celou hru hrál opatrně a pobíhal s 15HP a hasákem, aby mi náhodou nedošly náboje a lékárny v nějaký kritický okamžik. Kdybych to hrál podruhé, tak už vím, že se nemusím tak upejpat, ale na poprvé to zapůsobilo takhle.
@Ronik (komentář): Skvěle shrnutí, jako bys mi z duše mluvil...
@Longin (18.07.2016 22:52): Koho kurva zajímá, jak ti nebylo?!
@Longin (18.07.2016 22:52): Koho kurva zajímá, jak ti nebylo?!
co všichni kurva mají s tím bojem o přežití...i na nejtěžší obtížnost mi ve hře nikdy nebylo úzko
@Mirus (04.07.2016 11:59): 60 hodin? Uch, ja to už dnes dávam tak za cca necelých 8 sa mi zdá :-D
Ja osobne som si vytvoril stratégiu takúto:
prvé levely používať v maximálnej možnej miere 90% killov) hasák a náboje iba na kamery, turrety, robotov. Samozrejme podľa situácie je občas rozumnejšie nejakú opicu zastreliť na diaľku. Prakticky do Hydroponics levelu, potom už len mutantov na melee zbrane.
Levelovať si AGI na 4 a Hacking aspoň na 4 čo najskôr, k tomu Maintenance min 4 čo najskôr.
Energy weapons na 4 - laserová pištoľka spoľahlivo zabíja turrety, kamery a pod a nemíňa muníciu to sa oplatí využívať. Samozrejme Standard weapons na 6 čo najskôr. Priebežne k tomu nejakú tu Cyber afinity a Kondíciu až neskôr keď sú ostatné veci vylepšené.
K tomu priebežne nejakú silu nech sa dá nosiť aspoň medium zbroj a je väčší inventár.
Počítať so získaním recycleru a každý nájdený predmet sysliť a vytvoriť si "skladiská" pred dverami do výťahu. potom všetko nepotrebné zrecyklovať a zarobené miliardy premeniť na munície a nejaké tie hypospreje - a potom to už len pekne kosiť ako nemecké MG42 hniezdo na Omaha beach.
Osobne nikdy neminiem cybermoduly na Repair.
Otázne sú Research a Modify:
Research buď vôbec nie a používať iba implantát na základne veci to stačí, akurát teoreticky sa môže oplatiť na 3 kvôli vyskúmaniu toho implantátu na žratie červov, to je celkom dobrá vec.
Modify - tu je ťažko povedať, buď 0 alebo 2 (3?) (resp. aby sa dala aj brokovnica či laserovka), v hre je myslím dokopy 6ks French-Epstein device čo umožní upgradúť na max 3 zbrane, ale niektoré teda až dosť neskôr. Taktiež niektoré sú VEĽMI nenápadne umiestnené a je veľmi ľahko možné, že hráč nájde tak 2-3ks.
Každopádne pre mňa je must-have aby som mal upgradnuté kombo Assault Rifle + Brokovnica + Laserpistol.
A samozrejme dôkladne, naozaj dôkladne explorovať každý zapadlý kút, osobne som ešte aj niekde pri 4-5 hraní dokázal objaviť nejaké zákutie s cybermodulmi, ktoré som pred tým nikdy nenašiel.
Jo, s "tou koulí" je to dobré, ja som to naposledy prešiel na Impossible obtiažnosti za Psionika. Akurát sa potom mení štýl upgradovania postavy docela dosť oproti vojakovi-hackerovi, keďže musíš vrážať body do "kúziel".
Ja osobne som si vytvoril stratégiu takúto:
prvé levely používať v maximálnej možnej miere 90% killov) hasák a náboje iba na kamery, turrety, robotov. Samozrejme podľa situácie je občas rozumnejšie nejakú opicu zastreliť na diaľku. Prakticky do Hydroponics levelu, potom už len mutantov na melee zbrane.
Levelovať si AGI na 4 a Hacking aspoň na 4 čo najskôr, k tomu Maintenance min 4 čo najskôr.
Energy weapons na 4 - laserová pištoľka spoľahlivo zabíja turrety, kamery a pod a nemíňa muníciu to sa oplatí využívať. Samozrejme Standard weapons na 6 čo najskôr. Priebežne k tomu nejakú tu Cyber afinity a Kondíciu až neskôr keď sú ostatné veci vylepšené.
