@Kayran (02.04.2017 20:53): Hra tě sama navede, co máš dělat. V určitém čase ti ukáže, jaké máš zmáčknout tlačítko.
Diskuze
Zdravím,mám problém s Kayran-em useknu mu chapadla, skočím na chapadlo a nemůžu s něj zeskocit,aby schodil most a mohl sem ho zabít, můžu jen busit mečem a pak vždy spadnu :-( nějaká rada?? Popř byl by někdo hodný a poslal save hned po jeho zabití??Děkuji moc za všechny rady popř savy
@StriderCZ (13.03.2017 13:55): už se stalo
@player (komentář): Dám ti plusko až si opravíš hromatu gramatyckích chyb...
@Paul (12.03.2017 13:57): Aha, tak to se nedivím, protože má fakt talent. Škoda, že to nikdy nedorazil. :(
@JohnCZ (12.03.2017 13:07): člověka co tenhle mod udělal najali CDP aby dělal na trojce, proto tenhle mod nikdy nedodělal :)
Nějak se mi po tom Zaklínači stýská a tak jsem se odhodlal zkusit nějaký mód. Vybral jsem rovnou ten nejlépe hodnocený (a bohužel i jediný, co se mi podařilo ze stránek REDkitu stáhnout) a musím říct, že dost dobrá práce, byť to prý spíše jen demoverze a kdo ví, jestli to autor někdy dokončí. Krásně prostředí (v některých ohledech možná i překonávající původní hru), docela zajímavé questy a na amatéra velice slušné dialogy. Narazil jsem na pár bugů a samozřejmě chybí i voiceacting, ale jinak to asi můžu doporučit. Jsem tedy prozatím jen na začátku, ale ta zbrusu nová mapka mě baví - je členitá, promakaná a hezká (i když místy zbytečně přesvícená). Pár screenů z úvodu na ukázku: Screen1, Screen2, Screen3, Screen4
edit: Dostal jsem se kousek dál a je to fakt nedodělaný (mapa vypadá skoro hotově, ale je to prázdné). Škoda, protože by z toho mohlo být opravdu velmi slušné fan DLC.
edit: Dostal jsem se kousek dál a je to fakt nedodělaný (mapa vypadá skoro hotově, ale je to prázdné). Škoda, protože by z toho mohlo být opravdu velmi slušné fan DLC.
@Tyrael (27.02.2017 22:02): Hej, hej, už to tu bolo niekedy povedané: ono by bolo fajn, keby všetky tieto možnosti boli v oboch cestách prítomné, mne pri Vernonovej ceste chýbala práve tá trpaslícka hravosť + quest so sukubou, Saskiino oslobodenie... mal som pocit takej polovičatosti, keď som to dohral a z wikipédie sa dozvedel, o čo všetko som prišiel.
Těžko říct, co je nejlepší řešení....s v tom mně štve špatná propojenost obou dějových linek za vernona je to zábavnější a snad pro geralta typictejsi....nadruhou stranu, nemožnosttak osvobození drakobijky....nepoznat trpasličí pevnost......a zase u vernona likvidace svinskyho dethmolda......tezka volba
@player (22.02.2017 12:48): Takto:
Veľmi som ľutoval, že som Dethmoldovi povedal istú informáciu, z ktorej si domyslel (a zvyšok dopátral), kto stojí za spiknutím proti kráľovi.
Preto nechal zákerne pochytať Vernonovu skupinu mužov, zabil ich a Ves znásilnil.
Keď som išiel k nemu po vysvetlenie, veľmi som si prial, aby zdochol - ale povedal som si, že aj keď je sviňa, mohol by byť práve on ten panovník, ktorý zjednotí Aedirn, etc. pod pevným velením.
Keby si len ten chrcheľ neotváral ústa na Ves, nechal by som ho žiť. Ale v momente, ako ju ponížil a povedal, že kvílila ako staré dvere - som len kývol na Vernona a nechal ho, nech si urobí svoje.
V tej chvíli som sa dokázal vcítiť do Geralta, že ten sa musel veľmi premáhať, aby mu do brucha ten meč nevrazil sám a "najneutrálnejšie" čo môže v takej chvíli urobiť, je odísť.
Toľko moje rozhodnutie.
