@CrocoRay (16.02.2017 17:22): Od mejch narozenin se mi to tady válelo, přečetl jsem si Garretův koment a hru nainstaloval a od tý doby ji hraji. Nejsem momentálně mentálně zaostalé individum, aby jsem vynášel soudy nad vizuální kvalitou hry, jenž je debilně zkompresovaná na YT, anichž by jsem ji nehrál.
Diskuze
@pajmič (16.02.2017 17:20): Počkej, tys to ještě nehrál? Já jel všechny díly na ultra a soudit podle videí mi nepřijde moc pěkné :-) Ale možná to blbě chápu s tím posledním příspěvkem.
@pajmič (16.02.2017 17:00): Já je hrál všechny na ultra detaily, ale co se týče detailů a modelů zvířat, tak Primal je na tom podle mě nejlépe. Jako s těmi šavlozubými tygry a dalšími šelmami jsem strávil dost času neřekl bych, že nějaké jiné zvíře je v předchozích dílech lépe zpracované. A dost by mě to udivovalo vzhledem k tomu, že Takkar je krotitelem zvířat, takže je tam i důvod je lépe zpracovat.
A řekl bych, že i modely postav jsou lepší, ale musel bych ty hry mít vedle sebe a zkoumat. Na disku mám pouze čtyřku a Primal se mi teď zatím instalovat nechce. I když zítra přijde kámoš, tak bych mu mohl ukázat něco kvalitního.
A řekl bych, že i modely postav jsou lepší, ale musel bych ty hry mít vedle sebe a zkoumat. Na disku mám pouze čtyřku a Primal se mi teď zatím instalovat nechce. I když zítra přijde kámoš, tak bych mu mohl ukázat něco kvalitního.
@Walome (16.02.2017 17:11): Ty mi snad vidíš až do škeble. Mám to zcela stejně....i ten komentář :D
@pajmič (16.02.2017 17:04): mně třeba dvojka přišla vizuálně i technicky lepší než trojka. A technicky určitě, někde je i srovnávací video (fyzika, detaily světla apod.). Ale oboje mě bavilo moc. Čtyrka vůbec. Primal jsem AŽ DO GARRETOVA ZATRACENÝHO KOMENTU ignoroval :(
Už dvojka tu vegetaci měla suprovou nemluvě o světle a stínech, když vezmeme v potaz, že ta hra vyšla před 9 lety Co mě ale asi udivuje nejvíc je prakticky žádný dostakování objektů v dálce a vůbec ta dohlednost je šílená.
@Garret (16.02.2017 16:14): Taky se právě pokouším o tichošlápkovství a palice, klacky a šutry si nechávám jako nouzovku.
PRAVDA, dunia je príma technologie ta ta flora je opravdu pěkná, a narozdíl od čtyřky to jede konstatně 60+, lépe než Dreamfall Chapters - Book Five: Redux, která jede na Unity haha.
@CrocoRay (16.02.2017 16:22): Tak jinak, rozdíl mezi dvojkou a trojkou není prakticky žádný, dvojka má daleko detailnější stínym čtyřka má o něco horší textury než trojka a Primal má nejhuštší rostlinstvo a nejlepší světělný efekty, detaily zvířat a modely postav se mi zdají krapet horší než ve trojce a čtyřce.
PRAVDA, dunia je príma technologie ta ta flora je opravdu pěkná, a narozdíl od čtyřky to jede konstatně 60+, lépe než Dreamfall Chapters - Book Five: Redux, která jede na Unity haha.
@CrocoRay (16.02.2017 16:22): Tak jinak, rozdíl mezi dvojkou a trojkou není prakticky žádný, dvojka má daleko detailnější stínym čtyřka má o něco horší textury než trojka a Primal má nejhuštší rostlinstvo a nejlepší světělný efekty, detaily zvířat a modely postav se mi zdají krapet horší než ve trojce a čtyřce.
