@ad142 (11.03.2017 13:21): Ty jo, jsem divnej hráč tedy :) Z té ankety je nejdelší doba 48. Já si myslím, že jsem měl 50+ a to skoro určitě. Elemir teĎ hraje UU1, je v 6.patře a už má 34 hodin. Tady to všichni dohrávaj pod 30 hodin...Uff
Diskuze
@90210 (11.03.2017 12:40): Hra na jeden víkend to rozhodne nieje, ale tých cca 25-30 hodín to má, ale musíš explorovať všetky poschodia na full a ako píše Richmond nepozerať sa stále do návodu :) Ja som sa do neho pozeral len pri zákysoch.
https://howlongtobeat.com/game.php?id=10764 Inak howlongtobeat sa výnimočne zhoduje s mojou hernou dobou... Skoro :)
https://howlongtobeat.com/game.php?id=10764 Inak howlongtobeat sa výnimočne zhoduje s mojou hernou dobou... Skoro :)
@Richmond (11.03.2017 12:51): Problem je to ovladani a celkove oldskool pristup, kvuli kterymu jsem vzdal i Ultimu 7, coz je jinak naprosto senzacni hra. Tam me bavilo jen chodit a kecat s lidmi, samotny "hrani" je uz hrozne kostrbaty.
@90210 (11.03.2017 12:40): ad142 tu psal, že na tom vypálil cca 30 hodin. Záleží na stylu hraní, jestli se budeš srabácky dívat pořád do návodu (taky jsem se musel na jednu ošemetnou situaci podívat do nej, nebudeš sám) :))) Jako víkendovku ale to moc nevidím.
Ze bych tomu precijen dal jeste sanci? Dohral jsem oba Dungeon Mastery, vsechny 3 Ishary, prvni 2 Beholdery (3. me moc nebavil), Betrayal at Krondor, Albion, 3. Arkanii, moderni Might&Magic trilogii (6-8) a tohle mi tak trochu schazi do sbirky. Jak je to dlouhy? Je to pohoda na vikend ala DM1 nebo Ishar1?
@ad142 (09.03.2017 17:42): Tak aby som nevytvoril uplne nespravny "Dark Souls medzi DOS RPG" dojem - vyskillovanie postavy (+ vygearovanie, genialne kuzlo VOY) ma za nasledok premenu na Johna Wicka, nie ze nie...., ale urcita povedzme prva 1/3 hry je urcite narocnejsia na prezitie nez bola UUW 1.
Navyse UUW2 umoznuje nekonecny grind skillpointov, hoci ma levelcap.
To je tiez zaujimava a netradicna featura - hra ma Level Cap ale nie Experience Cap.
Znie to mozno na prvy pohlad absurdne, ale ked sa nad tym clovek zamysli (IQ>50) tak to dava jasny zmysel.
Navyse UUW2 umoznuje nekonecny grind skillpointov, hoci ma levelcap.
To je tiez zaujimava a netradicna featura - hra ma Level Cap ale nie Experience Cap.
Znie to mozno na prvy pohlad absurdne, ale ked sa nad tym clovek zamysli (IQ>50) tak to dava jasny zmysel.
@Red (09.03.2017 17:57): Na ovládanie si bolo treba zvyknúť, ale po piatich minútach to bolo úplne v pohode. Inak normálne, klávesnica na otáčanie + chodenie a myš na branie/používanie itemov + prieskum.
Docela si mě navnadil, hlavně tou nízkou obtížností soubojů. Jak se to ovládalo?
@mazar1234 (09.03.2017 14:32): Tak to sa teším že je dvojka ťažšia... Tomuto som sa dosť venoval v mojom komentári :)
@mazar1234 (09.03.2017 14:32): jj, pamatuju si tenkrát v UU2, že mi dalo strašně práce porazit toho prvního Beholdera.