Ako som zistil, je úplne jedno, ako sa rozhodneš - lebo Nilfgaard tak či tak si obe tieto kráľovstvá podmaní - jediné, čo sa zmení je to, že sa dozvieš, že Henselt padol pri ich obrane.
Teda mrtvý bude tak či tak. Samozrejme, v tomto prípade nie Tvojou rukou, resp. nie s Tvojím zvolením.
Veľmi som ľutoval, že som Dethmoldovi povedal istú informáciu, z ktorej si domyslel (a zvyšok dopátral), kto stojí za spiknutím proti kráľovi.
Preto nechal zákerne pochytať Vernonovu skupinu mužov, zabil ich a Ves znásilnil.
Keď som išiel k nemu po vysvetlenie, veľmi som si prial, aby zdochol - ale povedal som si, že aj keď je sviňa, mohol by byť práve on ten panovník, ktorý zjednotí Aedirn, etc. pod pevným velením.
Keby si len ten chrcheľ neotváral ústa na Ves, nechal by som ho žiť. Ale v momente, ako ju ponížil a povedal, že kvílila ako staré dvere - som len kývol na Vernona a nechal ho, nech si urobí svoje.
V tej chvíli som sa dokázal vcítiť do Geralta, že ten sa musel veľmi premáhať, aby mu do brucha ten meč nevrazil sám a "najneutrálnejšie" čo môže v takej chvíli urobiť, je odísť.
Toľko moje rozhodnutie.
Ako som zistil, je úplne jedno, ako sa rozhodneš - lebo Nilfgaard tak či tak si obe tieto kráľovstvá podmaní - jediné, čo sa zmení je to, že sa dozvieš, že Henselt padol pri ich obrane.
Teda mrtvý bude tak či tak. Samozrejme, v tomto prípade nie Tvojou rukou, resp. nie s Tvojím zvolením.
@player (22.02.2017 12:48): Nejdriv jsem ho nechal zabit, ale pak to hned loadnul, nechal ho zit a pokracoval dal s uspokojenim, ze jsem si pro sebe vybral lepsi rozhodnuti.
@Arcee (26.02.2017 15:10): ok, vypl jsem bloom v nastavení
DALEKO LEPŠÍ!
Díky moc
jo a úkoly se sledují dvojklikem na úkol v deníku - :)
DALEKO LEPŠÍ!
Díky moc
jo a úkoly se sledují dvojklikem na úkol v deníku - :)
Zkus vypnout Bloom, to by mohlo eliminovat trochu to přesvícení. Ty úkoly by mohli jít měnit v deníku.
Dva dotazy:
1) Dá se nějak nastavit, jaký úkol budu sledovat na mapě?
2) Dá se nějak vypnout to, že se úplně všechno v té hře leskne jako psí kulky? Docela mě z toho po chvíli bolí hlova.
??
Díky
1) Dá se nějak nastavit, jaký úkol budu sledovat na mapě?
2) Dá se nějak vypnout to, že se úplně všechno v té hře leskne jako psí kulky? Docela mě z toho po chvíli bolí hlova.
??
Díky
@player (22.02.2017 12:48): též jsem ho nechal kuchnout.....sice jsem ho chtěl původně zabít sám, ale nakonec jsem to nechal na vernona.....
@player (22.02.2017 12:48): Pokud je to jeden z těch králů, tak jsem se ho rozhodl taky nechat zabít. Následky už nevím, jaké to mělo, ale řekl bych, že moc velké ne. Ale už je to delší dobu, co jsem to hrál.
Začal jsem hrát druhou cestu s Vernonem Rochem. Dostal jsem se do Vergenu kdese mám rozhodnout jestli zabít nebo nechat žít Henselta. Tohle nebyla těžká volba vzhledem k tomu že Henselt nechal povrždit Vernonovi lidi a znásilnil Ves. Nechal jsem Vernona ať se Henseltovi pomstí.. Teť jen čekám jaké to bude mít následky. Jak jste se u Henselta rozhodli vy?
@Jett Rink (27.11.2016 17:07): Geralt byl hlavně kokot, že lezl s Foltestem dobývat hrad, kdyby to nedělal, nikdy by nebyl z jeho vraždy obviněn. Sám Letho mu to řekl, že si neměl hrát na vojáčka.