@pajmič (16.02.2017 11:49): Tak na to mám hodně odlišný názor. Trojka má o dost méně detailní grafiku a po Primal jsem hrál ještě hned Far Cry 4 na ultra detaily a i když to vypadá skvěle, tak Primal je o třídu hezčí. Trojka je sice hezká, ale graficky u mě na Primal nemá ani náhodou. A to jak vizuálním zpracováním, tak ani detaily nebo technologickým zpracováním, což je ale samozřejmostí vzhledem k časovému odstupu.
A s tím, že se to od trojky neposunulo taky vůbec nesouhlasím. Pokud srovnám trojku, čtyřku a Primal, tak přestože jsou všechny hry graficky povedené, tak trojka je na tom nejhůř. Čtřka je o třídu lepší a Primal o třídu lepší než čtyřka.
Ale tvůj názor ti neberu. Viuzálním zpracováním se ti může trojka líbit klidně i více a není na tom nic špatného. Ale je to hodně subjektivní. Tvrdit však, že se to graficky nikam neposunulo, je ale dost nepravdivé a špatné tvrzení.
A s tím, že se to od trojky neposunulo taky vůbec nesouhlasím. Pokud srovnám trojku, čtyřku a Primal, tak přestože jsou všechny hry graficky povedené, tak trojka je na tom nejhůř. Čtřka je o třídu lepší a Primal o třídu lepší než čtyřka.
Ale tvůj názor ti neberu. Viuzálním zpracováním se ti může trojka líbit klidně i více a není na tom nic špatného. Ale je to hodně subjektivní. Tvrdit však, že se to graficky nikam neposunulo, je ale dost nepravdivé a špatné tvrzení.
@pajmič (16.02.2017 16:03): vůbec ne, jsem rád, že z toho neudělali bojovku. ty dva údery úplně stačí, většinu času jsem je musel stejně likvidovat na dálku nebo ze zálohy. boj face to face jsem volil až na konci, kdy jsem si byl jistý v kramflecích a i tak jsem se musel ohánět a neustále zdrhat.
@pajmič (16.02.2017 11:46): díky.
je pravda, že komentář na FC3 a vlastně i 4 jsem napsal trochu posměšně a nakrknutě, celkově jsem si ale obě hry užil. s těma ubisofťárnama jsem se smířil.
Dunia vypadá už od dvojky krásně, ale až v Primalu je fauna tak hustá, že to vypadá od trojky jako úplně jiná hra. možná je to dané i detaily, které si před čtyřmi lety nemohli dovolit tak vyštelovat, aby se to hýbalo.
je pravda, že komentář na FC3 a vlastně i 4 jsem napsal trochu posměšně a nakrknutě, celkově jsem si ale obě hry užil. s těma ubisofťárnama jsem se smířil.
Dunia vypadá už od dvojky krásně, ale až v Primalu je fauna tak hustá, že to vypadá od trojky jako úplně jiná hra. možná je to dané i detaily, které si před čtyřmi lety nemohli dovolit tak vyštelovat, aby se to hýbalo.
Mimochodem Garrete, tebe ani trochu nesere ten primitivní souboj na blízko? Je tu jsou tu jen dva tpy úderů, nemožnost blokovat. Na to, že je melee combat valnou náplní combatu, tak to je teda opravdu blbý,
@CrocoRay (15.02.2017 22:16): Tak daleko bych nezacházel. Od Far Cry 3 se ta série vizuálně nikam nepohnula, dokonce se mi primal zdá horší. I dvojka se mi mnoha ohledech líbí víc.
@Garret (15.02.2017 23:43): Super komentář a díky ti za něj, ten survival mod z toho dělá skoro jinou hru, pořád tam je ten znak Ubi open world formátu, ale je to fajn. S tím souvisí i mé nepatrné podivení tad tím, že na Far Cry 3 jsi měl opačný názor.
@CrocoRay (15.02.2017 22:16): souhlas, po jedničce nejlepší díl.
