No, zatím se do hry nemohu nějak zakousnout. Do teď jsem se donutil jen ke dvěma hodinovým posezením a vlastně mě trochu děsí představa zase maxovat schopnosti bezhlavým opakováním... a to město je velký skok dolu oproti prvnímu dílu, kde mě vyloženě bavilo objevovat, tady mě to dost demotivuje...
Diskuze
@S4TW (09.01.2024 09:57): Až koupíš tu in-game mapu, tak se ti tam bude zobrazovat, kde se zrovna nacházíš + budeš mít k dispozici ten "fast travel" :), s tou už se orientuje dobře.
" spíš mi přijde, že jeden úder ubere strašně málo "
To se časem vytrénuješ :), ale třebas škorpioni jsou i tak dost odolný. Doporučuji nakoupit hodně vrhacích dýk, ty v boji hodně pomůžou.
" spíš mi přijde, že jeden úder ubere strašně málo "
To se časem vytrénuješ :), ale třebas škorpioni jsou i tak dost odolný. Doporučuji nakoupit hodně vrhacích dýk, ty v boji hodně pomůžou.
@Isair (09.01.2024 00:36): Já jsem se orientoval tak, že jsem si vygooglil mapu a i tak mi to dalo zabrat, se tam dostat :D, jenom hodinu mi trvalo se dostat k té směnárně (prvních 40 minut jsem to zkoušel bez mapy).
Souboje mi přijdou ok, ale dost jsi mě tím znervóznil a vlastně si nejsem jistý :D, spíš mi přijde, že jeden úder ubere strašně málo (oproti prvnímu dílu)... ještě jsem přemýšlel, že si hru zrychlím, páč týpek sice chodí pomalu, ale když zvolím běh, tak zase proběhne lokace, aniž bych ho stačil zastavit a běží dál :D
Souboje mi přijdou ok, ale dost jsi mě tím znervóznil a vlastně si nejsem jistý :D, spíš mi přijde, že jeden úder ubere strašně málo (oproti prvnímu dílu)... ještě jsem přemýšlel, že si hru zrychlím, páč týpek sice chodí pomalu, ale když zvolím běh, tak zase proběhne lokace, aniž bych ho stačil zastavit a běží dál :D
@S4TW (08.01.2024 22:54): Bloudit budeš v podstatě jen než rozměníš peníze (musíš se orientovat podle názvů ulic, co ti říká ten obchodník), pak si koupíš mapu a kliknutím na daná místa se tam prostě teleportuješ. Ale doporučuji si projít postupně ty uličky všechny, páč je tam pár důležitých míst (asi 3), ke kterým se pak budeš moci pomocí mapy vracet.
Nejspíš bys to poznal, já to měl hodně pomalé, no můžeš zkusit i tak ten návod co jsem postnul níže a pak jak ti bude vyhovovat, buďto to spouštět starým .exe souborem (kde ti zůstanou savy a stará verze enginu) či novým. Ono tam budeš mít i víc možností v AGS settings, jakmile si upgraduješ ten engine (a vytvoříš si nový settings soubor). Měly by jít asi tak rychle jako v tomhle traileru .
Nejspíš bys to poznal, já to měl hodně pomalé, no můžeš zkusit i tak ten návod co jsem postnul níže a pak jak ti bude vyhovovat, buďto to spouštět starým .exe souborem (kde ti zůstanou savy a stará verze enginu) či novým. Ono tam budeš mít i víc možností v AGS settings, jakmile si upgraduješ ten engine (a vytvoříš si nový settings soubor). Měly by jít asi tak rychle jako v tomhle traileru .