Letha jsem zabil. Sice to býval Geraltův přítel, který ochránil Yennefer, ale vraždami králů uvrhl severní království do chaosu a usnadnil vpád Nilfgaardu. Geralt byl také kvůli němu obviněn z vraždy Foltesta, jemuž sloužil, a Letho se mu nesnažil pomoct.
Draka jsem nezabil, protože mi Saskie bylo líto, pomáhal jsem jí ve Vergenu a zradil ji, když jsem šel na pomoc Triss.
Draka jsem nezabil, protože mi Saskie bylo líto, pomáhal jsem jí ve Vergenu a zradil ji, když jsem šel na pomoc Triss.
@player (11.11.2016 18:18): v první věci u Draka to bylo jasné, nechat naživu...v lepším případě když byla možnost tak ho osvobodit- ten rozhovor potzom stojí zato.
V druhém případě jsem vyzkoušel obě alternativy Poprvé jsem Letha zabil....čistě z potřeby ukázat, že Geralt porazí kohokoli. Druhotně jsem ho ale nechal jít. Konec konců ze sebe dělal debila aby si ostatní mysleli, že je jen loutka ale ve skutečnosti, byli všichni ostatní jeho nástrojem. Za pomoci Letha se jen urychlilo odkrytí, za co kdo táhne, kdo co podporuje a že Nilfgard zkusí válku znova..
V druhém případě jsem vyzkoušel obě alternativy Poprvé jsem Letha zabil....čistě z potřeby ukázat, že Geralt porazí kohokoli. Druhotně jsem ho ale nechal jít. Konec konců ze sebe dělal debila aby si ostatní mysleli, že je jen loutka ale ve skutečnosti, byli všichni ostatní jeho nástrojem. Za pomoci Letha se jen urychlilo odkrytí, za co kdo táhne, kdo co podporuje a že Nilfgard zkusí válku znova..
@player (11.11.2016 17:59): viz o par prispevku nize, rozhodl jsem se stejne jako Paul ze stenych duvodu. Vice jsme to tu probrali pred par tydny, kdyz odscrollujes o nekolik prispevku niz. s drakem je to komplikovanejsi,ale u Letha z me strany nebylo co resit a boj s nim jsem nezkousel ani ze zvedavosti
@player (11.11.2016 18:18): no jaký to mělo smysl? No dovědět se pravdu přece. Obnovit si paměť. Navíc pokud si dobře pamatuju tak se to všechno ve dvojce svedlo na čarodějky a jejich lóži (částečně zaslouženě, ikdyž za tím ve výsledku stál Emhyr), Geralt byl víceméně očistěn aniž by Letha musel zabíjet. A po konci dvojky a začátku invaze na sever už to stejně nikoho nezajímá :)
@player (11.11.2016 18:18): A tím, že ho zabiješ, dosáhneš čeho? Určitě ne očištění jména.
Jinak jsem taky všechny nechal naživu. Geralt mi nepřijde pomstychtivý a Letho mu důvody svého konání řekl na férovku. Navíc mu kdysi dost helpnul. A draka proto, že to byla Saskia a ta zlá nebyla. Akorát její moc někdo zneužil.
Jinak jsem taky všechny nechal naživu. Geralt mi nepřijde pomstychtivý a Letho mu důvody svého konání řekl na férovku. Navíc mu kdysi dost helpnul. A draka proto, že to byla Saskia a ta zlá nebyla. Akorát její moc někdo zneužil.
@player (11.11.2016 18:18): K tvé první otázce: ,,It´s not about destination. It´s about a journey." :)
Trojku jsem nehrál, takže nevím, jak je to rozvedený tam, ale zabitím Letha přece taktéž nedokážeš, že Geralt je v tom vlastně nevině.
Jinak ta rozhodnutí mám naprosto totožná s Paulem.
Trojku jsem nehrál, takže nevím, jak je to rozvedený tam, ale zabitím Letha přece taktéž nedokážeš, že Geralt je v tom vlastně nevině.
Jinak ta rozhodnutí mám naprosto totožná s Paulem.
@Paul (11.11.2016 18:04): Když jsi Letha nechal jít tak jaký smysl mělo se za ním honit? Nepostrádal by pak celý děj Zaklínače 2 smysl. Kdo by pak uvěřil že Geralt, Foltesta nezabil a že ho ve skutečnosti zabil Letho? Jak vlastně Geralt dosáhl svého cíle očištění svého jména?
