Tohle je snad první RPG, kde je "loot" tak na hovno, že se mi jej ani nechce sbírat. Mám postavy na páté úrovni a leckdy používám "fine" zbraně, protože ty "magické" mnoho navíc neumějí a ještě mají občas horší staty. Hraji to většinou tak, že dám tak cca jednu mapu za den (většinou je to otázkou několika minut, páč se na nich stejně nic neděje). To jsem se tedy s koupí nechal asi trochu nachytat. Mám k tomu aj ta DLC. Jako kurnik to i fakt nejde do hlavy... Jak můžou udělat RPG a kompletně se vykašlat na loot (mezi tedy dalšími věcmi - páč i NPC je na každé mapě pár - většina postav se jmény jsou jen hráči, kteří Obsidianu hodili zlatku přes Kickstarter)?
Diskuze
Nejsem si zcela jistej kdy SJW pronikli ve velkém do herní kultury, ale těžko bych dával za vinu homofobii (atd.) části hráčů za vinu jenom jim. Nechceš snad říct že před existencí SJW prostě homofobní nebyli, ne ?
V každém případě je to že byl z PoE smazán ten památník je samozřejmě hloupost, stejně asi jako některý aspekty Siege of Dragonspear (nehrál jsem).
Mazar1234:"Ak je v hre 10 postáv a z toho je 5x Homo a 4x1 Bi a 1x Hetero, tak je to fakt kokotina mimo akúkoľvek realitu.- "
To je v jaký hře ? :-D
V každém případě je to že byl z PoE smazán ten památník je samozřejmě hloupost, stejně asi jako některý aspekty Siege of Dragonspear (nehrál jsem).
Mazar1234:"Ak je v hre 10 postáv a z toho je 5x Homo a 4x1 Bi a 1x Hetero, tak je to fakt kokotina mimo akúkoľvek realitu.- "
To je v jaký hře ? :-D
No když jsme u poměrů hlavní hrdina je podle mého tak v 80% heterosexuální bílej chlap kolem 35 let. Ne že by mi to nevyhovovalo.
@Phoenix (19.01.2017 21:50): Jo, osobne čakám kedy sa prihlási o slovo "Liga Australopithecov" ktorá začne obviňovať z rasizmu všetkých debilov, ktorí nemajú vo svojej hre 20% Kromaňonských charakterov a 40% opičích charakterov.
V tomto bode exceluje Tyranny, ktoré tam jednu Gorilu malo.
Asi predvídajú budúcnosť a poistili sa.
@Sadako (19.01.2017 21:23): Záleží nakoľko to preháňajú.
Ak je v hre 10 postáv a z toho je 5x Homo a 4x1 Bi a 1x Hetero, tak je to fakt kokotina mimo akúkoľvek realitu.-
(nehovoriac o tom, že 6x sú černoši + 3x aziati + 1 homo Caucasian)
V tomto bode exceluje Tyranny, ktoré tam jednu Gorilu malo.
Asi predvídajú budúcnosť a poistili sa.
@Sadako (19.01.2017 21:23): Záleží nakoľko to preháňajú.
Ak je v hre 10 postáv a z toho je 5x Homo a 4x1 Bi a 1x Hetero, tak je to fakt kokotina mimo akúkoľvek realitu.-
(nehovoriac o tom, že 6x sú černoši + 3x aziati + 1 homo Caucasian)
@Sadako (19.01.2017 21:23): Palec hore.
@Sadako (19.01.2017 21:23): Situace nestojí tak, že z čistého nebe najednou spadli nějací omezenci, kteří to berou šmahem "non-hetero postava" = "vnucování buzen". Neznám relevantní ideový proud, který by to takto stavěl a byl tak příčinou toho, že vstali nový SJW bojovníci.
Problém je právě v tom, že nikomu nevadilo, že jsou ve hrách postavy jiné než hetero sexuální orientace (nebo silné ženy, transgender prokletí, mezigalaktický sex, whatever), dokud to nezačali právě SWJ hrotit stylem
1) v Kingdom Come nejsou černoši -> rasizmus
2) BG jsou sexistické a kdo není automaticky nadšený z našeho SWJ DLC Siege of Dragonspear, je nácek a homofob
3) Kritizovat slabý příběh, jehož autorkou je žena je šovinizmus a misogynie ("slavná" věta "Závidí mi, že mám práci a vagínu")
A podobných příkladů bych tady mohl jmenovat desítky.