@Ringo (08.01.2024 22:49): už jsem si mapu musel najít, abych si aspoň rozměnil peníze. Ale i tak to byl docela pain páč ty ulice hrozně splývají, nicméně jsem tam nakonec došel a teď doufám, že trefím zpět, nicméně mapu si teda i vytisknu. Ale aspoň jsem si trochu vytrénoval skilly plýžení :)
Jinak ty souboje jsem otestoval a přišlo mi, že běží v pohodě, ačkoliv jeden pižl ubral asi tak 2% života, ale rychlostně mi to přišlo stejně jako v 1. To bych asi poznal, že to je nějak výrazně pomalejší či?
Jinak ty souboje jsem otestoval a přišlo mi, že běží v pohodě, ačkoliv jeden pižl ubral asi tak 2% života, ale rychlostně mi to přišlo stejně jako v 1. To bych asi poznal, že to je nějak výrazně pomalejší či?
@S4TW (08.01.2024 22:39): Bludiště tuto hru bohužel opravdu dost kazí a jde vlastně kolikrát zabloudit i s tou mapou. Jenže ona je jinak ta hra dobrá a bylo by škoda to nedohrát. Klidně bych se nestyděl to bludiště vyřešit mapou z netu a netrápil bych se s tím.
To jako fakt je to město tak hrozný bludiště? Když si koupím mapu, tak uvidím město nebo je v tom jiný trik? Protože jestli mám takhle vždycky bloudit, tak fakt nevím, jestli to budu schopný dohrát...
@S4TW (04.01.2024 09:02): Jo jo, hned jak vyběhneš na to tržiště před hospodou, tak se vydej dolu a tam je hned cesta z města do pouště.
@Isair (04.01.2024 01:49): dobře, dobře, zatím jsem jen promluvil s jednou postavou, abych vyzkoušel, takže o nic nejde, do pouště předpokládám, že vyběhnout jde nějak lehce? už se zase těším na dvojku, ačkoliv jsem z jedničky nebyl odpálenej, tak to pořád byl moc fajn herní zážitek :)
@S4TW (04.01.2024 00:54): Právě že ne, proto je nejlepší vyzkoušet to hned. Prostě jen vyběhni do pouště a uvidíš, jak moc rychle/pomalu ty souboje běží, jak moc je ovládání responzivní. Ono je to způsobeno starší verzí AGS enginu, která má problémy s některými vícejádrovými procesory. Tenhle návod případně funguje i na všechny ostatní AGS engine hry, kdybys měl v budoucnu problém s nějakou další, případně chtěl lepší podporu widescreenu, což ty staré verze nemívají.
@Isair (20.11.2023 02:57): Tak jsem teda nainstaloval tuto verzi, hra nevypadá, že by běžela pomalu, ale ty jsi zmiňoval, že mám nejdřív vyzkoušet nějaký souboj? Když by to šlo pomalu a pak bych jel dle tvého návodu, mohu použít starý save? já jen, jak moc nutné je to vyzkoušet hned a nebo si prostě počkat, jak to pošlape :)
Docela zajímavé, podle téhle (a několika dalších viz. tady aj.) diskuzí se jde do Rasieru dostat i mnohem dříve, když cestujete asi 200 obrazovek v poušti nalevo. To jsem třebas taky vůbec nevěděl. V Raseiru prý stejně není co dělat, takže je to k ničemu. Sice asi nebudu mít trpělivost to zkoušet, ale pokud je to pravda, je to zajímavý detail.
A z Raseiru se dá dostat samozřejmě i zpátky po svých do Shapeiru. Byť to hru nikterak neovlivní (tj. žádné nové dialogy a tak).
A z Raseiru se dá dostat samozřejmě i zpátky po svých do Shapeiru. Byť to hru nikterak neovlivní (tj. žádné nové dialogy a tak).
Kdyby měl též někdo problémy s pomalostí hry na novějších systémech (zejména v soubojích, které jsou kvůli tomu prakticky nehratelné), pak stačí upgradovat AGS engine na novější verzi.
1.Stáhněte si nejnovější portable verzi Adventure game studio (to je ta zazipovaná verze, z té instalačky to z nějakého důvodu nefunguje).