@player (11.11.2016 17:59): já nechal draka přežít, protože to byla Saskia aka nejsympatičtější postava hry a Zaklínači draky nezabíjí, navíc je možné jí vyléčit. A ještě je to dcera Villentretenmertha, Geraltovo starýho kámoše :)
A Letha jsem nechal taky jít, protože to byl kdysi Geraltův přítel, chránil pro něj Yennefer, a v podstatě proti Geraltovi nic neměl. Navíc se do budoucna mohl hodit jako spojenec, což se pak potvrdilo.
A Letha jsem nechal taky jít, protože to byl kdysi Geraltův přítel, chránil pro něj Yennefer, a v podstatě proti Geraltovi nic neměl. Navíc se do budoucna mohl hodit jako spojenec, což se pak potvrdilo.
Jaké byli vaše rozhodnutí na konci zabít či nezabít draka, zabít či nechat Letha jít? A proč jste se tak rozhodli?
Já v prvním případě jsem se rozhodl zabít, protože by hrozilo žedraka Filipa znova využije ke svým podlým plánů v druhém případě jsem Letha taky zabil, protože se mi zdálo blbý, když už jsem se ho pronásledoval tak dlouho tak Letha nechat prostě jen tak jít..
Já v prvním případě jsem se rozhodl zabít, protože by hrozilo žedraka Filipa znova využije ke svým podlým plánů v druhém případě jsem Letha taky zabil, protože se mi zdálo blbý, když už jsem se ho pronásledoval tak dlouho tak Letha nechat prostě jen tak jít..
@M.a.t.t. (31.10.2016 20:13): no ten hlavní nejdelší sidequest (co přidali v Enhanced) je za každou stranu úplně jiný. Ale jo, ty menší vedlejšáky jsou ve třetím aktu sdílený.
Presnejšie celý druhý a veľká časť tretieho tretieho (vedľašie questy v Loc Muine sú prevažne rovnaké). Zmysel to rozhodne má.
@90210 (31.10.2016 15:50): Saskia je moje nejoblíbenější postava z dvojky :)
Doporučuju naloadovat pozici před tím rozhodnutím a odehrát tu druhou větev, fakt se nejedná o pár dialogů a questů. Celý druhý a třetí akt se odehrávají jinak.
Doporučuju naloadovat pozici před tím rozhodnutím a odehrát tu druhou větev, fakt se nejedná o pár dialogů a questů. Celý druhý a třetí akt se odehrávají jinak.
@90210 (31.10.2016 15:50): To není pár dialogů, ta hra je od určitého bodu téměř úplně něco jiného. Souhlasím, že to není vyřešeno nejlépe, protože Iorveth je zcela neoddiskutovatelně naprostý psychopat, kterému bych se z vlastní vůle vyhnul obloukem. Paradoxně jeho cesta vede dost možná k vrcholným momentům hry.
@90210 (31.10.2016 15:50): rozumím, já taky, ale na Zaklínače jsem slabej :)
@Paul (31.10.2016 15:36): No, tak jsem si to vygooglil, krome toho, ze to byla Saskia Buresova, tak i podobna zraneni neslucitelna se zivotem drak muze prezit, tak to asi naloaduju a draka usetrim, byt je to teda pekna bestie, ktera behem hry zabila po Geraltovi nejvic lidi.
@Walome (31.10.2016 15:39): Na tu si vubec nevzpominam, ale ja hraju novejsi hry na hard, aby to byla alespon nejaka vyzva.
@Tarhiel (31.10.2016 15:38): Me popravde fakt toho rozdeleni hry trochu irituje, nemam ve zvyku hrat hry dvakrat a takhle mam pocit, ze jsem o story nekterych hlavnich postav prisel, viz. Saskia Buresova a Stannise s Philippou jsem snad ani nevidel. Teda nemam ten pocit, proste jsem o to prisel. Ale necitim chut davat to kvuli tam par dialogum a questum znovu.
@Walome (31.10.2016 15:39): Na tu si vubec nevzpominam, ale ja hraju novejsi hry na hard, aby to byla alespon nejaka vyzva.
