Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Do pytle. Když jsem dal stáhnout aktualizaci, tak jsem myslel, že to budou tak maximálně 2 GB a ne rovnou celých 9 GB. No nic, tak 3 hodiny v prdeli. Chtěl jsem ještě mezitím dát instalovat The Crew, ale to je též od Ubisoftu, tak teď nevím :-)
@JohnCZ (06.03.2017 11:59): No, zítra by to mělo přijít, tak uvidím. Ono mi budou stačit ty hlavní mise, jak budou dobře udělané a ty vedlejší beru spíše jako bonus. U akčních her je stejně zase tak moc většinou nehraji a výjimkou je třeba GTA, které jsem dohrával vždy blízko ke 100%. A tam bývají zpracované docela dobře.

JInak na hry od Ubi zase nějak nenadávám, ale je fakt, že tu Ubi šablonu, jak to nazýváš, bych taky moc nechválil. Jako mě třeba ty jejich série Far Cry nebo Assassins Creed baví, ale jde to pořád ve stejném vzoru. Kdysi ty hry dělali trochu jinak.
@CrocoRay (05.03.2017 21:13): Jako asi nečekej úplně až tak promakané questy jako měl Zaklínač nebo Mass Effect, to zase ne. Jde o veskrze jednoduché úkoly, ale jsou prostě různorodé a ten dějový background tam je a mnohdy i dost vtipný a nápaditý. Příběh jako takový je spíše slabší, je to dost epizodické a od začátku to trochu přímočaře směřuje k jednomu momentu, ale v tomto případě mi to zas až tak nevadil a bavilo mě to i tak. Základ je vážný, ale postavy nejsou tak upjaté jako Aiden Pearce - asi i proto, že se nachází v jiné situaci. Atmosférou to je úplně odlišné v porovnání s jedničkou. Pořád jsem toho názoru, že by šla openworld hra udělat ještě mnohem lépe, ale i tak z mého pohledu patří Watch Dogs 2 mezi to nejzábavnější, co za poslední roky vyšlo. A pro Ubisoft je to výrazný krok správným směrem. Už mě ten jejich tradiční líný design dost sere a štve mě, že na něj přistupující i jiná studia. A ještě víc mě sere, že lidi jim to furt žerou. Watch Dogs 2 je právě ta světla výjimka, na kterou už roky čekám. Doufal jsem, že současný titul Ghost Recon: Wildlands na tom bude podobně, ale ačkoli se ta hra hraje děsně příjemně a v coopu je skvělá (alespoň co se dalo soudit z bety), zase tam je vidět ta proklatá Ubisofťácká šablona.
@CrocoRay (05.03.2017 20:23): Fotenie (nemusí ísť nutne o selfie, no môže si to tým oživiť) je istou formou vedľajších misií, čiže za to získavaš ďalších followerov. Funguje to však hlavne preto, že ide o turistického sprievodcu San Franciscom a vďaka tomu sa dostaneš na mnohé zaujímavé miesta ;)
@JohnCZ (05.03.2017 20:25): Jo, to vím, že jsi je chválil, že nejsou generické a jsou různorodé. Víceméně mi šlo teď o to, zda je tam i ten menší příběh ala Mass Effect nebo Zaklínač apod., což jsi teď zmínil :-)

Ale jsem zvědavý i na tu hlavní linku. V jedničce se mi docela příběh líbil, ale osobně nejsem nejnáročnější a mnohdy se mi líbí i klišé, pokud je podávano stylem, který mi vyhovuje a jsou tam zajímavé postavy.
@JohnCZ (05.03.2017 20:25): Třeba takové ty vedlejší mise (teď pozor, chystám se vyzradit princip vedlejších úkolů :-) ), ve kterých čekáte na nějakém místě na příjezd gangu a máte čas si dopředu připravit a rozvrhnout útok. Umístit "pastičky" a tak. To mě hodně bavilo, ale je hrozná škoda, že jich tam bylo hodně málo.
@JohnCZ (05.03.2017 19:39): Mě Chicago v jedničce právě skoro vůbec nebavilo. Pár zajímavých míst tam bylo, ale kvůli nim jsem necestoval a celkově mi město přišlo více stereotypní a generické.

Selfie mě asi bavit nebudou :-) Ale prozkoumávat nejspíš budu, abych město trochu poznal.

