Poslechni kolektiv a počkej si na závěr.
Diskuze
@AlieN (04.10.2017 12:57): Tak znova... počkaj do úplného záveru. Možno ti to stačiť nebude, ale možno áno :)
Žádný příběhový zvrat obávám se nenapraví fakt že ve hře plní funkci cedulí, postávající a pořád dokola opakující své tři hlášky místo aby se chovali jako lidé, a taky nabídli aspoň nějaké odpovědi na otázky na které je logické se jich v tu chvíli zeptat. Nečekám dialog na hodinu jak v BG, ale i paňácové v prvním Half Life nabízeli víc možností interakce než toto.
Vždyť Dishonored v tomto fungoval bez problémů, a to byl mnohem míň na příběh zaměřenou hrou.
Mnohem reálněji ti lidé působí z těch jejich audiologů.
Vždyť Dishonored v tomto fungoval bez problémů, a to byl mnohem míň na příběh zaměřenou hrou.
Mnohem reálněji ti lidé působí z těch jejich audiologů.
@M.a.t.t. (04.10.2017 08:59): Asi tak :)
@AlieN (04.10.2017 03:16): Počkaj si na úplný záver. Viac nemôžem napísať.
A nepochopím jak do takovéto hry mohli vymyslet hackování tak neuvěřitelně otravnou minihru. Kdyby aspoň s jeho skillem klesala obtížnost těch nejjednodušších hacků, ale ne, paradoxně ty obtížnější se dají stíhat líp.
Stejně je docela škoda že všichni lidé na základně nejsou mrtví - že to narušuje atmosféru by se ještě sneslo, ale že ty postavy z herního hlediska absolutně nefungují už je horší :/
Stejně je docela škoda že všichni lidé na základně nejsou mrtví - že to narušuje atmosféru by se ještě sneslo, ale že ty postavy z herního hlediska absolutně nefungují už je horší :/
@Tarhiel (03.10.2017 10:41): Má to omezený počet použití a mám tendenci to používat spíš na to abych ho přivolal než naopak. Vyřídí ho snadno jeden zásobník z brokovnice a je dobrou zásobárnou materiálu na Neurmody.
@montana (03.10.2017 10:23): Doprčic, toto mi nejak ušlo, a to by som to využil.
@Tarhiel (02.10.2017 13:51): Jsem si to spletl, nemůžeš se ho úplně zbavit, ale jen ho instantně odvolat. V rámci questu Mixed Signals získáš speciální frekvenci, která ho hned zažene nebo naopak přivolá.
@Tarhiel (03.10.2017 00:43): Nope, to číst nebudu.
@AlieN (02.10.2017 23:52): Beam kanón sa dá nájsť v exteriéri, ja som mal to šťastie a našiel ho hneď prvýkrát, čo som vyšiel do vesmíru - som si povedal, že ju poriadne prešmátram - neviem Ti presne opísať, ako sa tam dostať, ale treba skúsiť poprezerať diery v trupe stanice, cez ktoré sa dostaneš do miest, ktoré sú z interiéru neprístupné,, tak v jednom z nich bol.
@Tarhiel (02.10.2017 20:23): Beam cannon jsem ještě nepotkal, EMP a Recyklační granáty v bullet time na něj byly tak akorát.
Nightmare jsem teď potkal poprvé. Fuj.
Nightmare jsem teď potkal poprvé. Fuj.
@AlieN (02.10.2017 17:52): Aha, tak to nie je Nightmare, ale Technopath, na toho pôsobia EMP granáty, potom tie turrety zhodí a následne ho treba už len rozbiť - ja som použiíval plne upgradovaný ten Beam cannon, čo striela taký zelený lúč, s tým išli títo vyšší mimici jedna radosť.
@Tarhiel (02.10.2017 13:30): Nevím jak se jmenuje, vypadá spíš jako velký létající robot, obklopený Operatory, ma na sobě kulometnou věž a vysílá na mě velice silné elektrické výboje. EMP granát ho na chvíli znehybní, ustřílet by předpokládám šel.
Největšího mimika jsem potkal u raketoplánu, chvíli jsem kolem něj poletoval a o něco se snažil, ale nemám na něj zdaleka dost munice.
Největšího mimika jsem potkal u raketoplánu, chvíli jsem kolem něj poletoval a o něco se snažil, ale nemám na něj zdaleka dost munice.
@montana (02.10.2017 13:37): Dá? Poprosím riešienie do spoiler tagu, to ma fakt zaujíma, lebo ja som žiadnu takú možnosť nepostrehol, aspoň o tom neviem.