Po soustavném tlaku takto vymaštěných jedinců už vidí za normálních okolností zcela racionálně uvažující lidi SWJ propagandu v každé bezvýznamné kravině nebo zcela nevinné věci, kterou by za běžného stavu (tj. stavu, kdy se žádná ideově vylízaná skupina nepokouší předělat společnost k obrazu svému) přešla mlčením a nijak negativně nevnímala (či dokonce vnímala pozitivně právě proto, že by to nikdo násilně neprosazoval).
Jinak jsem tady nechtěl vůbec řešit politiku, kdyžtak osobka.
Problém je právě v tom, že nikomu nevadilo, že jsou ve hrách postavy jiné než hetero sexuální orientace (nebo silné ženy, transgender prokletí, mezigalaktický sex, whatever), dokud to nezačali právě SWJ hrotit stylem
1) v Kingdom Come nejsou černoši -> rasizmus
2) BG jsou sexistické a kdo není automaticky nadšený z našeho SWJ DLC Siege of Dragonspear, je nácek a homofob
3) Kritizovat slabý příběh, jehož autorkou je žena je šovinizmus a misogynie ("slavná" věta "Závidí mi, že mám práci a vagínu")
A podobných příkladů bych tady mohl jmenovat desítky.
Po soustavném tlaku takto vymaštěných jedinců už vidí za normálních okolností zcela racionálně uvažující lidi SWJ propagandu v každé bezvýznamné kravině nebo zcela nevinné věci, kterou by za běžného stavu (tj. stavu, kdy se žádná ideově vylízaná skupina nepokouší předělat společnost k obrazu svému) přešla mlčením a nijak negativně nevnímala (či dokonce vnímala pozitivně právě proto, že by to nikdo násilně neprosazoval).
Jinak jsem tady nechtěl vůbec řešit politiku, kdyžtak osobka.
Questy v BG (nebo v jakékoliv jiné devadesátkové hře) nikdo neřešil, protože tehdy nebyl tak rozšířený internet. Teď se na Síti holt projevuje mnohem víc lidí, neboť přístup na ni má každá lopata.
A s postojem non-hetero postava = vnucování buzen nechť její zastánci pálí do piči. Nevím, proč by ve hrách nemohly být i postavy jiné sexuální orientace (že by se tak mohlo dít i lépe nežli poněkud WTF dialogem, je ovšem pravda).
A s postojem non-hetero postava = vnucování buzen nechť její zastánci pálí do piči. Nevím, proč by ve hrách nemohly být i postavy jiné sexuální orientace (že by se tak mohlo dít i lépe nežli poněkud WTF dialogem, je ovšem pravda).
@Dorian (19.01.2017 19:35): Ono je to celkem jednoduché. Stačí se podívat, kdo to jako v reálu začal. Nejdříve byli SJW a "vnucování buzen" a až pak se spousta lidí začala ozývat kvůli každému nesmyslu, který by před pár lety nikdo neřešil.
Proč nikdo neřešil "gender quest" u Xana v BG (náhrdelník), ale ze Siege of Dragonspear je zákopová válka? Proč Mireček v básnících nevzbudil jediné zdvižené obočí, ale z LIDL letáku je celonárodní pozdvižení? Protože mezitím došlo k etablování určité skupiny lidí, která úplně všem ostatním vší silou tlačí svůj (dlužno dodat totálně ujetý) pohled na svět. A jako ve fyzice vyvolává tlak protitlak.
A obě "krajní skupiny" opravdu nejsou stejně hlasité.
Proč nikdo neřešil "gender quest" u Xana v BG (náhrdelník), ale ze Siege of Dragonspear je zákopová válka? Proč Mireček v básnících nevzbudil jediné zdvižené obočí, ale z LIDL letáku je celonárodní pozdvižení? Protože mezitím došlo k etablování určité skupiny lidí, která úplně všem ostatním vší silou tlačí svůj (dlužno dodat totálně ujetý) pohled na svět. A jako ve fyzice vyvolává tlak protitlak.
A obě "krajní skupiny" opravdu nejsou stejně hlasité.
Ono to má dvě strany. Na jedný lidi jako Sarkeesian a jejich boj za „social justice“ a na druhý zas neméně hlasitou skupinu lidí co když slyší že v nějaký hře bude nějaká „divná“ postava že jim někdo vnucuje ty buzny.
@MickTheMage (19.01.2017 16:20): Trefné. Šťastie, že Fallouty vznikli v minulom tisícročí, dnes by z nich museli tretinu textov a časť intra vystrihnúť. Pitomé drámy internetové..
