Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (13.11.2016 20:31): To je přeci na tom to krásné :). Včera jsem se 4 hodiny štoural v 6 kapitole a když jsem na konci zjistil, že mám cca 1/2 lootu a to jsem měl za to, že jsem prošmejdil skoro vše.
Je kolikrát až neuvěřitelný, kolik je možných cest a cestiček k cíli, už párkrát se mi stalo, že jsem si říkal, jak jsem to skvěle obešel a až při zpáteční cestě jsem zjistil, že těch zkratek a mnohdy daleko lepších bylo víc. Bohužel to člověk nemá šanci zjisti při prvním průchodu, protože kolikrát nejsou absolutně vidět, takže to člověk zjistí až při odchodu, ale furt tu těch možností existuje spousty ...
Jinak já si jako z prvních věcí koupil vylepšený "dalekohled" který se dost hodí, protože AI vidí opravdu skoro všude, takže díky tomu mapuju situaci celkem často.
Jediné, co mě trochu mrzí je skoro až nevyčerpatelnost nadpřirozených schopností, protože magii můžu používat skoro neustále a mizí hrozně pomalu, což je na high poměrně zvláštní, ale celková vybalancovanost je opravdu super.
Co mě celkem u AI překvapilo, když jsem jednou přesměroval tu el.bránu s proudem a utíkal se schovat za ni s tím, že mě prosnásledovalo cca 5 nepřátel, ten první běžel bez hlavě za mnou a když ostatní viděli, že je to přesměrované a zabilo ho to, tak se už neodváželi běžet skrz a maximálně po mě stříleli a čekali, jestli zase vyběhnu ... Je to taková blbost, ale ve většině dnešních her byl tam všichni běhali jak na porážku.
@SilentWolf (13.11.2016 20:31): v jedničce nepřátelé prakticky neviděli vertikálně, takže ses mohl pohybovat beztrestně nad jejich hlavami a nemusel si nic řešit. byla to docela kritizovaná věc, tak jsem rád, že ve dvojce přitvrdili
Je tam celkem obtížná orientace v prostoru, konkrétně je tam hromada civilistů a mezi nimi vojáci a často nevím, na kterých místech si co můžu dovolit (třeba jsem vrazil do civilisty a začlo se střílet..), ke všemu je to městečko docela veliké. Jsou to určitě klady, ale ztrácím se v tom natolik, že jsem pro první playthrough zvolil taktiku Emily - Chaos high, jinak bych to nedal. Ani tu nefunguje ta odrbávka ze všech stealth her, a to když jste nad nepřítelem (balkon, ochoz) tak vás nemá šanci vidět. Nepřátelé mají asi taky dark vision.

Poté člověk prolézá každý kout a nenajde ani tak polovinu věcí...

Je to fakt excelentní..

..ale tak obří, že jsem z toho koloušek :D
@kuler91 (13.11.2016 14:11): jak se to vezme, když mě spatří a vyběhne na mě několik najednou, tak loaduju (většinou stejně chcípnu), když mě spatří jeden tak ho buď possesnu nebo omráčím. Úplnýho ghosta že bych chtěl mít ve statistikách samý nuly neřeším. Ale hraju komplet nonlethal.
@Paul (13.11.2016 14:01): Hraješ furt ghosta? Na to bych asi neměl nervy...
Já mám v plánu jednu rundu low chaos a druhou s corvem poradny jatka, jen jsem asi udělal trochu chybu s tím, že jsem měl prohodit corva s emily, protože s těma jejími abilutama to musí být kolikrát hrozná prca.
Je tam zase nějaká penalizace za zabíjení nepřátel a působení "chaosu" jako v minulém díle? :)
Ehm, kolikrát ani nechápu, jak mě mohli videt ... No minimálně na high je to ideální kompromis ve slušné výzvě a zároveň zábavě bez větší frustrace. Asi hrajeme každý jinou hru ... : )
Souhlasím s tím, že AI je opravdu slušná.
Mně přijde, že nepřátelé jsou hodně pozorní, rozhodně víc než v prvním díle. Myslím si, že UI se velice povedla.
V jedničce z nepřátel stříkala krásná červená krev a tady nějaký hnědočerný sliz? Cenzůra nebo co?

@Paul (13.11.2016 02:56): Přijde mi, že kouzlo na vidění nepřátel skrz zeď je úplně zbytečné používat.
@Paul (13.11.2016 01:49): Jo, o tom vím, myslel jsem, že je ještě jeden u overseerů.