@Tarhiel (02.10.2017 13:30): Dá se ho zbavit v rámci jednoho questu, ale je to tak pozdě k závěru, že už to nemá moc efekt.
@AlieN (02.10.2017 12:45): Ak máš na mysli Nightmare (ten veľký mimik), tak ten sa respawnuje tiež - ak ho aj nezabiješ a nejako obídeš, tak sa neskôr objaví niekde inde.
Ak ho aj zabiješ, objaví sa nový.
Ak ho aj zabiješ, objaví sa nový.
@Garret (02.10.2017 13:00): Tak to je zase trochu škoda, je to předvídatelné.
@AlieN (02.10.2017 12:45): respawn je skriptovaný, tzn. jen v určitých momentech
Jakým způsobem tu funguje respawn nepřátel? Generují se random když opustím lokaci, nebo jen v určitých definovaných momentech? A respawnují se všichni nebo jen mimici?
Jestli teď budu hodiny přicházet na to jak zničit toho ohavného velkého robota ve Fabrication jen proto aby se pak hned respawnoval, tak asi někoho zapálím.
Zatím tedy hlavně silně narůstá počet míst kam fakt už nesmím znovu vkročit, nebo hrozně moc umřu :))
Jestli teď budu hodiny přicházet na to jak zničit toho ohavného velkého robota ve Fabrication jen proto aby se pak hned respawnoval, tak asi někoho zapálím.
Zatím tedy hlavně silně narůstá počet míst kam fakt už nesmím znovu vkročit, nebo hrozně moc umřu :))
@AlieN (01.10.2017 18:50): Tak tak, já si Bioshock užil, ale je to pro mě taky taková "ok" hra a nikdy jsem nechápal ten povyk, co způsobila.
Jinak.. bude to lepší a lepší. Závidím ti, chtěl bych na Prey zapomenout a zahrát si ho znovu poprvé.. :D to mě nenapadlo ještě u žádné jiné hry.
Jinak.. bude to lepší a lepší. Závidím ti, chtěl bych na Prey zapomenout a zahrát si ho znovu poprvé.. :D to mě nenapadlo ještě u žádné jiné hry.
Wow, přesně to v co jsem doufal u Bioshocku dostávám o deset let později. Jsem ve hře pár hodin a vládne u mě maximální nadšení... spolu s plíživou paranoiou, posraně mlátím páčidlem do každého předmětu co vidím.
Prey je přesně takový jaký Bioshock měl už tehdy být, kdyby ho nedělali idioti a jako arkádu pro malé děti :/ Jen ten estetický styl a design se posunul o kousek víc k funkcionalismu
Prey je přesně takový jaký Bioshock měl už tehdy být, kdyby ho nedělali idioti a jako arkádu pro malé děti :/ Jen ten estetický styl a design se posunul o kousek víc k funkcionalismu
@SilentWolf (06.09.2017 19:42): To je komplikovanější :-)) Ale je fakt, že prostředky jsou potřeba celkově, nejen na hry.
@CrocoRay (06.09.2017 19:27): a to mas neco proti pracovani obecne? Prostredky casem dojdou - hry ne. :-D
@SilentWolf (06.09.2017 19:10): Tak ono by se to možná vyplatilo. Prey bych párkrát stihl dohrát a s mým úspěšným životem bych se pak aspoň nemusel obávat toho, že tu budu příliš dlouho a třeba bych časem dostal i invalidní důchod :-)) A když bych byl hodně optimistický, tak by mi peníze vydržely i na koupi pokračování, ale tolik bych asi za tu ledvinu nedostal. Ledaže bych počítal s tím invalidním důchodem.
Ale tak něco ještě mám, takže do toho asi půjdu. Konec konců ze zatím vyšlých je Prey jediný titul "must have".
Ale tak něco ještě mám, takže do toho asi půjdu. Konec konců ze zatím vyšlých je Prey jediný titul "must have".
@CrocoRay (06.09.2017 18:52): jo.. mel jsi mesic vydrzet. :-D muj slogan pro hru je "hra, pro kterou stoji za to prodat ledvinu! GOTY!" Ne ze bych te navadel, ale sve ledviny v pripade Prey litovat nebudes!
