@pajmič (18.03.2017 19:08): Neříkej, že se ti ten dynamic cover líbí ... :)
Diskuze
Ten lets play/dojmy na hrej mě taky poveselil. Hodinu a půl hovoří, jak je kombat obyčejný, a dynamic cover nepraktický a já celou dobu: "Používej jack-pack, dash, air-dash, hover. Přepni si rameno když si v coveru!! ugh...proč nepoužíváš schopnosti?" investigativní herní novináři, profíci...ty bláho :D
@Jab (18.03.2017 18:28): a zase jsme ve fazi madar vs vietnamec..stacilo..jdem delat neco rozumnejsiho.)
@Charllize (18.03.2017 18:03): Tu hru neznám, ale jestli je tak špatná, jak říkáš, tak tomu věřím. Fakt zajímavé, že se vůbec snažíš obhájit něco, co je na první pohled neobhajitelné.
@Jab (18.03.2017 17:50): tak to je jiste smysluplna argumentace:)
No jo, statisice lidi hraje treba Black Desert, a tam je to vata od zacatku do konce, perverzni uychylaci to jsou:)
No jo, statisice lidi hraje treba Black Desert, a tam je to vata od zacatku do konce, perverzni uychylaci to jsou:)
@Charllize (18.03.2017 17:37): Že je v pohodě, když hra obsahuje vatové úkoly, protože pár naprosto perverzních úchylů to baví.
@Jab (18.03.2017 16:52): necemu nerozumis?
no a kdo z vas si to chtel koupit a po zahrani zmenil nazor a nekoupi?
Ako jazdenie po planete na vozitku - ok. Bojim sa vsak jedneho, ze kazda dalsia planeta bude presne to iste - najdi x veziciek, aktivuj, vyries mimozemske sudoku, aktivuj hlavnu vezicku (bunker alebo co je to) a ist na dalsiu planetu. Medzitym samozrejme, najdi a vyzbieraj.
@Charllize (18.03.2017 13:21): Ježiš. Co to je za argumentaci...
@Charllize (18.03.2017 13:21): Tak jistě, existuje i spoustu lidí, které baví se nechat mlátit do hlavy.
Trial dohraný. Dojmy stejné asi jako MickTheMage. Líbí se mi Mako 1.5 a fakt, že nelze střílet do záporáků, dokud nespadnou ze svých výsadkových lodí na zem.
Už se těším na další perly z plné verze!
Trial dohraný. Dojmy stejné asi jako MickTheMage. Líbí se mi Mako 1.5 a fakt, že nelze střílet do záporáků, dokud nespadnou ze svých výsadkových lodí na zem.
Už se těším na další perly z plné verze!
@Marles (18.03.2017 03:11): Jo, kdyz to nepridava nic hodnotneho tak at to neni vubec, to souhlas. Ale me treba v DA:I War Table nehodnotny neprisel.
@Shoggot (18.03.2017 08:20): skoro v kazde hre mas vatu, nejde aby uplne celych 50 nebo 100 hodin se delo neco uzasne neskutecneho. A fakt je ten ze plno lidi ta vata treba muze i bavit.
@Shoggot (18.03.2017 08:20): skoro v kazde hre mas vatu, nejde aby uplne celych 50 nebo 100 hodin se delo neco uzasne neskutecneho. A fakt je ten ze plno lidi ta vata treba muze i bavit.
@Charllize (17.03.2017 23:52): Proto píšu že jsou špatně oba extrémy. ;)
@Charllize (18.03.2017 01:55): Nebo by tam nemusely být vůbec. Ale žádné strachy, je to na to appka na mobil, je to prostě trochu jiný War Table z Dragon Age: Inquisition.
Mají tam nahrazovat multiplayer a je to tak možnost jak získávat loot crates.
A to je prostě jen a jen vata. Je to holt tak.
Mají tam nahrazovat multiplayer a je to tak možnost jak získávat loot crates.
A to je prostě jen a jen vata. Je to holt tak.
