@Bodkin (15.06.2017 13:47): my jsme věděli, že nemáš úplně drolinovský vkus na hry. enjoy! :-)
Diskuze
@Bodkin (15.06.2017 13:47): No já používal hlavně samopal a pistol ne. Ale zaručeně nikdo nikdy žádnou ránu nevykryl a se samopalem se z toho stala klasická střílečka, co se týče oblastí s lidmi. Něco jako Call of Duty, jen ne s tolika nepřáteli. Stačí headshot a jdou k zemi. Je to rychlovka a nemají šanci. Tam jsi pravý voják s výcvikem a cítíš absolutní převahu. Hra je nesmírně lehká a ty jsi profík, který je kosí jednoho po druhém. Ale na zombíky jsem skoro nikdy nepoužíval střelné zbraně. To jsem si nechával na lidi. Zombíky jsem pokropil snad jen opravdu výjimečně anebo ty silnější, když jsem nechtěl ztrácet zdraví.
A co se týče kombatu s lidmi, tak ti jsou opravdu dobří a je těžké je zmlátit. Ale zase tak často je mlátit nemusíš a většinou je můžeš zastřelit. A když už k tomu kombatu dojde, tak jsou na ně určité triky, jak máš vylepšenou postavu. Ale přesně už ti neporadím. Musíš zkoušet. Ale jdou udělat i bez ztráty života, jak se to na ně naučíš.
A co se týče kombatu s lidmi, tak ti jsou opravdu dobří a je těžké je zmlátit. Ale zase tak často je mlátit nemusíš a většinou je můžeš zastřelit. A když už k tomu kombatu dojde, tak jsou na ně určité triky, jak máš vylepšenou postavu. Ale přesně už ti neporadím. Musíš zkoušet. Ale jdou udělat i bez ztráty života, jak se to na ně naučíš.
Level 9 combat, můžu stompovat (i) lidi a konečně ten combat není tak opruzný a je mnohem rychlejší... Až na lidi, ti jsou pořád totální idioti co vykryjí každou blbost (mám pocit, že jeden z nich vyblokoval i ránu z pistole, čůrák). To sem nemohl dostat dřív, sakra?
Ona vůbec hra je dělaná tak, že by se mělo jít od normal po nightmare. Regulérně na minimálně tři projití. Ikdyž mě teda nemile překvapilo, když jsem měl nekonečnou výdrž, že u nightmare se to maže, a je vyčerpaný celkem rychle. Pak je dobrý v dalším tunidle Legenda dávat hodně do výdrže.
Udělej přesně, co ti říká Paul. Dej to k ledu, časem to rozehraj na normal. Já mám co dělat, abych zvládl nightmare, a to mám postavu vymaxovanou.
@7c (14.06.2017 20:51): Hej, už jsem to taky našel, bylo to v menu, kde jsem to nehledal...
@Bodkin (14.06.2017 19:22): Tak nevím - schválně jsem to otestoval na nové hře (Survivor rank 5 za 5 minut... divné) - a změna obtížnosti v nabídce je: https://ibb.co/dW9noQ
@Bodkin (14.06.2017 19:32): no očividně se moc nebavíš, ale suit yourself ;)
@Bodkin (14.06.2017 19:22): být tebou tak odeberu to hodnocení, hru dám k ledu, a tak za měsíc se k ní vrátím a rozjedu na normal...pokud se ti to nechce hrát od začátku teď. Nelámal bych ten hard přes koleno.
@Bodkin (14.06.2017 19:08): jo btw, kdyby sis přečetl můj brilantním komentář, věděl bys, že vysoké obtížnost je pro harcovníky. a ještě si mi nedal plus.
@7c (14.06.2017 19:12): Asi, protože ta nabídka mi vyskočí, ale není tam obtížnost, jen COOP/Solo a podobné číčoviny.
@Garret (14.06.2017 19:12): Ano, je to udělatelný a těžk ýa tak dál... Ale nebaví mě to, kvůli rozmrzelosti se dokážu snáz nasrat na věci, které ve hrách nesnáším (degradace equipmentu) a jsme tady.
@Garret (14.06.2017 19:12): Ano, je to udělatelný a těžk ýa tak dál... Ale nebaví mě to, kvůli rozmrzelosti se dokážu snáz nasrat na věci, které ve hrách nesnáším (degradace equipmentu) a jsme tady.