2.Překopírujte soubor acwin.exe z AGS složky do složky se hrou. Novější verze AGS potřebují překopírovat ještě i soubor SDL2.dll.
3.Nic nepřejmenovávejte, ponechejte původní .exe soubor hry! Ale hru spouštějte pomocí acwin.exe z QfG 2 složky a mělo by být vše v pořádku.
4. Starý setup však nebude fungovat (resp. funguje pouze pro původní .exe soubor), pokud si chcete hru nastavit (tj. spustit AGS setup pro novou verzi enginu), je třeba to provést v příkazovém řádku.
Nejdříve zvolte soubor se hrou například příkazem cd C:/Games/Quest for Glory II (hmpf, koukám, že na DH je pořád ten bug, který nezobrazuje zpětná lomítka).
A poté příkazem "acwin.exe --setup" spustíte onen setup soubor.
5. Pokud se nechcete patlat s příkazovým řádkem a chcete si vytvořit zástupce pro případné další použití, stačí vytvořit zástupce acwin.exe, pravé tlačítko myši/vlastnosti a v té položce CÍL připsat ono setup za tu cestu. Takže by to mělo vypadat nějak takhle: "C:/Games/Quest for Glory II" --setup
Mělo by to případně fungovat i s jinými AGS engine hrami, pokud vás třebas u starých verzí štvou některé omezení v nastavení apod. (některé staré verze třebas kloudně nepodporují widescreen či nastavení citlivosti myši aj.). A jde takhle vyřešit například i problém s trhajícím se zvukem ve freewarovce Salt .
Teoreticky je to podporované i novějšími verzemi ScummVM, ale když jsem to zkoušel, tak je to zabugované jak svině, nejde přeskočit logo myší (jen klávesou a pěkně dlouho to trvá), ve hře mi pak nejdou otevírat ty menu pro běh/plížení/chůzi etc., zkoušel jsem to jen chvíli, ale moc dobrý dojem jsem z toho teda neměl a asi bych tomu zatím vážně raději nevěnoval plný průchod hrou (pokud by to vůbec bylo možné). Možná s nějakou starší verzí Scumm to funguje lépe, ale s tou aktuální je to v podstatě nehratelné.
1.Stáhněte si nejnovější portable verzi Adventure game studio (to je ta zazipovaná verze, z té instalačky to z nějakého důvodu nefunguje).
2.Překopírujte soubor acwin.exe z AGS složky do složky se hrou. Novější verze AGS potřebují překopírovat ještě i soubor SDL2.dll.
3.Nic nepřejmenovávejte, ponechejte původní .exe soubor hry! Ale hru spouštějte pomocí acwin.exe z QfG 2 složky a mělo by být vše v pořádku.
4. Starý setup však nebude fungovat (resp. funguje pouze pro původní .exe soubor), pokud si chcete hru nastavit (tj. spustit AGS setup pro novou verzi enginu), je třeba to provést v příkazovém řádku.
Nejdříve zvolte soubor se hrou například příkazem cd C:/Games/Quest for Glory II (hmpf, koukám, že na DH je pořád ten bug, který nezobrazuje zpětná lomítka).
A poté příkazem "acwin.exe --setup" spustíte onen setup soubor.
5. Pokud se nechcete patlat s příkazovým řádkem a chcete si vytvořit zástupce pro případné další použití, stačí vytvořit zástupce acwin.exe, pravé tlačítko myši/vlastnosti a v té položce CÍL připsat ono setup za tu cestu. Takže by to mělo vypadat nějak takhle: "C:/Games/Quest for Glory II" --setup
Mělo by to případně fungovat i s jinými AGS engine hrami, pokud vás třebas u starých verzí štvou některé omezení v nastavení apod. (některé staré verze třebas kloudně nepodporují widescreen či nastavení citlivosti myši aj.). A jde takhle vyřešit například i problém s trhajícím se zvukem ve freewarovce Salt .