Dvojku mám v plánu, tentokrát ji ale dohraju a nenechám si nějak zmize klíčovej předmět! :)
Dvojku mám v plánu, tentokrát ji ale dohraju a nenechám si nějak zmize klíčovej předmět! :)
@Richmond (09.03.2017 13:43): V tomto je náročnejšia dvojka, hneď v tom úvodnom podzemí pod hradom máš niekoľko súbojov, ktoré na nízkom leveli fakt nedáš (možno s veľkým šťastím po XYZ reloadoch) - Tmavý oživlý strom strážiaci Major DMG Longsword (super vecička keď o nej hráč vie :-D), Dvojica Beholderov strážiacich truhličku, cca 5x Headless hneď v jednej z prvých miestností.... ale ako celkovo tie hry nie sú založené na neustálom zomieraní v súbojoch.
Jo, nahádzať si Mága so silou 12 je o držku...
Jo, nahádzať si Mága so silou 12 je o držku...
@ad142 (08.03.2017 19:13): UU1 nikdy nebyla o extremne tezkych soubojich, coz je dobre, protoze preci jen soubojova cast neni zadnej zazrak :) Na druhou stranu se da experimentovat s temi classy a tak trochu si "navolit" obtiznost i pri hazeni statistik.
@mazar1234 (08.03.2017 21:58): Já měl dojem, že ve dvojce už nebylo nutné nejdříve kliknout na akci a poté na předmět (ve stylu starých adventur:)). Ale asi se pletu, je to už nějaký pátek, ty máš Ultimu nastudovanou přeci jen "trochu" lépe:p, takže to asi bude tak, jak říkáš ty.
Heh, že se o těch vychytávkách dozvídám až teď, 2 roky po dohrání :D.
Heh, že se o těch vychytávkách dozvídám až teď, 2 roky po dohrání :D.
@Isair (07.03.2017 16:55): No su tam urcite vychytavky, ktore nemusia byt hned jasne.
Napr. dolezite akcie ako "zober predmet" - "Otvor dvere" - "aktivuj konverzaciu" sa daju robit cez zakladny kurzor podrzanim kliku praveho tlacitka mysi. Navyse pomocou klaves "F" sa aktivuju jednotlive funkcie, ak sa to naucis si za vodou (mne vzdy stacila funkcia podrz klik a F som sa nikdy nenaucil).
@Isair (07.03.2017 16:55): "Dvojka se však už ovládá lépe" - mne to pride v zasade rovnake co sa tyka celeho systemu ovladania.
Akurat presunuli grafiku ikoniek z bodu A do bodu B, ale celkove funkcie cistej mysi su rovnake?
@ad142 (08.03.2017 19:13): Jj, nemysli si, ze som to dohral bez navodu :-D..... uz len vyskumat kde treba zahrat na flautu je IMO znacny uber-hardcore.
Napr. dolezite akcie ako "zober predmet" - "Otvor dvere" - "aktivuj konverzaciu" sa daju robit cez zakladny kurzor podrzanim kliku praveho tlacitka mysi. Navyse pomocou klaves "F" sa aktivuju jednotlive funkcie, ak sa to naucis si za vodou (mne vzdy stacila funkcia podrz klik a F som sa nikdy nenaucil).
@Isair (07.03.2017 16:55): "Dvojka se však už ovládá lépe" - mne to pride v zasade rovnake co sa tyka celeho systemu ovladania.
Akurat presunuli grafiku ikoniek z bodu A do bodu B, ale celkove funkcie cistej mysi su rovnake?
@ad142 (08.03.2017 19:13): Jj, nemysli si, ze som to dohral bez navodu :-D..... uz len vyskumat kde treba zahrat na flautu je IMO znacny uber-hardcore.
OK, tak som to dohral... Bola to skvelá hra, len dosti nevyvážená. Za mága, ktorý bol moja prvá postava mi hra prišla dosť ťažká a za bojovníka to bola prechádzka ružovým sadom. Viac-menej žiadny ťažký súboj v hre nebol a problémy som mal jedine s hádankami a na konci s nájdením tých kostí a odpoveďami pre toho ducha (tam som musel checknúť aj návod, pretože ten koniec by som bez neho určite nedal).