@valcik (19.01.2017 15:43): Jo, tej basnicke som kedysi venoval par sto riadkov textu ;)
@Flowerpot (23.12.2016 11:13): Pod tlakom verejnosti navyše Obsidian z finálnej verzie vystrihol tie najzábavnejšie: https://s30.postimg.org/jl45xijht/Firedo ... al_Memorial_Poem.png
Já white march ještě nekoupil, co je na něm špatného?
@Matlajs (17.01.2017 19:31): Občas reagujú, ale málokedy.
mimochodem je docela škoda, že v rozhovorech ty NPCčka nereagují i na ty dovětky členů družiny. Docela by mě zajímal rozhovor Nezlomnýho s Fyrgou :D :D :D
@Matlajs (16.01.2017 22:45): No a presne preto sa nemôže väčšina spellov castiť pred bojom, to nabuffovanie vedelo byť op, navyše tu je systém kúzlenia našťastie trocha iný, už sa vyberajú len spelly na celkové zapamätanie pre level mágie a netreba si vopred vyklikať, či chcem 2x fireball a 1x magic barrage alebo naopak, lebo nie som jasnovidec, ale dám si tam obidva spelly a použijem v takom počte, ako mi to bude vyhovovať.
Magický poradovník bol btw spell tuším 7. úrovne v BG2, prvý diel to ani nemal, takže takéto veci nemôžeš očakávať ani od PoE, predsalen ak si hral BG 1, tak tam bol mág ešte slabší a labilnejší než v PoE.
Magický poradovník bol btw spell tuším 7. úrovne v BG2, prvý diel to ani nemal, takže takéto veci nemôžeš očakávať ani od PoE, predsalen ak si hral BG 1, tak tam bol mág ešte slabší a labilnejší než v PoE.
@Tulareanus (16.01.2017 21:28): zatim jsem to ani zdaleka nedohrál tak to nebudu komentovat nijak obšírněji, ale k Baldursům bych to ani z dálky nepřirovnával. tam si caster magickym spouštěčem nahodil 3 buffy a byl nedotknutelnej. tady než by to nacastil na sebe tak je po boji a ještě by mu to bylo platný jak .......
@Tulareanus (16.01.2017 22:23): Podle mého jim taky jméno "Durance" nevyhovovalo v otázce skloňování. Tak si to přetransformovali do přijatelnější náhrady. I když... těch důvodů může být mnoho.
@Vurhor (16.01.2017 21:58): Ale čo v angličtine znie relatívne ako meno, znie v češtine ako nejaký biblický pátos i kvôli tomu, že to je zapísané ako prídavné meno. Tieto amatérske preklady mi vedia otvárať nožík vo vrecku...
@Tulareanus (16.01.2017 21:50): Asi se překladatelům moc nelíbilo to tak nechat, když jeho jméno má význam pro další anglická slova.
@Vurhor (16.01.2017 21:49): On niekto prekladal jeho meno???
@Tulareanus (16.01.2017 21:28): Mr. Durance
who the fuck is nezlomný?
Alothom treba kormidlovať okolo boja tak ako v balduroch a podobne, nie je na tom nič divné.
Alothom treba kormidlovať okolo boja tak ako v balduroch a podobne, nie je na tom nič divné.
@Matlajs (15.01.2017 15:17): Fampyra neni náhodou liek na sklerózu?
Anyway, nejak nechápem ten combat system, to, že nejde kúzliť buffy a piť potiony mimo combat má byť pokus o D&D 4 edíciu, alebo mi nejak ušla podstata?
Anyway, nejak nechápem ten combat system, to, že nejde kúzliť buffy a piť potiony mimo combat má byť pokus o D&D 4 edíciu, alebo mi nejak ušla podstata?
@Matlajs (15.01.2017 19:29): Ale já nehodlám hrát na nějakou easy obtížnost
Inu, tak si potom trp.
Inu, tak si potom trp.
@Sadako (15.01.2017 15:53): Ale já nehodlám hrát na nějakou easy obtížnost. hraju tu hru proto, že mě boje v těchto hrách baví a je to na tom z více jak 50% postavené. jen nechápu ty směšný hody nad 50 a moje pod 20.
@Red (15.01.2017 15:34): jj taky už jsem si říkal po 6 patře jestli to nemá bejt nějakej vobšleh Watchers Keep z Baldursu. No šel jsem tam na 4 lvl a vypadl na 6 a skončil někde na 9 podlaží. dál už jsem to psychicky nedal :D ale hodlám se tma vrátit, když už mi ta pevnost patří. kdyby mě do toho ta socha správkyně nevrhla jako do hotový věci, jak mi to patří tak bych tam asi nechodil. myslel sem si že to nebude až tak rozsáhlý.