@Paul (15.02.2017 21:35): vůbec jsem tomu nevěřil a taky jsem to oddaloval. nakonec to je srdcovka. mám z toho tolik zážitků,že by to vydalo na celou brožuru :)
@Paul (15.02.2017 21:35): vůbec jsem tomu nevěřil a taky jsem to oddaloval. nakonec to je srdcovka. mám z toho tolik zážitků,že by to vydalo na celou brožuru :)
Mně Primal přišel asi jako nejlepší Far Cry, když nepočítám jedničku. Byl sice dost odlišný, ale hodně chytlavý a graficky to je jedna z nejhezčích her, co jsem kdy hrál. Spolu s Battlefield 1 asi možná i nejhezčí.
Jen jedna věc mi trochu vadila, že hra nijak neporadila (nebo jsem to možná přehlédl), že k dohrání je nutné upgradovat určité chýše, aby se zpřístupnily některé mise na konci. Musel jsem to dohledat na netu, protože oba bossové mrtví a hra pořád nedokončená.
Jen jedna věc mi trochu vadila, že hra nijak neporadila (nebo jsem to možná přehlédl), že k dohrání je nutné upgradovat určité chýše, aby se zpřístupnily některé mise na konci. Musel jsem to dohledat na netu, protože oba bossové mrtví a hra pořád nedokončená.
@Garret (15.02.2017 20:12): hmm nedík. Já už byl dávno od vydání rozhodlej Primal ignorovat a ty pak musíš napsat takovej koment a postnout takový screeny. Chjo :)
@Maximus (15.02.2017 19:12): ty jsi docela netrpělivý hráč, tak si nejsem jistý, jestli budeš nadšený jako já, ale určitě to vyzkoušej. tady pár screenů :-)
@Garret (komentář): To znie dobre, pri nejakej fajn cene do toho rozhodne pôjdem.
to je úplně balzám na duši hrát 60 fps rock solid na ultra. screw you mafia III a dishonored 2 a RotTR a whatever... a vypadá to lépe než všechny jmenované dohromady.
Tahle hra naplní svůj potenciál teprve až vznikne mod, kde budete moci ovládat tank.
@Walome (11.08.2016 23:14): @JohnCZ (12.08.2016 00:45): Tak u předchozích dílů to šlo ještě procházet trochu opatrně, i když i tam to muselo být o nervy, když člověk chtěl dobýt nějakou větší pevnost apod. Ale tady i když samotná hra není těžší než předchůdci, tak tu jsou takové momenty, kdy stačí trocha neopatrnosti a jste v pytli. S nějakým padáním bych si hlavu nelámal, ale raz přehlédnete medvěda a pokud nejste poblíž vody nebo nemáte ochočeného jiného medvěda či šavlozubého tygra, který vás ochrání, tak smůla. A navíc mise, kde máte jít porazit krvavého šavlozubého tygry, je docela těžká a napoprvé jsem to nedal a to mi pomáhal ochočený medvěd, kterého jsem furt oživoval kusem masa a před tygrem jsem utíkal a léčil se, přičemž medvěd ho napadal a když se tygr zaměřil na medvěda, tak jsem šel po tygrovi taky, dokud mi medvěda nezranil. Napodruhé se mi to povedlo, ale s permanentní smrtí by se mi do toho moc nechtělo, že bych jel celých 7 hodin od začátku. A to jsem ho porazil, protože po respawnu byl tygr zraněný a zdraví se mu nedoplnilo :-)
I když možná by byla jednodušší taktika zapálit palici, povolat medvěda a když tygra mlátíte ohnivou palicí, tak více utíká a méně útočí. Tuhle metodu jsem zvolil ke konci boje a možná, že by to vyšlo i napoprvé. Nevím no.
EDIT: Ale už ho mám ochočeného a je to asi nejsilnější zvíře. Medvědy rube levou zadní.
I když možná by byla jednodušší taktika zapálit palici, povolat medvěda a když tygra mlátíte ohnivou palicí, tak více utíká a méně útočí. Tuhle metodu jsem zvolil ke konci boje a možná, že by to vyšlo i napoprvé. Nevím no.