@Tarhiel (31.10.2016 15:38): Me popravde fakt toho rozdeleni hry trochu irituje, nemam ve zvyku hrat hry dvakrat a takhle mam pocit, ze jsem o story nekterych hlavnich postav prisel, viz. Saskia Buresova a Stannise s Philippou jsem snad ani nevidel. Teda nemam ten pocit, proste jsem o to prisel. Ale necitim chut davat to kvuli tam par dialogum a questum znovu.
@Walome (31.10.2016 15:22): tak na střední v poho no, ale u Zaklínače dělají obtížnosti velký rozdíl. Já třeba měl dost problém v jedničce s tou potvorou v dolech, a to jsem hrál taky na střední.
@90210 (31.10.2016 15:35): Neprišiel si o nič ja som sa to tiež dozvedel len z witcher wikipédie, ale bol som dosť nahnevaný, že ako to, že človek nemá takú dôležitú info aj v Rocheho ceste - jedna z mála vecí, čo by so tomu vytkol. Keby som tú informáciu nemal, bez dlhého rozmýšľania, by som si tiež nechal ten koniec, kde som ho pôvodne zabil.
@Paul (31.10.2016 15:36): Ale musíš uznať, že z tej cutscény by si každý vydedukoval, že toto proste neprežije :) To, že to ten drak nakoniec rozdýchal, ak si ho ušetril, nedávalo žiadny zmysel - bol preťatý skrz naskrz - cez srdce!!!
@Paul (31.10.2016 15:36): Ale musíš uznať, že z tej cutscény by si každý vydedukoval, že toto proste neprežije :) To, že to ten drak nakoniec rozdýchal, ak si ho ušetril, nedávalo žiadny zmysel - bol preťatý skrz naskrz - cez srdce!!!
@90210 (31.10.2016 15:35): nepošel, nebylo to smrtelné (v podstatě ani příliš vážné) zranění
@90210 (31.10.2016 15:35): ve Vergenu jsou trpaslíci, a tím pádem spousta humoru, je to tam super :)
@90210 (31.10.2016 15:35): ve Vergenu jsou trpaslíci, a tím pádem spousta humoru, je to tam super :)
@Tarhiel (31.10.2016 15:29): Asi jsem o neco prisel vzhledem k tomu, ne jsem nehral za Iorvetha, ale ten drak by tam stejne posel. Takhle se aspon netrapil.
@Paul (31.10.2016 15:32): No, mozna nekdy v budoucnu, i kdyz Vergen na me pusobil dost neutune a vracet bych se tam fakt nechtel.
@Paul (31.10.2016 15:32): No, mozna nekdy v budoucnu, i kdyz Vergen na me pusobil dost neutune a vracet bych se tam fakt nechtel.
@90210 (31.10.2016 15:18): Doporučuju si to dát někdy časem znova s Iorvethem, půlka hry je úplně jiná.
@90210 (31.10.2016 15:18): Nápodobne, až na to, že v 3. chapt. som išiel s Triss a bolo mi ľúto, že zároveň nemôžem zachrániť Annais, Shealu bez rozmýšľania nechal rozprsknut, draka najskor zabil, no potom loadoval, keď som sa dozvedel, kto to je (co je trochu svinarna, lebo clovek sa to dozvie len pri hrani Iorvethovej linie, inak nie), koniec s Lethom rovnaky. Velmi podareny koniec, ked sa proste len neohrabane rozlucite a idete si kazdy svojou cestou.
@Walome (31.10.2016 15:22):Musel jsem si vygooglovat, co to je qte, kazdopadne je to ta potvora s chapadlama...
@90210 (31.10.2016 15:18): Počkej Keyran to je takováta velká potvora s chapadlama, jejíž souboj spočívá ve qte?