Jinak partu mam složenou: Já( Mnich), Edér(tank-fighter), Eloth,Nezlomný, Kana. Ten muj monk to krosí dobře a edér dobře tankuje, nezlomnýho kouzla se občas dost hoděj. Ale vzhledemk tomu že půlka monster co sem doteď potkal má něco na způsob ,,stunu'' a ještě daj papíra jako eloth na 3 rány, mam strach s nim vůbec chodit a používat aoe dmg spelly na který bych se musel s nim přemístit. dost mi přijde, že i ve slow modu po odpauzovani nemam vůbec přehled, co se na bojišti děje a ta akční tabulka(nebo jak se to má nazývat) tam vychrlí tolik informací, že je až zoufalý tam něco rychle najít aníž bych musel pauzovat jak o život.
edit:jinak ještě ohledně toho vampýra. kouzlo na pozastavení negativních účinků mam jak na Nezlomnym tak na itemu. jenže on si to zakouzlí 3x za boj a přišlo mi to patro celkově otravný protože tam sem se natábořil až běda.
@Red (15.01.2017 15:34): jj taky už jsem si říkal po 6 patře jestli to nemá bejt nějakej vobšleh Watchers Keep z Baldursu. No šel jsem tam na 4 lvl a vypadl na 6 a skončil někde na 9 podlaží. dál už jsem to psychicky nedal :D ale hodlám se tma vrátit, když už mi ta pevnost patří. kdyby mě do toho ta socha správkyně nevrhla jako do hotový věci, jak mi to patří tak bych tam asi nechodil. myslel sem si že to nebude až tak rozsáhlý.
Jinak partu mam složenou: Já( Mnich), Edér(tank-fighter), Eloth,Nezlomný, Kana. Ten muj monk to krosí dobře a edér dobře tankuje, nezlomnýho kouzla se občas dost hoděj. Ale vzhledemk tomu že půlka monster co sem doteď potkal má něco na způsob ,,stunu'' a ještě daj papíra jako eloth na 3 rány, mam strach s nim vůbec chodit a používat aoe dmg spelly na který bych se musel s nim přemístit. dost mi přijde, že i ve slow modu po odpauzovani nemam vůbec přehled, co se na bojišti děje a ta akční tabulka(nebo jak se to má nazývat) tam vychrlí tolik informací, že je až zoufalý tam něco rychle najít aníž bych musel pauzovat jak o život.
edit:jinak ještě ohledně toho vampýra. kouzlo na pozastavení negativních účinků mam jak na Nezlomnym tak na itemu. jenže on si to zakouzlí 3x za boj a přišlo mi to patro celkově otravný protože tam sem se natábořil až běda.
@BINGMAN (15.01.2017 15:33): Ak hráš na vyššej obtiažnosti, tak debuffy a buffy spravia veľa, hlavne proti kúzliacim nepriateľom a prípadným paladinom odstránením buffov a ochrán ich následne dokážeš celkom rýchlo rozmasakrovať.
Ja som dnes dal konečne bažiny z White March part 2, takže konečne mám hru naozaj hotovú. Hru som hral na obtiažnosti normal.
Na nepriateľov som všeobecne najradšej používal druidské variácie na búrku a cipherovské amplify vlny na prone, dazed a iné cipher spelly na weaken a terror. Proti fampyr a podobným nepriateľom ako vithrack, ktoré majú domination spelly je na skill check pokiaľ si dobre pamätám vlastnosť resolve.
Ja som dnes dal konečne bažiny z White March part 2, takže konečne mám hru naozaj hotovú. Hru som hral na obtiažnosti normal.
Na nepriateľov som všeobecne najradšej používal druidské variácie na búrku a cipherovské amplify vlny na prone, dazed a iné cipher spelly na weaken a terror. Proti fampyr a podobným nepriateľom ako vithrack, ktoré majú domination spelly je na skill check pokiaľ si dobre pamätám vlastnosť resolve.
Hrajte na Story Mode, když vás nebaví souboje. Kromě posledního patra tak bylo bez problémů i Caed Nua a nějaké buffy/debuffy jsem fakt neřešila.