@Charllize (18.03.2017 01:55): Nebo by tam vůbec nemusely být, když nepřidávají nic hodnotného.
@Shoggot (18.03.2017 01:21): proc? Nekam posles vojaky, oni splni misi a ty delas neco jineho..me to spis prijde jako setreni casu..taky bys ty nahodne generovane mise mohl delat sam..to by teprve bylo ta prava hruza ..ne? hrat nejaky mise:)
už dlouho jsem se něčemu tak nesmál. Andromeda mě nezajímá, ale tohle je ukrutný tak mocně, že si to snad i zahraju :-D
@MickTheMage (17.03.2017 12:43): Zcela retardovaný pohled prvního dělníka nelze zapomenout. Stejně jako celý ten božsky napsaný dialog u něj.
A ano, posílání vojáků na náhodně generované neviděné mise, s nějakým % jistým výsledkem, jejichž výsledek se člověk dozví za x minut. Tohle je fakt vychytávka, kterou miluje úplně každý a vůbec to nezní jako laciné vyplňování času.
Kristepane.
A ano, posílání vojáků na náhodně generované neviděné mise, s nějakým % jistým výsledkem, jejichž výsledek se člověk dozví za x minut. Tohle je fakt vychytávka, kterou miluje úplně každý a vůbec to nezní jako laciné vyplňování času.
Kristepane.
@Charllize (17.03.2017 23:52): To je stejně užitečné jako to odzbrojení civilního obyvatelstva v evropě... :D
@SilentWolf (17.03.2017 12:05): ne ze bych se k tomu chtel nejak rozsahle vracet, ale pointa neni zdaleka nejaky sexsymbol ale celkove zdebilnovani zenskych ve hre, a mezi to patri treba i ta sexualni stranka ale hlavne to zobrazovat je jinak nez je na svete zavedene a funkcni a vetsina zen s tim je spokojena. Femi casti hracek vadi i to jak je ztvarnena princezna Peach v Mariovi. A jeden z duvodu je ten ze je zachranovana muzem jako nejaka blbka co si neumi poradit, a dalsi treba dvojsmysl jejiho jmena. Jo maji mozna trochu i pravdu..ale sakra..princezna z Maria? To jako vazne?
A takovyhle nesmyslu jsou stovky. Proste to prehani a je to nebezpecny precedens ktery zacina slouzit jako vzor.
A takovyhle nesmyslu jsou stovky. Proste to prehani a je to nebezpecny precedens ktery zacina slouzit jako vzor.
Stejně jsem zvědavej jak se teda popasovali s těma side questama ... měli na to skoro 2 roky od vydání Witchera a pokud se jím trochu inspirují, tak to mohli trochu překopat ... Každopádně začínám mít lehkou alergii na ten skenovací, smysl systém .. :( ..
Nejhorší je fakt, že je člověk čím dál náročnější a to co mi před 2-3 rokama vůbec nevadilo, tak dnes beru jako neodpustitelné. Každopádně všude samá Andromeda ... a můj zájem trochu upadá ... No každopádně doufám, že se to ve finále povede, protože mám po Horizonu celkem hlad po velkých hrách a pokud Andromeda nebude pecka, tak netuším do čeho se pustím :(
Nejhorší je fakt, že je člověk čím dál náročnější a to co mi před 2-3 rokama vůbec nevadilo, tak dnes beru jako neodpustitelné. Každopádně všude samá Andromeda ... a můj zájem trochu upadá ... No každopádně doufám, že se to ve finále povede, protože mám po Horizonu celkem hlad po velkých hrách a pokud Andromeda nebude pecka, tak netuším do čeho se pustím :(
@SilentWolf (17.03.2017 16:55): Bethesda pro mě bude pořád stejná dokud budou pod záštitou vydavatele prodávat pecky jako dosud. (Wolf, Doom)
@valcik (17.03.2017 17:18): Vliv to má stoprocentně, když zakladatel nebo vedoucí má vždy poslední slovo.
@valcik (17.03.2017 17:18): Vliv to má stoprocentně, když zakladatel nebo vedoucí má vždy poslední slovo.