EDIT: Ale už ho mám ochočeného a je to asi nejsilnější zvíře. Medvědy rube levou zadní.
@Walome (11.08.2016 23:14): To padání tam je hrozný. Navíc, smrtelně nebezpečnej je i dobře skrytej varan, tygrům prakticky nemáš šanci utýct a když tě z ničeho nic srazí stovkou si razící to skupinka rebelů v džípu, nemáš šanci ani zareagovat. :D Klobouk dolů tomu, kdo to s perma death dohrál. Jestli teda někdo takový vůbec je.
@CrocoRay (11.08.2016 23:01): já zkusil na perma death trojku a byl u toho hraní nervní jak za starejch časů :) ale samozřejmě se to nedá, tam stačí blbě spadnout a seš tuhej.
Když jsem se díval na videa z hraní, tak jsem si říkal, že je to docela zajímavý nápad, ale zároveň jsem byl trochu opatrný a říkal si, jestli by to ale bavilo i mě. Co jsem u hry strávil několik hodin, tak můžu říct, že mě to ze všech Far Cry (pokud nepočítám první díl, který byl od těch ostatních dost odlišný) baví nejvíce. Dvojka mi lezla trochu na nervy spawnováním nepřátel. Trojka a čtyřka mě docela bavily, ale u Primal se bavím podstatně více a u atmosféra mi přijde taková lepší. Navíc je to poměrně originální zasazení, co se týče nových her.
A grafika je na ultra detaily také skvělá. Nějak to nemůžu posoudit se čtyřkou, kterou jsem na ultra dával jenom chvilkově, ale Primal na určitých místech vypadá opravdu skvěle a je to asi jedna z nejhezčích her nebo možná i nejhezčí hra, kterou jsem kdy hrál.
A co se týče permanentní smrti, jak tu píšete, tak tohle jsem raději nedával. Ta hra nemá pouhých 10 hodin, jak tu píše GodofTheSick, ale záleží na tom, jak člověk hraje a pokud si chce hru opravdu užít a plnit vše, tak vydrží i 30 hodin. Sice hra není nějak obtížná, ale stačí chvilka nepozornosti, roztrhá vás medvěd a nějak si nedokážu představit, že bych to jel zase celé znovu. Možná po prvním dohrání, kdybych se nudil, tak by to zkusit šlo. Ale při prvním hraní by to byl pro mě masochismus.
A grafika je na ultra detaily také skvělá. Nějak to nemůžu posoudit se čtyřkou, kterou jsem na ultra dával jenom chvilkově, ale Primal na určitých místech vypadá opravdu skvěle a je to asi jedna z nejhezčích her nebo možná i nejhezčí hra, kterou jsem kdy hrál.
A co se týče permanentní smrti, jak tu píšete, tak tohle jsem raději nedával. Ta hra nemá pouhých 10 hodin, jak tu píše GodofTheSick, ale záleží na tom, jak člověk hraje a pokud si chce hru opravdu užít a plnit vše, tak vydrží i 30 hodin. Sice hra není nějak obtížná, ale stačí chvilka nepozornosti, roztrhá vás medvěd a nějak si nedokážu představit, že bych to jel zase celé znovu. Možná po prvním dohrání, kdybych se nudil, tak by to zkusit šlo. Ale při prvním hraní by to byl pro mě masochismus.
Perma smrt měla smysl v Escape from Durgesh, kde dokončení zabralo cca 20 minut. Ve hře s 10 hodinovou hrací dobou mi to přijde jako úplná kravina a ztráta času vůbec v tomto módu rozehrávat.