Tak dohrano, zaver se mi libil moc, byt byl podobne jako v prvnim dile na hard detsky snadny a peklo s keyranem nic neprekonalo, stejne jako beast v jednicce. A podobne jako v jednicce byl Geralt ke konci nezastavitelna masina. Jsem zvedavy na dalsi dil a opet cekam, ze nejhorsi bude tradicne boss prvniho chapteru. Co se tyce zasadnich rozhodnuti, jak jsem:
V boji s Iorvethem jsem pomohl Rochemu, byt mi nebyl sympaticky ani jeden a udelal jsem to,a bych se vyhnul masakru ve meste. K Rochemu jsem se pridal i pote, opet abych se vyhnul masakru ve meste, ke kteremu ale stejne doslo. Henselta jsem nechal zit kvuli stabilite v regionu, ale az po loadu, puvodne jsem ho nechal kuchnout. V 3 chapteru jsem se vykaslal na Triss, ktera me po celou dobu hry fakt, ale fakt vubec nebavila, snad az na ten mrd v bazenku a sel zachranit Annais, tu jsem potom nechal odevzdat Natalisovi z Temerie. Silu jsem sice puvodne zachranil, ale obratem loadoval a nechal ji rozprsknout na sracky, coz bylo cool a draka, ktery i na hard uboze padl hned na druhy pokus, jsem zabil, abych mu usetril trapeni, ale jako milovnik zvirat jsem z toho byl smutny, byt na draky sdilim nazor Yennefer z povidek. Jsou holt moc nebezpecny.:) No a na zaver jsem prokecl Letha a nechal ho jit, ani na chvili me nenapadlo s nim bojovat a to ani na zkousku. Byl jsem s timto zaverem opravdu spokojen a genocidu magu jsem po dojmech z cteni Bourkove sezony uvital.:)
V boji s Iorvethem jsem pomohl Rochemu, byt mi nebyl sympaticky ani jeden a udelal jsem to,a bych se vyhnul masakru ve meste. K Rochemu jsem se pridal i pote, opet abych se vyhnul masakru ve meste, ke kteremu ale stejne doslo. Henselta jsem nechal zit kvuli stabilite v regionu, ale az po loadu, puvodne jsem ho nechal kuchnout. V 3 chapteru jsem se vykaslal na Triss, ktera me po celou dobu hry fakt, ale fakt vubec nebavila, snad az na ten mrd v bazenku a sel zachranit Annais, tu jsem potom nechal odevzdat Natalisovi z Temerie. Silu jsem sice puvodne zachranil, ale obratem loadoval a nechal ji rozprsknout na sracky, coz bylo cool a draka, ktery i na hard uboze padl hned na druhy pokus, jsem zabil, abych mu usetril trapeni, ale jako milovnik zvirat jsem z toho byl smutny, byt na draky sdilim nazor Yennefer z povidek. Jsou holt moc nebezpecny.:) No a na zaver jsem prokecl Letha a nechal ho jit, ani na chvili me nenapadlo s nim bojovat a to ani na zkousku. Byl jsem s timto zaverem opravdu spokojen a genocidu magu jsem po dojmech z cteni Bourkove sezony uvital.:)
[neexistující příspěvek]: Myslím, že je na čase smířit se s tím, že hry nejsou filmy ani knihy a jde v nich především o gameplay.
Přesah ti nevezme nohy na ramena jen proto, že to tu a tam škobrtne.
Něco se podaří a něco ne a pak už se s tím nějak musí pracovat.
Přesah ti nevezme nohy na ramena jen proto, že to tu a tam škobrtne.
Něco se podaří a něco ne a pak už se s tím nějak musí pracovat.
@účet smazán (30.10.2016 17:08): Geralt čeká na Leta, který je jeho hlavní cíl celou hru a kterého se na konci prologue opravdu dočká. S Foltestem to táhne kvůli Triss a kvůli tomu, že chce odhalit ty vražedné zaklínače. To že celý prolog je o dobývání hradu a Geralt se do toho osobně zapojí, místo aby stál pořád Foltestovi za zadkem není ani tak překvapivá změna hodnot, ale úlitba gameplayi.
Ono, za ty největší chyby dvojky - přešlapování na místě a hodně tlačení Geralta někam - může jednička, která imo veškerou tu návaznost a logiku světa rozesrala. Lepší by bylo, kdyby řekli, že jednička je nonkánon a s dvojkou to zkusili znova, což udělali jen na půl a návaznosti z jedničky se jim zamotaly pod nohy. Prostě aby rovnou udělali trojku (ne openworldovou) a tvářili se, že takhle měla vypadat jednička. Šlus.
Já bych klidně bral to, že dvě rány a konec. Pokud Witcher bude silnější a rychlejší než normální lidi. A nebudu ho pořád muset učit šermovat od začátku.
Což je taky důvod, proč bych Witchera raději viděl jako akční adventůru s Dark Souls boji než jako takovýhle 'RPGčko'.
Což je jeden z důvodů, proč jsem sekl s trojkou a nechce se mi vracet. Nebaví mě souboje, které jsou na každým kroku.
