Melee je v Primalu jako gravity gun v HL2 bez fyziky, naprosto banální, bez možností a bez finesy (zato je ve hře 101 možností jak trhat kytky), celkem dobře to popisuje ten kritický komentář chronologicky nade mnou:
" Představte si klasickou Far Cry nebo jakoukoliv otevřenou ubisoft hru. Vytáhněte z ní střelné zbraně, šplhání po věžích, dopravní prostředky a vznikne vám Primal. Kde váš bouchací a píchací repertoár zahnuje hlavně zbraně na blízko. Ted si představte, že tyto souboje na blízko nemají žádnou hloubku. Se sekerami, holemi a bodáky nemůžete blokovat nepřátelské útoky, natož je odrážet. Jen mácháte sem a tam a doufáte, že trefíte nějakého nebožáka do jeho křehké lebky. Animace jsou navíc neskutečně nedodělané. Při útoku svým kopím jsem měl pocit, že nepřátelům poskytuji "drbací masáž" čemuž absence vizuální (ne)indikace (ne)zranění na jejich tělech také nepomáhá. "
Body za grafiku by Primal dostal, kdyby se jednalo o naprostou audiovizuální bombu, nebo alespoň jako body za poctivou rešerši, kdyby ty Karpaty vypadaly jako Karpaty :) Hlazení za ouškem za grafiku zavání při dnešních cenách AAA her a současných technologických možnostech přehnanou benevolencí :) Hra je graficky pěkná, v jistých směrech, jako je třeba bylinné patro, velmi propracovaná, ale pro mně postrádá jakoukoli atmosféru. Dvě hezčí hry zfleku vyjmenuju i coby občasný hráč, Crysis a Rise of the Tomb Raider.
Na hře mě vlastně nebavilo vůbec nic, FC byl moje oblíbená značka, ale to je Primalu prd platné, na to já vůbec nehraju. Špatná hra > špatné vízo. Teď hraju po 13ti letech znova Half-Life 2 a vůbec se to nedá srovnat od výpravy a příběhu přes AI a weapon balance. Při tomto čelním srovnání jsem si uvědomil, jak neskutečně špatný (už v základním herním konceptu) Primal je, holt kde není talent, ani moderní technologie nepomůže.
" Představte si klasickou Far Cry nebo jakoukoliv otevřenou ubisoft hru. Vytáhněte z ní střelné zbraně, šplhání po věžích, dopravní prostředky a vznikne vám Primal. Kde váš bouchací a píchací repertoár zahnuje hlavně zbraně na blízko. Ted si představte, že tyto souboje na blízko nemají žádnou hloubku. Se sekerami, holemi a bodáky nemůžete blokovat nepřátelské útoky, natož je odrážet. Jen mácháte sem a tam a doufáte, že trefíte nějakého nebožáka do jeho křehké lebky. Animace jsou navíc neskutečně nedodělané. Při útoku svým kopím jsem měl pocit, že nepřátelům poskytuji "drbací masáž" čemuž absence vizuální (ne)indikace (ne)zranění na jejich tělech také nepomáhá. "
Body za grafiku by Primal dostal, kdyby se jednalo o naprostou audiovizuální bombu, nebo alespoň jako body za poctivou rešerši, kdyby ty Karpaty vypadaly jako Karpaty :) Hlazení za ouškem za grafiku zavání při dnešních cenách AAA her a současných technologických možnostech přehnanou benevolencí :) Hra je graficky pěkná, v jistých směrech, jako je třeba bylinné patro, velmi propracovaná, ale pro mně postrádá jakoukoli atmosféru. Dvě hezčí hry zfleku vyjmenuju i coby občasný hráč, Crysis a Rise of the Tomb Raider.
Na hře mě vlastně nebavilo vůbec nic, FC byl moje oblíbená značka, ale to je Primalu prd platné, na to já vůbec nehraju. Špatná hra > špatné vízo. Teď hraju po 13ti letech znova Half-Life 2 a vůbec se to nedá srovnat od výpravy a příběhu přes AI a weapon balance. Při tomto čelním srovnání jsem si uvědomil, jak neskutečně špatný (už v základním herním konceptu) Primal je, holt kde není talent, ani moderní technologie nepomůže.