@Gordon (18.10.2016 13:33): proc? Davas prednost recyklaci pred novyma postavama?
Diskuze
@mvp23 (18.10.2016 11:26): škoda že se v tý hře jen ''ohřáli'' a ''šli''.
@Bodkin (18.10.2016 11:03): Jo, byl to těžký zmrd, ale dobře se na něj koukalo. Ne jak ten ufňukánek Angelo, co si všechno okecával.
Joe i Vito byli good. A celkem mi seděl i ten Jimmy, i když kvalita datadisků moc dobrá nebyla.
Joe i Vito byli good. A celkem mi seděl i ten Jimmy, i když kvalita datadisků moc dobrá nebyla.
@Walome (17.10.2016 21:02): Proto tam byl Joe.
@mvp23 (17.10.2016 23:44): Ugh, Montana je na kulku vpodstatě od prvního okamžiku a nesnášel jsem ho tak, že bych ho snad zastřelil i vlastnoručně.
Skvěle zahraný.
@Shoggot (18.10.2016 00:12): Já jsem ze staré školy, nepotřebuju se s hrdinou sžít, stačí když má nějaký 'rozumný' cíl a není vyloženě otravný nebo debil. Právě ty jeho těžké chvíle mi přišli jako 'karma' a byl to 'jeho' problém.
@mvp23 (17.10.2016 23:44): Ugh, Montana je na kulku vpodstatě od prvního okamžiku a nesnášel jsem ho tak, že bych ho snad zastřelil i vlastnoručně.
Skvěle zahraný.
@Shoggot (18.10.2016 00:12): Já jsem ze staré školy, nepotřebuju se s hrdinou sžít, stačí když má nějaký 'rozumný' cíl a není vyloženě otravný nebo debil. Právě ty jeho těžké chvíle mi přišli jako 'karma' a byl to 'jeho' problém.
@Shoggot (18.10.2016 00:12): "Pokud někdo k němu cítí nějaké sympatie nebo se do něj "může vcítit" tak má buď velký problém"
Problémem bych to nenazýval :-) Já tu své psychologické pochody rozebírat určitě nebudu, ale přiznávám, že sociopaty mám rád (pokud nemám s některým konkrétním problém) a jako problém to moc nevidím. Třeba mně Vito a Lincoln hodně sedí a vžívám se do jejich role. Snad se diskuze nezvrhne ve stylu, že jsem psychouš :-D
Problémem bych to nenazýval :-) Já tu své psychologické pochody rozebírat určitě nebudu, ale přiznávám, že sociopaty mám rád (pokud nemám s některým konkrétním problém) a jako problém to moc nevidím. Třeba mně Vito a Lincoln hodně sedí a vžívám se do jejich role. Snad se diskuze nezvrhne ve stylu, že jsem psychouš :-D
@mvp23 (17.10.2016 23:44): To ano, protože je excentrická osobnost a je výborně zahraný. Zase je bezesporu, že to je zkurvený sociopat, u něhož je jediná škoda, že ho neodrovnali už na začátku. Pokud někdo k němu cítí nějaké sympatie nebo se do něj "může vcítit" tak má buď velký problém nebo je edgy dement v teen letech (což je taky jeden z důvodů, proč je tak oblíbeny a proč ve své době teda moc úspěšný nebyl).
@Bodkin (17.10.2016 15:55): Jako čistě do míry uvěřitelnosti ano, ale to mi u něj současně dělalo problém. Jasně, že Tommy je snově ideální, ale líp se s nim sžije.
Je zase ale fakt, že M2 si možná na tohle ani nehraje, jsou tam ale scény, který se imho v tobě snaží vyvolat nějaké vcítění do jeho "těžké" pozice, který ale dopadaj na placáka a zbytečně to kazí, protože hlavní postava je právě kokot.
Což nic proti, za ně hrát není problem, ale když se hra snaží, abys měl ke kokotovi a jeho kokotskému prostředí nějaký zájem nebo tak, tak to holt padá vedle. Což mám dojem, že je případ Mafie 2.
