Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (31.01.2017 08:08): já měl za to, že system rift máš, jak jsi psal že ses do banky dostal až v dlc? Se tam jde i v rámci desperate measures? Jinak jsem vygooglil že by se obě dlc měla odehrávat po návratu z golemu, takže se do nich pustím.

@Cobot (31.01.2017 09:12): to je nějakej vedlejší nepříběhovej mód co nikoho nezajímá :)
@Paul (31.01.2017 00:31): System Rift jsem nehrál (12€ za to nedám, zvlášť, když Desperate Measures byl asi na půl hodiny), ale klidně bych to hrál po dohrání hlavní hry, protože System Rift má svůj příběh a DM ti odkryje, kdo byl bombový útočník. navíc musíš znova rozdělovat body, což je takové škrábání se na hlavě přes nohu, když to děláš během hraní kampaně...
Takže protože si tu hru strašně vychutnávám, tak jsem neodolal a koupil i ten System Rift za ty nekřesťanský prachy. Jsme se teď dověděli že další díl asi bude kdoví kdy (jestli vůbec někdy), kvůli nízkým prodejům a dealu s Marvelem, tak chci mít aspoň tuhle hru kompletní.
Ale dotaz - kdy se maj ty dvě DLC (desperate measures, system rift) hrát aby to sedělo z dějovýho hlediska? Potuluju se tou noční prahou, udělal jsem teď (opět výbornej) sidequest s Elizou Cassan a mám jít do TF29.
@Cobot (28.01.2017 20:52): já to mám zaplý, protože v těch lokacích je milion předmětů a detailů, jsou hrozně nahuštěný, a bez toho by mě asi za chvíli začlo otravovat muset všechno prohlížet. Navíc to dává smysl v rámci Jensenovo augmentací. Ale vypnout to jde, jako prakticky všechno ostatní (a většinu vyplou mám).

