Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Chuck (10.10.2016 20:39): hraju to převážně jako steahl a funguje to o moc líp, než když to projedeš jako Max Payne. TO se podle mne připravíš o hodně detajlů.... taky není kam spěchat ve hraní, dobrý je i trochu prohledávat a dát si čas i s vedlejšíma misema.
Ony jsou tam i nějaký náhodně se generující mise, zjistil jsem to dneska a poptal jsem se a ti co to proběhli jen s kulometem se s takovejma věcma ani nesetkali.
Je to akčnější, ale je tam toho dost schovanýho. Co je průšvih, ta hra je nedodělaná, jestli máš deluxe edici, možná si ji nech až po pořádný opravě a vydání DLC. Sice je to drzost, jak to vydali, ale jsem přesvědčenej že jak bude venku celá, bude se jednat o nadprůměrný kousek.
Kouzlo se schovává v detajlech.
@pajmič (10.10.2016 17:58): Škoda, že jsem nenatočil jednu svojí momentku - jedu po městě a vidím policejní auto, které kličkuje a do všeho naráží, jako by jej řídil ožralý. Nakonec samozřejmě vrazí do mě a začne policejní pátrání. :D
Já bych to upřesnil na oficiálně je to pokračování, v Leviathanově mozku nikoliv.
@účet smazán (09.10.2016 18:57): Rozjíždíte zajímavé drama, kluci, ale bohužel zrovna tebe musím opravit. K tomu, aby mohlo vzniknout pokračování PC hry, nemusí na tom nutně dělat ti samí lidé. Mrkni třeba do filmového nebo hudebního průmyslu - kolik má AC/DC původních členů, když vydávají alba už 40 let? Jaktože Star Trek, Star Wars nebo třeba Die Hard můžou režírovat a psát různí lidé? Můžou. Bohužel jak píšeš jde o značku, ovšem právě značka značí pokračování. To, zda ty uznáváš nebo neuznáváš některé (původní) tvůrce je pouze tvůj problém.
@CrocoRay (10.10.2016 15:33): Jaké šílené teorie? Píšu naprosto logické věci. Že je nejsi schopný přelouskat, není můj problém. Jestli na mě nechceš reagovat, tak prostě nereaguj, nemusíš mi psát, že nebudeš reagovat. Já bych si všiml.
@Paul (10.10.2016 15:05): Jakto?
Gameplay Designers
...
Ondrej Necasek

Principal Gameplay Scripter
Ondrej Vevoda

Principal Hideout Designer
Adam Różycki (jo, polák, ale léta pracující v Brně :)

Někdo se najde + hafo programátorů a grafiků. Já to čekal mnohem horší.

@Gordon (10.10.2016 15:11): Já teda taky nečekal takhle rozpadlou hru. Čekal jsem všechno možný špatně, ale zrovna technickou stránku teda ne.
@účet smazán (10.10.2016 11:56): Cvok jsi, protože jsi evidentně absolutně nechápavý, neuznalý, vnucuješ lidem své šílené teorie a považuješ za správné jenom to, co tu tvrdíš ty. Všechny ostatní argumenty ignoruješ a pořád dokola meleš svoje. A taky si tu kvůli tomu z tebe každý v diskuzi dělal srandu, což nevím, zda jsi pochopil a je to vlastně jedno, protože člověk jako ty se nejspíš nepoučí.

V diskuzi už na tebe nebudu reagovat, protože si tím ušetřím nervy i čas a pokud tu budeš zase tvrdit nějaké hlouposti, tak se přes to příště opravdu povznesu nebo se o to alespoň pokusím. Dále už ti to vysvětlovat nebudu, protože to vůbec nemá smysl. Jen bychom tu spamovali a myslím, že už ani nikoho naše debata nezajímá, takže nechám prostor ostatním.

Jen dodám, že je mi u prdele, jestli to pro tebe je pokračování nebo ne. Každý už se ti tu stejně smál, že vlastně žádná pokračování neexistují. Měj si svou pravdu a už si mě nevšímej.
@Gordon (10.10.2016 15:11): no tak třeba já to koupil, protože jsem (naivně, uznávám) čekal že hra bude, stejně jako jednička a dvojka, technicky na výši (což není, understatement), a lákalo mě to zasazení do New Orleans šedesátých let. Plus mám prostě žánr city akcí rád. A furt se chystám to pořádně rozehrát, akorát mě štve ten technický stav.
@Paul (10.10.2016 14:11): "má cca 20 hodin repetitivního obsahu a pár hodin kvalitního"

Furt lepší poměr než u posledního Dragon Age [Jde kupovat Mafii 3 aby řeč v kanclu nestála]
Tak jsem to právě vyměnil za GOW4 co jsem dostal ke grafice, protože to není zrovna moje oblíbená série, takže jsem na to zvědavej. Nesledoval jsem videa, previewy, recenze protože u dvojky jsem to neudělal a celou hru jsem se moc zaměřoval na chyby, co jsem si různě přečetl, takže tady si chci udělat vlastní názor. Viděl jsem jen skore na zingu - 5/10 tak jsem fakt zvědavej...
@Walome (10.10.2016 13:30): *trigger engaged* rozdíl je v tom, že ve Witcherovi byly přidaný fakt věci typu extra questy apod a základní hra má cca 150 hodin skvělýho obsahu (cue leviathan a jeho nesouhlasy :)), zatímco v mafii chybí základní věc co byla v předchozím díle a ještě k tomu má cca 20 hodin repetitivního obsahu a pár hodin kvalitního (soudím co jsem četl od lidí co dohráli, viz např.
https://www.facebook.com/Mazarin1k/photo ... 6826/?type=3&theater )
Sandbox nemusí být nutně špatnej, ale když ho nadesignujou že hlavní příběhový mise jsou skoro všechny na jedno brdo a jen o zabíjení, tak to není úplně ono.
Neříkám nic, snad jen, že po mrknutí na video M2 vs M3 je mazec .. jak je M2 lepší :)
@CrocoRay (09.10.2016 19:56): Že se nedokážeš povznést nad to, že je něco nějak oficiální, a brání ti to používat vlastní mozek, neznamená, že jsi normální a já šílený.

Zaklínače do toho vůbec nepleť. Neřeším tady změnu mechanik a odchylky v žánru, ale to, že to prostě vymyslely úplně jiné mozky. Tudíž to logicky nemůže být pokračování. Ano, oficiálně to pokračování je, tak si to užij, ale jinak je to něco úplně jiného.
Hodnotim po 6 hodinach. Po dohrani upravim. Tesim se az to zase budu hrat- to je pro me podstatne zatim.