Jakože ovládání to má docela toporné, takové to "klikni na akci a pak teprve na objekt" je dost otravné, ale překvapivě rychle se na to dá zvyknout. Dvojka se však už ovládá lépe.
@90210 (06.03.2017 21:46): No mne to nehratelné prišlo iba v prvých 5 minútach, kedy som nevedel ako sa to vlastne ovláda (podobný problém bol aj v prvom Gothicu), potom som sa to naučil a od vtedy to je v pohode.
@ad142 (06.03.2017 18:21): Tyjo velkej respekt, ze ses do toho dal. Ja se k tomu uz dostal uz moc pozde a prislo mi to nehratelny a to mam jinak dungeony v oblibe a vetsinu nejdulezitejsich jsem svyho casu (do)hral.
Tak 6. poschodie je za mnou... Prešiel som ho kompletne celé a ešte som aj splnil tie questy pre mágov (niektoré z nich mi boli na nič, pretože nie som mág). Ešte že mi ten ghoul v predchádzajúcej úrovni spravil tie topánky z dračej kože, inak by bolo toto poschodie teda riadne peklo!
Zajtra sa pustím do ďalšieho a som veľmi zvedavý čo ma tam čaká!
Zajtra sa pustím do ďalšieho a som veľmi zvedavý čo ma tam čaká!
@ad142 (24.02.2017 20:30): Jedlo naozaj nie je ziadna starost, ja uz mam UUW tak naskillovane, ze ho prejdem s jednym jedinym restnutim postavy pri plnej exploracii vsetkych poschodi - ... after 1 days in the Abyss.
UUW 2 detto.
Kuzla su velmi skvele a ulahcuju mnozstvo situacii, kde sa nekuzelnik trapi, napr. lietanim/levitaciou sa daju ochcat niektore taketo komplikovanejsie puzzle, potom je dost dobre mat kuzlo "Reveal", Identifikacia predmetov (OWY), Resist fire, Healingy... V hre je aj celkom dost zvitkov a potionov, takze niekolko zoslani Revealu a podobne ma aj bojovnik k dispozicii.
Ale kludne mozes vymaxovat bojovnikovi Manu, nebude jej mat sice nejako vela ale par kuziel vzdy dokaze zoslat a ja ti to odporucam urobit. Casting staci dat iba par bodov. Stale ti ostane dost bodov na vymaxovanie Attack+Defence+Weapon a nic ine nepotrebujes.
UUW 2 detto.
Kuzla su velmi skvele a ulahcuju mnozstvo situacii, kde sa nekuzelnik trapi, napr. lietanim/levitaciou sa daju ochcat niektore taketo komplikovanejsie puzzle, potom je dost dobre mat kuzlo "Reveal", Identifikacia predmetov (OWY), Resist fire, Healingy... V hre je aj celkom dost zvitkov a potionov, takze niekolko zoslani Revealu a podobne ma aj bojovnik k dispozicii.
Ale kludne mozes vymaxovat bojovnikovi Manu, nebude jej mat sice nejako vela ale par kuziel vzdy dokaze zoslat a ja ti to odporucam urobit. Casting staci dat iba par bodov. Stale ti ostane dost bodov na vymaxovanie Attack+Defence+Weapon a nic ine nepotrebujes.
@Richmond (24.02.2017 20:14): Tak s jedlom vôbec problémy nemám a moc ho nepotrebujem. Ešte sa mi nestalo že by bola moja postava hladná (teda to aspoň nedala na javo), ale zase ju pravidelne kŕmim. Svetlo mám v lampáši a to sa mi vždy zhasne len po odpočinku. A olejničiek do neho mám pomerne dosť...