K tomu priebežne nejakú silu nech sa dá nosiť aspoň medium zbroj a je väčší inventár.
Počítať so získaním recycleru a každý nájdený predmet sysliť a vytvoriť si "skladiská" pred dverami do výťahu. potom všetko nepotrebné zrecyklovať a zarobené miliardy premeniť na munície a nejaké tie hypospreje - a potom to už len pekne kosiť ako nemecké MG42 hniezdo na Omaha beach.
Osobne nikdy neminiem cybermoduly na Repair.
Otázne sú Research a Modify:
Research buď vôbec nie a používať iba implantát na základne veci to stačí, akurát teoreticky sa môže oplatiť na 3 kvôli vyskúmaniu toho implantátu na žratie červov, to je celkom dobrá vec.
Modify - tu je ťažko povedať, buď 0 alebo 2 (3?) (resp. aby sa dala aj brokovnica či laserovka), v hre je myslím dokopy 6ks French-Epstein device čo umožní upgradúť na max 3 zbrane, ale niektoré teda až dosť neskôr. Taktiež niektoré sú VEĽMI nenápadne umiestnené a je veľmi ľahko možné, že hráč nájde tak 2-3ks.
Každopádne pre mňa je must-have aby som mal upgradnuté kombo Assault Rifle + Brokovnica + Laserpistol.
A samozrejme dôkladne, naozaj dôkladne explorovať každý zapadlý kút, osobne som ešte aj niekde pri 4-5 hraní dokázal objaviť nejaké zákutie s cybermodulmi, ktoré som pred tým nikdy nenašiel.
Jo, s "tou koulí" je to dobré, ja som to naposledy prešiel na Impossible obtiažnosti za Psionika. Akurát sa potom mení štýl upgradovania postavy docela dosť oproti vojakovi-hackerovi, keďže musíš vrážať body do "kúziel".
Šedesát " hodin, ukazuje steam. Těžká hra. Nedostatek vesměs všeho. Vše, vesměs použít s rozvahou. Save/load -save/load. Nelituju toho. Klidně to vemu znova i z tou koulí a dám si k tomu energetický zbraně..?
Jaká, je vaše strategie..
Nepochybuju o tom, že hra nabízí i stou" znovuhratelnost.
Jaká, je vaše strategie..
Nepochybuju o tom, že hra nabízí i stou" znovuhratelnost.
Dakujem :D
@Mirus (02.07.2016 11:17): Teraz si nie som isty na 1000% ale asi si cestou neznicil nejake vajce(cia)... tie specialne cervene.
Dveře, se neotevřou..nápad? :) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=715534077
@mazar1234 (29.06.2016 12:01): Díky. Byl tam
@Mirus (29.06.2016 09:32): Severovýchod mapy, gardens, také inžinierske tunely u niektorej mŕtvoly
Hledám, přístup / kartu / do : Posádka 5té paluby. Už bloudím týden. Díky
@valcik (23.06.2016 13:32): Název toho čítu, nefunguje.
V boxu jsem byl. Tam, jsem toxin dával. Ted mě chybí ho dát, jak jsou ty vajíčka..strašně tam syčí pára
EDIT : Chtělo to prázdnej slot na ten toxin. Díky moc
V boxu jsem byl. Tam, jsem toxin dával. Ted mě chybí ho dát, jak jsou ty vajíčka..strašně tam syčí pára
EDIT : Chtělo to prázdnej slot na ten toxin. Díky moc
Jo nejlepší hry jsou jako Duty Calls. Drž šipku.. Na co přemejšlet :D
@mazar1234 (23.06.2016 13:36): Jaj ano, mraziaci box je vlastne zamrznutá miestnosť, do ktorej sa tuším zlezá po rebríku!
@Mirus (23.06.2016 13:26): A navyše musíš ten Toxín najprv vyskúmať cez Research aby si ho potom mohol použiť :-DDD
Ale nemusíš si dávať vôbec ten skill, je tam aj implantát čo ti dá +1.
@Mirus (23.06.2016 13:26): To je taká malá oblasť pokrytá ľadom a snehom, nedá sa to nevšimnúť, fakt že nedá.