Teoreticky je to podporované i novějšími verzemi ScummVM, ale když jsem to zkoušel, tak je to zabugované jak svině, nejde přeskočit logo myší (jen klávesou a pěkně dlouho to trvá), ve hře mi pak nejdou otevírat ty menu pro běh/plížení/chůzi etc., zkoušel jsem to jen chvíli, ale moc dobrý dojem jsem z toho teda neměl a asi bych tomu zatím vážně raději nevěnoval plný průchod hrou (pokud by to vůbec bylo možné). Možná s nějakou starší verzí Scumm to funguje lépe, ale s tou aktuální je to v podstatě nehratelné.
@90210 (18.10.2021 11:10): Pořád to ale neznamená, že nestojí za to si dohrát i původní verzi a pobavit se tím. Samozřejmě ta dvojka je celkově prostě lepší hra. Proto jí musím dát vyšší hodnocení. Ale třeba v případě prvního dílu a jeho remaku to mám kapku opačně.
@Ringo (17.10.2021 21:54): No vidis, ja jsem ti to rikal! ;)
Tak dohrán i remake a musím teda říci, že na rozdíl od prvního dílu dává tento remake své původní verzi pořádně na frak v každém ohledu. Ona ta původní EGA verze není v základu špatná hra, kazí ji to však pár věcí a když takový dobrý základ pozvedne puntičkářova ruka, tedy remasteři z AGD, dokáží z toho udělat jeden z nejlepších dílů série.
@Richmond (15.10.2021 18:45): U toho bych chtěl být, asi bych nastartoval zase auto do Prahy
@Ringo (15.10.2021 18:37): Já mu to osobně vysvětlím na dalším srazu :)
@90210 (15.10.2021 15:36): Původní verzi určitě nepovažuji za ztrátu času, je určitě zajímavé si na vše přicházet pomocí příkazového řádku a podívat se, jak to vypadalo původně.
@Fingon (15.10.2021 15:17): Nojo pravda, na pizza elementala ani toho druhyho jsem ani nenarazil. Dival jsem se ted co vsechno je v remaku dodany a ten remake je proste o tolik lepsi hra, ze absolutne nechapu proc nekdo ztraci cas s puvodni verzi.
@90210 (15.10.2021 09:17): až v remaku, stejně jako bonusový boss:)
Byla v puvodni verzi moznost dokoupit si ruznou vyzdobu do pokoje v hospode, nebo to byly vychytavky dodany az z remakem?
@Isair (11.10.2021 22:32): To netuším, stáhl jsem to z oldgames a nevím, jaká je tam verze, musím teda upřesnit, že se to týká jen rozhovorů, ale i to už je velký pokrok, protože možnost doptávat se psaním tomu dodává to kouzlo. Po prvním spuštění hry mi naskočilo menu, kde si můžu vybrat styl rozhovorů, jestli jen dialogový strom, jen parser nebo kombinaci obojího. Kdykoliv to jde ve hře změnit. Já jsem to teda ale rozjel bez nakonec parseru, protože jsem to teď dojel v EGA a vím, co mi kdo říká a na co se koho zeptat, tak nemá smysl to datlit.
Mapa v originálu byla, bez ní by to bylo nehratelné :-)
Mapa v originálu byla, bez ní by to bylo nehratelné :-)
@Ringo (11.10.2021 21:40): Heh, o tomhle ani nevím, nepřidali to až v nějakém pozdějším updatu?
Na to že to dělala banda nadšenců je tenhle remake fakt neuvěřitelně profesionální práce, pamatuji, jak jsem počítal dny do vydání, anžto se jednalo o jediný neVGA díl, který mi do kompletní série chyběl a původní EGA mě tehdy odradil právě tím blouděním a celkovou nepřívětivostí (holt jsem tehdy ještě na parser nebyl moc zvyklý a ani neuměl tak dobře anglicky, což jaksi jeho použití také komplikuje, k tomu jsem se dostal a docela si ho i oblíbil až mnohem později), to ovládání ve městě je zde rozhodně mnohem přívětivější, zezačátku se sice taky docela bloudí (i když to alespoň popisuje jména ulic, takže se orientuje lépe), ale pak tam jde pořídit i mapa (která nevím, jestli v originálu byla).