@Matlajs (15.01.2017 15:17): Řekl bych že velká část tvýho pocitu vychází z toho že ten dungeon Caed Nua je opravdu dělanej pro fanoušky dungeonů co chtějí mít vedle hlavní linie i výzvu. Jsou tam nějaký zajímavý předměty, ale imho nemá smysl to hrotit, poslední patra už jsou skor na konec hry a když to slavně zdoláš tak hrozí že zbytek hry už bude pro tebe moc lehký:)
@Matlajs (15.01.2017 15:17): Ani ne před hodinou jsem to čerstvě dohrál a máš pravdu, že celkem nudné a otravné souboje hru srážejí dost dolů. Já jednoduše doporučuji se na nějaké buffy a debuffy vykašlat. Ze začátku jsem to zkoušel, ale po čase mi přišlo, že je rychlejší a mnohem efektivnější všechno prostě umlátit a používat jen útočná kouzla. Jo a je dobré si snížit obtížnost. Souboje tady fakt nejsou moc zábavné. A co se týče fampýrů, tak jsem používal kouzlo kněze na zrušení všech negativních účinků a šlo to pak v pohodě.
Zdravim. chtěl jsem se jen zeptat, jestli taky někdo z vás měl ten nepříčetnej pocit z těch bojových mechanik. hra celkově mě na začátku moc nevtáhla.potom jak jsem začal plnit prví side questy v zl. údolí tak se to začalo vylepšovat, ale teď se prokousávám podlažími Caed Nui a zábava to přestala bejt už někde v 5 patře. když pominu naprosto otřesnej pathfinding v menších prostorech(ani micromanagement nepomáhá), kterej mi drásá nervy a nejspíš i fakt, že dle úrovní příšer tam asi nemám co dělat se svou čerstvou 6 úrovní, tak mi stejně nejdou furt do hlavy nějaký bojový mechaniky. teď konkrétně mě dráždí fampýr( skutečně originální zamněnit písmenko), kterej i přes veškerý buffy( včetně požití bílýho snížku) mi omámí kohokoliv se mu zamane. běhá si tam v mějch řádách a likviduje mi range chary. odpoutávacím attackům se leda vysměje a jde si dál. Taky nechápu, proč by úspěch zasáhnutí kouzlem měl záviset na nějaký přesnosti (inteligence? síla vůle?). soupeř při kouzlení debuffu skoro nikdy nemine. připadá mi skoro až zbytečný jakkoliv se snažit navyšovat obrany kromě bloku. Co mi přijde jako druhá nejsmutnější věc je získávání expů. jakmile vyplnim bestiář na 100%( u konkrétního druhu), tak boje s danou skupinou ztrácí jakejkoliv lesk, jakejkoliv zápal nebo chtíč ho bojovat,protože odměna neni žádná(až na pár vyjímek). Ta omáčka okolo jako crafting,pevnosti atp je sice moc hezká, ale ty nejdůležitější mechaniky co by měly tvořit hl. pilíř pro mě nefungují. Rád bych se dozvěděl pár tipů, jakou cestou můžu alespoň navýšit přesnost u postav, když už je to tak debilní a celý na tom postavený( hjlavně u mága). taky bych se rád zeptal, o co přicházim, když hraju základní hru bez datáčů, díky.
@AlieN (29.12.2016 01:03): Ano. I když opustím své stále horší sklony k munchkinování a power playi, tak mi to pořád bude rozbíjet sebemenší immersion aneb od této chvíle se už nic nového nenaučíš a nikam neposuneš, protože...ééé...prostě proto. Kdyby to zapracovali do děje jako část konceptu, tak asi neřeknu ani popel (vlastně to nejspíš vylepší můj dojem ze hry), ale takhle je to prostě jenom debilní.
@Sadako (24.12.2016 17:28): Souhlasím, zvykl jsem si z BG, kde to mělo aspoň alibi v silných kouzlech z pravidel, ale tady je to úplně zbytečné.
@AlieN (24.12.2016 01:19): Nehrála. A já teda obecně považuju level cap za hnis a nechápu, jakou chorou hlavu mohlo napadnout dát v PoE tak nízký, když zrovna tady mohou mít vývojáři dost dobrý přehled, kolika expů tak hráč může dosáhnout.
@ad142 (24.12.2016 11:44): Super díky.. :) tak to se nemusím bát dlouhé časové prodlevy, pokud Pillars novým rokem rozehraju. Ty % vypadají už krásně.
@SilentWolf (24.12.2016 11:35): Tá ich oficiálna stránka sa neaktualizuje. Nemajú nad nou kontrolu, lebo šéf prekladu a tvorca stránky sa prekladu vzdal dávno a dokončuje to druhý. Písali to dávnejšie. Ale už to bude hotovo za chvíľu. Platí ten stav 98% , čo majú na preklady.eu.