@SilentWolf (17.03.2017 16:55): Možno sa pod ten prepad kvality podpísal aj odchod dvojice zakladateľov, doktorov Zešuka a Muzyku. Odkedy sa dali na varenie piva, Bajovér skonzolovatel jak fras..
Pro mě není lehké vzdát se her od Bioware a Bethesdy. I když se hodně zhoršili, pořád je to pro mě herní událost roku. A i když ta hra bude pitomá - prostě letošek patří Mass Effectu, a bez něj by to nebylo ono. Už teď to docela bolí, protože i když jsem na to nadával, doufal jsem ve zlepšení. A stále doufám.
Každopádně není třeba nic řešit - v pondělí tu jsou recenze, hra vychází ve čtvrtek.
Docela se divím, že v dnešní době, kdy se snaží logicky každý předvést - ať už technologicky, tak vymyšlením něčeho nového - je zde stále prostor pro přešlapy velkých firem. Je to hanba.. (tím nemyslím Andromedu - tu nesoudím zatím).
Každopádně není třeba nic řešit - v pondělí tu jsou recenze, hra vychází ve čtvrtek.
Docela se divím, že v dnešní době, kdy se snaží logicky každý předvést - ať už technologicky, tak vymyšlením něčeho nového - je zde stále prostor pro přešlapy velkých firem. Je to hanba.. (tím nemyslím Andromedu - tu nesoudím zatím).
Trial time left: less than 3 hours. HOURS PLAYED 10 hours (zřejmě bugnutý počítadlo). Aneb v podstatě jsem ten trial dohrál.
Chybí mi teda ty pokračovací úkoly za rámec trialu (další díl interview, stopy paměti, zjištění co je s ostatníma archama atp.) a indentifikace mrtvol na Eosu (protože jsou podle všeho roztroušený po celý planetě a našel jsem při cestě asi jenom tři).
Jo, dál je to zábavnější, než tutoriál (vlastně to docela přesně zatím kopíruje křivku jedničky - wtf začátek s mimózníma postavama (aka Ashley v růžovým space suitu, "zombíci napíchaný na kůlech" atd.)) a do těch prvních dvou hodin jsem se musel přemlouvat na několikrát. Nexus už je hodně citadelovej zážitek. Tu vzpomínanou inspiraci questama ze Zaklínače jsem tam zatím identifikoval teda přesně jednou a to u turiana odsouzenýho na smrt. Ten je na pokračování, na více místech a v rámci možností s originálním ukončením. Bohužel, zbytek je víceméně pořád o tom, najít, oskenovat, přinýst, sebrat expy.
Na Tempestu už se začnou i trochu zajímavějc profilovat postavy. Od vesmírnýho Ryneše jsem přesedlal na o něco usedlejší model a po pár pokecech na lodi už se třeba i ta Cora začíná profilovat povahově a minulostí o něco zajímavějš. Z Liama je pořád trochu cejtit ten pokus o dalšího bro Garruse, ale úplně jim to zatím nežeru. Doktorka zatím teda hodně vzádu za notoričkou Chakwas, ale už jenom pro ten dabing tam asi budu simulovat víc než je zdrávo. Z těch přibyvších na Eosu (Peebee, Drack) mi zatím celkově nejmíň zajímavej příjde krogan. Asarijka je spíš takový rozjívený děcko, ale potenciálně asi zajímavější.
Co se týká technický stránky, tak už tady asi vesměs všechno padlo. Kromě jednoho pádu do systému uprostřed pochůzky po Tempestu se teda jednou navíc bugnula Cora tak, že při souboji odpadla tak šikovně do textury, že jí nešlo oživit a nepomohlo ani znovunačtení, ani návrat na loď a cesta jinam. Takže jsem asi hodinu cestoval jenom s tou turianskou techničkou, byť teda dabing postav fungoval pořád dál a na lodi si jinak dál vesele stepovala. Naštěstí se to pak teda umoudřilo.