Ta runa mi taky dala zabrat, zkoušel jsem X schopností a nic nepomohlo. Pak jsem do ní ze vzteku střelil a...
@Bodkin (13.11.2016 00:29): jeden je v základně overseers, druhej je v obchodu se sejfama. Ještě nevim jak získat runu nebo bonecharm co je v kanále. Corvo má stejný powers co v jedničce, Domino pokud vim nemá.
Wow, takže D2 musím rozehrát alespoň 3x. Jednou za každého hrdinu a jednou bez schopností. Jsem ani nevěděl, že můžete Cizince odmítnout. Super
Ahoj, nemáte někdo recept, jak zničit ty robotické vojáky? Mají nějaká citlivá místa? Vůbec se mi nedaří je porazit.
tvle kde najdu kod na sejf u overseerů a v safe shopu, šmejdim kde se dá a kde nic tu nic
Ok, Bloodflies jsem se bál jako svině, dokud jsem nezjistil, že jde s nima snadno zatočit. Ale to jak začnou napadat čerstvá těla je creepy as fuck, to zas jo.
Po 100 letech zase hra, kde nefunguje označování nepřátel a UI není zasrane všemožných paskvilem a hra nechává naprostou svobodu, co se týče postupu a rozhodování ... díky bohu! Mám jen obavy, ze podobne kvalitní stealthovky se zase roky nedočkáme. Letošní Mankind divided je proti tomuhle 3 liga při nejlepším. Ten level design je fakt úžasný, nic není kolikrát na první dojem jasné, ze tudy může vést cesta, pokud tohle nekdo vychvaloval u nudného a plocheho MD, tak D2 je proti tomu na míle daleko.
No jsem v 5 kapitole a troufám si tvrdit, ze pro mě jasná hra roku, už se i těším, až si to dám za Corva znovu :)
tak to vypadá, že nám brzo naservírují performance fix. určitě má cenu si počkat...
@GodOfTheSick (12.11.2016 08:14): hele "jenom" 12 litrů :) A nepíšu že to jede skvěle. Píšu že je možný 60fps, což u Mafie nebylo, takže to není takovej fuck up. Jinak mezi tím "auto" a "ultra" není kromě odlesků vody poznat rozdíl, takže je mi to fuk. Dělat screenshoty abych si všimnul že je někde ostřejší stín nebudu. Ale samozřejmě nepopírám že by to měli do-optimalizovat, jednička nevypadala zas o tolik hůř a jela třikrát lépe.

@kuler91 (11.11.2016 23:56): mě baví číst a prolejzat všechno, ten Dunwall mi zabral něco lehce přes dvě hoďky.
@Paul (11.11.2016 23:45): Tvl, s kartou za 15 litrů tady furt neprovokuj socky jak skvěle ti to jede! Zvlášť když ti to jede blbě :-) Jsem myslel, že máš všechno na ultra, ale ono prd. Já mám dva roky starou kartu za šestku, preset auto mi všechno nastavil na low. Já jsem dal všechno na very high/ultra, tak asi proto cukatura :-) Ale snižovat nic nehodlám. Není důvod, aby i na starým šrotu hra s kreslenou grafikou nejela na max. Doufám, že to břídilové patchem opraví.
@Paul (11.11.2016 23:45): tyvole, to si tam stihl umýt všechny hajzliky? :D Já neghostuju, ale držím se jen lethalu, jinak bych to hrál 10 let a neustále loadingy mě nebaví. To samé knihy ... čtu jen to důležitější, je toho poměrně dost všude.
Já konečně dorazil do Karnacy, ten Dunwall jsem komplet vyghostoval, akorát jeden obraz mi chyběl, škoda. V Karnace jak se vyleze z lodi a je tam záběr na město, tak mi framerate klesl na 50, takže jsem místo vše very high dal ten preset auto, kterej dává mix high a very high, s tím je to v pohodě. Uvidíme co ten patch, ale rozhodně D2 není ani zdaleka takovej technickej fuckup jako Mafia 3, aspoň u mě ne.
Mimochodem to jak je na controlleru udělanej quicksave a quickload je něco co musej zkopírovat všechny budoucí hry.
A líbí se mi jak si Corvo píše deník :)
Jinak ani na PS4 PRO to není žádnej zázrak ...
Input lag je celkem znát, občasné propady fps a celkově to teda není nic super, ale dnes po 6 hod maratonu spokojeně končím :)
Tady bude asi trochu problém, protože konzoláci si většinou moc nestěžují, takže si nedělám iluze, že by se alespoň ten trochu horší input fixnul ...
@Paul (11.11.2016 20:34): Osobně jsem první díl dohrál za dobrý konec, ale dělal jsem to vychcaně. Nejdřív jsem si dal masokombinát a vyvolával krysy, aby sežraly mrtvoly, a pak jsem ten samý úsek jel jako duch.
Možná, že jste se o tom v diskuzi bavili, ale nechce se mi důkladně pročítat celou diskuzi. Vím, že jednička měla dva konce. Jeden zlý a jeden dobrý podle toho, jak jste hráli. Už si přesně nepamatuji, jaký byl ten zlý, ale řekl bych, že hra jako pokračování navazuje podle popisku spíše na ten dobrý konec, ne? Chápu to dobře? Fakt už nevím, jak ten špatný přesně skončil, ale myslím, že dost blbě.
Za Emily na hard a je to dost lehké. Působí to spíš jak datáč než nový díl. Lepší jak jednička to asi nebude. Zprasenou optimalizaci radši ani nebudu rozebírat.
Hraju cca hodku a vypadá to, ze se na hard docela zapotim při lethalu :D ... Na jako u obtížnost hrajete? Co mi moc nesedí je sensitivita na gamepadu, ale co jsem četl, tak k+m je to snad ještě větší opruz, tak snad to trochu vyladi, jinak zatím maximální spokojenost.
@Paul (11.11.2016 13:26): Hej, asi to bylo dost uspěchaný. Ale podobně ten rozhovor s kapitánkou byl taky... hrrrrrrrrrrrrrk.

Nevím, třeba si zvyknu. Nejdřív ale asi dohraju Bloodborne.
Už jen za tohle bych hru odpálil. Tedy ty tvůrce, vydavatele.. Pořád dokola.. Jasně hra za to nemůže, ale lidé.. Na konzolích ok, ale na pc zase ne :D... Smolík budu si to pamatovat..

Vůbec se nedoporučuje při spouštění hry mít cokoliv jiného spuštěného. Mnoho hráčů také doporučuje dočasně snížit rozlišení, a i některé detaily, aby nedocházelo k problémům a hra byla aspoň trochu hratelná.
Z našeho dosavadního testování můžeme potvrdit, že PC verze problémy skutečně má a autoři již pracují na rychlé nápravě. Konzolová verze je zatím bez potíží hratelná.