Ale možná je to jen na začátku, nevim už.
@Bodkin (17.10.2016 15:55): Jako čistě do míry uvěřitelnosti ano, ale to mi u něj současně dělalo problém. Jasně, že Tommy je snově ideální, ale líp se s nim sžije.
Je zase ale fakt, že M2 si možná na tohle ani nehraje, jsou tam ale scény, který se imho v tobě snaží vyvolat nějaké vcítění do jeho "těžké" pozice, který ale dopadaj na placáka a zbytečně to kazí, protože hlavní postava je právě kokot.
Což nic proti, za ně hrát není problem, ale když se hra snaží, abys měl ke kokotovi a jeho kokotskému prostředí nějaký zájem nebo tak, tak to holt padá vedle. Což mám dojem, že je případ Mafie 2.
Ale možná je to jen na začátku, nevim už.
Víte, proč je Scarface jeden z nejoblíbenějších mafiánských filmů? Protože Tony Montana.
@Eleanor (17.10.2016 15:42): Tohle spíše řešil mvp23 a já jen reagoval :-) Ale je fakt, že mám radši zmetky a záporáky, pokud jde o můj vkus. Mám rád Vita i Lincolna.
@Korbitch (17.10.2016 19:37): Tak občas si to někdo přečte s časovým odstupem, ale delší dobu se to neřešilo. Já teď byl zaměřený hlavně na to, že jsem musel hrát hru po 15ti hodinách od začátku :-D Ale už jsem v příběhu dál než předtím. Jen savy už si hážu po každém ukončení do jiné složky, ať mám zálohu, když se se mnou hra pokusí znovu vydupat.
@Korbitch (17.10.2016 19:37): Tak občas si to někdo přečte s časovým odstupem, ale delší dobu se to neřešilo. Já teď byl zaměřený hlavně na to, že jsem musel hrát hru po 15ti hodinách od začátku :-D Ale už jsem v příběhu dál než předtím. Jen savy už si hážu po každém ukončení do jiné složky, ať mám zálohu, když se se mnou hra pokusí znovu vydupat.
@Bodkin (17.10.2016 15:55): a proto byl nudnej. Když píšeš příběh pro zábavní průmysl, je tomu třeba něco dodat a ne vytvořit uvěřitelnou zápornou postavu, která nemá co nabídnout.
To se tu furt řeší, který z nich je menší zmrd? :-D
@Eleanor (17.10.2016 15:42): Já mám právě nejradši Vita, protože mi příjde takový nejuvěřitelnější. Tommy byla taková ta romantická představa o gangsterovi 'z donucení', kdežto Vito byl sígr, který si nechtěl špinit ruce a radši lámal ruce a vyhrožoval. Sice tam taky občas probleskla nějaká ta 'lidskost', ale zabíjení mu nevadilo. Když mohl ukázat prstem prezident, proč by nemohl prstem ukázat i nějaký don, žejo.
Ukázka chyb v Mafii III. http://bonusweb.idnes.cz/mafia-3-chyby-c ... 112315_bw-magazin_oz
@CrocoRay (14.10.2016 15:26): Je každopádně docela sranda sledovat, jak má každej na Tommyho Angela i Vita Scalettu úplně jinej názor. Mě právě nikdy nepřišlo, že by byl Tommy záporná postava, naopak si myslím, že se tvůrci hodně snažili, aby byl hráči sympatický. Přece jenom se vám moc nechce hrát za postavu, kterou nemáte rádi. A mě Tommy teda docela sympatickej byl. Neříkám, že byl úplně extra hodnej, ale záporák to teda podle mě není, ani tak nebyl zamýšlenej. Pokud by přišel do hotelu Corleone a odprásknul by tu děvku, i když ho prosila, a obhajovala se, že všechno dělala kvůli bráchovi nebo kdyby zastřelil Franka, když ho viděl na letišti s rodinkou, pak by vám ta postava připadala sympatičtější? Protože mám takovej dojem, že tohle přesně by udělal Vito. Ten by se zastavil jedině, pokud by šlo o Joea, nebo jeho vlastní rodinu a to je taky jeden z rozdílů mezi nimi. A hodně dobrej je i onen argument (myslím, že od Paula), že je velkej rozdíl v tom, jak se k Mafii oba protagonisté dostali. Vito byl voják a zabíjení bral jinak, než Tommy, kterej se živil jako taxikář a neplánoval nijak dopředu se k mafii vůbec přidat.