Na to že to dělala banda nadšenců je tenhle remake fakt neuvěřitelně profesionální práce, pamatuji, jak jsem počítal dny do vydání, anžto se jednalo o jediný neVGA díl, který mi do kompletní série chyběl a původní EGA mě tehdy odradil právě tím blouděním a celkovou nepřívětivostí (holt jsem tehdy ještě na parser nebyl moc zvyklý a ani neuměl tak dobře anglicky, což jaksi jeho použití také komplikuje, k tomu jsem se dostal a docela si ho i oblíbil až mnohem později), to ovládání ve městě je zde rozhodně mnohem přívětivější, zezačátku se sice taky docela bloudí (i když to alespoň popisuje jména ulic, takže se orientuje lépe), ale pak tam jde pořídit i mapa (která nevím, jestli v originálu byla).
A je třeba hned rozjet VGA verzi, ať to můžu za čerstva porovnat. Už jen možnost zaptnout si čistě příkazový řádek je něco, co mě mile překvapilo a co by zachránilo všechny remaky původně parserových her.
Zdravím, potřeboval bych sýr :) a pomoc s bugem prosím.
Importoval jsem si kouzelníka z jedničky (ta s češtinou na oldgames.sk) a nemohu udělat Erasmovu zkoušku. Kouzlem Catch dám správný zvon na tyč, a ať dělám co dělám, kouzlo Trigger nefunguje. I když ho zakouzlím na zvon, tak mi hra napíše, že se nic nestalo, a Erasmus mě vykopne na ulici :(
Myslel jsem, že mám příliš nízkou hodotu Trigger (okolo 20, holt jsem prošel většinu jedničky jako zloděj), tak jsem se vrátil do jedničky, potrénoval na 71 a... nic. A na youtube letsplayích to všem normálně funguje :(
Verze dvojky je nejnovější.
Importoval jsem si kouzelníka z jedničky (ta s češtinou na oldgames.sk) a nemohu udělat Erasmovu zkoušku. Kouzlem Catch dám správný zvon na tyč, a ať dělám co dělám, kouzlo Trigger nefunguje. I když ho zakouzlím na zvon, tak mi hra napíše, že se nic nestalo, a Erasmus mě vykopne na ulici :(
Myslel jsem, že mám příliš nízkou hodotu Trigger (okolo 20, holt jsem prošel většinu jedničky jako zloděj), tak jsem se vrátil do jedničky, potrénoval na 71 a... nic. A na youtube letsplayích to všem normálně funguje :(
Verze dvojky je nejnovější.
@90210 (07.11.2018 22:45): Jo je to pravda že je spousta věcí jasných. Většinou člověk přijde z pokoje, objeví se Shamen a oznámí, že s ním chce někdo mluvit, nebo že ve městě se něco děje. Mě se akorát povedlo něco prošvihnout jednoho elementála, protože jsem se vydal trénovat šplhání a házení šutrů do oázy :) Jinak s tou dvojkou jsem to před pár lety měl úplně stejně, akorát jsem o tom vůbec nevěděl a najednou jsem se dočetl že něco takového vzniká, tak jsem si dal hned celou sérii od začátku. A hra se určitě dá dohrát bez návodu, ale jak jsem psal, já chtěl mít plný počet bodů a hlavně splnit i všechny paladinské záležitosti. Adventury bez slepých uliček, časových limitů a bodů pochopitelně zkouším dohrávat bez návodu.
