Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak teď se jdu zaměřit na tuto hru. Abych si ji mohl pak konečně odškrtnout ze seznamu rozehraných :)
2x jsem začínal a teď snad dotřetice všeho dobrého i nedobrého.

Opět první dojem je fajn, líbí se mi CZ titulky, co je ovšem trochu horší, tak optimalizace. Budu muset asi trochu vrtat v nastavení. ve 2k na Ultra mi to jede ve městě 40-50 FPS a není to moc dobré, jen teď nevím, co mám snižovat, když jsem si kupoval PC s tím, že nebudu muset snižování minimálně nějakou dobu řešit :D
@David_Cravford (19.07.2017 19:14): To je těžká otázka. Los Santos mě asi nadchnulo víc, což ale přičítám i osobním sympatiím k LA. LS je taky větší a asi i různorodější. Ale Bay Area v WD2 je taky parádní svět, moc hezká krajina a počasí. Taky láká k projížďkám při západu slunce atp. Graficky bych řekl, že WD2 je o kus dál proti GTA5. Detailů má taky plno. Zkrátka obě města mám rád, těžká volba...
Tak jaká mapa se vám líbí víc? Los Santos nebo San Francisco? :) jak moc je watch dogs 2 detailní, atd? :)
Může mi někdo vysvětlit proč má Sitara stejný animace jak Marcus ? To tam nemohli dát aspoň animaci z AC Syndicate nebo něco? Působí to trochu úchylně :)
@Garret (14.03.2017 09:47): sharpness je dobrý hlavně v kombinaci se SMAA TX2, protože tenhle AA to trochu maže. Ale jinak je to nejlepší AA, vyhlazuje dobře a na výkonu skoro nic nestojí.
Toho jsem si nevšiml, ale ta hyperarkádovost aut mě tu štve asi nejvíc.
@Paul (13.03.2017 19:41): nasázel jsem to tam, ale přijde mi to stejný. je fakt, že nižší fps není tak poznat jako u Mafie III a prakticky mi tady vůbec nevadí. kdyby to takhle měly všechny hry, tak neexistuje něco jako "fps whore" apod. :-)

akorát toho nastavení sharpness jsem si vůbec nevšiml a s ním to vypadá mnohem lépe. měl jsem to předtím vypnutý.

jinak, všimli jste si, že když narazíte v malé rychlosti rohem auto do překážky, tak že vás zastaví, ale ve vyšší rychlosti jí projedete skrz? tomu říkám zájem o zachování arkádovosti :-)
@Korbitch (14.03.2017 09:07): Tak druha generace je Sandy Bridge, takze to by bylo v pohode :) Tak mohl bych ho vyzkouset a kdyby byl v pohode, neco mu za nej dat, pro nej asi porad lepsi, nez kdyz mu bude proste lezet doma v supliku.
@Garret (13.03.2017 14:50): tak nastavení mám tohle:

https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13w7u1g.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_138nuc8.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_1366u97.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13h7uav.png

běží to takhle
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13peuig.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13c0ua4.png

https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13viu9h.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13qquir.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_1367u1z.png

Celkově jsem s perf spokojen, běží to o dost lépe než Mafie, hlavně i díky tomu že i v momentech kdy framerate klesne k těm 45, tak je framepacing ok a není to znát tak moc.
Stejně tak to běží o dost líp než jednička WD.
@CrocoRay (13.03.2017 14:20): Nepamatuju si, že nějak výrazně, ale je to možný - hustá vegetace sráží FPS v kdejaké hře. Mnohem víc mi vadil ten microstuttering u "dočítávaní" věcí a pop-up oken. Projdu dveřmi, stutter, jedu rychle městem, doskočí mi v minimapě cosi, stutter, naskočí mi v HUD úkol, stutter... apod. To bylo docela nepříjemné, ale zas ne natolik, abych to nějak řešil mimo šachování z nastavením grafiky. Po tom jednom velkém patchi se to zlepšilo, ale furt to nebylo ideální.
@Korbitch (13.03.2017 16:16): No, na 4k by mohla zvládat i ten Watch Dogs 2, pak se podívám, jak si vede. 1080 měla docela problémy a ve 4k to v pohodě padalo na 20 fps, když dali vše na max. Takže i ta 1080ti by měla problémy, pokud by chtěl někdo 60 fps, ale tak nějak si říkám, že kdo má 4k rozlišení, tak 60 fps pro něj asi není to nejdůležitější. Ale tak řekni kámošovi, ať pořídí dvě a zapojí v SLI. Pak si třeba jednu koupím za půl roku :-D