Hru mám verzi 1.02., což jsem teď zkontroloval v menu. Mise vůbec nejde splnit a mám strach, že by to mělo i vliv na pokračování v příběhu, že bych prostě s Vitem neměl dobré vztahy apod., takže jsem musel celou hru rozehrát od začátku. Nasraný jsem tedy pořádně. Hru jsem viděl tak na 80% a i přes veškerou kritiku a nadávky od ostatních se mi hra líbila. Tímhle mě ale neskutečně nasrala. Hodnocení jí moc nechci srážet, protože kdybych neměl smůlu a hra mi nespadla zrovna na špatném místě, tak by mě nejspíš hodně bavila. Ale takhle ta nechuť k opětovnému hraní a vůbec nechuť to hrát celkově, mě dost štve. Vývojáři by si za tohle zasloužili kopanec do hlavy. Hra má člověka bavit. Ne mu přidělat problémy a zruinovat víkend, na který se těšil. Se mi už ani na to téma moc nechce bavit. Jen bych se zbytečně vztekal.
@leebigh (16.10.2016 02:52): Omezené stahování nemám. A mám nastavené vždy updatovat. Pak tam je ještě vysoká priorita před ostatními, ale to mi přijde zbytečné, když mám teď na Steamu dvě hry nainstalované.
@CrocoRay (16.10.2016 02:33): Tak to mám taky. Nicméně se nic neupozorňuje, ale samo začne stahovat. Což někdy dělá problém, když si chci něco zahrát a stahuje se větší update, tak mám smůlu.
Nemáš třeba nějak nastavené omezení stahování ?
Nemáš třeba nějak nastavené omezení stahování ?
@leebigh (16.10.2016 02:05): No mám nastavené, že by se měly udržovat updatované. Ale nikdy nevidím nikde žádné stahování, tak netuším. Ostatní programy jako Origins nebo Uplay mě vždy upozorní a stahují.
@CrocoRay (16.10.2016 01:46): Nevím jak Tobě, ale mně se na Steamu hry promptně patchují. Zkus se mrknout do nastavení, jestli to nemáš na Steamu nějak bloknuté,
@Korbitch (16.10.2016 00:57): To jo. Ale řešit dilema, jestli se to vyplatí hrát od začátku nebo vůbec, není moc příjemné :-) Teď nevím, jestli čekat na nový patch nebo co vlastně dělat. Ani nevím, jak to na steamu funguje. Vím, že mně to už stáhlo rovnou s tím patchem 1.02 (moc jsem nezkoumal, ale mám tam možnost neomezené fps a to přinesl prý až tento patch). Tak nevím, jestli to občas něco zase updatuje. Mně se právě zdá že na Steamu mi to nikdy neupdatuje. Origin nebo Uplay kolikrát chtějí furt něco nového stahovat, jinak hra nejde spustit.