@Bodkin (14.06.2017 19:08): spíš si přecenil svoje schopnosti, je to prostě těžké. balancnutý je to dobře i na singl, ale musíš se otáčet
@Bodkin (14.06.2017 19:08): Obtížnost musí jít změnit - pokud tu nabídku v hlavním menu nemáš (místo pokračovat vybrat další možnosti), tak je tu ještě možnost, že to je dané vybranou misí - doporučovaná volba je vybrat nějakou karanténu (jako sledovanou misi), vlézt do instance (hra se uloží), ukončit a pak zkusit změnit obtížnost.
Osobně jsem trochu (hodně) zneužíval tohle sledování misí (doufám, že jako každý) k teleportování po mapě (feature už od DI)...
Osobně jsem trochu (hodně) zneužíval tohle sledování misí (doufám, že jako každý) k teleportování po mapě (feature už od DI)...
@Paul (14.06.2017 19:01): Ano, normálně utíkám a seru na ně, ale občas (kvůli questům) prostě musím.
8 Hodin a lámání vazu, rozšlapávání hlav a podobně a podobně pořád nemám.
Nemůžu změnit obtížnost během hry, musel bych to dát od začátku = zlo. To že hard není na single balancnutý a nemůžu to změnit, i když bych chtěl, není moje chyba.
8 Hodin a lámání vazu, rozšlapávání hlav a podobně a podobně pořád nemám.
Nemůžu změnit obtížnost během hry, musel bych to dát od začátku = zlo. To že hard není na single balancnutý a nemůžu to změnit, i když bych chtěl, není moje chyba.
@Bodkin (14.06.2017 18:46): netuším, o jaké situaci mluvíš, ale pokud si dobře pamatuju, nebyla tam nikdy nutnost všechno umlátit - právě naopak je tam spíše nutnost zombíky přeskočit, oběhnout nebo je likvidovat takticky po jednom. máš tam možnosti na odlákání, petardy, výbušniny atd. jít na ně head-on, nepřežiješ, alespoň né na Hard a NM. ty vyšší obtížnosti můžou být trochu frustrující, hlavně pro nové hráče. já to hrál podruhé na NM a přišlo mi to v první třetině kurevsky těžké. jakmile odemkneš pár skillů, je to zase lehčí (zadupávání hlav, kopy, bodychecky, podkopávání noh...). se sekáním hlav jsem tedy problém neměl - jediná blbost jsou lidští nepřátelé, kteří jsou až příliš overpowered a bez pistole nemá cenu se je snažit umlátit.
@7c (14.06.2017 18:44): přijde mi to jako stejná blbost, když si někdo stěžoval, že souboje v Primalu jsou moc primitivní. v tom množství nepřátel by tě hodně rychle omrzel nějaký sofistikovanější systém. díky bohu za to, že to není Dark Souls se zombíkama.
@7c (14.06.2017 18:44): přijde mi to jako stejná blbost, když si někdo stěžoval, že souboje v Primalu jsou moc primitivní. v tom množství nepřátel by tě hodně rychle omrzel nějaký sofistikovanější systém. díky bohu za to, že to není Dark Souls se zombíkama.
Jde to snížit v hlavním menu (https://steamcommunity.com/app/239140/discussions/0/485622866449514054/ - mělo by to jít přepínat tam i zpět podle požadavků, osobně jsem to tedy nezkoušel). Zamkne se to asi až při NG+
Jinak DLC jsou teď ve slevě .-)
Jinak DLC jsou teď ve slevě .-)
@Bodkin (14.06.2017 18:46): zezačátku je to prostě víc survival. Vyplatí se víc utíkat než mlátit. Od toho máš freerunning. A různý pasti. Firecrackery. Jakmile se odemkne lámání vazů, dropkick, rozšlapávání hlav atd atd (což netrvá nijak dlouho), plus najdeš katany apod, tak se z Cranea stane zombie killer nonplus ultra. Ta progrese je tu udělaná skvěle. Ale jestli to hraješ pořád na hard a přitom v singlu tak se nediv. Ta hra na to prostě není balanced.
@7c (14.06.2017 18:51): Njn, škoda že nejde snížit obtížnost a celé od začátku se mi to zrovna hrát nechce...
@Bodkin (14.06.2017 18:46): No, luk by tohle z větší části vyřešil, ale je fakt, že hrát od začátku na Hard nebo Nightmare je spíš pro masochisty nebo veterány, kteří rádi experimentují. Primárně byly tyhle módy myslím určené buď pro opakované hraní nebo pro přepnutí na vyšším Survivor levelu (zlaté zbraně a víc XP).