Ale jako ten Watch Dogs 2 sice místy vypadá úžasně na ultra nastavení, ale ty nároky jsou podle mě i tak přehnané na tom ultra nastavení. V 1080p to dokáže vyždímat i tu 1080 a to je karta původně určená na 4k. Teda alespoň se to o ní tvrdilo.
@Korbitch (13.03.2017 16:00): Jo jo, trochu mi to uniklo, ale je fakt, že já na tohle zase tak moc peněz nemám, tak mi to nemusí vadit.

Ale tak jak je to jeho koníček a má prachy, tak na tom nevidím nic špatného :-) Ona ta 1080 stejně nestačí na 4k a tohle se hodí. Jediné co je trochu extrém, je fakt, že si pořídí GTX970, kterou za 4 měsíce vymění za 1080 a hned na to chce 1080ti :-) Já kdybych na to měl více peněz, tak z 980ti přecházím na 1080ti a takhle bych highend vyměňoval za highend další generace.
@Korbitch (13.03.2017 15:06): Za 4 bych ji bral. Ale 1080ti ještě není, ne? Teď se moc o to nezajímám, tak mi možná něco uniklo, ale tak na netu se to dá hned zjistit. Ale i tak se divím, že nepočká do další generace, když ta 1080 vydrží v pohodě :-)
@Korbitch (13.03.2017 14:51): A za kolik tu GTX 970 chceš koupit? Předpokládám, že ta cena v odkaze se tě netýká, protože to už bych rovnou šel do GTX 1060, která mívá v nových hrách o něco lepší výsledky a dá se sehnat levněji. Jinak na té 970 by to už jelo dobře, ale i tak bych bral raději 1060ku.
@Garret (13.03.2017 14:50): ono je to zvláštní ale taky už nemám rock stable 60. Můžu třeba jet v jeden moment přes centrum SF a mít dokonalých 60, ale pak jsem jinde na vlastních a 45. Níž to nejde, hrát se to dá, ikdyž to není ideální. Screen můžu postnout, můžem porovnat.

Mimochodem zkoušel jsem nahrát video, a stejnej problém jako u Mafie - jak ta hra brutálně drtí CPU, tak CPU nestíhá enkódovat, a přestože hra samotná je plynulá bez záseků, tak ve výsledném videu jsou brutální záseky. Ale možná by tohle šlo eliminovat snížením kvality Shadowplay rekordu, default je snad 50mbit, což je brutus.
@JohnCZ (13.03.2017 13:56): Při jízdě kolem parku, na venkově a tam, kde je vegetace ti počet snímků neklesal? Já míval na ultra ve městě 40-50 fps. Snížené jsem měl tedy hlavně ty dvě zmíněné nastavení. A kolem parků mi to klesalo i na těch 33 fps. V jedné části konrkétní mi frame padal na 26, ale to byla malá oblast, kde grafika byla fakt excelentní a všude spousta vegetace, takže jsem to dokázal přežít, i když to cukání tam bylo citelné.
@Korbitch (13.03.2017 12:21): No, když si zadáš na youtube název tvé karty spolu s názvem hry, vyjedou ti nějaké benchmarky na ukázku. Samozřejmě záleží i na zbytku sestavy, ale dejme tomu, že nějakých 40fps na střední by to snad jet mohlo. Zkus trochu pohledat video ze sestavy, která je té tvé nejbližší. Já to hrál na GTX 960 a na vyšší/velmi vysoké se staženými stíny na medium to jelo okolo 40 fps. Nutno ale dodat, že se mi hra dost potrhávala jednak při rychlé jízdě a jednak při donačítávaní různých pop-up oken. Je to sice lépe optimalizované jako WD1, ale pořád ta optimalizace není nic extra.
@Korbitch (13.03.2017 11:53): Ta volumetrická mlha mi frame nijak nesnižovala.