A ani nevím, jestli mi nějaký nový patch vůbec tuto chybu spraví. Tak fakt netuším, co dělat. Na netu asi zatím řešení není, co jsem hledal všude a zadával různé kombinace slov k danému problému. Restartovat misi nejde. Hra má debilní ukládací systém. Takže jsem celkem v pytli no :-)
A ani nevím, jestli mi nějaký nový patch vůbec tuto chybu spraví. Tak fakt netuším, co dělat. Na netu asi zatím řešení není, co jsem hledal všude a zadával různé kombinace slov k danému problému. Restartovat misi nejde. Hra má debilní ukládací systém. Takže jsem celkem v pytli no :-)
@CrocoRay (16.10.2016 00:49): Ty to alespoň spustíš :-D
@Garret (16.10.2016 00:33): Já ani nevím v jakém stavu vlastně je :-D Tím, co mi teď provedla za posledních pár hodin to začínám brát jako nějakou alfaverzi... Všechny bugy jsem zatím obešel tím, že jsem našel na netu rady, ale tenhle zatím nikdo nevyřešil. A štve mě to nejvíce, protože to jsou mise, kde se mám dozvědět o Joeovi. A z netu se mi to fakt zjišťovat nechce. Takže nemám chuť to vůbec hrát.
@CrocoRay (15.10.2016 23:13): počkat, ona už Mafia III opustila Early Access?
Mě to bavilo, ale když mi ten zabugovaný paskvil spadne a pak nemůžu splnit misi, protože když dojedu na místo, tak tam nejsou nepřátelé a mise není splněna. Fakt super. To hrát nebudu takového paskvila. Ani tam nevidím možnost nějak tu misi restartovat nebo něco udělat, abych to mohl dodělat. Zrovna je to mise pro Vita, kde mám oddělat nějakého Luckyho. No, nikdo tam prostě není na místě, když mi hra spadla po jeho zabití. A splněná taky není ta mise, takže smůla.
@SilentWolf (13.10.2016 19:06): Z Mafie 3 jsem viděl hned několik stupidních videjí (neboť jsou pravděpodobně stupidní všechna), ale tohle je top-notch materiál. Obecně mně tahle hra přijde výjimečně hloupá, nerafinovaná a celkově rozpočet-promrdávající, že, byl-li bych kupcem (což možná budu, když zase někde najdu nějakou adekvátně směšnou cenu, just for the sake of it), asi bych uvažoval, jestli by gameplay nešel na nějakou nižší obtížnost (což prej jsou dle nějakých názorů ve hře všechny nastavitelné) pojmout jako čirá recese. Asi jako když se z jinýho úhlu v bedně o půlnoci namazaný tolerantně koukáte na hodně špatný béčko. V žádném případě nemám nějakou zášť skrze český Mafie, která nepatří ani do mé TOP 10, ale tohle nešťastné mimoděložní těhotenství na hodně špatných steroidech jí teda nesahá ani po kotníky. Zdá se, že rafinovanost města, civilnost (poměrně dobrého) příběhu M1, nekvrvavě orientované nerepetetivní úkoly atd. jsou dočista pryč. Jednoduše to vypadá natolik shitově, že hra ode mne ani nedostane předpokládaný přidrzlý 20%-ranked komentář, protože za něco takovýho odmítám platit.
@Blackhand47 (14.10.2016 16:11): Přesně moje reakce :D
Když člověk normálně skočí do vody, tak žádný problém, ale skok v lázních z římsy do bazénu vás okamžitě zabije...logika...
@Thellwin (14.10.2016 18:30): Přesně to samé se stalo mně. Asi klasický bug, který potká více lidí.
@CrocoRay (14.10.2016 18:26): Jo, to bych málem zapomněl, když jsem měl odjíždět s tím agentem poprvé do toho motelu tak to auto jenm škytalo a musel jsem vystoupit a nastoupit, abych to nahodil.