BTW teraz som to hral a ten puzzle som vyriešil! Povedal som si že to ešte raz skúsim, voľačo som tam poklikal a podarilo sa a už som tam vyskočil :D Zajtra to preskúmam! Mám proste šťastie :)
Inak všimol si niekto že táto hra mala kedysi zelené hodnotenie a teraz má sivé... Prečo? To isté aj druhý diel, ktorý bol aj v TOP 50.
BTW teraz som to hral a ten puzzle som vyriešil! Povedal som si že to ešte raz skúsim, voľačo som tam poklikal a podarilo sa a už som tam vyskočil :D Zajtra to preskúmam! Mám proste šťastie :)
Inak všimol si niekto že táto hra mala kedysi zelené hodnotenie a teraz má sivé... Prečo? To isté aj druhý diel, ktorý bol aj v TOP 50.
@ad142 (24.02.2017 19:08): Základy magie se hodily (světlo, jídlo, drobné vyléčení), víc jsem nepotřeboval.
Ale MicktheMage to hrával za mága, tak třeba taky řekne svou pravdu :)
Ale MicktheMage to hrával za mága, tak třeba taky řekne svou pravdu :)
@Richmond (24.02.2017 17:56): Jop, nosnosť v tejto hre netreba podceňovať!
A mágia bude potrebná k dohraniu hry? Pretože za bojovníka vôbec nekúzlim, tak sa pýtam aby som vedel či ju budem aspoň raz potrebovať.
A mágia bude potrebná k dohraniu hry? Pretože za bojovníka vôbec nekúzlim, tak sa pýtam aby som vedel či ju budem aspoň raz potrebovať.
@ad142 (24.02.2017 17:41): Jo já sice měl paladina, ale sílu jsem taky podcenil, takže jsem neustále řešil problém s inventářem. Což mě vedlo k rozhodnutí, že pokud budu hrát někdy ještě jednou, dám vše do boje beze zbraní a zbroje :)) A samozřejmě za pasáčka! :)
@Richmond (24.02.2017 17:36):Tak pokiaľ to nie je nutné k dohraniu hry tak super. Neskôr sa tam možno vrátim. Zatial to nechám tak.
Hra inak baví a to hódne, len škoda že som vtedy začal hrať za mága. Po 14 hodinách som musel ísť od začiatku, lebo mág nič neuniesol. A tak som si dal bojovníka so silou 30 a je to o dosť lepšie. Zatiaľ čo mág mal problém zabiť obyčajného gazlera, tak s bojovníkom som ho rozsekal za chvíľu a bez problémov.
Hra inak baví a to hódne, len škoda že som vtedy začal hrať za mága. Po 14 hodinách som musel ísť od začiatku, lebo mág nič neuniesol. A tak som si dal bojovníka so silou 30 a je to o dosť lepšie. Zatiaľ čo mág mal problém zabiť obyčajného gazlera, tak s bojovníkom som ho rozsekal za chvíľu a bez problémov.
@ad142 (24.02.2017 17:27): Tam jsem se slušně zapotil!! Já si kreslil různé kombinace na stlačení těch pák a pak to resetoval tím tlačítkem. Ve finále jsem na to nějak přišel, ale už si to nepamatuju, je to 5 let :) Ale tipnul bych si, že to není úplně nutné k dohrání hry, protože to mám pocit vede do dalšího levelu, kam se dostaneš i jinak.
A co jinak hra? Pořád baví? :)
A co jinak hra? Pořád baví? :)
Help! Som v štvrtom podlaží a je tam hádanka s dvoma pákami a dvoma tlačidlami... Všimol som si že keď ich stlačím tak sa buď zníži podlaha, alebo naopak zvýši. No a ja sa musím dostať hore k takému vchodu. Na akom princípe tie páky a tlačidlá vlastne fungujú? Nechce sa mi do nekonečna náhodne klikať a stláčať ich, tak preto sa pýtam... Tá podlaha sa mi stále znižuje a zvyšuje, ale ďaleko od miesta kde by som chcel aby sa zvýšila.
A je tam hore aj niečo dôležité pre dokončenie hry?
A je tam hore aj niečo dôležité pre dokončenie hry?