Nejnáročnější jsou stíny a extra detaily. U těch stínů především to PCSS a HFTS, které zmiňuje Paul. Ty dvě nastavení mají takový vliv, že tam kde jsem míval 40 fps, jsem naměřil pouhých 20. Ale takový velký vliv to mělo jen v denní dobu, kdy svítilo slunce. V noci byl ten frame jen o něco málo nižší.

A řekl bych, že na nejnižší detaily hra bude hratelná i na takové kartě. Při ultra detailech to vyžralo moji GTX 1060 jak nic a se vším na maximu v 1920x1080 nebyl problém dosahovat výsledků jako 15 fps :-D
@JohnCZ (13.03.2017 12:10): stíny mám jen na "high" i na 1070. Přijde mi že vypadaj líp než na ultra, protože na ultra jsou přehnaně ostrý a nepůsobí to realisticky. A ty speciální PCSS a HFTS sice vypadaj dobře, ale framerate snižujou o dvacet a zas tak poznat nejsou.
Tak cca za měsíc se na to vrhnu. Co jsem tak vyčetl z recenzí, tak se svou kartou se ani nemám pokoušet o to, zapínat jakousi volumetrickou mlhu, jinak mi prý rovnou uletí oba větráky.
@Paul (12.03.2017 23:06): Až po 15 hodinách? Kura, já měl na tu mlhu potom tak hodně štěstí, že mě štvala i při přestřelkách. Ze začátku jsem ji moc neviděl, ale potom byla téměř všude. Zvláštní, že někteří ani za celou hru na ni nenarazili a měli ji prý zapnutou. Jinak Golden Gate jsem pak viděl už jen v té mlze a nikdy bez ní :-)

Jinak ty útoky na staveništích mě taky někdy štvaly. Kolikrát jsem tam chtěl jen přeběhnout a už zaútočili.
Docela mě tu štve jak itchy trigger finger tu všichni mají. Tohle je zrovna hra co se má hrát nonlethal aby to ladilo s tématem, příběhem a celkovým laděním, ale přitom stačí vlézt na blbé parkoviště nebo blbé staveniště a strážníci okamžitě pálí jakobych byl alláh akbar v sebedestrukční vestě. Občas to tu fakt bije do očí.
Tohle měla i ta třetí Mafie řešený lépe a logičtěji, nejdřív varování, pak pozorování, a když neuposlechnu, útok.

A btw co ty online funkce, měli jste to zaplý a hráli to ? Já vypnul všechno kromě hacker invasions, ale uvažuju že je vypnu taky, spíš mě to otravuje. Ten nápad i provedení je dobrý, ale prostě když si dělám něco singlovýho a do toho mi tak skočí někdo jinej..opruz.

Jo a po 15 hodinách hraní jsem konečně zahlédnul tu SF mlhu, projel skrz ní přes Golden Gate:

https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_129bsn2.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_12j2s5d.png