@Thellwin (14.10.2016 16:11): Tak já už jich na pár teď během hraní narazil, ale není to tak hrozné. Trochu zamrzelo jen auto, které v misi nešlo nastartovat. Člověk musel vystoupit a znovu nastoupit. Ty ostatní byly prkotiny. Nějaké to probliknutí textury anebo při konfrontaci tělo na tělo týpek odskočil a udělal salto pár metrů bokem :-)
@Chuck (14.10.2016 17:00): Možná něco, co trochu optimalizaci vylepší, vyjde. Ale moc bych na to nespoléhal a když už by to vyšlo, tak bych nečekal zázraky. Přeci jenom to není grafická špička a i tak je to poměrně náročné. Já hraji na nejvyšší detaily 1080p a frame mi při nejnáročnějších situacích jde i 30-40. Jinak ale záleží na tom, v kterém prostředí jsem. Jestli je noc nebo den. Jestli jedu autem nebo jsem v přestřelce v interiéru. Někdy to jede kolem těch 60 (přestřelky v interiérech) a jindy třeba 40-50 (jízda přes den). No, teď už to moc neměřím a spíše raději hraju. Jako hratelné to je a nejsem nejnáročnější, takže mám výhodu :-)
@Chuck (14.10.2016 17:00): Možná něco, co trochu optimalizaci vylepší, vyjde. Ale moc bych na to nespoléhal a když už by to vyšlo, tak bych nečekal zázraky. Přeci jenom to není grafická špička a i tak je to poměrně náročné. Já hraji na nejvyšší detaily 1080p a frame mi při nejnáročnějších situacích jde i 30-40. Jinak ale záleží na tom, v kterém prostředí jsem. Jestli je noc nebo den. Jestli jedu autem nebo jsem v přestřelce v interiéru. Někdy to jede kolem těch 60 (přestřelky v interiérech) a jindy třeba 40-50 (jízda přes den). No, teď už to moc neměřím a spíše raději hraju. Jako hratelné to je a nejsem nejnáročnější, takže mám výhodu :-)
@JohnCZ (14.10.2016 15:05): Kéž by nějaký takový patch vyšel!
@CrocoRay (14.10.2016 16:02): Tak tenhle zvuk jsem měl taky. Jinak jsem se zatím s žádným bugem nesetkal.
@Gordon (14.10.2016 15:37): Luke Cage? :D
@Gordon (14.10.2016 15:37): Je to tvrdý týpek :-)
Jinak já až na jeden pád hry a chybu ve zvuku, kdy mi to na karnevalu začalo vydávat příšerný zvuk takového drhnutí nebo jak to popsat. Po loadingu, když mě zabili to zmizelo, ale celou dobu jsem si říkal, co to je za hrůzostrašný otravný zvuk. Takže zatím jen dvě chyby. Že by to bylo taková hrůza, se mi zase nezdá.
Jinak já až na jeden pád hry a chybu ve zvuku, kdy mi to na karnevalu začalo vydávat příšerný zvuk takového drhnutí nebo jak to popsat. Po loadingu, když mě zabili to zmizelo, ale celou dobu jsem si říkal, co to je za hrůzostrašný otravný zvuk. Takže zatím jen dvě chyby. Že by to bylo taková hrůza, se mi zase nezdá.
@Paul (14.10.2016 08:52): Já zabil vždy pár hned jak jsem vyšel z té vily toho týpka, co sbíral důkazy. Měl jsem brokovnici a nevěděl co s náboji :-D Civilisté jsou jinak všichni včetně gangsterů :-) Ale chápu, že civilisty myslíš ty hodné a odlišuješ je od těch zlých gangsterů.
@mvp23 (13.10.2016 23:58): No Duke je proti Tommymu nadčlověk. Ten bude mít šanci vždycky obrovskou. Takový ultrasamec. Ten co je mnohem výš než alfasamec :-) Payne to zase uměl dobře se zbraněmi a měl větší výcvik než Tommy než u Mafie začal. Co se týče Freemana, tak tam to tolik neposoudím, ale též mi přijde jakoby z jiného světa. Takový vylepšený člověk.