Nejvíc se zatím obávám toho, jak dlouho budou prudit s těma filler úkolama typu těžení, protože po cca pěti hodinách na jedný planetě jsem zůstal asi na 18% "obyvatelnosti". Z toho teda hodně smrdělo sbírání surovin z Inquisition.
Celkově vzato teda asi nejvíc závidím už rozhodnutejm (ať už z obou stran), protože já jsem stále na vážkách.
Chybí mi teda ty pokračovací úkoly za rámec trialu (další díl interview, stopy paměti, zjištění co je s ostatníma archama atp.) a indentifikace mrtvol na Eosu (protože jsou podle všeho roztroušený po celý planetě a našel jsem při cestě asi jenom tři).
Jo, dál je to zábavnější, než tutoriál (vlastně to docela přesně zatím kopíruje křivku jedničky - wtf začátek s mimózníma postavama (aka Ashley v růžovým space suitu, "zombíci napíchaný na kůlech" atd.)) a do těch prvních dvou hodin jsem se musel přemlouvat na několikrát. Nexus už je hodně citadelovej zážitek. Tu vzpomínanou inspiraci questama ze Zaklínače jsem tam zatím identifikoval teda přesně jednou a to u turiana odsouzenýho na smrt. Ten je na pokračování, na více místech a v rámci možností s originálním ukončením. Bohužel, zbytek je víceméně pořád o tom, najít, oskenovat, přinýst, sebrat expy.
Na Tempestu už se začnou i trochu zajímavějc profilovat postavy. Od vesmírnýho Ryneše jsem přesedlal na o něco usedlejší model a po pár pokecech na lodi už se třeba i ta Cora začíná profilovat povahově a minulostí o něco zajímavějš. Z Liama je pořád trochu cejtit ten pokus o dalšího bro Garruse, ale úplně jim to zatím nežeru. Doktorka zatím teda hodně vzádu za notoričkou Chakwas, ale už jenom pro ten dabing tam asi budu simulovat víc než je zdrávo. Z těch přibyvších na Eosu (Peebee, Drack) mi zatím celkově nejmíň zajímavej příjde krogan. Asarijka je spíš takový rozjívený děcko, ale potenciálně asi zajímavější.
Co se týká technický stránky, tak už tady asi vesměs všechno padlo. Kromě jednoho pádu do systému uprostřed pochůzky po Tempestu se teda jednou navíc bugnula Cora tak, že při souboji odpadla tak šikovně do textury, že jí nešlo oživit a nepomohlo ani znovunačtení, ani návrat na loď a cesta jinam. Takže jsem asi hodinu cestoval jenom s tou turianskou techničkou, byť teda dabing postav fungoval pořád dál a na lodi si jinak dál vesele stepovala. Naštěstí se to pak teda umoudřilo.
Nejvíc se zatím obávám toho, jak dlouho budou prudit s těma filler úkolama typu těžení, protože po cca pěti hodinách na jedný planetě jsem zůstal asi na 18% "obyvatelnosti". Z toho teda hodně smrdělo sbírání surovin z Inquisition.
Celkově vzato teda asi nejvíc závidím už rozhodnutejm (ať už z obou stran), protože já jsem stále na vážkách.
Jde vypnout DOF v rozhovorech?
@HolyMeatball (17.03.2017 14:55), @MickTheMage (17.03.2017 15:06): Souhlasím víceméně se vším a ještě přidám, že takovou zhovadilost jako je galaxy map jsem už v žádném interface dlouho neviděl. Přežil bych i to, že prodávání junk itemů se musí dvakrát potvrdit, ale ta mapa je tak zoufale pomalá, že při testování museli mít nějaký debug toggle, co ty animace vypne, jinak jim to nemohlo přijít oukej.
Na vyblbnutí v open worldu to asi bude docela fajn, ale za plnou cenu ani omylem.
Na vyblbnutí v open worldu to asi bude docela fajn, ale za plnou cenu ani omylem.
