Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To je ideální hra na připomenutí, že bych si měl koupit novou myš s fungujícím kolečkem:)
Tyjo, tak ta předposlední mise v lázních je teda hustá. V pasáži při zneškodňování bomb jsem se docela zapotil...
[neexistující komentář]: Smyslem komentářů je o hře napsat víc než jen jednu nicneříkající větu. Pokud je to tvůj nejoblíbenější díl, proč tomu tak je? Co tě nejvíce zaujalo, jaké kvality hra má, co nabízí, co se ti na ní tak líbí? To stojí za detailnější rozepsání, nebo ne? :)
Asi nejsem jedinej, kdo je odvařen z toho alba Chaos Theory od Amona Tobina. Ten týpek je mistr co se týče zvukové architektury a samplování. Hudba mi sice během misí nehraje (kvůli immersion) ale běžně si rád to album pustím. Ten jazzovej nádech je fenomenální, hlavně u prvního Lighthouse.
Chaos Theory je jedna z nejlepsich her, co jsem kdy hral. Opravdu master piece a po precteni vasi diskuze mam hroznou chut si to dat znova :)
@emxd (08.12.2020 20:34): Celkem drsný informace. Nebyl jsem obeznámenej s 996 systémem a co se týče postu na blogu, tak jsem docela i šokovanej z toho, co člověk obětuje, aby vytvořil to, co si přesně představuje jako dokonalost.
Třeba tohle: To be clear - I do not mean I didn't remember what we did or what we talked about. I mean that I literally had no memory of the events. To me it was like it never happened. It was like he never visited. There was just an empty space in my brain that had been overwritten by the stress and anxiety of Splinter Cell. Splinter Cell: Chaos Theory gave me brain damage.

To muselo na něm zanechat sakra velký následky, když mu to dokázalo poškodit i paměť.


Inu, cena za dokonalost je očividně obrovská. Každopádně díky za sdílení postu. Nejspíš bych se k tomu jinak nedostal.
@Shadrac (komentář): Pri hrách ako Chaos Theory platí, že nie sú magnum opus len tak náhodne. Ak sa človek pozrie na development team, skoro vždy sa tam nájde jedna ústredná postava okolo ktorej sa to točí. Daggerfall - Julian LeFay. Planescape Torment - Avellone. Chaos Theory - Clint Hocking. Majú spoločné len asi toľko, že počas vývoja boli niekde medzi 25 a 35 rokom života a na ~2 roky prepli do nolife módu (či dnes sa hovorí incel?:)) kde makali na hre 996. Na blogu má Clint retrospektívu ohľadom CT -> link, dám tu iba jednu relevantnú časť:
Writing it all down, now, I have to confess I have mixed feelings about it. I am really, truly proud of what we accomplished with Splinter Cell: Chaos Theory. It stands the test of time as one of the best games ever made. At the same time, the personal cost for making it was real and serious. It's not about forgotten beers in some bar on St Laurent. It's about brain damage and the loss of life. To this day, I am still not sure what the right equation is there.
Síce je to už večnosť, čo som hral CT naposledy, ale niekedy to chcem replaynúť. A teraz viem, že tam bol nejaký maník, ktorý do toho dal úplne všetko.
Chystá se animovaná série a scénář píše cápek z Johna Wicka. Na starosti to má Netflix. To jsou už tak alarmující obavy z toho, jakej průjem to bude.. :(
@David_Cravford (18.07.2020 20:14): Když tu budu citovat svůj koment: ... Co mi trochu vadilo bylo že je hra celkem dost lehká. Od třetí mise jsem hrál na experta a až na předposlední misi jsem měl věčně 100%...

Tak jsem evidenztně problémy neměl :)

Ale už si tu hru vůbec nepamatuju.
Tehdy jsem asi hru hrál na normál, ale nyní mám problémy, pač hraju na expert. Jsem v naprostém, temném rohu a AI si beztak všimne něčeho, to absolutně nechápu. Já mám rád challenge, ale né bullshit. Stealth radar je na úplným dnu, takže bych neměl bejt vidět. Jsem jedinej kdo má tyhle problémy s chaos theory?
No už aby tu byl další díl .. .:) Něco takového tu opravdu dlouho nebylo, když nepočítám MGS. :(
Typoval bych podzim 2017 ... :)
@Walome (08.01.2017 10:20): Každý velitel je suchar, mohl bych Ti vyprávět - bohužel z toho opačného pohledu. :-)