@Garret (14.06.2017 17:40): Na KCD boji jsem neudělal ani čárku (a navíc se mi taky nelíbí), takže ho sem vůbec tahat nemusíme.
Teď jsem právě dělal MQ a poblíž bylo několik SQ, tak jsem se do nich pustil taky. A všechno spočívalo v tom, vyčistit zombies, otevřít dveře a něco popadnout a utéct. Co je ale blbý je, že zombíky nemůžu dát na férovku, je jich dvacetkrát víc, jednu umlátit mi trvá klidně i minutu a jim stačí mě 4-5 praštit, nebo kousnout a praštit. Takže si vyskočím na něco mimo dosah zombies (dodávku), kleknu si a melu je po hlavách. Do toho se mi rozpadají zbraně, přispawnovávají se další zombies, v pistoli nemám ammo, protože jsem ho vystřílel do lidí a molotovy, kteří mi vždycky zachránily kůži nemůžu kraftit, protože nemůžu nakoupit šňůrky, které ze zombies tak nějak nepadají :/
Takže tak deset minut jenom rubu zombies podemnou, opravuju zbraně a čekám, až se mi doplní staminabar a doufám, že se neukáže explozivní mrdka, která by přitáhla další zombivce z okolí.
A to rozpadání zbraní mě dost sralo už v Dead Islandu (Vlasně nevěřím, že by kdy degradace zbraní byla ku prospěchu hry), ale tam právě stačilo fikšmik a bylo po zombíkovi a rubal jsi dalšího, pokud jsi ho povalil na zem, taks mu rozdupnul hlavu a tradá. Tady jednoho mlátím dlouho, potřebuju k tomu značný prostor k manévrování, po zemi se válí pořád, ale ani 'natáhnutý úder do hlavy' je nesejme, takže je nejlepší je někam naagrovat co nejvíc a použít molotov/výbuch a zlikvidovat jich co nejvíce, ale to nejde dělat vždycky.
Snad jsem dostatečně vyjádřil mou frustraci z toho 'designu'. A hrozně mě to sere, protože ta hra mě dost baví a líbí se mi a chci ji dál hrát...
Tl;dr - Ne, Dead Island byl "sufficient easy cheasy zábava" s opruzným rozpadem zbraní, a Dying light to má ten nešťastný rozpad zbraní ještě znásoben hárdcore/survival/realistično syndromem.
@7c (14.06.2017 18:44): " samozřejmě pořád o sto světelných let nad TES sérií, co se pocitu týče." Čoveče, možná bych i nesouhlasil. Ve skyrimu je těch mrdek na zabití vždycky mnohem méně a stačí pár dobře mířených ran a je hotovo. Sice to nemá tak dobrý feel a křupání jako DL, ale tak nějak to funguje...
Teď jsem právě dělal MQ a poblíž bylo několik SQ, tak jsem se do nich pustil taky. A všechno spočívalo v tom, vyčistit zombies, otevřít dveře a něco popadnout a utéct. Co je ale blbý je, že zombíky nemůžu dát na férovku, je jich dvacetkrát víc, jednu umlátit mi trvá klidně i minutu a jim stačí mě 4-5 praštit, nebo kousnout a praštit. Takže si vyskočím na něco mimo dosah zombies (dodávku), kleknu si a melu je po hlavách. Do toho se mi rozpadají zbraně, přispawnovávají se další zombies, v pistoli nemám ammo, protože jsem ho vystřílel do lidí a molotovy, kteří mi vždycky zachránily kůži nemůžu kraftit, protože nemůžu nakoupit šňůrky, které ze zombies tak nějak nepadají :/
Takže tak deset minut jenom rubu zombies podemnou, opravuju zbraně a čekám, až se mi doplní staminabar a doufám, že se neukáže explozivní mrdka, která by přitáhla další zombivce z okolí.
A to rozpadání zbraní mě dost sralo už v Dead Islandu (Vlasně nevěřím, že by kdy degradace zbraní byla ku prospěchu hry), ale tam právě stačilo fikšmik a bylo po zombíkovi a rubal jsi dalšího, pokud jsi ho povalil na zem, taks mu rozdupnul hlavu a tradá. Tady jednoho mlátím dlouho, potřebuju k tomu značný prostor k manévrování, po zemi se válí pořád, ale ani 'natáhnutý úder do hlavy' je nesejme, takže je nejlepší je někam naagrovat co nejvíc a použít molotov/výbuch a zlikvidovat jich co nejvíce, ale to nejde dělat vždycky.