Ale jinak si myslím, že Tommy je též taková celkem nereálná postava. Reálně když už zabíjíš lidi a pracuješ pro Mafii, tak už nebudeš takový lidumil, abys nechal někde běžet nějakou štětku. Jako hodný člověk to určitě nebyl a byl podrazák. Ale názor si na něj musí každý udělat sám. Já respektuji ten tvůj i ty, co ti tu protiargumentují. Všichni máte víceméně pravdu ve svých tvrzeních (vaše tvrzení se nedají nijak vyvrátit) a pak záleží na tom, jak na každého ten člověk zapůsobí.
@mvp23 (13.10.2016 23:58): No Duke je proti Tommymu nadčlověk. Ten bude mít šanci vždycky obrovskou. Takový ultrasamec. Ten co je mnohem výš než alfasamec :-) Payne to zase uměl dobře se zbraněmi a měl větší výcvik než Tommy než u Mafie začal. Co se týče Freemana, tak tam to tolik neposoudím, ale též mi přijde jakoby z jiného světa. Takový vylepšený člověk.
Ale jinak si myslím, že Tommy je též taková celkem nereálná postava. Reálně když už zabíjíš lidi a pracuješ pro Mafii, tak už nebudeš takový lidumil, abys nechal někde běžet nějakou štětku. Jako hodný člověk to určitě nebyl a byl podrazák. Ale názor si na něj musí každý udělat sám. Já respektuji ten tvůj i ty, co ti tu protiargumentují. Všichni máte víceméně pravdu ve svých tvrzeních (vaše tvrzení se nedají nijak vyvrátit) a pak záleží na tom, jak na každého ten člověk zapůsobí.
@Chuck (14.10.2016 13:48): Jo, já to kvůli tomu ani nerozehrál. Sice mi to běží kolem 35 fps na nižší detaily, ale pocitově je to mnohem horší. Ta odezva ovládání je dost nepříjemná a radši si počkám, jestli to třeba časem nevyladí patchy.
@JohnCZ (13.10.2016 11:39): Dneska se ta hra asi blbě vyspala, jelikož mi běží při cca 33 fps a nic se nemění, ať už snížím v cokoliv. Já si na tu plynulost dost potrpím, takže i přesto, že se mi ta hra vcelku zamlouvá, nehraje se mi to dobře.
@Gordon (14.10.2016 09:22): To je ale vcelku jedno. Že to není custscéna, neznamená, že se to neděje. Samozřejmě gameplay jde vymyslet i tak, aby nikoho takového nezabil.
@Paul (14.10.2016 08:52): Jo, určitě na ní není nic špatného. Spíše naopak. Aspoň to přineslo trochu oživení do herního světa. Jinak sám Vavroň říkal, že jednička byla inspirována Goodfellas, že bez toho filmu by to nikdy nevzniklo, že to byl jeho nejoblíbenější film.
@Korbitch (14.10.2016 08:53): no, o tom se přesně bavím! Sam je zabil, protože byli pro něho a celou familii nebezpeční, ale máš pravdu, byl to šmejd, protože zabil kamarády, které pak poslal Angelo na křeslo :). Vám to nepřijde to samé? A když to tak vezmu, tak nevinný/civilista tam víceméně neumřel nikdo, krom zaměstnanců banky, v čemž právě dominoval Angelo (v jednání sám za sebe). Angelo nedokázal žít řádným životem slušného člověka, pak ani životem mafiána věrného rodině. Já jen prostě, že se tu řešilo nějaké jeho rádoby svědomí. Takhle se nechová ani dobrý mafián a už vůbec ne člověk.
@Korbitch (14.10.2016 08:53): no, o tom se přesně bavím! Sam je zabil, protože byli pro něho a celou familii nebezpeční, ale máš pravdu, byl to šmejd, protože zabil kamarády, které pak poslal Angelo na křeslo :). Vám to nepřijde to samé? A když to tak vezmu, tak nevinný/civilista tam víceméně neumřel nikdo, krom zaměstnanců banky, v čemž právě dominoval Angelo (v jednání sám za sebe). Angelo nedokázal žít řádným životem slušného člověka, pak ani životem mafiána věrného rodině. Já jen prostě, že se tu řešilo nějaké jeho rádoby svědomí. Takhle se nechová ani dobrý mafián a už vůbec ne člověk.