Co se týče vedlejších misí, tak ty budu plnit podle toho, zda tam je i nějaký obsah, který příběh trochu obohatí anebo podle náplně a odměn. Nejradši mám asi takové ty s menším příběhem, které bývají více u RPG her. Tady nevím, jak to je.
@M.a.t.t. (05.03.2017 18:59): Přesně tak. Člověk tím městem opravdu žije a baví ho ho prozkoumávat i mimo mise. Třeba se jen tak vydat do přírody a vyfotit si Golden Gate nebo si udělat výšlap na vrcholky okolo Silicon Valley. Tohle bylo opravdu fajn. Město působí opravdu živoucím dojmem.

Chicago v jedničce mě ani zdaleka takhle nebavilo.
@JohnCZ (05.03.2017 17:53): Tak městské akce mám rád tak celkově a pokud to není úplná kravina, tak se vždy bavím, takže WD 2 mi určitě sedne. Otázka je jen, jak moc to bude dobré. V té jedničce ty vedlejší mise byly fakt o ničem. Pár jsem jich udělal pro nějaké vylepšení zbraní nebo dovedností, ale víceméně jsem jel jen po halvní lince.
@CrocoRay (05.03.2017 17:48): To co bylo v jedničce považováno za vedlejší mise se snad ani "vedlejšími misemi" nazvat nedá. To byl trapnej generickej content ala Ubisoft hodný maximálně tak ignorování. Ve dvojce tohle není. Snad ti ten styl sedne. Pokud jo, budeš se královsky bavit. :)
@Zbyisek (05.03.2017 17:21): @JohnCZ (05.03.2017 17:25):

Tak 50 hodin je docela dost, ale vzhledem k tomu, že bych se měl vyhýbat jakékoliv práci, tak těch 10 hodin denně bych u toho strávit mohl :-) Ale taky záleží, jak mě budou bavit vedlejší mise a jak hodně ty hlavní. Třeba u jedničky mě moc vedlejší mise tolik nebavily a šel jsem hlavně po těch hlavních, protože příběh se mi líbil a byl jsem zvědavý, jak dopadne dědula apod.

Jinak s tím, že mě hra bude bavit, tím jsem si poměrně jist. Akorát hlavní hrdina mi přijde takový vyhublý a jsem zvyklý spíše na nabouchané černochy, ale samozřejmě hlavní pro mě bude náplň hry a možná se nakonec sžiju i s tím hlavním hrdinou.

V úterý to přijde, tak se těším. Tento rok první nová hra. Zatím jsem jel jen starší kousky.
@CrocoRay (05.03.2017 16:33): Jo, je to fakt super :-) Já jsem ve hře nechal skoro 50 hodin, včetně velkého množství vedlejších misí a dělání blbostí. Město je moc pěkné a dá se v něm docela dobře orientovat. Taky to, že vychází z reálné předlohy pomůže. Užij si hraní.
Tak jsem zvědavý. Jednička mě celkem bavila a příběh se mi líbil. Co se mi u jedničky nelíbilo, bylo poměrně nezáživné město, ve kterém jsem se tolik neorientoval. Jak se dívám na videa, tak u dvojky mi přijde zpracované poměrně dobře, ale z videí to tak dobře neposoudím. Jde jen o ten dojem, když jsem shlédl pár gameplay videí.

Tak když už mám natržený sval z posilování, tak jsem si řekl, že si týden pobudu doma a hru si objednal. Jednička mi docela dlouho vydržela a to jsem šel spíše po hlavních misích. Uvidím, jak to bude tady. Ale co jsem tak sledoval diskuzi, tak dvojku tady chválíte více a i hodnocení je o trochu vyšší, tak jsem docela zvědavý.
@orlop (23.01.2017 16:51): Ja ti k tomu poviem približne to isté, čo Paul. Tieto hry majú skutočne veľa nastavení, ktoré majú neskutočný vplyv na výkon, no rozdiely v tom, čo vidíš na obrazovke sú minimálne. Problém u PC hráčov je ten, že si často všetko automaticky ponastavujú na maximum a potom sa divia, že ich stroj to nemusí stíhať. Inak áno, nehrávam na najvyšších nastaveniach, pretože môj PC by to jednoducho nestíhal. No to neznamená, že nemám určité nároky na kvalitu grafiky. Napríklad u zmieňovaného Deus Ex: Mankind Divided som pociťoval väčšie problémy, ale stále to bolo v pohode hrateľné.