@Paul (08.01.2017 12:10): Vidíš, tohle jsem ani nevěděl, já ho odhadoval na plus mínus čtyřicátníka, takže chlapa v nejlepších letech....vím, o čem mluvím. :-))

Conviction není vůbec špatný a i když se znatelně od všech dílů liší, hratelnostně se mi zamlouval a párkrát jsem si ho i zopakoval. Blacklist si něco vzal jak z předchozích dílů, tak i z Conviction, takže pro mě naprosto ideální kombinace! Jen by mě zajímalo, kdy se dočkáme sedmičky! Příští rok? Těžko!
@Chuck (08.01.2017 09:30): Samovi bylo už v prvním díle 47 let. Taky ho v tý jedničce povolali z důchodu. V Blacklistu je mu 55, ikdyž ho vzhledově omladili a změnili herce.
Jinak Conviction je Bourne: The Game a tak se na něj musí nahlížet. Je to solidní akce. Blacklist je pak spolu s Chaos Theory vrcholem série, v podstatě jediné co mu chybí k dokonalosti je Samův humor z CT. Double Agent je shiiiiiit :)
@David_Cravford (07.01.2017 16:01): V Pandoře stíny byly, jen se na novějších systémech nezobrazují a je třeba to pořešit nějakým patchem. Každopádně víc než stíny mi vadila jedna mise, kterou jsem kvůli bugu nemohl dokončit. Když jsem ji dal od začátku, tak se už bug naštěstí neobjevil.

Každopádně v téhle sérii platí, podobně jako v NFS, že liché díly jsou lepší než sudé. Zatím jsem skončil u Double Agenta, takže bych před sebou měl mít kvalitnější Conviction :)
@Bellerofontes (07.01.2017 15:04): To jo no, sakra! A hlavně v jedničce, když jsi šel do tmy, byl jsi v úplné tmě. To byl díl, kdes googles využíval nejvíc. U ostatních to nepotřebuju a hlavně Pandora třeba i v nejvíce temném rohu byla osvětlená. U jedničky jsem ale taky googly používal spíš na začátku když jsem byl v plenkách se skills, ale když si pak mise opakuji tak si vychutnávám tu tichost, a tak. Působí to pak víc napínavě, přirozeně a víc se vžiju do stealth.
@David_Cravford (komentář): Opravdu se mi líbí, jakých detailů si všímáš; první díl mám taky nejraději, a to právě kvůli prostředí a subtilní hratelnosti, což se dle mého soudu žádnému z následovníků do takové míry nepodařilo zopakovat (Chaos Theory k tomu má ale jistě nejblíže). Například materiál, jeho tvrdost, ohebnost různých záclon a od toho odvislé nuance, to vyniklo především v originále, kde se s tím pracovalo velice precizně.
sakra lidi mě to nějak přestává bavit. jsem v Soulu a nemám chu´t vůbec pokračovat. přitom mi hratelnost, grafárna, i sam přijdou výborný, tak čim to je?
@Chuck (21.08.2016 20:04): No ne ne:D. Hrál jsem právě jedničku i Pandoru. A dohrál, ale před x lety a nepamatuji se ani zbla. Proto jsem chtel oprásit a sjet celou serii postupně. Tak se fakt budu muset podívat po podsvětí abych tu padoru našel:).
Pandora má podělaný stínování co nefunguje na moderních grafikách. A hrát SC bez funkčních stínů je nesmysl.

Tohle jsem objevil. Někdo by to mohl vyzkoušet. Ale asi je to u ledu a vývoj nepokračuje. Ale dělal to asi nějakej Jirka Dvořák
Chlapci, dá se na steamu sehnat jednička a Pandora? Vidím Chaos, ale po prvních dvou dílech ani stopa.
Jinak takové detaily, jež mě zde fascinují. Normálně jsem se zasel v jedné misi v koupelně a pak v druhé a vychutnával si ambientní zvuky. Auta z venku, pračku co ždímá, to ticho a do toho hrál Jazz z malého rádia a ten fascinující interiér. Bylo mi i líto tam odkládat do stínu těla :D :D
@Walome (20.08.2016 22:54): četl jsem o co tam přesně jde. že už tam není Ironside.. no stejně bych si přál Blacklist zahrát, ale notas to neutáhne. každopádně ta akce tam mě fascinuje, takovej výběr chvatů a ta výstroj.. hraju to chronologicky. Pandoru jsem nedohrál, nudila mě. Jednička supr - trojka strop. Jsem zvědav na double agenta.