@Han22 (komentář): Hral jsem to bez navodu a zadnej problem jsem nemel, protoze bylo vzdy uplne jasny co delat dal a problem s casovym limitem hrace, kterej neni uplne idiot a cte texty, ohrozit prakticky nemohl.
JInak jsem to mel podobne, dvojku jsem byl po dlouha leta nucen vynechavat kvuli neexistenci VGA verze (parser fakt ee) a remake byl po mnoho let mou nejocekavanejsi hrou, rok co rok jsem chodil na web autoru a sledoval progres, kterej se najednou zastavil, asi 5 let se nedelo nic, aby najednou doslo k necekanemu vydani. Byl to svatek. Samozrejme jsem predtim musel opet a s radosti dohrat jednicku, jinak to nejde, ale moznost dat vsech 5 dilu v kuse je muj asi nejlepsi herni zazitek vubec.
JInak jsem to mel podobne, dvojku jsem byl po dlouha leta nucen vynechavat kvuli neexistenci VGA verze (parser fakt ee) a remake byl po mnoho let mou nejocekavanejsi hrou, rok co rok jsem chodil na web autoru a sledoval progres, kterej se najednou zastavil, asi 5 let se nedelo nic, aby najednou doslo k necekanemu vydani. Byl to svatek. Samozrejme jsem predtim musel opet a s radosti dohrat jednicku, jinak to nejde, ale moznost dat vsech 5 dilu v kuse je muj asi nejlepsi herni zazitek vubec.
@90210 (15.10.2016 17:23): Nie, stealth bol len na niektoré momenty, niektoré sa dali aj bez stealthu, presne si to teraz však už nepamätám. Šerifov dom bol však ťažší než ten babkin.
Také zastávám názor jako Laurona a osobně volím nejraději čisté povolání, hybridy přenechám jiným (byť proti gustu...), dohrál jsem to za všechny postavy mnohokrát. Nejzábavnější mi to zpravidla přijde za Thiefa a poté za mága (trojku mám nejraději zrovna za mága), fighter mi naopak přijde nejnudnejší a Paladin je skoro to samé co fighter, s několika zajímavostmi navíc ve čtvrtém díle.
Výběr povolání však ovlivňuje i průchod hrou, takže to není úplně zbytečná volba. Ve trojce nejvíce. V dalších dílech to jsou takové celkem fajn drobnosti, které jednotlivá povolání odlišují (Paladin má třebas pár fajn questíků ve čtyřce).
Výběr povolání však ovlivňuje i průchod hrou, takže to není úplně zbytečná volba. Ve trojce nejvíce. V dalších dílech to jsou takové celkem fajn drobnosti, které jednotlivá povolání odlišují (Paladin má třebas pár fajn questíků ve čtyřce).
@Tulareanus (15.10.2016 16:26): Jo? Myslel jsem, ze krome lockpick potrebujes i stealth.
@90210 (15.10.2016 09:12): Nie je pravda, v jednotke som si pri tvorbe postavy dal pár bodov do páčenia zámkov za bojovníka a normálne som domy vykrádal. V prvom qfg toho vieš čo najviac aj za jednu postavu. Hlavne v treťom a štvrtom je to už špecifické, v druhom len v niektorých častiach.
@Laurona (15.10.2016 13:24): Zkus se stat tim paladinem, ten je az do konce tak trochu spesl v tomhle.
Ja osobne bych treba nikdy nehral za zlodeje, ale jeho ukoly byvaj hodne zabavny, tak proc obcas nejakej ten bejvak nevykrast.:) Akorat v poslednim dile jsem za to byl vytrestanej pri vyberu nevesty.
Ja osobne bych treba nikdy nehral za zlodeje, ale jeho ukoly byvaj hodne zabavny, tak proc obcas nejakej ten bejvak nevykrast.:) Akorat v poslednim dile jsem za to byl vytrestanej pri vyberu nevesty.