Zhodnime sa na tom, že sa tak úplne nezhodneme, pretože toto sa podľa mňa so stavom Unity bezprostredne po vydaní nedá porovnáť. Tvoj názor ti neberiem, ber to tak, že len k nemu poskytujem alternatívu, aby si CrocoRay neurobil o hre mylnú predstavu.
@orlop (23.01.2017 16:51): koukal jsi na geforce guide ?
http://www.geforce.com/whats-new/guides/ ... nd-performance-guide
Ta hra má několik nastavení co brutálně žerou výkon aniž by adekvátně k úbytku výkoinu zlepšovaly grafiku (extra details, multisample AA, pixel density, SF fog, HFTS stíny..).
když se tyhle věci povypínaj/sníží tak co jsem koukal WD 2 jede solidně, lépe než jednička.

A tyhle nastavení skutečně jsou overkill pro budoucí hardware.
@M.a.t.t. (23.01.2017 16:24): Z hlediska bugu na tom tak zle rozhodne neni (byt teda ta mizejici auta je HODNE zasadni problem). Ale z hlediska optimalizace je na tom rozhodne mnohem hur nez zminene AC (Arkham Knight jsem myslim nehral), optimalizace jakozto graficka performance je dle meho nazoru u WD skutecne naprosto priserna a myslim, ze hur optimalizovany titul jsem nehral opravdu dlouho, jestli vubec nekdy. Muzes se mnou nesouhlasit, ale za svym nazorem si stojim.
To, ze to dokazes prejit, nebo ze ta hra dokaze fungovat bez vetsich problemu na mene vykonnych strojich z nizkymi detaily mozna uzivatele s mene vykonnymi stroji presvedci, ale ja jsem zvykly hry hrat na vysoke detaily a divat se na hezkou grafiku bez vetsich problemu a ve srovnani s ostatnima hrama to WD2 nenabizi. Kdyby mel potencial a stejne jako kdysi GTA IV se vymlouval na to, ze vyssi nastaveni jsou tam jen pro budouci pocitace, ale pritom i s nizsimi vypadal dobre, tak se to da omluvit. Jenze v porovnani s hrami, ktere uz jsem zminil, nevypada nijak zajimave ani na nejvyssi urovni a pritom nabizi desetinovy vykon. To je proste definice spatne optimalizace, nezlob se na me.
@orlop (23.01.2017 16:17): Ja som ale nikde nepísal, že WD2 je technicky dokonalý. Nie je, ale ja som s ním naopak výrazné problémy nemal, takže takisto hovorím z vlastnej skúsenosti. Rozhodne si nemyslím, že je na tom tak zle, ako v čase vydania napríklad Assassin's Creed: Unity alebo Batman: Arkham Knight, pričom ty z neho robíš podobnú tragédiu. Je totiž rozdiel ak niekto napíše, že hra nie je ideálne optimalizovaná a iné, ak niekto napíše, že je "naprosto príšerná" ;)

No a hodnotenie na Steame je mi osobne úplne ukradnuté a aj preto, čo som napísal, ho neberiem. Jeho uživatelia sú totiž schopní aj kvalitnú hru odsúdiť na základe tohto aspektu.
@M.a.t.t. (23.01.2017 16:11): Mozna je v tom vtip, ale je to fakt. S DX:MD jsem zadny optimalizacni problem nemel. Ja nevychazim z hodnoceni na Steamu, ale z vlastni zkusenosti na dvou ruznych strojich, z nichz jeden uz z herniho hlediska o moc silnejsi byt nemuze. Ale pardon, pokud se na tomto webu hry hodnoti dle hodnoceni na Steamu a nikoliv zkusenosti, tak si dam priste pozor :D

Jinak ted jsem ty komentare rozklikl a hned treti odshora rika: "The game is really good so far I have played BUT the part no one seems to be talking about is that this game is not optimized properly!"
@orlop (23.01.2017 16:06): Vtip je v tom, že o príšernej optimalizácii, množstve bugov a mizernej funkcionalite zatiaľ píšeš len ty jediný a aj celkovo je cítiť, že po technickej stránke má hra ďaleko od iných naozaj zle technicky vyladených hier. Stačí sa pozrieť na Steam a užívateľské hodnotenia, ktoré sú veľmi priaznivé. Pritom práve tam to užívatelia nechávajú hrám za tento aspekt naozaj vyžrať, čo si nakoniec odniesli aj také kvalitné tituly ako Deus Ex: Mankind Divided, či Dishonored 2...
@M.a.t.t. (23.01.2017 15:45): Nezlob se, ale pokud je plna aliasingu, pri maximalni konfiguraci bezi na high-endove masine 4fps a rozjet ji na 60fps ve 4k by znamenalo v podstate vsechno podstatne vypnout nebo stahnout na nizka nastaveni, tak je to priserna optimalizace. Na stejnem stroji mi bezi ve 4K na 100% detaily Division, Star Wars Battlefront i Witcher 3 a vsechny tri zminene hry vypadaji o poznani lepe nez WD2.
Tak je asi neco spatne.
@kuler91 (19.01.2017 21:09): Tohle je fakt hra, u které jsem neměl pocit, že je od Ubi. Takové ty klasické stereotypní Ubi prvky více méně zmizely. Celkově tam není vidět taková ta typická šablonovitost.