s novým updatem přichází i perma death. Představil jsem si FC 3 a 4 s perma death a jo, podle mě by to šlo a hodně by to zhutnilo ten zážitek. Takovou trojku bych s ní klidně zkusil. Blbý je, že tě klidně přejede auto civilistů a nemůžeš s tím nic dělat :)
Vcera jsem hru koupil za €24 (Uplay) a vzapeti hned cucl. I kdyz jsem si o tom neco nacetl prekvapilo me jak plynule a bezproblemove to bezi na stare (?) AMD R270X 2GB i na velmi vysoke detaily. Uz se tesim :-)
@Fatality (03.03.2016 14:21): prostě místo, kde se toho hodně děje :)
Hele a otočili to aspoň, nebo je ta fotka skutečně přímo ze hry? :D
Hele a otočili to aspoň, nebo je ta fotka skutečně přímo ze hry? :D
@Walome (03.03.2016 14:20): Dokonce i Assassin's Creed se na této ploše odehrával.
@Coldplaz (03.03.2016 14:14): třeba je to na stejném místě, které se za miliony let nezměnilo :)
@RXQ79rudax (01.03.2016 20:34): Tam běhá a mlatí to hlava nehlava. Tam do něj střílí šípy mlátí a nic moc se neděje.. Škoda, že to tak pohřbili..
No, pokud by měl každej list či stéblo trávy bejt 3D objekt s kolizním modelem, tak mám dojem, že bys na to potřeboval hardware tak z roku 2030, nikoli konzole z roku 2013.
@Coldplaz (25.02.2016 18:45): jo vypadá to opravdu na příšernou odbytou hru;
(hrozný bojový systém + automatické léčení při odběhnutí z boje, hloupý nepřátelé)
- v roce 2016 by už konečně mohli udělat nějakou hru kde by si dali práci aby tráva, křoví apod. už neprocházela skrz pevné věci jako skála, nebo hlavně těmi herními postavami/zvířaty.
(hrozný bojový systém + automatické léčení při odběhnutí z boje, hloupý nepřátelé)
- v roce 2016 by už konečně mohli udělat nějakou hru kde by si dali práci aby tráva, křoví apod. už neprocházela skrz pevné věci jako skála, nebo hlavně těmi herními postavami/zvířaty.
cha chá ubisoft
Lidi jsou ovce...
Shit Inbound......
Hlavního hrdinu mluví "Adam Jensen". Ten chlap má děsně výraznej hlas a jakmile ho někde slyším, vím, která bije. Takovejdle člověk by podle mě neměl mluvit dva hlavní charaktery, kor když ten jeden je součástí běžící série. Konec nedělní myšlenky :)
normalne je ve hre praveka Saxana co sbira lidske usi;)
https://www.youtube.com/watch?v=xHxK3m_2qWQ
https://www.youtube.com/watch?v=xHxK3m_2qWQ
@RNDr. Gunár Pavel (08.01.2016 22:46): To bych uvítal na pc Guerillí Horizon Zero Dawn ! :)
@Ronik (09.01.2016 12:15): Jj ja som si este rovnaku FC4 (preskinovane DLC pre FC3) celkom uzil a zabavil som sa, ale rozhodne ma uz ten koncept naplnil a Primal ma uz absolutne vobec nezaujima a nebudem ho ani testovat z "demoverzie".
Já se taky těším, to téma mě láká a nehrál jsem předchozí Far Cry, takže mi nebude vadit, jestli to bude hodně podobné čtyřce, což hádám, že pro spoustu lidí asi bude problém.
Nahodou ja se treba fakt tesim. Mozna jsem naivni, ale myslim, ze to nebude nijak velky pruser, ba naopak. Ale to jsou ty ruzove bryle na zacatku roku, ktere jsem si nasadil po zklamani z lonskeho podzimu.;-)
@Garret (08.01.2016 21:28), [neexistující příspěvek]: Nestojí a ano, dá se říci, že mám. :D Kdyby tohle vyšlo, už bych pomalu nepotřeboval hrát nic jiného, škoda.
S akcemi na pravěké motivy se nám roztrhl pytel, nejdřív ten remake Turoka, pak Guerillí Horizon Zero Dawn a Ancelův Wild. :)
[neexistující příspěvek]: že ty máš na ten pravěk nějakou úchylku...? :-)