@MickTheMage (17.03.2017 15:06): Takřka totožné pocity. Osvícení scény je taky věc, které jsem si všimnul. Dost nelichotivě uděláno, působí to dost lacině. Celá ta prezentace spíš působí jako fan project.
OK decka :), dojmy z prvych hodin Mass Effect Andromeda su nahodene. Enjoy :)
Tož tež přihodím dojmy, když už je to letos skoro první hra, kterou jsem rozehrál. Po dvou hodinách, když jsem sotva doletěl na Nexus:
- Komentovat animace asi bude jako házet sirku do hořícího pralesa, ale něco takhle mizernýho od takové produkce opravdu zaslouží znesmrtelnit.
- Možná se to ještě zlepší, ale writing a VA opravdu o dvě třídy horší, než předchozí díly.
- CC dost možná nejhorší, jaký jsem za posledních deset let viděl. A dost možná ten vůbec nejhorší, jaký jsem kdy viděl v AAA tvorbě. Nějak mi hlava nebere, proč do toho prostě nešoupli to samé, co měli v Inkvizici. V rámci stejnýho enginu by to neměl být moc problém, ne? Na druhou stranu takhle se to aspoň drží ME trendu "default vypadá dobře, jakákoliv vlastní tvorba v přímém porovnání bude vypadat jako totální retard". Snad to opatchujou.
- Taky se možná ještě zlepší, ale zatím moc nechápu to nadšení ze soubojáku. Vyložený Division s jetpackem, buletspondž bez kritikálek, i na střední obtížnost ty přestřelky trvají moc dlouho, kinesteticky dokonale obyčejné...možná se to změní s lepšími skilly a kvéry (což může znamenat, že takových 10+ hodin to bude prostě meh), ale zatím z toho spíš páchne Inquisition effect. Ten ostatně páchne už teď i z hromady dalších věcí...
- Doslova to nejhorší představení záporáka, které jsem v produkci takového rázu kdy viděl. To jsem si férově škodolibě uchechtl ještě víc, než nad těmi animacemi a bugy.
- První krogan, na kterého člověk narazí, působí jako gay. Než člověk zjistí, že je to vlastně ženská. A v tu ránu se člověku strašně zasteskne nad Urdnot Bakarou.
Ale jako prostředí je hezké a na plné detaily se to hýbe překvapivě obstojně. Hudba taky ok.
-
- Komentovat animace asi bude jako házet sirku do hořícího pralesa, ale něco takhle mizernýho od takové produkce opravdu zaslouží znesmrtelnit.
- Možná se to ještě zlepší, ale writing a VA opravdu o dvě třídy horší, než předchozí díly.
- CC dost možná nejhorší, jaký jsem za posledních deset let viděl. A dost možná ten vůbec nejhorší, jaký jsem kdy viděl v AAA tvorbě. Nějak mi hlava nebere, proč do toho prostě nešoupli to samé, co měli v Inkvizici. V rámci stejnýho enginu by to neměl být moc problém, ne? Na druhou stranu takhle se to aspoň drží ME trendu "default vypadá dobře, jakákoliv vlastní tvorba v přímém porovnání bude vypadat jako totální retard". Snad to opatchujou.
- Taky se možná ještě zlepší, ale zatím moc nechápu to nadšení ze soubojáku. Vyložený Division s jetpackem, buletspondž bez kritikálek, i na střední obtížnost ty přestřelky trvají moc dlouho, kinesteticky dokonale obyčejné...možná se to změní s lepšími skilly a kvéry (což může znamenat, že takových 10+ hodin to bude prostě meh), ale zatím z toho spíš páchne Inquisition effect. Ten ostatně páchne už teď i z hromady dalších věcí...
- Doslova to nejhorší představení záporáka, které jsem v produkci takového rázu kdy viděl. To jsem si férově škodolibě uchechtl ještě víc, než nad těmi animacemi a bugy.
- První krogan, na kterého člověk narazí, působí jako gay. Než člověk zjistí, že je to vlastně ženská. A v tu ránu se člověku strašně zasteskne nad Urdnot Bakarou.