@90210 (15.10.2016 09:12): Z principu, když volíš mezi třemi těmito charaktery tak by to mělo být prostě odlišné a každému charakteru by měla náležet konkrétní vlastnost kouzlit má umět jen čaroděj, krást jen zloděj a bojovat bojovník...to je můj názor :) ale samozřejmě, když to vymysleli takhle, tak je jasné že toho zneužiji a naučím se vše co půjde.
@Laurona (15.10.2016 08:33): Neztraci, proc? Muzes si samozrejme nechat "cistou" postavu az do konce serie, ale pokud si udelas hybrida, tak toho ve hre muzes zazit nejvic, byt tam je porad par momentu, kdy se to lisi a v prvním dile se to lisi asi nejvic, tam toho hybrida mit nemuzes a s nikym jinym nez zlodějem baraky nevykrades.
@90210 (15.10.2016 08:18): Pak ale výběr postavy ztrácí smysl, když se můžeš naučit (až na výjimky) všechno :/
@Laurona (15.10.2016 08:09): Trojka toho zrovna pro cisteho thiefa moc nenabizi.
Psal jsou to sem uz několikrát, podle me je nejlepší zacit od prvního dilu, vybrat si povolani, při doplnovani skillu mu hned dat skill, který to povolani samo od sebe mit nemuze a postupne tak nabrat skilly všech povolani. Na konci tak s magem, kterej je IMHO nejlepší, můžete delat prakticky všechno, co dela thief (vykradacky) a prakticky všechno, co dela fighter (bitky v arene). Nemá smysl si vybirat thiefa, protože jeho vykradacky uz muze od druhého dilu delat i mag nebo fighter, pokud si da stealth a lockpicking. Trochu bokem stoji akorát paladin, toho mag suplovat nemůže.
Jinak trenik k ty hre proste patri, idealni je poradne potrénovat uiz u prvního dilu, kde jsou k tomu vpravde prihodny podmínky. Je to "simulator" hrdiny a hrdina holt musí trénovat a posilovat.:)
Psal jsou to sem uz několikrát, podle me je nejlepší zacit od prvního dilu, vybrat si povolani, při doplnovani skillu mu hned dat skill, který to povolani samo od sebe mit nemuze a postupne tak nabrat skilly všech povolani. Na konci tak s magem, kterej je IMHO nejlepší, můžete delat prakticky všechno, co dela thief (vykradacky) a prakticky všechno, co dela fighter (bitky v arene). Nemá smysl si vybirat thiefa, protože jeho vykradacky uz muze od druhého dilu delat i mag nebo fighter, pokud si da stealth a lockpicking. Trochu bokem stoji akorát paladin, toho mag suplovat nemůže.
Jinak trenik k ty hre proste patri, idealni je poradne potrénovat uiz u prvního dilu, kde jsou k tomu vpravde prihodny podmínky. Je to "simulator" hrdiny a hrdina holt musí trénovat a posilovat.:)
@Isair (15.10.2016 04:59): mám právě takový zvyk u všech her,pokud je na výběr, hrát na poprvé za fightera. U QfG 1 jsem výjimečně vyzkoušela všechny tři charaktery (jelikož na to bylo tehdy spousta času:) nevím jestli si tento díl dám někdy znovu s jinou postavou. každopádně pokud je to samé i ve trojce, možná zkusím hrát asi pro změnu za thiefa.
@Laurona (15.10.2016 00:40): Yop, grind a špatné souboje v některých dílech je imo jediná větší vada na kráse jinak hodně slušné série...
Ale většinou to není až tak úmorné, nejotravnější trénink je asi právě v té dvojce a pak ve trojce, pokud chceš vyhrát fighterskou kompetici (obecně fighteři mají asi nejotravnější grind), čtyřka je v tomhle naopak opět celkem pohodová, páč si můžeš hodně rychle navyšovat staty v "posilovně".