@poris (24.12.2016 11:31): ►► Překlad základní hry je dokončený, na datadiscích se pracuje (viz posuvníky) ◄◄
A to je u těch co mají 98%.
Napadlo mě že těch 15% je na stránce, která se jen pravidelně neaktualizuje.
A to je u těch co mají 98%.
Napadlo mě že těch 15% je na stránce, která se jen pravidelně neaktualizuje.
@SilentWolf (24.12.2016 11:16): to první je datadisk...
Které posuvníky překladu datadisků jsou aktuální?
15%
http://pillars.funsite.cz/
nebo 98% ?
https://prekladyher.eu/preklady/pillars-of-eternity.5/
15%
http://pillars.funsite.cz/
nebo 98% ?
https://prekladyher.eu/preklady/pillars-of-eternity.5/
@Sadako (23.12.2016 10:47): Setting mi seděl, celkově ten svět, takže se těším na dvojku. Příběh už trochu méně ale měl své světlé momenty.
Ad level cap - hrála jsi s datadiskem? Nezachraňuje ho zcela, ale pomáhá.
@Red (23.12.2016 11:10): Přečetl jsem tak dva za celou hru, připúadalz mi hrozné, jinak naprostý ignor. Hloupá "součást" hry.
Ad level cap - hrála jsi s datadiskem? Nezachraňuje ho zcela, ale pomáhá.
@Red (23.12.2016 11:10): Přečetl jsem tak dva za celou hru, připúadalz mi hrozné, jinak naprostý ignor. Hloupá "součást" hry.
@Sadako (23.12.2016 12:45): Tyranny mám rozohraté, je to zatiaľ vynikajúca herná skúsenosť. Akurát na starom notebooku som mal nejaké technické problémy a teraz, ako mám nový, som sa pohltil do Zaklínača 3 (ehm, ehm), takže môj herný postup trochu zamrzol, rozhodne to však nie je chyba hry.
@Flowerpot (23.12.2016 10:53): Mě to celkem mrzí, neb ten setting je zajímavý, ale nějak se se mnou nepotkal, či co.
Nicméně, tím víc mám chuť zkusit Tyranny (ovšem jak znám svoji lakotu, dřív na za rok nebude).
Nicméně, tím víc mám chuť zkusit Tyranny (ovšem jak znám svoji lakotu, dřív na za rok nebude).
@Red (23.12.2016 11:10): Tie duše, ktoré majú farebne odlíšené NPCs, sú obsah, písaný fanúšikmi za vysoký príspevok na Kickstarteri, takže z princípu tam nie je nič, čo by sa viazalo na príbeh.
Mimochodem, pročítal někdo poctivě všechny ty duše? Je tam něco pro příběh důležitýho? Za mě uplně zbytečná grafomanie, radši bych rozhovor.
@Sadako (23.12.2016 10:47): Tak ten setting bol asi kľúčový moment, anžto mňa celkom nadchol a myslím, že aj vďaka tomu ma celkom nadchla celá hra.
Ale súhlas ohľadne sklamania z death godlike, s tým mám naprosto rovnakú skúsenosť.
Ale súhlas ohľadne sklamania z death godlike, s tým mám naprosto rovnakú skúsenosť.
Hm, dohráno. Za mě teda PoE poněkud zklamání, po tom hype všude kolem jsem čekala něco víc a hlavně jsem se celou dobu nedokázla sžít s tím settingem. A za ten level cap jim zlomit ruce.
@Sadako (18.12.2016 00:22): Přesně, stejná postava, a také mne to zklamalo, to že byla Cipher už se projevilo trochu víc.
Death Godlike, a obecně Godlike (a vlastně taky ty havajský orkové) vypadají jako by se grafik vyzvracel do klávesnice. Nějak je v PoE nesnesu. Jinak ten aumaunskej bard kupodivu zvládnul zareagovat jak na rasu tak na background mojí postavy.
Mě celkem zklamalo, že jsem si vzala Death Godlike a nevšimla si, že by to mělo jakýkoliv vliv na hru. Bych čekala, že když jsou most distrusted of their kind a many cultures consider them harbingers of doom, tak se to nějak odrazí v reakcích NPC.
@SilentWolf (17.12.2016 15:45): Nějaké class-specific varianty v rozhovorech tam jsou, ale nic kde by mělo jedno povolání výhodu nad jiným.