@účet smazán (14.10.2016 09:07): v rámci gameplaye.
@účet smazán (14.10.2016 09:07): V té době byla drtivá většina policajtů na výplatní pásce mafie, ať už té či oné rodiny.
@Paul (14.10.2016 08:52): Zabijel i policisty, ochranku apod.
@mvp23 (14.10.2016 08:22): On ale správný mafián nebyl, to je to. Nebo jestli ti přišel sympatičtější Sam, který zabil na rozkaz Paulieho, i když mu zachránil prdel. Správný mafián? Určitě. Člověk? Ani náhodou. A o tom je postava Tommyho Angela. Že je to především člověk a až potom mafián.
@mvp23 (14.10.2016 08:22): ale tak on nikdo netvrdí že je Tommy nějakej andílek. Ale faktem je že se k Mafii přidal víceméně z donucení - kdyby se mu Morellovci nemstili, tak by se k Salierimu nepřidal - a taky je faktem že sice zabil spoustu lidí, ale všechno jsou to gangsteři - pokud si dobře pamatuju tak žádnýho civilistu nezabil, kamaráda taky nechal jít. Ale úžasnej hodnej Omerťan to samozřejmě není, a je to tak dobře. Taky za to nakonec, ikdyž za dlouhou dobu, zaplatil.
A Goodfellas se mnohem víc inspirovala dvojka než jednička. Ale vykrádačkou bych nenazýval ani jednu hru, ikdyž inspirace je zjevná (a není na ní nic špatnýho).
A Goodfellas se mnohem víc inspirovala dvojka než jednička. Ale vykrádačkou bych nenazýval ani jednu hru, ikdyž inspirace je zjevná (a není na ní nic špatnýho).
Vy mi to kazíte... :D
Mě prostě charakterově nesedí (asi jako kolaboranti a zrádci mnoha jiným) a jeho konání se neslučuje s chováním správného mafiána. Úplně to samé, jako kdyby vyšla hra "300" a hráli jsme za Efialtise :). Příběh Mafie je jen stejně obyčejná vykrádačka z Goodfellas.
Jsou přece protagonisté/herci, kteří vám buď sedí, nebo ne i ve filmu a je přece jedno, jak moc je ten film reálný.
Mě prostě charakterově nesedí (asi jako kolaboranti a zrádci mnoha jiným) a jeho konání se neslučuje s chováním správného mafiána. Úplně to samé, jako kdyby vyšla hra "300" a hráli jsme za Efialtise :). Příběh Mafie je jen stejně obyčejná vykrádačka z Goodfellas.
Jsou přece protagonisté/herci, kteří vám buď sedí, nebo ne i ve filmu a je přece jedno, jak moc je ten film reálný.
@mvp23 (13.10.2016 23:58): já nevim jestli to co píšeš myslíš vážně nebo je to celý elaborátní sarkasmus, protože jsou to hrozný nesmysly :) Ale Korbitch už víceméně odpověděl.
Pché ten nepoměr nároků na hardware a tím, jak hra vypadá .. k pláči / smíchu :D
@mvp23 (13.10.2016 23:58): Přesně tak jak říká Korbitch, Angelo hrál přesně tu roli, kterou mu přisoudili tvůrci hry. A pak záleží jen na tobě, jestli tě ten příběh baví nebo ne.
@mvp23 (13.10.2016 23:58): Srovnáváš jablka s hruškami. Freeman - scifi, Duke - scifi/horor, Payne - pohádka ... Oproti příběhu muže z lidu, který se ve dvacátých a pozdějších letech děl víceméně běžně. Mafia disponuje reálně zpracovaným životem. To se opravdu těch předchozích a tebou uvedených her netýká. Angelo byl pasován do role záporného hrdiny, až se ti to líbí nebo ne.