Snad jsem dostatečně vyjádřil mou frustraci z toho 'designu'. A hrozně mě to sere, protože ta hra mě dost baví a líbí se mi a chci ji dál hrát...
Tl;dr - Ne, Dead Island byl "sufficient easy cheasy zábava" s opruzným rozpadem zbraní, a Dying light to má ten nešťastný rozpad zbraní ještě znásoben hárdcore/survival/realistično syndromem.
@7c (14.06.2017 18:44): " samozřejmě pořád o sto světelných let nad TES sérií, co se pocitu týče." Čoveče, možná bych i nesouhlasil. Ve skyrimu je těch mrdek na zabití vždycky mnohem méně a stačí pár dobře mířených ran a je hotovo. Sice to nemá tak dobrý feel a křupání jako DL, ale tak nějak to funguje...
@Garret (14.06.2017 17:40): No, objektivně je tam melee boj dost slabý - co se týče variability, samozřejmě pořád o sto světelných let nad TES sérií, co se pocitu týče. Určitě by prospěl nějaký ještě lepší feedback, ale to by vyžadovalo přístup "gamepad-only".
Ad nedostatek variability - prostě jen sekání bez nějakých alespoň základních manévrů (alespoň Dark Souls úroveň, což je takové minimum). Na druhou stranu ale souhlasím s tím, že v tomhle typu her (desítky nepřátel na obrazovce) to asi vylepšení hratelnosti nepřinese.
Co se mě týče, používal jsem převážně boj z dálky (nebo HTH), melee spíš jako nouzovku pokud člověka překvapí vice Virals v omezeném prostoru, takže subjektivně výhrady nemám (možná až na ty DIY modely - to mi trochu vadilo už v DI).
@Paul (14.06.2017 17:05): No, nevím. S tím příběhem. Kdyby alespoň bylo možné vrátit se z The Following zpět do Harranu (to mi trochu vadilo). Na druhou stranu, pokud by přidali novou misi, kde by byl Fatin a Tolga, vůbec bych se nezlobil :)
Ad nedostatek variability - prostě jen sekání bez nějakých alespoň základních manévrů (alespoň Dark Souls úroveň, což je takové minimum). Na druhou stranu ale souhlasím s tím, že v tomhle typu her (desítky nepřátel na obrazovce) to asi vylepšení hratelnosti nepřinese.
Co se mě týče, používal jsem převážně boj z dálky (nebo HTH), melee spíš jako nouzovku pokud člověka překvapí vice Virals v omezeném prostoru, takže subjektivně výhrady nemám (možná až na ty DIY modely - to mi trochu vadilo už v DI).
@Paul (14.06.2017 17:05): No, nevím. S tím příběhem. Kdyby alespoň bylo možné vrátit se z The Following zpět do Harranu (to mi trochu vadilo). Na druhou stranu, pokud by přidali novou misi, kde by byl Fatin a Tolga, vůbec bych se nezlobil :)
@Paul (14.06.2017 10:31): asi mu vadí, že nejde blokovat zombíka v pěti směrech
@Bodkin (14.06.2017 16:13): no já jsem na tu vaši kingdomáckou nádheru zvědavej, co tam bude za design meele boje... Dying Light je v tomhle docela sufficient easy cheasy zábava a myslím, že cokoli složitějšího by té hře mohlo uškodit. co ti na tom vadilo?
@Bodkin (14.06.2017 16:13): no já jsem na tu vaši kingdomáckou nádheru zvědavej, co tam bude za design meele boje... Dying Light je v tomhle docela sufficient easy cheasy zábava a myslím, že cokoli složitějšího by té hře mohlo uškodit. co ti na tom vadilo?
Cool zpráva pro nás co nemají problém s designem melee boje, zbraní a tak, Dying Light dostane dalších 10 free přídavků včetně nějakého story contentu. To jsem dost zvědav, ale raději bych aby oznámili dvojku, což jsem na E3 dost očekával.
https://www.pcgamesn.com/dying-light/dying-light-dlc-free-2017-2018-e3
https://www.pcgamesn.com/dying-light/dying-light-dlc-free-2017-2018-e3
@Paul (14.06.2017 10:31): To si přesně říkám ohledně designu melee boje, zbraní a tak...
