Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zvladnuty jump z bridge na rail (a opacnym smerem) v Campgrounds je pomerne dobrym klicem k upsechu na dotycne mape (paklize na ni hodlate hrat railem, ale je to i vyhodna alternativni prekvapiva cesta k utoku seshora), a jednim z duvodu, proc jsem na ni doposud vsem v turnaji narezal.

Aplikaci kvalitnich rocket jumpu v praxi (tedy na duelu s jednim top duelerem z Polska, tedy nez ho kolem roku 2010 zabasli za bobule a drogy) muzete sledovat napr. na Blood Runu v podani nejelegantnejsiho Quakera historie - Jonathana Quicka (IC-Toxic) https://www.youtube.com/watch?v=S59sXXggMb8
@Crash (09.01.2017 14:45): Strafe jump jakž takž umím ale achievement nikde :( A ta rocketjumpová část má poslední místnost taky pěkně tuhou, dělat rocketjumpy od zdí není pro mě :D Ale samozřejmě pro nás nemá nic z toho význam, v řežbě jste mrtví než stihnete dvakrát poskočit :D
@mazar1234 (09.01.2017 14:22): Na obyčejným rocketjumpu někam pro brnění nebo megu nic není, to dávám i já, tak se to koukej naučit. Nebo si budeme muset najít jinou hru, když už i Laurona tryhardí se strife jumpem... ;-)
:-) Ono to krásně ukazuje ten základní princip zrychlování - totiž že nejde o přesnou kombinaci kláves. Je možné namačkat úplně cokoliv, pokud se dodrží základní princip, který je:

Zrychlování závisí na správném rozdílu mezi skutečným směrem letu a požadovaným směrem letu.

Pokud letím přesně tam, kam ukazuji myší a klávesami pohybu, nezrychluji. Pokud zadám hodně jiný směr, než kam letím (například na druhou stranu), zpomaluji. Je potřeba mířit trochu do strany, pak to zrychluje.
Jen si dejte oraz kluci. Pavouka zverejnim dnes vecer, jestli prijdu domu v jaks taks rozumny cas. A preferoval bych, kdybychom si pavouci fajty uz poctive dali na mem serveru - nerad bych, aby se to odehralo az do finale beze me, kdyz uz se chystam na ten stream. Tedy driv jak v patek se finale urcite hrat nebude. :)
@Laurona (09.01.2017 11:49): Na konci toho tutoriálu je legendární skok "bridge-rail" (známý z Campgrounds), který jsem ve svých začátcích považoval za něco naprosto nedosažitelného a trénoval jsem to minimálně rok, než jsem to jakž takž občas skočil. V QL je to o dost jednodušší, ale i tak jde o pořádnou výzvu. Takže když se ti to hned nepovede, nevěš hlavu :)

@Garion (09.01.2017 12:17): Bez pavouka ani ránu. (Btw reaguju na příspěvek číslo 250 000!)
@Steve (09.01.2017 11:58): jako já se na tu třetí dostanu jen vyjímečně :D obvykle končím na druhé,uvidím zda budu mít trpělivost to ještě zkoušet....ale zase chci achievment:D jen se trochu hrozím toho co bude následovat po tomto..
V třetí(nejobtížnější) tréninkové aréně na rychlost hned ze začátku přeskakujete na pražce nad propastí...dostanu se na max. třetí a dál nedoskočím :/ držíte po celou dobu klávesu pro skok nebo ji na každý skok stisknete?nebo na tom nesejde?
Fatality, vybalil jsem na tebe novou mys, tak se priprav na to, ze netrefim ani vrata od stodoly!
@HolyMeatball (08.01.2017 23:04): Jester ti urcite milerad posle demo. Ja u toho teda byl, ale nepamatuju se, jak to bylo. Jester tam zacal vykrikovat neco o RQ, ale mne prislo, ze uz bylo po zapase. Uplne pozor jsem ale nedaval, mluvil jsem u toho s marwelem.
Tak team schnitzel opět vítezí :) tedy aspoň má všechny výsledky v tabulce.
Gratulace postupujícím i nám ostatním :)

a samozřejmě malá výtka: mám celé 3 výhry (teda pokud se počíta i ta jedna utahaný výhra s Private Martinem)
Jo pockat, on Head mluvil o zapasech, ne o score v zapasech. Sorry, moje chyba. :)

Je fakt, ze prohrane zapasy by se pocitat mely. Prijde mi vice logicke prijit o bod kdyz vyhrajes ve trech zapasech misto ve dvou, nez je snizovat za vyhru v prodlouzeni. 3 body za vyhru ve dvou zapasech, dva ve trech (ten treti bod by dostal souper). Jak by to pak dopadlo? Pokud pocitam spravne 16 bodu Head, 15 Jester.
@H34D (08.01.2017 14:12): Klídek, já nic takovýho netvrdím. Ale Meatball se celkem jasně tvářil, že jde hlavně o ty body. Pak je otázka, co rozhodne při remíze... Mě přijde výsledek vzájemného zápasu celkem rozumná volba (a hojně používaná), naopak počet prohraných map mě přijde spíš nešťastný, to bys ostatně mohl používat počet fragů, smrtí, nebo třeba rovnou tu přesnost plazmy v druhé mapě, jak chtěl marwel :D
@H34D (08.01.2017 14:12): Podle me skore ve hre tolik roli nehraje. Je tam proste prilis veci, ktere to ovlivnuji. To neni jako v tenise, kde je ta hra stale stejna a je naprosto jasne, kdyz hrajes spatne. Tady muzes mit map control, byt nazranej a dostanes smolnej telefrag a tvun naskok treba 10:0 se muze razem pekne ztencit a budes pak rad treba za 12:9. Ostatne jestli to chces tak brat, tak tvuj ragequit proti jesterovi te automaticky odsuzuje na druhe misto a to dle meho bez ohledu na to, kdy jsi ze hry odesel (zda to bylo minutu nebo sekundu pred koncem).
Mitbolovo nastrel bodovani myslim prvek ztracenych zapasu vubec neuznava, bodove jsme vyrovnany, ted jde pouze o to, co on bere jako druhou bernou minci. Muzou a nemusi to byt vzajemne zapasy.

Mne zejmena bavi te provokovat a vytocit te do cerveneho jeste pred finalovym pavoukem :) Jinak mohu jeste usilovat o minusove headi body za ragequit na Battleforged, coz by byla teprve bzunda, kdyby to rozhodlo :D
@Steve (08.01.2017 12:23): Takže např. podle tebe jsou výkony v turnaji 11-0 a 11-6 naprosto identické a nevíš, jak jinak bys to rozstřelil, než vzájemným zápasem... Takže vidím, že tady nemá smysl argumentovat logikou a radši už to nechám být.
Můj nepochopený matematický génius einsteinovských proporcí počítal s Mitbolovo nesmyslnostní konstantou, tj. že ten, co papírově vypadá, že bude první, pravděpodobně nakonec první nebude, ptže Mitbol element :) Bodíků máme s Headem stejně, vzájemko mám lepší, a dokonce bez ragequitu na Battleforged jako někdo :P

Súkromý Martin už downloaduješ aimbota?