@Red (28.01.2017 21:03): jak jsou prostředí zpracovaný perfektně, tak ve zpracování postav maj Eidosáci dost mezery. Dialog cutscény a character modely jsou oproti třeba tomu Witcherovi skoro o generaci pozadu. Ale nemůžu říct že by mě to nějak razantně vadilo.
Ty animace postav jsou teda pěkně prkenný. Ale na to jsou asi fanoušci deus ex zvyklí:)
@pipboy (23.01.2017 17:04): no mě to tak přišlo, vzhledem k tomu že hlavní dějovej oblouk se vyřešil už koncem prvního aktu, a ten druhej akt byl v podstatě solidně extended epilog co uzavřel i (MGSV spoilery) osud Quiet a zpečetil osud samotnýho Snakea/Venoma s tím pěkným mindfuckem na konci. Sice vím že jakoby ještě možná chtěli udělat jednu misi jak Snake jede za dítěLiquidem, ale to mi nepřišlo jako nic zásadního. Jinak kvalita toho příběhu..mě taky jako celek vyloženě nenadchnul, ale zajímavý myšlenky jsem tam našel a ty kazety mě docela bavilo poslouchat/cutscény sledovat.
@SilentWolf (23.01.2017 16:54): no uvidíme, taky jsem četl že MGS5 nemá konec a otřesný příběh, přitom to byl nesmysl :) Názor si udělám vlastní. Bossy ve hrách nevyhledávám, takže pokud je tady jen jedinej, tím lépe.
@kuler91 (23.01.2017 15:52): PS3 by takhle rozsáhlé levely s tolika NPC nikdy neutáhla. Mankind Divided je stejně nextgen jako např. Dishonored 2. Po stránce AI mi taky (zatím) přijde prakticky stejná jako snad všechny ostatní stealth hry. Ikdyž nějak detailně jsem to netestoval, prostě se plížím a snažím se jim vyhnout. Když otevřu dveře a slyší to, jdou to prověřit.
Ale po dějový stránce nevím. To co jsem zatím odehrál mi přišlo dobrý, ale je možný že to půjde časem do háje.
No .. ber to trochu s rezervou ... aktuálních 78 % je naprosto odpovídajících. Já měl tedy daleko větší očekávání :( Mě to připadá jako stará poctivá old genovka PS3 generace se špetkou next genu.
AI příšerná, nic moc děj, lehká obtížnost.
@Garret (23.01.2017 00:25): no me tam zavedla mise pro ty underground novinare ze samizdatu, a fakt me to tam docela uchvatilo. A to je taky btw prijemny jak se ty sidemise daj resit vselijak. Citim z toho silnou DeusExovinu :)
Dojmy z prvních patnáci hodin tedy hodně pozitivní. Takhle rozsáhlé, propracované a obsahem nahuštěné lokace..samozřejmě jsem před začátkem hry vypnul ten radar a objective locator a podobný kravinky. Naprosto mě baví prokecávat každýho civila na ulici, dělat ty sidemise..ta Praha tu samozřejmě není přesná a ta čeština občas fakt bije do očí, ale co..teď jsem byl v té Palisade bank, krásný design. Škoda že se ještě nezbavili těch čas zastavujících takedownů, ale jinak mám z MD hodně dobrý pocit. Ten pražský hub mi tu přijde rozsáhlejší než ty v předchozích hrách, docela chápu že je to jen tento. Za těch 15 hodin jsem udělal snad jenom tři hlavní mise - Dubaj, návštěvu Vaška a pak dojít do práce. TF29 headquarters taky skvělá lokace, působí to tam jak v CTU z 24, akorát Jensen je mole :)
Všude detailů že nevím na co koukat dřív.
@Garret (21.01.2017 16:22): a tak jsou různý úrovně tý češtiny tam, třeba to co říkaj lidi atd na ulicích je v pohodě, i spousta psanýho textu je ok, ale občas holt z do not enter máme nezadávejte no...
Je to velká škoda že si na tom nedali záležet víc a nenechali Ženíška ať jim to celý zreviduje, ale i tak je ta Praha cool a jsem rád že to sem zasadili.
Teď jsem tu v rádiu slyšel theme z hong kongu z jedničky, ta nostalgie..
A chvíli předtím českou hymnu, hah. Sice je tu z hlediska češtiny co opravovat, ale stejně je paráda že to zasadili do Prahy a že je ten design tak příjemně dense..a ty zatím kvalitní sidequesty.
Sleva pěkná ale pro mě ta hra ani za tolik nestojí. Nehrál jsem, ale působí to na mě jako DLC k HR. Koukal jsem na pár gameplay videí a je to hrozně snadné. Navíc nedokážu se smířit se zprasenou Prahou. Věřím, doufám, že se najde nějakej českej moder co dá ty reálie do kupy. Pak už bude hra komplet se všema DLC i těma one time used a podělanejma mikrotransakcema pod 10€. Sorry ale prostě tak to je. Kdyby se to povedlo dám klidně plnou pálku, ale takhle ne pánové.
@Walome (28.11.2016 14:51): Toto vysvetľuje ten podcast, čo Mick uploadol @MickTheMage (26.10.2016 07:30): pár odkazov dozadu - on to, samozrejme videl, aj na to upozorňoval, a oni to zvesela ignorovali. Čím viac videl, že to bude priekak, tým viac sa k tomu postavil stoicky (lebo nič iné nemohol): Deus Ex je hra, ktorou sa bude môcť pyšniť v zahraničí, ale nie doma.

Keď som to pozeral, tak vo mne kypela žlč. Nechápem ich postoj.
A Praha ... opravdu jsem to čekal jako v Half-Life 2, vylezete z vlaku můžete se procházet po nádraží, ale houby, je to jen videosekvence kde se sotva dá pohnout s obrazem. Ve starém městě jsou samí rusáci a poláci, občas na mě promluví někdo česky ale 1 větu opakující se dokola, český nápisy z google translatoru (doslova, dělali to tak) a level design bída. Zatím jsem skončil v metru a už se mi to ani nechce moc hrát :/
Pro mě teda zklamání na všech úrovních. Úvodní videjko mě do hry a problematiky moc nevztáhlo, první mise (tutorial) vypadá na obrázcích jako bombový místo pro sniperku tak si jí v úvodu vezmu a ejhle, v celé misi jsou asi 4 malé místnosti ... a když teda potkam dva týpky co se baví mezi sebou, jednoho střelim do hlavy tak se ukončí jejich konverzace a druhý odejde jakoby nic :D
@MickTheMage (26.10.2016 07:30): Práve som si ten podcast vypočul - debili. Nemám pre nich pekného slova. Presne ako povedal Lukáš: dokážem pochopiť, že niečomu nerozumejú, ale keď im to niekto ešte opripomienkuje a upozorní, že je to celé na hovno, a oni s tým aj tak nič nespravia, to už je debilita a arogancia autorov (Eidos Montreal).

Ešte viac sa tu teraz vyníma to, ako si to porovnal so Shadowrun: Hong Kong vo svojej recenzii, Mick.
Normálne si to ani nemám chuť kúpiť, keď takto k tomu pristupovali. A to som sa na to veľmi tešil.
Do not enter -> Nezadávejte....

někdy si říkám, že by udělali líp, kdyby to nechali v angličtině