@Bodkin (14.06.2017 09:45): the fuck..
Ok, seru na to...
@Garret (13.06.2017 11:21): Ah, díky.
@Bodkin (13.06.2017 11:12): jakmile mod pouzijes, už ho není mozno použít do jine zbraně. kazda zbraň se da opravit jen několikrát a množství oprav můžeš zvýšit skillem
Jak to teda funguje? Dal jsem si dva mody do jednoho kladiva, které se mi rozbilo a už nejde opravit. Co s tím můžu dělat? Ty mody nemůžu vytáhnout a nenašel jsem nikoho, kdo mi to opraví...
Teda, hodilo by se mi to vědět pro další zbraň, protože jsem klikl opravit, tam napsalo že to nejde, tak jsem odentroval a zmizela mi zbraň, takže...
Teda, hodilo by se mi to vědět pro další zbraň, protože jsem klikl opravit, tam napsalo že to nejde, tak jsem odentroval a zmizela mi zbraň, takže...
Tak celkově považuju za nejlepší zbraně ve hře kompozitní kuši a díky Followingu kolt Ranger. Pokud už má člověk otevřený veškerý schopnosti, pomalu ani meele zbraně nepotřebuje. Rameno za běhu a kopačka do hlavy má své kouzlo :-)
@Paul (12.06.2017 20:01): Tím chci říct, že se mi líbil model a dynamika té zbraně (objektivně řečeno asi nebyla lepší než nůž).
@7c (12.06.2017 19:28): no, mě obecně bavily všechny sečný zbraně...a lámání vazů..a zašlapování hlav..a dropkicky...a devítkový headshoty.. :)
@Bodkin (12.06.2017 19:19): No, luk vyžaduje... DLC Harran Ranger Bundle. Na jednu stranu je to nejlepší zbraň ve hře, ale zase na druhou stranu je to nejlepší zbraň ve hře :)
Jj, tohle je to klasické "zombie dilema" u páčení :) Naštěstí s kamufláží se to dá přežít.
V DL je bohužel nějaký (zřejmě) bug co se týká střelných zbraní - narozdíl od melee dosáhnou maximální dmg někdy kolem survivor levelu 5, a pak to jde zase dolů až dosáhnou minima a tam už zůstanou - takže zpravidla nejlepší střelnou zbraň (tedy až do Engraved Shotgun) člověk může získat právě na téhle úrovni). Obecně je to ale nějaké divné - časem se objeví "advanced" verze, které ale budou vždy se základní dmg... Na druhou stranu na tom až tak nesejde, u headshotu ten rozdíl nejde moc poznat a střelba mimo hlavu je většinou plýtvání municí. A obecně střelné zbraně byly i tak až moc silné (jeden z posledních patchů byl mám dojem solidní gun-nerf).
@Paul (12.06.2017 19:24): Katana mě popravdě dost zklamala - lepší mi ze zpětného pohledu přišel nějaký nůž (s odpovídajícím modem) - oproti Dead Island je dost pomalá a vzhledem k rychlosti Virals (u regulárních zombie to je irrelevantní) mi přišla oproti noži slabší, protože ztrácí hlavní výhodu (z DI) - dlouhý dosah. I když nejvíc mě asi bavil nějaký ten model meče (obouruční).
Jj, tohle je to klasické "zombie dilema" u páčení :) Naštěstí s kamufláží se to dá přežít.
V DL je bohužel nějaký (zřejmě) bug co se týká střelných zbraní - narozdíl od melee dosáhnou maximální dmg někdy kolem survivor levelu 5, a pak to jde zase dolů až dosáhnou minima a tam už zůstanou - takže zpravidla nejlepší střelnou zbraň (tedy až do Engraved Shotgun) člověk může získat právě na téhle úrovni). Obecně je to ale nějaké divné - časem se objeví "advanced" verze, které ale budou vždy se základní dmg... Na druhou stranu na tom až tak nesejde, u headshotu ten rozdíl nejde moc poznat a střelba mimo hlavu je většinou plýtvání municí. A obecně střelné zbraně byly i tak až moc silné (jeden z posledních patchů byl mám dojem solidní gun-nerf).