Pro mě by třeba 3 hodinové demo bylo na rozhodnutí asi málo. Přece jen to chce víc hodin, než se to dostane pod kůži a než se to trochu rozjede. Za první 3 hodiny jsem tak maximálně patnáctkrát umřel u první mise, přesně, jak píše JohnCZ o pár příspěvků níže.
Já furt koukám po 2, ale ubisoftu už nic nevěřím ... Poslední hra co mě celkem bavila byl Splinter cell.
Sice se stydím, ale stahuju aktuálně "demo" ... pokud mě to chytne, tak to vemu, pokud ne, tak to koše :) Škoda, že není vyzkoušení ta 3 hod plná verze na základě které bych se rozhodnul, takhle nemám jinou možnost.
Každopádně tomu moc nedávám ...
Za me i kdyz je dvojka rozmanitejsi, tak mi to pribehem prijde horsi a mam problem se s tou partou sblizit. Je to cilene na mladou generaci a to sbirani followeru mi prijde stejna blbost jako fenomen youtuberu :)
Tak ono sa to dá hrať aj akčne, i keď je cítiť, že tvorcovia kládli dôraz práve na stealth. Ak sa hráč pokúsi riešiť všetko tým, že to tam vystrieľa, musí sa pripraviť na vlny nepriateľov, ktoré začnú útočiť zo všetkých strán. Čo vlastne môže byť pre niekoho plus, pričom na najvyššej obtiažnosti sa môže slušne zapotiť :)
@Chuck (19.01.2017 20:15): Na nejvyšší detaily určitě ne, ale na nějaké střední či vysoké by to jet mohlo dobře, pokud optimalizace není tak hrozná jako v jedničce. Ale co jsem se díval na benchmarky, tak by to nemělo být tak hrozné.

Já o hře uvažuju, ale teď celkově vůbec nehraju a navíc je ta cena poměrně vysoká, tak uvidím časem za pár měsíců. Jednička mě celkem bavila.
Po 20 hodinách pořád hodně baví, ale narazil jsem na docela závažný bug. To, že mi ingame foťák sem tam divně osvítí fotku, to bych ještě přežil, ale dneska se mi komplet zresetovaly statistiky nalezených památek. Měl už jsem více jak polovinu, takže mě to docela dost hodně sere. Prý tenhle problém má od launche hry poměrně dost lidí a furt to není fixnutý. C'mon Ubisoft!

Koukám, jak se tu řeší kvalita hry. S orlopem se v jedné věci výrazně neshodnu a to je gameplay. Jsem rád, že akční stránka hry ještě více ustoupila a rozhodně jsem rád, že hra tolik nekrade důraz na řízení vozidel, které je, co si budem, ne zcela povedené. Nevím jak v pozdější fázi hry, ale absenci otravných honiček s policií vítám. Hra má celkově mnohem bohatší design a není to tak okatě schematické, jak minulý díl a chybí i takové ty otravné Ubi archetypy (odemykání mapy, statistiky kam se podíváš). Hlavně to nemá mise jak přes kopírák. Pořád to sice nemá kdovíjak promakaný design misí jako takových a většinou to je jen o tom někam dojít, někoho hacknout, maximálně vyřešit nějakou hádanku, ale je to protkané dialogy a má to vždycky nějaké příběhové pozadí (často i vtipné), což je strašně fajn po všech těch Ubi s generickým contentem.

Ovladatelnost je rozporuplná. Co se týče samotné postavy, ta je supr. Animace na jedničku, člověk má opravdu immersive pocit z pohybu. Hackování je ale na M/K složitější a ne tak intuitivní, protože už to není jen jednotlačítková záležitost.