Ono, za ty největší chyby dvojky - přešlapování na místě a hodně tlačení Geralta někam - může jednička, která imo veškerou tu návaznost a logiku světa rozesrala. Lepší by bylo, kdyby řekli, že jednička je nonkánon a s dvojkou to zkusili znova, což udělali jen na půl a návaznosti z jedničky se jim zamotaly pod nohy. Prostě aby rovnou udělali trojku (ne openworldovou) a tvářili se, že takhle měla vypadat jednička. Šlus.
Já bych klidně bral to, že dvě rány a konec. Pokud Witcher bude silnější a rychlejší než normální lidi. A nebudu ho pořád muset učit šermovat od začátku.
Což je taky důvod, proč bych Witchera raději viděl jako akční adventůru s Dark Souls boji než jako takovýhle 'RPGčko'.
Což je jeden z důvodů, proč jsem sekl s trojkou a nechce se mi vracet. Nebaví mě souboje, které jsou na každým kroku.
@Walome (30.10.2016 15:51): Třeba s tím, že by enemáků nebylo jak nasraných, nebyl tábor zbojníků co pět kroků (zdravím W3) a překonávání protivníků by bylo obtížnější. Udělal by se nějaký mnohem realističtější soubojový systém a dvě rány od protivníka by znamenaly smrt. To samé naopak. Uzdravit se by nebylo jenom tak, putovat se zraněným hrdinou by bylo těžší... Ale to už se zase dostáváme k tomu, že tohle by prostě masy nehrály. A takhle zhebne prakticky každý dobrý nápad. Už se těším, až začne lidstvo jíst v dětství víc jódu nebo něco a "zaměřený na masy" přestane znamenat "udělané tak, aby to ocenil i pitomec".
Já vlastně ani nevím, proč tak hejtím tu Vávrovu hru. Vždyť on dělá přesně něco, co já chci - odvážnou, originální hru.
Já vlastně ani nevím, proč tak hejtím tu Vávrovu hru. Vždyť on dělá přesně něco, co já chci - odvážnou, originální hru.
@Bodkin (30.10.2016 15:12): Takže ti vadí anti-lore změna vzhledu, ale anti-lore změna povahy ti nevadí? To je zajímavé. Jinak je snad evidentní, že Geraltův vztah k zabíjení lidí nepramení z toho, že se živí zabíjením monster.
A že pak pověsí profesi na hřebík, pozastaví si živnostenský list, a hele, najednou má zcela jiný hodnoty? Ne...
Navíc nemáš pravdu ani v tom, že mu jde o něco jiného, kvůli čemu musí dobývat hrad. Geraltovi o nic nejde, o něco jde Foltestovi - aby ho Geralt chránil. Což, i kdyby Geralt svolil, že ho bude chránit během bitvy (což je prostě totální píčovina, sorry), by se dalo dělat i bez chování typu "Pyčo hele, balista, zabiju posádku a dostanu nás do toho posranýho hradu!". Nebo bez toho, že by Geralt střílel z katapultu do nějakého hraběte kilometr daleko (tvl, ten zrovna Foltesta tak ohrožoval na životě, že...). Prostě ten úvod je tak těžký mindfuck, že nechápu, jak to může komukoliv znalému knižní předlohy nevadit, když se nad tím zamyslí.
A že pak pověsí profesi na hřebík, pozastaví si živnostenský list, a hele, najednou má zcela jiný hodnoty? Ne...
Navíc nemáš pravdu ani v tom, že mu jde o něco jiného, kvůli čemu musí dobývat hrad. Geraltovi o nic nejde, o něco jde Foltestovi - aby ho Geralt chránil. Což, i kdyby Geralt svolil, že ho bude chránit během bitvy (což je prostě totální píčovina, sorry), by se dalo dělat i bez chování typu "Pyčo hele, balista, zabiju posádku a dostanu nás do toho posranýho hradu!". Nebo bez toho, že by Geralt střílel z katapultu do nějakého hraběte kilometr daleko (tvl, ten zrovna Foltesta tak ohrožoval na životě, že...). Prostě ten úvod je tak těžký mindfuck, že nechápu, jak to může komukoliv znalému knižní předlohy nevadit, když se nad tím zamyslí.