@Paul (12.06.2017 19:24): Katana mě popravdě dost zklamala - lepší mi ze zpětného pohledu přišel nějaký nůž (s odpovídajícím modem) - oproti Dead Island je dost pomalá a vzhledem k rychlosti Virals (u regulárních zombie to je irrelevantní) mi přišla oproti noži slabší, protože ztrácí hlavní výhodu (z DI) - dlouhý dosah. I když nejvíc mě asi bavil nějaký ten model meče (obouruční).
@Bodkin (12.06.2017 19:19): melee je boží, ale jaksi to chce katanu a odemknout nějaký ty skilly áno
@7c (12.06.2017 18:13): Jj, policejní dodávku jsem našel. Nejbližší zombies grupnul a hodil molotov. Bohužel asi 5 dalších přišlo k dodávce, tak jsem na ni vylezl a pustil se do klasiky. klečel jsem a sekal je do hlavy a o takových 10 minut a 5 zbraní později jsem to vyčistil natolik, abych to vypáčil a byl tam monkeywrench a nějaká blbost (měl jsem chuť to vypnout), ale v kufru obyč policejního auta jsem našel emerickou a německou devítku a ten sidequest s gunem si automaticky vzal tu emerickou (byla horší ale fialová), takže...
Jo, luk chci asi nejvíc. Musím jen zjistit, jak se k němu dostat. Meleee stojí za hovnajz.
Jo, luk chci asi nejvíc. Musím jen zjistit, jak se k němu dostat. Meleee stojí za hovnajz.
@Bodkin (11.06.2017 23:47): Ze začátku je zabíjení zombies obecně ztráta času (diskutabilně je to ztráta času vždy, ale zase je to rychlý způsob, jak získat XP) - hlavně až máš kamufláž, tak už není takový problém otevřít některé ty policejní dodávky snad s nekonečným zombie respawnem okolo - a dav se slušně čistí "HUNK kombem" (IMO tohle je v Dying Light v podstatě nutnost, jinak je páčení zámků na zbláznění). Třeba vybírat dodávky na mostě (ten se světly) bez kamufláže je recept na skok z mostu :)
Pokud chceš rychle zabíjet zombie od začátku, tak moje rada je buď sežeň dobrou (německou) pistoli (páčení policejních dodávek kolem Survivor level 5), rychle (opět tak Survivor level 5) doběhni k té benzínce s osamělou patrolou na střeše (myslím poblíž toho lokálního "Kwik-E-Martu" kde je taky ta nejjednodušší a nejlukrativnější karanténa), sejmi ho (třeba granáty/molotov) a seber útočnou pušku. Nebo jdi do "easy mode" a vyrob si ten OP luk, se kterým je Dying Light něco jako zombie "Virtua Cop" :)
Pokud chceš rychle zabíjet zombie od začátku, tak moje rada je buď sežeň dobrou (německou) pistoli (páčení policejních dodávek kolem Survivor level 5), rychle (opět tak Survivor level 5) doběhni k té benzínce s osamělou patrolou na střeše (myslím poblíž toho lokálního "Kwik-E-Martu" kde je taky ta nejjednodušší a nejlukrativnější karanténa), sejmi ho (třeba granáty/molotov) a seber útočnou pušku. Nebo jdi do "easy mode" a vyrob si ten OP luk, se kterým je Dying Light něco jako zombie "Virtua Cop" :)
Ah, to vysvětluje to, že pořád chcípám a celkově je to takový opruzný.
Díky
Díky
@Bodkin (11.06.2017 22:47): bych na první hraní doporučil normal, tu hard a nightmare tam přidali až patchem a je to asi spíš na co-op než na singl.
@Bodkin (11.06.2017 23:05): Jestli jsi to rozehrál hned na poprvé na hard, a mlátíš je tam plynovou trubkou, tak to budeš mít dost obtížné, než se jakštakš vytuníš a seženeš pořádný zbraně.
@7c (11.06.2017 22:51): Nn, myslím že je to ta prostřední, Hard.
@Bodkin (11.06.2017 22:47): Nightmare? Každopádně jestli je to nová hra, tak zatím klidně ignoruj tyhle mise typu někoho někam doprovodit (obzvlášť takhle je dost dlouhá).
Ok, umlátit jednoho zombivce trvá strašně dlouho. Co dělám špatně? Teď jsem měl doprovodit jednoho 'vlkodlaka' do save zóny a nedostali jsme se přes první skupinu nepřátel (a on se chtěl probojovat, jak to tak vypadalo).
@Korbitch (11.06.2017 19:54): Tím chci říci, že když vyhledáš cheaty pro Dying Light, tak to pravděpodobně najdeš.