Fakt impresivně zpracováno.
@JohnCZ (11.03.2017 13:39): Právě. Je super, kolika způsoby to jde řešit. Já například nevylepšoval skilly pro střílení a zbraně prakticky vůbec. Věděl jsem, že je nechci moc používat. Vylepšoval jsem hlavně všechny vychytávky.
Nějaký ten článek jsem si přečetl a inspiroval se, co se vyplatí a co ne :-)
@M.a.t.t. (11.03.2017 15:36): Jojo, ty reakce lidí byly super. Občas byly trochu zbytečně vyhrocené - třeba jak tě každej vyfuckoval, i když sis dělal jen blbé selfíčko, ale prostě měl jsi z toho světa fakt takovej pocit života a to bylo hodně fajn. Tohle jsem cítil naposled u GTA V. Jednou jsem dokonce zahlédl, jak nějaká ženská nabrala řidiči před sebou auto a oba dva vystoupili a začali se hádat a sprostě se urážet. Něco podobného bylo i v jedničce, ale tam to působilo hrozně umělé a okatě naskriptovaně.
@M.a.t.t. (11.03.2017 15:36): V tom máš pravdu, ale já na stealth nikdy moc nebyl a vždycky se radši prostřílím skrz. Vlastně někdy jsem to zkoušel i u her, které jsou přímo jako stealth žánr :-)

A ty náhodné události se mi též dost líbily. Sice jsou dost komické a přehnané, ale ani nevím, v které jiné hře jsem narážel na tolik různých situací. Tak trochu si říkám, že kdyby to pořádně zdokonalili a udělali z toho herní mechanismus, tak by to mohl být nový styl v městských akcích. Myslím jako do každé té náhodné situace zakomponovat hráče a pomocí různých interakcí to ještě ovlivňovat a pomáhat si tak třeba i při plnění misí apod. Ale to by dalo asi hodně práce. Jen mě to tak napadlo.
@CrocoRay (11.03.2017 15:30): Watch Dogs 2 sú skutočne primárne stavaní ako stealth hra. Stealth tu funguje oveľa lepšie, ako v mnohých iných Ubisoft hrách, o to viac, že často ani nemusíš byť priamo na mieste a iba využívať autíčko a dron. :) Osobne som kombinoval akčný a stealth postup, s tým, že sa mi skutočne nechcelo loadovať, ak ma nepriatelia zbadali. No to, že obtiažnosť išla v tom prípade nahor, som bral ako fakt a nevadilo mi to.

Inak , čo sa tu spomínali tie náhodné udalosti s okoloidúcimi, či postávajúcimi ľuďmi, tie mi prišli fakt cool. Už dávno som nemal pri nijakej podobnej hre dojem, že celá oblasť fakt žije a tu sa to podarilo :)
@M.a.t.t. (11.03.2017 15:22): Tak mně stačí chcípnout i jednou a už jsem nasraný :-D A u těchhle dvou jsem chcípnul vícekrát, takže mě to celkem štvalo. Jako vždy jsem to do půl hodiny udělal a nikdy to nevzdal, že bych musel hru vypínat, ale i tak mě to štvalo, že tam furt nějací obrněnci vybíhali a zvlášť, když už jsem byl u konce a tomu poslednímu se podařilo mě sundat, tak jsem byl docela dost vzteklý.

Ale frustraci jsem asi taky necítil. Zase takový extrém to nebyl a zažil jsem mnohem těžší hry. Ale když začátek procházím v pohodě a pak najednou nějaké maso, tak je to dost nezvyk.

EDIT: Ale když už je řeč o frustraci, tak jak si třeba vzpomenu na závěrečného bosse z Prototype, tak jsem byl už dost nervní.
@M.a.t.t. (11.03.2017 14:41): Ke konci, když jsi dostal pod kontrolu ten granátomet a dostal na chvíli možnost hrát za někoho jiného než za Marcuse. A pak ta mise, kde jsi v takové budově pod Golden Gate ničil ty bílé automaty. To byla mise též už ke konci hry. Líp už to popsat nedokážu. Snad jen hodit přímo odkaz na misi, ale to se mi moc nechce.

A záleží jakým stylem jsi to hrál. Pokud jako Zbyisek, tak to nejspíš bylo dost snadné. Pokud jako já, že jsi všechno vykosil a pozabíjel, tak už to obtížné bylo. Teda alespoň pro normálního hráče.
Úprimne neviem o ktorých misiách hovoríte, takže zrejme neboli až tak náročné :)