Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (08.12.2016 21:55): Tohle zni pozitivne a zaroven trochu negativne ... Muzes to trochu rozvest? Moc hru nesleduju :) Byla by trochu skoda brat souboje na obtiz, ale o cem to pak tedy bude? Tohle by se v zamori preci vubec nechytalo ...
@kuler91 (08.12.2016 22:00): To se mi vždy na některých hrách líbilo, vyvážení boje a ostatných aktivit, (KoTOR, ME) Takže se pak na souboj těšíš více ale zase to pak nepřežene se. Doufám že zde to bude obdobně...
Bohate si vystacim s komornejsim pojetim a souboje bych dal na vedlejsi kolej ... Ja doufam, ze 1/2 hry nebudou tvorit souboje ... To same bych rekl u 80 % dnesnich her, ale doba si to bohuzel zada a odvazlivci, kteri jdou proti proudu casto konci nezaslouzene na pracaku :D
@kuler91 (08.12.2016 21:37): ne, nebudou. Souboje zůstanou stejné jako v tech betě ze začátku roku. Makají na všech aspektech hry, ale na souboje kašlou - ty stejně nikoho nezajímají.

@Gordon (08.12.2016 21:43): v rámci příběhu tam bude několik (tipuju tak dvě, tři) větších bitev včetně hradů. Ale nebude to každodenní běžnej event.
Budou se vyrazneji ladit jeste ty souboje? To nekolik mesicu stare video z te bitvy me dost zklamalo :(
Zní to celkově dost dobře, alespon na papíře a ta nezmínka o slíbeném obléhání mě též docela překvapila.
Na tom třetím screenu je vidět práce s detaily. Střecha není jen textura, ale je plastická.
Naopak textura mechu je na střechu je nanesena, takže na šikmé ploše je mech protažený.
A hra světla/stínu - jak osvětlený je vůči zdroji světla různě nakloněný povrch.
@Flowerpot (06.12.2016 00:04):
Tohle je celkem pravda, kvůli tomuhle jsem skončil s Gothic 2. Udělal jsem nějaké rozhodnutí, ke kterému mě hra nutila, nešlo to samozřejmě vrátit, jedině že bych začal hrát od save znovu a uzavřela se mi tím spousta možností, které jsem chtěl taky prozkoumat. To mě tak znechutilo, že to už nehodlám dohrát ani z povinnosti.

Ona Bethesda není blbá, pokud hráčům dává možnost neuzavřít si quest "špatným" rozhodnutím. I když jsem nikdy nic od Bethesdy/Blizzardu nevydržel hrát déle než půl hodiny, v tomhle to schvaluju.

Všechno bude záviset na příběhu. Pokud příběh dostatečně ospravedlní zavření určité linie, pak to bude OK. Jen jestli to nebude jako to bývá vždycky - vyber si ze tří rozhovorů, přitom ale netušíš, který povede k boji a který ne, protože se to z těch odpovědí nedá poznat. Tohle mě vždycky vytáčelo na RPG. Proč tam není odpověď, která by byla jasná a logická?

Co se screenů týká, první je epic, je to jako z Thiefa. Atmosférický. Bylo by super, kdyby se hra dala hrát podobně jako Thief. Bude tam vůbec vyklánění zpoza rohů?
Druhý screen zajímavý, ale chtělo by to lidi, kteří se tam budou procházet, ať to není prázdné. Třetí screen opravdu není dobrý.
@Flowerpot (06.12.2016 01:44): Súhlasím. Ak by bola možnosť pokračovať alternatívnou cestou, tak je to ok. Ak nie tak je to za mňa taktiež fail. Aj keď to závisí aj od toho, akým spôsobom sa dá NPC naštvať - či priamo konkrétnym dialógom s danou osobou, ale nejak inak. :)
@Flowerpot (05.12.2016 19:58): mezi mé nejvýraznější herní zážitky patří, když jsem šel ve Stalkerovi směrem k NPC, u které jsem měl splnit úkol. Začali na něj nabíhat psi a ukousali ho k smrti a úkol nebylo možné splnit. To je prostě cool.