Jinak mi neuniklo, že to některým lidem vadí (mně vadí zase jiné věci), ale jde o součást hry (osobně bych považoval za takový menší zápor spíš přebytek zbraní a peněz - prakticky jsem se po pás brodil v oranžovém vybavení, které navíc prodává každý obchodník).
A ad Nightmare - nejefektivnější na noční "farming" je myslím brokovnice (ok, nebo luk), takže "melee" bych neřešil (nevím, jestli bych to riskoval). I když - asi jsou i jednodušší způsoby, ale nikdy jsem nebyl zastánce nadbytečného spánku ve hrách.
Vlastně - věc, která se doufám v další hře zlepší je odemykání zámků. Chápu, že je to podobně jako prohledávání těch dobrá věc z hlediska ponoření se do hry, ale po čase (pár set/tisíc(?) otevřených zámků) už jsem se rozmýšlel, jestli to stojí za to (asi by to docela dobře vyřešila nějaká dovednost pro okamžité vypáčení). Tedy po čase (třeba třetina/polovina hry) se vrátit k systému Dead Island.
Jinak mi neuniklo, že to některým lidem vadí (mně vadí zase jiné věci), ale jde o součást hry (osobně bych považoval za takový menší zápor spíš přebytek zbraní a peněz - prakticky jsem se po pás brodil v oranžovém vybavení, které navíc prodává každý obchodník).
A ad Nightmare - nejefektivnější na noční "farming" je myslím brokovnice (ok, nebo luk), takže "melee" bych neřešil (nevím, jestli bych to riskoval). I když - asi jsou i jednodušší způsoby, ale nikdy jsem nebyl zastánce nadbytečného spánku ve hrách.
Vlastně - věc, která se doufám v další hře zlepší je odemykání zámků. Chápu, že je to podobně jako prohledávání těch dobrá věc z hlediska ponoření se do hry, ale po čase (pár set/tisíc(?) otevřených zámků) už jsem se rozmýšlel, jestli to stojí za to (asi by to docela dobře vyřešila nějaká dovednost pro okamžité vypáčení). Tedy po čase (třeba třetina/polovina hry) se vrátit k systému Dead Island.
@7c (11.06.2017 19:43): Cheaty nevim, ale ten postup, co je tu v zajímavostech UŽ nefakčí.
@Garret (11.06.2017 19:38): aha tak nightmare potom jo. Já hrál na tu defaultní obtížnost a pak myslim na hard, kdy mě to nijak nepřekáželo.
@Garret (11.06.2017 19:38): Přesně. Totál souhlas. Teď to právě jedu na nightmare a je to naprostá šílenost. Jesti bude ve dvojce stejný mechanismus a nepůjde obejít, či zmírnit, tak absolutní nezájem.
@Korbitch (11.06.2017 19:15): Předpokládám, že nějaké cheaty budou určitě dostupné, když to je na PC.
@Paul (11.06.2017 19:07): Taky jsem si nevšiml problémů - i když většinou jsem používal zbraně na dálku, které nemají opotřebení, ale zase nejdou vylepšovat - takže jsem hru končil s nějakými 30+ Kings v inventáři (o ostatních modech ani nemluvě, většinou jsem je prostě prodával)...
Hrát znovu, asi bych se víc zaměřil na nože (nebo možná ten dlouhý meč vypadal slibně).
@Paul (11.06.2017 19:07): Taky jsem si nevšiml problémů - i když většinou jsem používal zbraně na dálku, které nemají opotřebení, ale zase nejdou vylepšovat - takže jsem hru končil s nějakými 30+ Kings v inventáři (o ostatních modech ani nemluvě, většinou jsem je prostě prodával)...
Hrát znovu, asi bych se víc zaměřil na nože (nebo možná ten dlouhý meč vypadal slibně).
@Paul (11.06.2017 19:07): na Nightmare se zbraně ničí hodně rychle. při hraní jsem se často dostal do situace, když už jsem prostě neměl nic a snažil jsem se různými glitchy situaci vyřešit. nakonec jsem zpomalil degradaci na minimum. při prvním hraní jsem to nepoužil, ale při druhé už to nešlo vydržet. je to otravná mechanika, která ani nemá nějaké reálné vysvětlení.
@Korbitch (11.06.2017 19:15): ale těch zbraní je tolik, že to vůbec nemá cenu řešit...no nic je to váš boj