Ale jako prostředí je hezké a na plné detaily se to hýbe překvapivě obstojně. Hudba taky ok.
-
@Shoggot (17.03.2017 12:03): Myslis tu nedostavanu novostavbu? :) Meh?
@Charllize (17.03.2017 11:54): ty jsi je zminoval a jeste tu posilal nejake cosplaye. Me se to ve hrach treba nelibi. Uz Persona 5 na me pusobi zvlastne kvuli te Anně s bičíkem, ale tam to beru, ze to je v ramci pribehu asi - její Persona.
Naopak promena nove Lary Croft se mi libi. Alloy v Horizon. Pohoda, proste normalni "lidi" a ne sexsymboly. I tu Adu Wong oproti Resi 4 v te 6 zprznili. Nebo tu Glorou v Devil May Cry 4. Sexismu uz je ve hrach dost. Vzdyt je kam se podivame. Je jen dobre, pokud od toho ustupuji. Na druhou stranu ale konina nejak resit zadek nejake postavy v Overwatch.
Musi to byt nekde mezi. Oba extremy jsou na prd. Jestli je mi kvuli tomu 15 tak ať :-D
Naopak promena nove Lary Croft se mi libi. Alloy v Horizon. Pohoda, proste normalni "lidi" a ne sexsymboly. I tu Adu Wong oproti Resi 4 v te 6 zprznili. Nebo tu Glorou v Devil May Cry 4. Sexismu uz je ve hrach dost. Vzdyt je kam se podivame. Je jen dobre, pokud od toho ustupuji. Na druhou stranu ale konina nejak resit zadek nejake postavy v Overwatch.
Musi to byt nekde mezi. Oba extremy jsou na prd. Jestli je mi kvuli tomu 15 tak ať :-D
@SilentWolf (17.03.2017 11:59): Však já to nemyslel přímo na tebe.
Jinak, co říkáte na Citadelu 2.0?
Jinak, co říkáte na Citadelu 2.0?
@Shoggot (17.03.2017 11:16): Ja jen reagoval na Jacoba, ze byl hloupa postava. Nic vic. Pak jsem teda priznal, ze mi prisli hloupi vsichni lide v serii. :-D
Jaky bude Liam nevim, nejak jsem ho nikdy neresil z videi. A jak uz jsem napsal Dorian a Vivienne jsou postavy, diky kterym jsem si DAI koupil znovu pro PC. Nikdy bych se nepozastavoval nad tim za koho hraju ve Walking Dead od telltale apod..
Jaky bude Liam nevim, nejak jsem ho nikdy neresil z videi. A jak uz jsem napsal Dorian a Vivienne jsou postavy, diky kterym jsem si DAI koupil znovu pro PC. Nikdy bych se nepozastavoval nad tim za koho hraju ve Walking Dead od telltale apod..
@SilentWolf (17.03.2017 11:40): jde o princip, nemuzu za to ze se soustredujes na kalhotky a podobny kktiny.
@Bodkin (17.03.2017 11:46): ne ale prijde mi ze jemu je patnact, tak by se tam dve generace i vesly.
@Bodkin (17.03.2017 11:46): ne ale prijde mi ze jemu je patnact, tak by se tam dve generace i vesly.
@Charllize (17.03.2017 11:22): Několik generací? To je ti Devadesát či co?
@Gordon (17.03.2017 11:42): Třeba tě to naučí mlčet. To je docela užitečný skill.
@Gordon (17.03.2017 11:42): Třeba tě to naučí mlčet. To je docela užitečný skill.
@Gordon (17.03.2017 11:42): jeste tyden. Pak uz budeme hrat. :-D
Co sem to zas rozpoutal... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Charllize (17.03.2017 11:22): vekem obhajujes, ze chces sexy postavy ve hrach? To ti prijde normalni?
@SilentWolf (17.03.2017 11:11): to je takova otrava diskutovat s lidma co jsou o nekolik generaci mladsi. Jako kdyz spolu mluvi madar a vietnamec.