@SilentWolf (06.09.2017 18:49): Pro mě právě spolu s Resident 7 to byly nejočekávanější hry. Resident jsem koupil hned ze startu, co jsem ještě pracoval a kurevsky jsem to žral. Ono to prozkoumávání domu bylo dost chytlavé. Pak jsem blbec sekl s prací a za Prey už se mi dávat nechtělo. Špatné rozhodnutí no. Měl jsem tam ještě měsíc vydržet :-D
Ale ne Steamu je i demoverze, takže bych si mohl odzkoušet, ale myslím, že je to zbytečné a celkově mě hra určitě bavit bude. I když zkusit bych si to do té doby mohl.
Ale ne Steamu je i demoverze, takže bych si mohl odzkoušet, ale myslím, že je to zbytečné a celkově mě hra určitě bavit bude. I když zkusit bych si to do té doby mohl.
@CrocoRay (06.09.2017 18:43): jo, tak to by Prey mohla byt trefa do cerneho.
@SilentWolf (06.09.2017 18:19): Tak Evil Within 2 je u mě na úplně prvním místě. Jedničku jsem dojel tak 5x a i když už to nemá po x-tém hraní tu atmosféru, tak to je docela dost chytlavé. Dvojka vypadá luxusně, co jsem se díval. Jinak Resident 7 je u mě hra roku z toho, co jsem měl tu možnost dohrát.
Jinak co se týče samotného Prey, tak mě to bavit bude. Ono oceňuji sice jiné věci, ale taky by se dalo říct, že u těch jiných věcí to jen dávám více najevo. Ale pokud je ten zbytek dobrý, tak mě to stejně i tak může bavit více než hra s parádní akcí. Třeba Resident měl luxusní atmosféru a akce poměrně ustoupila a přesto je to u mě hra roku. Evil Within taky nebyl úplně nejakčnější, ale celkové zpracování a ten systém vylepšování mě dostal. A přesně takhle to vidím u toho Prey, že tam jsou jiné věci, které považuji za klady.
EDIT: Jinak co se týče toho upředňotňování určitých věcí, tak v praxi to funguje spíše tak, že třeba díky dobré akci jsem nekritizoval tolik Mafii 3, kterou jinak všichni dost kritizují. Ale neberu to jako jediný důležitý aspekt, takže pokud hra nabízí jiné věci a je dobře zpracovaná, tak mě to může bavit i více.
Jinak co se týče samotného Prey, tak mě to bavit bude. Ono oceňuji sice jiné věci, ale taky by se dalo říct, že u těch jiných věcí to jen dávám více najevo. Ale pokud je ten zbytek dobrý, tak mě to stejně i tak může bavit více než hra s parádní akcí. Třeba Resident měl luxusní atmosféru a akce poměrně ustoupila a přesto je to u mě hra roku. Evil Within taky nebyl úplně nejakčnější, ale celkové zpracování a ten systém vylepšování mě dostal. A přesně takhle to vidím u toho Prey, že tam jsou jiné věci, které považuji za klady.
EDIT: Jinak co se týče toho upředňotňování určitých věcí, tak v praxi to funguje spíše tak, že třeba díky dobré akci jsem nekritizoval tolik Mafii 3, kterou jinak všichni dost kritizují. Ale neberu to jako jediný důležitý aspekt, takže pokud hra nabízí jiné věci a je dobře zpracovaná, tak mě to může bavit i více.
@CrocoRay (06.09.2017 17:33): pockej si na Warhammer 2, Vampyr a Evil Within 2. Neocekavam, ze neco z toho budu nejak ostre kritizovat, protoze tem titulum verim. Ale holt ted vyslo par her, ktere se moc nepovedly a pac hraju malo titulu rocne, tak je to holt pul napul. Letos chvalim Personu 5 a prekvapil Horizon, i kdyz s dohravanim nespecham. Resi 7 parada, Prey bozi. Nier fajn. Nioh kdybych hral, asi taky by mi spis sednul.
Ale nevim jestli zrovna tobe ten Prey sedne. Ocenujes na hrach trochu odlisne veci. A akce tam udelana moc dobre neni. Je OK, ale vylozene dobra neni. Nastesti o akci to moc neni.
Kdyz to tak vezmu letos je spatna Andromeda. Loni Mafia 3. Predloni Fallout 4. A pak kdy vysel Inquisition.
A kdyz vezmes ty hry, co jsem hral jen letos, tak uz ani nejde hovorit o pomeru pul napul. Obcas se holt neco nepovede. A obcas je to i ma oblibena znacka.
Ale nevim jestli zrovna tobe ten Prey sedne. Ocenujes na hrach trochu odlisne veci. A akce tam udelana moc dobre neni. Je OK, ale vylozene dobra neni. Nastesti o akci to moc neni.