@ad142 (19.12.2016 19:46): jakožto taky levák jsem zvolil totéž :)
@Richmond (19.12.2016 18:51): Zatiaľ som preskúmal veľkú časť prvého poschodia a takmer každého protivníka som rozsekal mečom alebo sekerou. Prekvapivo to aj za mága celkom išlo a iba pár krát som musel loadovať.
Celkom zaujímavá možnosť bola na začiatku a to zvoliť si či bude moja postava ľavák alebo pravák. Doteraz som to myslím že v žiadnej inej hre nevidel. Samozrejme som si podľa seba zvolil ľaváka :)
Celkom zaujímavá možnosť bola na začiatku a to zvoliť si či bude moja postava ľavák alebo pravák. Doteraz som to myslím že v žiadnej inej hre nevidel. Samozrejme som si podľa seba zvolil ľaváka :)
@ad142 (19.12.2016 16:25): Soubojový systém není dabestovka v rámci cRPG, ale dá se zvyknout :) Neboj na ty správné kombinace run určitě narazíš a to už v prvním patře. Za mága to bude zajímavé :)
Tak som chcel UU iba na chvíľu skúsiť, keď že som si hru nedávno kúpil na GoGu a zrazu sa stali z pár minút skúšania asi 2-3 hodiny hrania :) Je to dosti návykové a zábavné len ten súbojový systém a ovládanie je trošku krkolomné :)
A otázka. Bude niekde v prvom poschodí nejaký zvitok na kúzlo? Lebo mám nejaké runy, hrám aj za mága a nepoznám zatiaľ jedinú kombináciu rún, ktorá by mi niečo vykúzlila.
A otázka. Bude niekde v prvom poschodí nejaký zvitok na kúzlo? Lebo mám nejaké runy, hrám aj za mága a nepoznám zatiaľ jedinú kombináciu rún, ktorá by mi niečo vykúzlila.
@ugraugra (26.03.2016 21:54): Moje přiští hra bude určitě unarmed.
@ugraugra (26.03.2016 21:54): Vzhladom na EXP CAP v hre (na rozdiel od UUW2, ktora ma iba level cap) vytrenujes max 5 skillov na maximum 30 (mozno dementnym ochcavanim cez save/load nahodneho zvysenia aj viac ale to je chujovina kto by sa s tym sral). Cize vyber je jasny - Attack+Defense+Weapon skill+Mana+Lore a co ostane do Castingu.
BTW zo zaciatku skor davaj Weapon Skill (unarmed) nez Attack.
Ano hra sa da normalne dohrat cez Unarmed.
BTW zo zaciatku skor davaj Weapon Skill (unarmed) nez Attack.
Ano hra sa da normalne dohrat cez Unarmed.
@mazar1234 (26.03.2016 21:42): Aha, zajímavý. Z manuálu jsem toho o classách moc nevyčetl, tak jsem něco googlil. Jakože jestli se to dá s Shepardem uhrát.
"Shepherd may sound boring but has the most evenly distributed stats and gives you the most freedom for what starting skills you want to pick. "
Přemýšlel jsem i o bardovi, ale zbraně na dálku jsou prý nic moc, což jsem předpokládal (ten engine ještě není stavěný na to, abyste mohli běhat okolo nepřítele, udržovat si vzdálenost a ustřílet ho. Předpokládám, že tam bude omezený dohled a tak podobně).
"You can't play through effectively as an archer. Ranged weapons are a useful supplement, but not a reasonable main weapon. They are low damage, ammo is very heavy, and you can't just buy more ammo so you have limited shots for the whole game. "
Tak mě napadlo, jestli se tady dá hrát za unarmed sheparda, což by mohla být výzva.
"Unarmed can do very good damage when trained all the way up. You can totally play as a fist fighter. It also saves you a lot of carry weight. Downside: No enchanted weapons. (Barehand combat is actually much higher damage than missiles!)"