Ale nemusíš si dávať vôbec ten skill, je tam aj implantát čo ti dá +1.
@Mirus (23.06.2016 13:26): To je taká malá oblasť pokrytá ľadom a snehom, nedá sa to nevšimnúť, fakt že nedá.
@Mirus (23.06.2016 13:26): Hm, žiaden mraziaci box tam nevidím, ale na obrázku 46. je písací stolík, v ktorom je ukrytá jedna pixla toxínu. V najhoršom si začítuj cez konzolu a netráp sa:
summon_obj anti-annelid toxin
summon_obj anti-annelid toxin
@valcik (23.06.2016 13:19): Kde je KURVA chladící BOX v oblasti D a co, mám strčit do toho regulátoru, kdyz nic nemám :D
@Mirus (23.06.2016 13:10): Je to panel s nápisom Environmental Regulator a s obrovským čierno/žltým šráfovaním na vrchnej aj spodnej časti: http://www.visualwalkthroughs.com/system ... cs1/hydroponics1.htm
@Cobot (23.06.2016 13:09): Jak co. Nemuzu najít regulátor.Jak to vypadá? uz mě ta hra sere :/
@Mirus (23.06.2016 12:36): Hraješ podle návodu?
@mazar1234 (23.06.2016 11:55): Zmátla mne poslední věta / návod /
-- Poslední regulátor naleznete ukrytý v chladicím boxu a po umístění poslední lahvičky bude přístup do čtvrtého patra volný.--
Díky moc.. :D
-- Poslední regulátor naleznete ukrytý v chladicím boxu a po umístění poslední lahvičky bude přístup do čtvrtého patra volný.--
Díky moc.. :D
@Mirus (23.06.2016 11:33): Tam je tá konzola kde to máš dať, nie toxín (IMO).
Fľaše s toxínom sú kde kade po leveli, dá sa nájsť o 1ks viac ako potrebuješ.
Fľaše s toxínom sú kde kade po leveli, dá sa nájsť o 1ks viac ako potrebuješ.
Chvapci, nedaří se mě najít, lahvička toxinu. Prý v chladícím boxu - sektor D
@fak (17.06.2016 07:50): Opravovanie je zbytočnosť, treba si nájsť normálnu zbraň (je ich tam dosť veľa) a priebežne udržovať cez Maintenance a nemáš žiadny problém.
A najdôležitejšia vec - explorovať každý zapadlý kút levelu, nájdeš tak spústu peňazí, cybermodulov, munície a kvalitných zbraní......
A začiatok je proste naozaj docela tuhý až do prejdenia Cargo Bays tam je najväčší záhul z celej hry a potom už silnieš a silnieš a silnieš a silnieš....
A najdôležitejšia vec - explorovať každý zapadlý kút levelu, nájdeš tak spústu peňazí, cybermodulov, munície a kvalitných zbraní......
A začiatok je proste naozaj docela tuhý až do prejdenia Cargo Bays tam je najväčší záhul z celej hry a potom už silnieš a silnieš a silnieš a silnieš....
@fak (17.06.2016 07:50): A proto, to někteří nedohrají...:D
Já se tím snažím prokousávat, ale jde to z tuha. Brokovnici mám už hodinu, ale je zaseklá a na opravu namám skill - dle těch bodů ještě dlouho mít nebudu, protože je to až na lvl 3. Kdybych ji tak aspoň mohl vzít a vomlátit někomu vo hlavu, aspoň by na něco byla.. Vobluďák na mě střílí brokádou, tak ho sundám hasákem a brokádu vezmu - no a je zaseklá. Bezva. Náboje do pistolky skoro žádný, no plazím se tam jak had abych náhodou neskapal.
Vylepšení není nutnost. S new dark jde nastavit vysoká rozlišení a nevypadá to jak v dobách 800x600. A nic nebrání, aby si to tam dal pro druhé hraní.
@Maximus (16.06.2016 13:43): Jakým směrem formuješ postavu?
@Maximus (16.06.2016 13:43): Jakým směrem formuješ postavu?
@Maximus (16.06.2016 13:43): V poriadku, nehádam sa - do dokonalého sa nekope :)
@Maximus (16.06.2016 13:43): No v tom máš pravdu - túto hru naozaj stvoril pán Boh a to hovorím ako ateista :-D.