Kdyz to tak vezmu letos je spatna Andromeda. Loni Mafia 3. Predloni Fallout 4. A pak kdy vysel Inquisition.
A kdyz vezmes ty hry, co jsem hral jen letos, tak uz ani nejde hovorit o pomeru pul napul. Obcas se holt neco nepovede. A obcas je to i ma oblibena znacka.
Ať si každý hodnotí podle svého. Já dal stovky taky jenom dvě a už je taky nedávám ani pro mě dokonalým hrám.
Ale Prey mě hodně láká a jsem na to docela zvědavý, když to takhle doporučuje SilentWolf, protože ho mám tak trochu za kritického mrzouta (nemyslím špatně) a když něco takhle chválí, tak to prohlubuje tu zvědavost. Ale Prey mě lákalo už od začátku a kdybych nesekl s prací, tak jsem to koupil hned za plnou cenu. Takhle čekám a váhám, ale furt mě něco nahlodává si to koupit. Zvláště, jak vidím ta hodnocení.
Ale Prey mě hodně láká a jsem na to docela zvědavý, když to takhle doporučuje SilentWolf, protože ho mám tak trochu za kritického mrzouta (nemyslím špatně) a když něco takhle chválí, tak to prohlubuje tu zvědavost. Ale Prey mě lákalo už od začátku a kdybych nesekl s prací, tak jsem to koupil hned za plnou cenu. Takhle čekám a váhám, ale furt mě něco nahlodává si to koupit. Zvláště, jak vidím ta hodnocení.
@kuler91 (06.09.2017 16:19): nejvic se mi libi to, co ovlivnuje ending zalezi na malych vecech a to se jedna o situace, kdy vas obcas postavy nabadaji at se na to vykaslete, ze neni cas a vy sami vite ze je to asi zbytecne protoze treba planujete znicit lod. Na druhou stranu to nejvetsi dilema v podstate neovlivnuje nic.
Krasny psychologicky pokus, kdy vas hra odmeni za to, jaci jste v jadru behem hrani obecne.
Nehlede na to, ze vyuziti RPG prvku je bombasticke. A stale jsem nevyuzival 50% skillu. A nesplnil cca 50% vedlejsaku. Ta hra je tak objemna a delana s citem, ze se modlim v nejake podobne dílko. Jak uveritelne jsou ty postavy. Stve me, ze to financne asi nebylo nic moc. Ale o to lepsi je, ze ta hra je aspon ucelena bez potreby DLCcek. Asi taky zatim moje GOTY. Jeste nevim, jak na tom bude po dohrani Persona 5.
Krasny psychologicky pokus, kdy vas hra odmeni za to, jaci jste v jadru behem hrani obecne.
Nehlede na to, ze vyuziti RPG prvku je bombasticke. A stale jsem nevyuzival 50% skillu. A nesplnil cca 50% vedlejsaku. Ta hra je tak objemna a delana s citem, ze se modlim v nejake podobne dílko. Jak uveritelne jsou ty postavy. Stve me, ze to financne asi nebylo nic moc. Ale o to lepsi je, ze ta hra je aspon ucelena bez potreby DLCcek. Asi taky zatim moje GOTY. Jeste nevim, jak na tom bude po dohrani Persona 5.
Prey rozhodně nejlepší hra roku ... a od vydání Witchera jsem osobně asi nic lepšího nehrál :)
@SilentWolf (06.09.2017 14:31): Já vím že nejsi walome, myslel jsem to obecně...
A sorry jako za další zapadnutí... :D
A sorry jako za další zapadnutí... :D
@Gordon (05.09.2017 23:28): ja nejsem Walome a takto to doporuceni akorat tak zapadlo, tak jsem ho psal uz tim tuplem zbytecne :-D dekuji.
Je to proste material, na ktery se budou tocit za par let lovelettery vyvojarum. Jen pokud nekdo stale vaha s nakupem hry.
Je to proste material, na ktery se budou tocit za par let lovelettery vyvojarum. Jen pokud nekdo stale vaha s nakupem hry.
@SilentWolf (05.09.2017 23:19): To bylo myšleno obecně že když se někomu něco maximálně líbí tak tomu přesto stovku z principu nedá, viz. třeba Walome, a jeho 95% Mafii kterou považuje za součást svého života.
@Gordon (05.09.2017 22:48): Já tu stovku neobhajuji, nýbrž nabádám lidi, co to ještě nehráli.
@Gordon (05.09.2017 22:48): vid?
@SilentWolf (05.09.2017 22:47): Vy tady z tý stovky dělátu svatý grál.