A obtížnost! Sakra, než do toho člověk trochu pronikne, ta hra je překvapivě docela těžká. Prvních několik misí jsem velmi často chcípal. Ale ten pocit, kdy si člověk naplánuje za pomocí gadgetů postup, odemkne si přístup, připraví si trasu a následně provede bez chybičky svůj důkladný plán je k nezaplacení.
@orlop (14.01.2017 16:11): Názor a komentář respektuju, ale také musím říct, že mám vše celkem úplně obráceně. Bugy jsem nezaznamenal skoro žádné (ale uznávám, že ESC je nešťastně řešený). Honičky v autech mi tak moc nechyběly. Osobně jsem hru včetně téměř všech vedlejších misí dohrál asi za 35 hodin. Z ovládání jsem po příšerné jedniče byl nadšený a gameplay byl neskonale zábavný. V čem ale naprosto souhlasím je San Francisco, které je fakt parádní :-) A ta cena je, pravda, brutální. Ubi asi srovnal ceny konzolových a PC verzí :-/
@orlop (14.01.2017 16:11): Jediné výraznejšie problémy, ktoré ma sprevádzali, boli občasné pády do Windowsu, čo by som bral. Ale nedialo sa to tak často, aby mi to kazilo zážitok. :)

No čo už. Za mňa sú kvalitné diely a oba trochu iným spôsobom. Dvojka mi vlastne dosť sadla aj preto, že sa uberala viac GTA štýlom, ktorý môžem.
@M.a.t.t. (14.01.2017 16:09): Promin, jeste jsem dopsal edit a ty uz jsi reagoval :)
Ty zasadni bugy a chyby v ovladani jsem ve svem komentari popsal celkem konkretne, pokud ty takovou zkusenost nemas, nebo ti to nevadilo, pak chapu, pro me to byl jeden z duvodu skutecnych frustraci pri hrani a na vyslednem hodnoceni se rozhodne podileji konskym kusem.
@orlop (14.01.2017 16:01): Samozrejme, nik netvrdí, že hra je dokonalá a ponúka bezchybný príbeh. Ten ma síce bavil, no v niektorých častiach mi prišiel naťahovaný a zážitok mi výrazne dvíhali zábavné vedľajšie aktivity. Samotná hra je z môjho pohľadu skrátka natoľko kvalitná, že ju môžem s čistým svedomím označiť za najzábvnejšiu Ubisoftiu hru od Far Cry 3. Sklamanie dokážem pochopiť, ale v niektorých názoroch sa skrátka nezhodneme. Príbeh jednotky mi nijak zvlášť lepší nepríde (ale príde mi dostatočne motivujúci) a nijaké zásadné bugy ovplyvňujúce gameplay v nej ozaj nevidím.
@M.a.t.t. (28.12.2016 12:23): Ja to primarne nesrovnavam s jednickou - ze je WD2 o poznani lepsi nez prvni dil ve vetsine aspektu je pravda, ale to stale neni dost, abych tu hru hodnotil lepe. Jednicce jsem dal vic ciste proto, ze prisla s necim originalnim a rozhodne nemela takove problemy s ovladanim jako tento dil. Dvojka uz si body za originalitu nezaslouzi a gameplay - byt oproti prvnimu dilu komplexnejsi - je spis otravny nez cokoliv jineho.
Velkou soucasti jednicky take byly honicky v autech, ktere diky hackovani byly neco pro me skutecne noveho a zabavneho. V tomto dilu je tenhle aspekt uplne zabity. Teoreticky tam je, ale prakticky je nevyuzity.
V podstate s tebou souhlasim ve vetsine tvych argumentu - ano, pribeh se hodne venuje invazi do soukromi. Ale to neznamena, ze je to dobry pribeh. Ano, je to jedna z nejmene zabugovanych her od Ubisoftu, to ale nic nemeni na tom, ze bugy v ni jsou a to velmi zasadni a zasadne ovlivnujici gameplay. A tak dale.
Dal bych te hre urcite vic procent, kdyby nebyla tak draha. U AAA, vicemene single player titulu, ktery full content prodava za silenych 100EUR (a i tak k nemu jeste nabizi vzhledova DLC), navic od tak velkeho studia, se nedaji primhourit oci.
A ze jsem zaujaty? Mozna ano, mozna jsem proste jenom opravdu hodne zklamany, protoze to tema, prostredi i zanr maji velky potencial, ktery zde zustava nevyuzity.