@Shoggot (17.03.2017 11:03): +1
Prvním černošským astronautům se naštěstí internet ještě vyhnul. A co by asi dnes na internetu říkali na cpt. Benjamina Siska. Mimochodem za mě s převahou nejlepšího Star Trek kapitána (ze začátku tedy komandéra/velitele).
https://m.youtube.com/watch?v=IjvYiSDJujA
Prvním černošským astronautům se naštěstí internet ještě vyhnul. A co by asi dnes na internetu říkali na cpt. Benjamina Siska. Mimochodem za mě s převahou nejlepšího Star Trek kapitána (ze začátku tedy komandéra/velitele).
https://m.youtube.com/watch?v=IjvYiSDJujA
@SilentWolf (17.03.2017 11:06): No? Pár lidí, nejvíc z Kotaku a kolem, napsalo článek. Tvůrcům Witchera 3 to může být jedno, jejich hra je pořád prodávána jak král. Nějak si to odůvodnili, na prodejnosti to nic neměnilo. Hru dělali Poláci, Poláci tam použili něco polského, bla bla a hotovo.
Že studio z kanadské metropole udělá sci-fi hru z roku 2899 nebo kolik, to je úplně jedno a je v ní jako vedlejší postava černoch (protože ejhle, za Atlantikem potkat černocha, mít černocha jako kolegu v práci nebo tak, fakt nejsou Vánoce, ale everyday life a růzornodost je prostě normální) = ejhle, velká politika!
Všude jinde by hra odehrávající se mezikulturní galaktické alianci, kde lidi felí s modrýma mimozemšťanama, nějakejma korýšema a potomkama ptáků a není tam jeden jediný černoch, spustila spíš myšlenky o jiných regulích. Ne však tady, bravo. Ale to by už byla svobodná volba, že jo. Protože NEJSEM RASISTA, ALE bez regulí by nikdy nikdo černocha jako vedlejší postavu nedal, co.
To je prostě už naprosto omezená, paranoidní a konspirační představa křehkých bílých snowflakes, které vyděsilo pár článků na Kotaku a vlastně se jim docela líbí, že by jako byly pod útokem nějakého establishmentu.
Že studio z kanadské metropole udělá sci-fi hru z roku 2899 nebo kolik, to je úplně jedno a je v ní jako vedlejší postava černoch (protože ejhle, za Atlantikem potkat černocha, mít černocha jako kolegu v práci nebo tak, fakt nejsou Vánoce, ale everyday life a růzornodost je prostě normální) = ejhle, velká politika!
Všude jinde by hra odehrávající se mezikulturní galaktické alianci, kde lidi felí s modrýma mimozemšťanama, nějakejma korýšema a potomkama ptáků a není tam jeden jediný černoch, spustila spíš myšlenky o jiných regulích. Ne však tady, bravo. Ale to by už byla svobodná volba, že jo. Protože NEJSEM RASISTA, ALE bez regulí by nikdy nikdo černocha jako vedlejší postavu nedal, co.
To je prostě už naprosto omezená, paranoidní a konspirační představa křehkých bílých snowflakes, které vyděsilo pár článků na Kotaku a vlastně se jim docela líbí, že by jako byly pod útokem nějakého establishmentu.
@SilentWolf (17.03.2017 11:11): Moje řeč, lidí si člověk užije ve všech jinejch hrách až až ;) Jak já bych chtěl Elkora do party, hned by to natáhlo herní dobu na trojnásobek :D
To me prijdou lide v ME serii obecne zbytecni. Nejak jsem si tam nikoho neoblibil. Vzdy jen emzaky.
Coz mi vlastne pripomina, ze veskere vytky k Andromede se me ani netykaji :-D protoze v prdeli je mimika lidi.
Coz mi vlastne pripomina, ze veskere vytky k Andromede se me ani netykaji :-D protoze v prdeli je mimika lidi.
@rikuhahl (17.03.2017 11:08): Mě zas nesympatická až na její prdel... ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nejvíc zbytečný mi přišly Ashley/Alenko.