Tak jsem hře dal zpětně stovku (o 5% výš). Když o ní myšlenkami štrejchnu, tak na ní nedokážu vidět chyby, ale hromadu neskutečných zážitků a to jsem ještě polovinu questů vynechal.
Hodina zdarma.
@montana (07.08.2017 11:54): měl jsem jen mimic a bylo to ok, ale až si to za pár let dám znova tak pojedu plně typhon.
@montana (07.08.2017 11:54): Ja som to hral na tej pod-najťažšej obtiažnosti (hard?) a bez jediného tajfúnu.
Akurát som ale zabudol urobiť save/load a jeden si dať kvôli achievmentu :-D
Akurát som ale zabudol urobiť save/load a jeden si dať kvôli achievmentu :-D
Bych se chtěl někdy dožít doby, kdy se okamžitě nezačne řešit platforma a hraní na gamepadu. Horší než imigranti tohle! :)
Radši mi řekněte jestli je rozumný dát si to na první zahraní bez Typhon neuromodů. Rád bych zůstal čistý jako lilie.
Radši mi řekněte jestli je rozumný dát si to na první zahraní bez Typhon neuromodů. Rád bych zůstal čistý jako lilie.
@kuler91 (07.08.2017 10:09): s gamepadem nemám problém, Dishonored i Prey jsem s ním hrál. V Prey mi to nevadilo vůbec, v Dishonored je pravda, že je myš o dost lepší k provádění všemožných parádiček s těmi skilly. Videa co dělá stealthgamerBR by s gamepadem nikdy neudělal :)
@Paul (07.08.2017 10:00): Hlavně bych tohle na gamepadu vůbec hrát nechtěl :) ... Gamepad si nemůžu celkově vynachválit, ale pouze na TPS.
Naposled jsem hrál Dishonored 2 na PS4 a jako OK, ale když jel druhé kolo na PC, tak jsem si to užil daleko víc, navíc je to i znatelně jednoduší :D
Naposled jsem hrál Dishonored 2 na PS4 a jako OK, ale když jel druhé kolo na PC, tak jsem si to užil daleko víc, navíc je to i znatelně jednoduší :D
@montana (07.08.2017 09:55): se divím žes to nehrál na PC (máš to s gtx1060, ne?), PS4 problémy tam nebyly a loading screeny jsou asi pětkrát kratší.
Tož od vydání mi to čekalo zabalený na poličce, protože jsem na to neměl náladu. Aktuální PS4 patch mě ale konečně rozhejbal a tyjo! Oni fakt všechno, co mi vadilo na demu, opravili! <3
Už jsou pryč otravný jumpscary u každýho mimica a pitomě hlasitá hudba. Ovládá se to taky mnohem příjemněji a celý je to super. Po nějaký 6 hodinách to vypadá na asi nejlepší Arkane :)
Už jsou pryč otravný jumpscary u každýho mimica a pitomě hlasitá hudba. Ovládá se to taky mnohem příjemněji a celý je to super. Po nějaký 6 hodinách to vypadá na asi nejlepší Arkane :)
Heh, titulky a ja zbesilo neklikám ESC (ako u 99% hier) aby išli do prdele, ale so záujmom sledujem čo sa deje.
Cooool.
Škoda tej pred-úplne-záverečnej časti hry, ktorá ma viac otravovala ako bavila (príjazd toho inqusition zmrda), hlavne nemožnosť zničiť/deaktivovať nekonečné vypľúvanie Military botíkov (resp. som nijaké nezistil, ak tam je tak som lama...)
Našťastie, jediný reálny bug za celú hru, ktorý som videl bol chvíľkový čisto grafický glitch v konkrétnej špecifickej situácii a nič game-breaking.
No nehrať to day-1 sa určite vyplatilo..... bohužiaľ.
Cooool.
Škoda tej pred-úplne-záverečnej časti hry, ktorá ma viac otravovala ako bavila (príjazd toho inqusition zmrda), hlavne nemožnosť zničiť/deaktivovať nekonečné vypľúvanie Military botíkov (resp. som nijaké nezistil, ak tam je tak som lama...)
Našťastie, jediný reálny bug za celú hru, ktorý som videl bol chvíľkový čisto grafický glitch v konkrétnej špecifickej situácii a nič game-breaking.
No nehrať to day-1 sa určite vyplatilo..... bohužiaľ.
@Garret (27.07.2017 22:20): O tom som počul , práve táto pasáž bola u mňa úplne bez problémov.