@Zoltan (30.10.2016 15:11): náhodou by mohlo být zajímavé přijít s něčím novým, než furt někoho zabíjet. Ale s čím, to nevim :)
@90210 (30.10.2016 14:10): Tak zkus přečíst pentalogii, na kterou ty hry navazují ;)
@účet smazán (30.10.2016 13:09): Tris je zrzavá a ukazuje výstřih! To je anti-lore jako svině btw. Ale zrovna to jeho dobývání hradu a spol mi nevadí, to jeho zaklínačování není jeho obživou a jde mu o něco jiného...
@účet smazán (30.10.2016 13:09): Tris je zrzavá a ukazuje výstřih! To je anti-lore jako svině btw. Ale zrovna to jeho dobývání hradu a spol mi nevadí, to jeho zaklínačování není jeho obživou a jde mu o něco jiného...
@90210 (30.10.2016 14:10): „Nemluv nesmysly!“ utrhla se na něj Triss Ranuncul a zvedla zaťatou pěst, jako kdyby chtěla mladíka odstrčit anebo uhodit do prsou. „Věříš hloupým povídačkám? Je konec září, lelci se houfují před odletem. Dělají to každoročně.“
________
„Ciri,“ zašeptala prosebně Triss. „Sestřičko… Dovol mi plout s vámi…“
„Sama nevíš, oč prosíš, Triss.“
„Myslíš, že se ještě někdy…“
„Určitě,“ nenechala ji dokončit.
...
Va’esse deireadh aep eigean...
Triss je jedna z nejklíčkovějších a nejdůležitějších postav ságy :)
Co se týče zabíjení osob, je to asi nutné zlo. Kdyby to bylo jak píšeš, byla by to nuda (každý lupič by se vzdal). Osobně by mě tahle mechanika neskutečně srala.
Nehledě na to, že tuhle logiku lze uplatnit na téměř každé RPG. Většinou hrajeme ve výsledku za masové vrahy. Za Řezníky z Blavikenu :) Tenhle ústupek chápu a udělal bych to stejně.
________
„Ciri,“ zašeptala prosebně Triss. „Sestřičko… Dovol mi plout s vámi…“
„Sama nevíš, oč prosíš, Triss.“
„Myslíš, že se ještě někdy…“
„Určitě,“ nenechala ji dokončit.
...
Va’esse deireadh aep eigean...
Triss je jedna z nejklíčkovějších a nejdůležitějších postav ságy :)
Co se týče zabíjení osob, je to asi nutné zlo. Kdyby to bylo jak píšeš, byla by to nuda (každý lupič by se vzdal). Osobně by mě tahle mechanika neskutečně srala.
Nehledě na to, že tuhle logiku lze uplatnit na téměř každé RPG. Většinou hrajeme ve výsledku za masové vrahy. Za Řezníky z Blavikenu :) Tenhle ústupek chápu a udělal bych to stejně.
Jednicka byla kniham o neco bliz v tom, ze nechala hrace s Geraltem vicemene v klidu pobihat po svete, zabijet monstra a brat za to prachy, coz je jeho prace. Problem mam s tim zbytecnym zabijenim lidi i non-humans, cetl jsem 3 knihy (obe povidkove knihy a Bourkovou sezonu, ktera byla mimochodem o dost slabsi), Geralt v nich zabije dohromady cca 10 lidi, ve hrach je to tak 1000 a clovek by se mohl divit, ze po jeho radeni vubec zustane nejaka rodina pohromade. Autori to meli resit tak, jako v knize, ale i ve skutecnosti, tj. nenechat nepratele, aby se nechali dobrovolne rozsekat na kousky na dve rany mecem, ale vic vyuzivat toho, ze by se vzdavali, utikali apod.
Dvojka ma fajn pribeh, ale s knihami a jejich stylem se hodne miji. Plus je tu samozrejme Triss, ktera mozna hraje dulezitejsi ulohu v romanech, ale ve zminenych 3 knihach nehraje zadnou ulohu, respektive ma stek v jedne povidce a udajne mela byt uz po smrti.
Dvojka ma fajn pribeh, ale s knihami a jejich stylem se hodne miji. Plus je tu samozrejme Triss, ktera mozna hraje dulezitejsi ulohu v romanech, ale ve zminenych 3 knihach nehraje zadnou ulohu, respektive ma stek v jedne povidce a udajne mela byt uz po smrti.