@Shoggot (17.03.2017 11:03): Tak třeba ta Miranda ve dvojce mi přišla extrémně zbytečná :)
@Shoggot (17.03.2017 11:03): ale tak videl jsi, jaka kritika se vznesla k zaklinaci 3 ne? Regule mozna ne, ale stoji jim to pak za to?
Tvurce by mel mit naprosto volnou ruku a to se tyka vseho (i nasili).
Tvurce by mel mit naprosto volnou ruku a to se tyka vseho (i nasili).
@SilentWolf (17.03.2017 10:44): Nejsou žádný regule. Regule mají v hlavách lidi, kteří jakmile vidí ve hře černocha, tak kalkulují, jestli ho tam náhodou není navíc a vidí za tím konspiraci.
Někdo napíše postavu, navrhne nějak její náčrt a hotovo. Pro mudrlanta nad "regulacemi" však vypadá opravdový svět bez "regulací" asi tedy tak, že přijde leda designer a řekne "Moc hezký, nejsem rasista, ale udělejte ho bílýho. Však víte, nejsem rasista, ALE.", což by nijak nezavánělo.
Že standardní hlavní hrdinové všude v propagaci jsou ale bílí, standardní Shepardi byli bílí, to jakoby vůbec politické kroky nejsou. Kdežto jedna vedlejší postava tmavé pleti už je jakoby hráčům násilně rvána a je zbytečná. Kdyby byl bílý, tak zbytečný není. Zvláštní, že žádná bílá postava zbytečná není, i když je napsána sebehůř.
Někdo napíše postavu, navrhne nějak její náčrt a hotovo. Pro mudrlanta nad "regulacemi" však vypadá opravdový svět bez "regulací" asi tedy tak, že přijde leda designer a řekne "Moc hezký, nejsem rasista, ale udělejte ho bílýho. Však víte, nejsem rasista, ALE.", což by nijak nezavánělo.
Že standardní hlavní hrdinové všude v propagaci jsou ale bílí, standardní Shepardi byli bílí, to jakoby vůbec politické kroky nejsou. Kdežto jedna vedlejší postava tmavé pleti už je jakoby hráčům násilně rvána a je zbytečná. Kdyby byl bílý, tak zbytečný není. Zvláštní, že žádná bílá postava zbytečná není, i když je napsána sebehůř.
@Charllize (17.03.2017 10:54): osoba, co hraje hry kvuli sexappealu hlavnich hrdinek mi poslala kalhotky a cum co ten masturbant napsal "ukazuje prispevek na DH".
Rekni mi, co vic bych tak mel vysvetlovat? :-D
Konspirace feministek :-D :-D
A ano, brblani nad tom ze hrdinky ve hrach nejsou sexy, mi prijde snad jeste horsi nez komentovani barvy pleti.
Rekni mi, co vic bych tak mel vysvetlovat? :-D
Konspirace feministek :-D :-D
A ano, brblani nad tom ze hrdinky ve hrach nejsou sexy, mi prijde snad jeste horsi nez komentovani barvy pleti.
@Charllize (17.03.2017 03:22): Přesně! Tohle vše mi vždycky úsměvně přijde jak profesionální žárlivost... :D
@sgtfury (17.03.2017 09:43): Beru to jako kappu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@SilentWolf (17.03.2017 10:07): Jacob byl snad největší kupa sraček ze všech her... ve třetím díle ho nahradil Vega který už alespoň nebyl nastrčenej schválně a bylo to vidět, dokonce jsem si ho ke konci docela oblíbil...
@sgtfury (17.03.2017 10:15): Tak samozřejmě se rád zmílím.
@sgtfury (17.03.2017 09:43): Beru to jako kappu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@SilentWolf (17.03.2017 10:07): Jacob byl snad největší kupa sraček ze všech her... ve třetím díle ho nahradil Vega který už alespoň nebyl nastrčenej schválně a bylo to vidět, dokonce jsem si ho ke konci docela oblíbil...
@sgtfury (17.03.2017 10:15): Tak samozřejmě se rád zmílím.