Ale většinou to není až tak úmorné, nejotravnější trénink je asi právě v té dvojce a pak ve trojce, pokud chceš vyhrát fighterskou kompetici (obecně fighteři mají asi nejotravnější grind), čtyřka je v tomhle naopak opět celkem pohodová, páč si můžeš hodně rychle navyšovat staty v "posilovně".
@90210 (14.10.2016 18:58): tak z předvčerejší zkušenosti musím potvrdit, že jsem opravdu tu cca půlhodinku trénovala....climbing mi sílu zvýšil minimálně....nejprve jsem to kombinovala s házením kamenů, nakonec bylo nejefektivnější jen vrhat kameny...a to mi zabralo celkem slušnou dobu...a výsledek splnil to, v co jsem doufala :)
@Laurona (13.10.2016 06:35): Pul hodiny je zbytecny, v cely serii staci na vsechno lehkej nekolikaminutovej trenink a to v kazdym dile, climbing, throwing atd. ti navic zlepsujou i zakladni statistiky. U lezeni navic bezpecne poznas to kdy prestat tim, ze na ten objekt proste bezpecne vylezes.
@BINGMAN (12.10.2016 23:33): :D to zní ohromně zábavně, každopádně mi nic jiného nezbývá tak se do toho dám.
@Laurona (12.10.2016 22:48): Měl jsem stejný problém a víte jak se to dá jako válečník vyřešit? Strávit asi půl hodiny házením šutrů v poušti. Pak je kovář piece of cake. Grind je v této sérii hodně velký.
@Laurona (12.10.2016 22:48): U druhyho dilu si narozdil od jednicky musis trochu hlidat cas. Od toho si pak zase odpocinej u trojky.:)
@Isair (12.10.2016 22:16): nějak mě nenapadlo, že budu časově omezená a tak sem si nekupovala lektvary a místo toho když jsem měla malo životů tak šla spát, takže čas mi utekl velmi rychle :D
@90210 (12.10.2016 22:25): asi to zkusím, i házení kamínků. blbé je, že jsem si to teď delší dobu ukládala do jednoho save. Ale naštěstí tam mám nějaké starší takže pořád lepší než muset začít úplně od začátku :)
@90210 (12.10.2016 22:25): asi to zkusím, i házení kamínků. blbé je, že jsem si to teď delší dobu ukládala do jednoho save. Ale naštěstí tam mám nějaké starší takže pořád lepší než muset začít úplně od začátku :)
@Laurona (12.10.2016 22:05): Body do strenght? Tak jako v zivote, treninkem neceho, co zveda silu.:) Zkus treba trenovat climbing, napr. u skaly v pousti.
@Laurona (12.10.2016 22:05): Calm na kováře. Zkus házení kamínků, to zvedá sílu tuším taky. Čas zde neutíká tak rychle, aby sis nedokázala sílu zvýšit na požadované množství. Ale je to pak úmorný grind, o tom žádná.
@Isair (12.10.2016 21:48): jsem válečník...kouzlo calm umím - to mám zakouzlit na toho elementála nebo na kováře? Na elementála to nemá žádný efekt. Neříkej mi, že kvůli takové blbosti to nedohraju. Trénovala jsem souboje každý den a stamina a síla se zvedá maximálně o jeden bod za souboj...to snad ani nejde stihnout se vytrénovat..Jde i jinak nasbírat body než soubojem?
@Laurona (12.10.2016 21:45): Pokud máš zlodějský skill, lze měch v noci ukrást, pokud umíš kouzlit, pomůže kouzlo "calm".... pokud ne, musíš zesílit, jinak máš po legraci:)
Tak jsem narazila na elementála vzduchu. Dočetla jsem se že k jeho odchycení potřebuji měch, který dostanu odměnou za výhru v páce. Jenže vyhrát se mi prostě nedaří(asi jsem na soupeře ještě slabá), tak jsem to odložila na později. Teď koukám jak puk protože po pár dnech Elementál zničil celé město a je konec hry :D Jde to nějak obejít a zničit ho nějak jinak?