Takže s tím vývojáři počítali. Asi to tak zkusím. Neozbrojený pastýř. Budu si představovat, že jsem Steven Seagal a nepřátelé ničím s jednou rukou za zády.
/edit Tady je dost dobrý post.
Ahaaa, ono když si zvolíte Sheparda při tvorbě postavy, tak hned první nabízený skill je "unarmed" *facepalm*
"Shepherd may sound boring but has the most evenly distributed stats and gives you the most freedom for what starting skills you want to pick. "
Přemýšlel jsem i o bardovi, ale zbraně na dálku jsou prý nic moc, což jsem předpokládal (ten engine ještě není stavěný na to, abyste mohli běhat okolo nepřítele, udržovat si vzdálenost a ustřílet ho. Předpokládám, že tam bude omezený dohled a tak podobně).
"You can't play through effectively as an archer. Ranged weapons are a useful supplement, but not a reasonable main weapon. They are low damage, ammo is very heavy, and you can't just buy more ammo so you have limited shots for the whole game. "
Tak mě napadlo, jestli se tady dá hrát za unarmed sheparda, což by mohla být výzva.
"Unarmed can do very good damage when trained all the way up. You can totally play as a fist fighter. It also saves you a lot of carry weight. Downside: No enchanted weapons. (Barehand combat is actually much higher damage than missiles!)"
Takže s tím vývojáři počítali. Asi to tak zkusím. Neozbrojený pastýř. Budu si představovat, že jsem Steven Seagal a nepřátelé ničím s jednou rukou za zády.
/edit Tady je dost dobrý post.
Ahaaa, ono když si zvolíte Sheparda při tvorbě postavy, tak hned první nabízený skill je "unarmed" *facepalm*
@ugraugra (26.03.2016 21:24): LOL tak to som nevedel ze to je tradicia.
V UUW ma Shepherd znizeny sucet Abilities = sucet STR+DEX+INT je len 56 zatial co ostatne povolania maju sucet 60.
Ma sice na vyber 3 volby starting skills, ale to maju aj ine povolania (nie vsetky, maju aj menej).
Za mna najlepsia volba aka sa da navolit je Druid, kedze ma primary STR+INT co je uplne idealne ako nahadzat postavu s DEX = 12 (12 je mozne minimum).
@ugraugra (26.03.2016 21:24): TVL este nadavaj ze si mozes customizovat postavu + dat jej meno.... keby si bol poruke tak ta machnem cez hlavu titanovym Bec de Corbinom.
V UUW ma Shepherd znizeny sucet Abilities = sucet STR+DEX+INT je len 56 zatial co ostatne povolania maju sucet 60.
Ma sice na vyber 3 volby starting skills, ale to maju aj ine povolania (nie vsetky, maju aj menej).
Za mna najlepsia volba aka sa da navolit je Druid, kedze ma primary STR+INT co je uplne idealne ako nahadzat postavu s DEX = 12 (12 je mozne minimum).
@ugraugra (26.03.2016 21:24): TVL este nadavaj ze si mozes customizovat postavu + dat jej meno.... keby si bol poruke tak ta machnem cez hlavu titanovym Bec de Corbinom.
Byl tady někdo tak drsný a rozehrál / dohrál to s Shepardem? Nevim jak tady, ale v U4 to byla classa, co neuměla vůbec nic. Ale asi si na první zahrání dám něco normálního :)
/edit ale ten začátek se mi moc nezamlouvá. 1) v intru mě přenesou do Britannie jakoby nic. Kde je klasickej moongate? 2) hraju pořád za avatara, tak proč si vlastně volím classu? Avatar byla vždy classa sama o sobě 3) jsem polobůh, kterej jim už 6x zachránil prdel a přesto mě zatknou a vrhnou mě do dungeonu. Fakt, v tý Britannii žijou nevděční zmrdi :D
/edit ale ten začátek se mi moc nezamlouvá. 1) v intru mě přenesou do Britannie jakoby nic. Kde je klasickej moongate? 2) hraju pořád za avatara, tak proč si vlastně volím classu? Avatar byla vždy classa sama o sobě 3) jsem polobůh, kterej jim už 6x zachránil prdel a přesto mě zatknou a vrhnou mě do dungeonu. Fakt, v tý Britannii žijou nevděční zmrdi :D
@Isair (05.02.2015 15:17): AJ ja si robím (veľké) nádaje, že toto bude dobrá hra.
