Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A nejsou mozna daleko od pravdy. Ted jsem asi u bosse. Bylo to super. Uplne jsem za ta leta zapomnel, jak kvalitni, rozmanite a zabavne v HL2 prestrelky byly. Jak to bylo technologicky propracovane. I kdyz na konci v citadele sla kvalita hratelnosti i pribehu citelne dolu tak jde stale o uzasny pocin. Takhle nejak si predstavuju idealni vypravnou valecnou hru :)
Dostal jsem se k tomu po letech Steam giftem (diky HolyMeatBall), i po mnoha letech neskutecne naslapana vypravna hra plna napadu :) Bez chujoveho QTE, level tree a cutscen, dokonce i loot je omezen na presne vymezene krabice :) Talent zubem casu neohlodas :) Tahle hra je uplne jinde, nez vetsina dnesni produkce.
Každopádně se těším, co vzejde z jejich enginu Source 2 .. jestli to bude taková pecka, jako na svojí dobu 1 .. :)
IMHO

Podle vsech tech informaci za posledni roky je videt, ze tam jsou lidi a zamestnanci, kteri Half-Life 3 nebo jakejkoliv jinej delat CHTEJI a DELALI NA NEM, jenze ta jejich vnitrni hovadina ''kazdej si muze delat na cem chce'' proste nedovolila normalni zpracovani projektu od zacatku do konce. Samozrejme pak tam jsou vlivy jako zatrhnuti projektu z duvodu x y a ze radsi budou delat Steam a hry s micro transakcema atd., ale z tech naznaku dost plyne, ze za to muze i tahle pracovni neucelenost.. a docela me tim serou :) Jako pro zamestnance to muze bejt nebeskej raj, ale kde je nejaka normalni poradna hra kurva?
@Gordon (18.01.2017 13:09): Bohatí lidé jsou bohatí, protože i když mají velmi mnoho peněz, dávají si pozor, aby jejich hodnota nebyla ohrožena. Takže nic jako "nebát se o svoje akcie". I kdyby jim to bylo jedno, nechtějí se do toho zaplétat. Proč taky? Prostě HL3 není a nepracuje se na něm, dělají na jiných věcech. Proto už ty otázky ignorují. Jak sami říkají, až o tom bude co říct, tak to řeknou. Není k tomu co říct.
@Gordon (18.01.2017 12:43): To už jednoduše není trolling, z Half-Life 3 nic není, nepracují na něm a tak k tomu nemají co říct :). Jen to nemůžou říct naplno, protože by byl outrage, tak se to snaží naznačit, aby těm, co mají ještě nějaké náznaky rozumu, to došlo.
ach jo .. a tak rád bych si ho zahrál a stejně nikdy nebude .. ale to nemá už snad ani cenu se nějak vzrušovat :)
@Kwoky (04.12.2016 23:37): Pěkné shrnutí no :) pokračování asi tak 10 let potvrzené a pořád nikde no, vpomněl jsem si na to proto, že jsem četl SZ ohledně očekávaných her, a já to teď nějak nesleduji a jediné co mně napadlo bylo HL3 :D
Venku na sebe mluví dělníci z vysílaček a zní to úplně stejně jak combajni :) já nejsem nerd!
Nechám už být, jak je, recku jsem upravoval už asi 50x. Předtím byla dost blbě sepsaná. Musím opravit i Coastline, to je má pomsta Minervě :) Ale k ní jsem psal recku též. Nicméně většina textu ode mě, na obou webech, moc vysokou úroveň nemá.
@Garret (07.08.2016 10:34): Já hodnotil 70 za design, 60 za originalitu a 100 za zábavu, takže těch 75 procent navýšil někdo jiný. I když daný mod má recenzi od konkrétního uživatele, tak hodnotit mohli všichni, co tam působili jako redaktoři.
100%, jste blázni. HL2 je taková jednohubka, skoro si ho zapamatuju nazpamět na první pojití, navíc ten konec není ideální, docela nuda.
Třetí shrnutí kompatibilních modifikací.

HL2 - Penetration, Calamity, Das Roboss, Causality Effect, Day Hard, 1187 a Call In.

Ep 2 - Slums 2, The Sprucecape Mod, Precursor, Mesa Fallback, Claustrophobia, Whoopservatory, Overheid, Random 17, No Escape, Offshore, Project 25 a Baryonic Predicament.

První shrnutí - @PavelU (09.11.2015 16:51):
Druhé shrnutí - @PavelU (09.11.2015 23:37):

Pro úplnost, co jsem v minulosti hrál, doporučoval ostatním. @PavelU (02.09.2013 21:20):

Offshore opět dohrán, recenze upravena a rozšířena.