Navíc to tak mimoděk slibuje, že questy bude moct plnit více způsoby a doufejme že hráč dostane i volnost, aby si na ty způsoby přišel sám.
Mam technickou otazku..neplatili si lidi na kickstarteru celou hru s tim ze akt 1 vyjde proste nejdriv? A ted potrebuji dalsi penize tak to tam chteji jeste 2x lupnout na ten KS a proto to rozdelili na samostatne hry? Nebo si od zacatku kampane lidi platili jen akt 1. Nevim jak to bylo, nerypu.
@pipboy (06.12.2016 01:21): To by bolo super, a to sa tak trochu snažím tvrdiť, že by tak malo byť. Ale "... you won’t progress in another quest because the pissed NPC won’t speak to you anymore." tak úplne neznie.
Pokud existuje dostatek různých cest jak splnit úkol, neměl by tohle být problém, spíš naopak.
@Paul (06.12.2016 00:28): Začínajú kruhy. Mne nevadí, že sa so mnou nebude baviť. Mne vadí, že to očividne automaticky znamená zamknutie questu. Bez alternatívneho obsahu, ktorý by tento "nasieraci" štýl hry vyvažoval a činil ho tak rovnako plnohodnotným ako "opatrný" štýl hry. Takto to vypadá (samozrejme, len z toho citátu), že diplomatickí "kamaráti všetkých" budú mať prístup k väčšiemu množstvu hry než postavy konfrontačné. Čo bude nabádať k tomu, že namiesto roleplayu typu "táto postava ma serie, tak ja budem srať ju" bude hráčstvo skôr voliť pragmatický prístup "budem na všetkých milý, pretože chcem questy".
@Hrdlodus (05.12.2016 23:37): To je ale niečo iného. Ja netvrdím, že každá postava má mať prístup k všetkým questom, to mi je naopak silne proti srsti (napr. Bethesda štýl, kde postava môže byť pomaly hlavou všetkých gíld a žiadnu to očividne neserie) a preferujem rozličné herné cesty, ktoré sa navzájom vylučujú. Ten citát však neznie "sú tu v dejí rozličné záujmy rozličných postáv, ktoré sú konfliktné", on znie ako "dávajte si tu pozor, aby ste tu nikoho nenasrali, inak sa vám uzamkne herný obsah", čiže mi to znie tak, že nejak odhovára od hrania konfrontačnej postavy a trochu núti hrať neurotickým štýlom, aby sa niekomu nestúpilo na kurie oko, aby sa mi náhodou neznemožnili nejaké questy.
Vždyť tak to má nemálo her. Hodná postava dostává questy od hodných postav. Zlá od zlých postav. Pokud chce hráč splnit všechny questy, musí hru rozehrát víckrát.
@Flowerpot (05.12.2016 21:51): tak tohle všechno řešili. Např. jak udělat quest když zabiješ quest NPC? Dáš mu k sobě dopis kde bude potřebný info a podobný obezličky. Ale osobně mi teda nevadí když obezličky nebudou používaný pořád a prostě zabitím nebo nasráním NPC holt o nějakej quest přijdu. Nepovažuju to za nedostatek, ikdyž to ve hrách není moc obvyklý.
Koneckonců třeba v New Vegas se taky questy daj failnout zabitím postav a není na tom nic špatného.

@Shoggot (05.12.2016 22:58): ach ten cynismus
@pajmič (05.12.2016 19:11): Ty jseš na ty přezdívky hrozně pedantní. :D

Jinak tak trochu nepobírám proč některý považujou ty screeny za tak špatné že je srovnávají pro dnes rozmazanýma hrama...
@Shoggot (05.12.2016 19:58): spíš pod rámec, koneckonců nic zajímavého jsi neřekl

@Flowerpot (05.12.2016 19:58): mě to právě přijde jako zajímavější design než když jsou všechny quest NPC od sebe odstřihlé a ještě k tomu často nesmrtelné. Ale dovedu si představit že je to peklo na odladění a vychytání bugů.
@Garret (05.12.2016 20:18): Ok? To neznamená, že podobné odstrihávanie možností, keď niektorým štýlom hrania sa zatrhne určitá časť herného obsahu (bez toho, že by to bolo vyvážené iným herným obsahom) je celkom antiroleplay inducing, anžto tak niektoré herné štýly sú privilegované, ponúkajú plnohodnotnejší zážitok, a tak to hráča či hráčku automaticky k nim vedie.
@Paul (05.12.2016 14:58): "So if you piss off one NPC in one quest, you won’t progress in another quest because the pissed NPC won’t speak to you anymore. So be careful when you get there!"

Týmto sa... chvália? Anžto to je tak trochu učebnicový fail RPG designu.
Vždyť ty screeny vypadaj jak z mafie 1...až na ten první :-D To je na nějaký ultra low settings ne?