Tím majú kvalitný a ak sa k tomu postavia zodpovedne + dajú si rozumné stretch goaly, verím, že to môže byť vo výsledku kvalitná hra.
Tím majú kvalitný a ak sa k tomu postavia zodpovedne + dajú si rozumné stretch goaly, verím, že to môže byť vo výsledku kvalitná hra.
@MickTheMage (05.02.2015 09:57): @mazar1234 (05.02.2015 10:50): Tak doufejme:). Zase takový pesimista jako Richmond nejsem, také jim vcelku věřím.
Dosť rýchlo to zbiera prachy, nemal by byt problem :)
@MickTheMage (05.02.2015 09:57): Veru, prave to ze game dizajn robi ten isty clovek ako game dizaj povodnej UU dava velku nadej. Ostatni ludia v teame detto, dokazali to v minulosti, mozu to dokazat aj dnes ked budu chciet. Skratka, nerobia to "MMO teenageri ".
Skor ma serie, ze nevidim na kickstarteri nikde moznost platit cez paypal a nemam VISU.
Skor ma serie, ze nevidim na kickstarteri nikde moznost platit cez paypal a nemam VISU.
@Isair (04.02.2015 20:14): Jezisi, ved je to nejaka testovacia pre-alpha *facepalm*. Ale vzhladom na to, ze "...Actually, it's essentially a full sequel. We can use everything from the originals but the Ultima brand." Takze ja dufam, ze to bude mat aj prislusnu atmosferu a styl :)
Tak na to se docela těším, zrovna nedávno jsem si říkal, jak je celkem škoda, že krom Arx Fatalisu, UU 1 a UU 2 už toho moc podobného a podobně dobrého na výběr není.
Ale graficky mi to přijde až příliš přesvícené, trochu se bojím, že budou příliš a za každou cenu plýtvat bloomem, HDR efekty a celé to rázem ztratí tu správnou potemnělou atmosféru... kdyby to chtělo vypadat alespoň jako ten Arx.
Ale graficky mi to přijde až příliš přesvícené, trochu se bojím, že budou příliš a za každou cenu plýtvat bloomem, HDR efekty a celé to rázem ztratí tu správnou potemnělou atmosféru... kdyby to chtělo vypadat alespoň jako ten Arx.
Hlavne to pre zmenu bude prepojene podobne ako bolo s Ultimou, s Garriotovym Shroud of the Avatar, takze... v podstate...ideovo... :)
jo vypadá to na jinou hru, ale třeba třeba... třeba to bude mít něco z uuw2 (interface, systém kouzlení, feeling) třeba ne nakonec je to jedno
@MiDlo (04.02.2015 18:53): Hlavne to uz nebude Ultima kvuli pravum :-) Ja uz se k tomu nekde vyjadroval, soucasna 3D grafika me neskutecne nudi, takze necekam, ze by to bylo hezci nez puvodni dily. Mam obavu o hudbu, design kobek a celkove o tu jedinecnou atmosferu, kterou neverim, ze se povede prenest a to hlavne kvuli ehm grafice :-) takze jsem spis pesimista :-)
@ugraugra (04.02.2015 17:49): svůj širák odhazuji v dál a volám jíííííííííííííhá :)
pokračování pochopím, ale proč to nenazvali Ultima Underworld 4 ? to je teď moderní přeskakovat číslovky .-)
pokračování pochopím, ale proč to nenazvali Ultima Underworld 4 ? to je teď moderní přeskakovat číslovky .-)
@Isair (17.11.2014 01:12): Souhlasim s tim, ze pokud si clovek nevybral nejakou extremne slabou postavu, tak v soubojich to nebylo nejak zasadni. Ja samozrejme takovou postavu mel, takze jsem rozhodne hrou neprobihal s prstem v nose :) I proto chci pro druhe hrani zvolit Unarmed :)
Puzzly a hadanky byly podle me docela obtizne, nektere az skoro neresitelne bez navodu (aspon ta jedna, o ktere jsem se kdysi bavil s Marosem kratce po mem dohrani). Ale to spis chvalim, mam rad jak ty pises "bezradne behani tam a zase zpatky" :) Nastesti UU neni vyvrazdovacka a jeji sila je nekde jinde. Pro me zustala velkou srdcovkou a je to jedna z mala crPRPG, ktere jsem ochoten hrat i podruhe.
Ale jinak jsem rad, zes to dotahl a ze se hrali libila :) Navic tahle hra ma paradni krabici vcetne obsahu uvnitr, patri mezi TOP10 mnou vlastnenych krabic :)
Puzzly a hadanky byly podle me docela obtizne, nektere az skoro neresitelne bez navodu (aspon ta jedna, o ktere jsem se kdysi bavil s Marosem kratce po mem dohrani). Ale to spis chvalim, mam rad jak ty pises "bezradne behani tam a zase zpatky" :) Nastesti UU neni vyvrazdovacka a jeji sila je nekde jinde. Pro me zustala velkou srdcovkou a je to jedna z mala crPRPG, ktere jsem ochoten hrat i podruhe.
Ale jinak jsem rad, zes to dotahl a ze se hrali libila :) Navic tahle hra ma paradni krabici vcetne obsahu uvnitr, patri mezi TOP10 mnou vlastnenych krabic :)
Dohráno jest. Dobré to bylo. Některé questy/hádanky byly vážně vcelku obtížné, třebaže pokud hráč vše pozorně četl, většinou se nějaké rady či rovnou kompletního řešení dobral, přestože někdy o několik pater dříve:) a stálo to spousty hodin bezradného běhání tam a zase zpátky:). Souboje po celou dobu naprosté vatovky, výjimkou byli pouze ti ohniví elementálové, když se jim povedl zásah zdálky. Sem tam ještě nějaké poškození dokázal uštědřit Iron golem, jinač to byla bída. Dále už můžu jen tradičně znovu pochválit fajn atmosféru, design jednotlivých pater, skvělou hudbu. Abyss bylo rozhodně hezké místo, které si žilo svým vlastním životem a svou bohatou historií rozhodně přimělo se o universum zajímat trochu více. Rozhodně se tam budu sem tam rád vracet.
Tady ještě přihodím nějaký ten finální screen postavy a finální statistiky. Většinu skillů jsem si ani nenamaxoval, přesto se to dalo zvládat opravdu v pohodě. Asi hodně dělá právě ta vysoká síla, anžto jsem dlouho měl attack/sword kolem 10-15 a nebyl větší problém (zasáhl jsem úplně všechny většinou zásahů a uštědřoval solidní poškození), asi kolem pátého patra jsem zvýšil na 20 a v posledních na těch 25,27.
No takže teď hurá na dvojku:).
Tady ještě přihodím nějaký ten finální screen postavy a finální statistiky. Většinu skillů jsem si ani nenamaxoval, přesto se to dalo zvládat opravdu v pohodě. Asi hodně dělá právě ta vysoká síla, anžto jsem dlouho měl attack/sword kolem 10-15 a nebyl větší problém (zasáhl jsem úplně všechny většinou zásahů a uštědřoval solidní poškození), asi kolem pátého patra jsem zvýšil na 20 a v posledních na těch 25,27.
No takže teď hurá na dvojku:).
@mazar1234 (15.11.2014 11:44): Asi, tak to je celkem i fajn:).
Heh, "end of a life" spell je taky dobrý joke :p.
Heh, "end of a life" spell je taky dobrý joke :p.