@Korbitch (09.12.2017 15:07): A ještě k tomu pěkně debilní! :)
Diskuze
@Drolin (09.12.2017 09:00): Nevyrovnají? Hmm, bohudík jen subjektivní teze :-D
Tedy, čekal jsem popravdě více. Velmi dobré momenty střídali takové klasické natahovačky... na druhou stranu, zase o kus více doceňuji genialitu System Shock/Thief/Deus Ex. Bohužel se Prey, Bioshock a Dishonored kvalitou těmto titulům nerovnají.
@umbajahu (02.12.2017 09:00): Závidím ... bylo by fajn, kdyby mě to znova čekalo taky a češtinu bych u Prey celkem využil, občas jsem měl trošku problém :)
@umbajahu (02.12.2017 09:00): Dištak rád upozorním že je lepší češtinu takto instalovat ručně a ty soubory přepsat/smazat. (Pokud má hra texty takto oddělené)
@SavageCZ (02.12.2017 00:11): Tak jsem se v tom ráno s čistou hlavou pošťoural a smazal English_xml.pak a myslím že to bylo English_xml_patch.pak a teď to šlape komplet v češtině. Ještě jednou moc díky, po dohrání BioShocku se na to můžu vrhnout.
@umbajahu (01.12.2017 21:55): Rádo se stalo, ale štve mě to menu. Udělal jsi to přesně jak jsem psal?
@SavageCZ (01.12.2017 19:00): Díky moc. Sice stále mám menu anglicky, ale zbytek se zdá v pohodě, ale hlavně jedou zvuky a "neseká" se to.
Smaž v X:SteamsteamappscommonPreyLocalization soubory English_xml.pak a English_patch.pak. Spusť hru až najede do menu, vypni hru, nainstaluj Cz a pojede to. Alespoň já to mám česky všechno už.
@SavageCZ (01.12.2017 15:10): Je to přesně tak jak píšeš. Menu skoro celé v angličtině a nejdou zvuky myslím. Jsem to jen zkusil a dál se v tom nešťoural a měl bych mít aktualizovanou steam verzi. Tak kde je zakopaný pes?
@umbajahu (01.12.2017 06:56): pokud máš menu v angličtině a zbytek víceméně česky, tak to jsem řešil taky. Je to tak? Mohu poradit.
@umbajahu (01.12.2017 06:56): Po třech hodinách hraní jsem zatím na žádnej problém nenarazil... Máš verzi hry 1.0.5?
A dělá někomu ta čeština problémy, že je hra celá zasekaná, bez zvuků a česky je jen větší část? Mám steam verzi a dělalo mi to tohle.
@paver (30.11.2017 17:06): Yesss!!! Ne že bych neuměl vůbec anglicky, ale některý ty technický fráze jsem si tam moc nedával.
@Globster (komentář): Konečně komentář který zmiňuje i lore aniž bys musel používat spoilery! Parádní
@Tarhiel (08.11.2017 15:26): Však nikoho necepuje.
@Tarhiel (08.11.2017 15:26): Však já ji nijak necepuju a ani žádný řádek mého pohledu není určený na spoilery v jejím komentáři nebo její komentář.
Já narážím na ten legrační rage, když někdo něco byť drobného vyspoiluje.
Já narážím na ten legrační rage, když někdo něco byť drobného vyspoiluje.
@Shoggot (08.11.2017 15:01): Ale no, len ju nechajte, dobre to napísala.
Neznášam, keď tie spoiler tagy nepoužije niekto, keď má, ale cepovať človeka za to, že ich použije, je moc :)
A samozrejme, že spoilery pred hraním nerozklikávaš, iba ak na vlastnú zodpovednosť! :)
Neznášam, keď tie spoiler tagy nepoužije niekto, keď má, ale cepovať človeka za to, že ich použije, je moc :)
A samozrejme, že spoilery pred hraním nerozklikávaš, iba ak na vlastnú zodpovednosť! :)
@Bodkin (08.11.2017 15:02): Stále!
@LuccinyHry (08.11.2017 15:08): Hmm, tak teď dík, že jsi mi vyspoilovala, co děláš.
@LuccinyHry (08.11.2017 15:08): Hmm, tak teď dík, že jsi mi vyspoilovala, co děláš.
@Shoggot (08.11.2017 15:01): Tak je to otázka na dlouhou diskuzi, do které se nechci pouštět, co je spoiler a co ne, v podstatě bez základního popisu děje se nic okomentovat nedá ;) Někdo to možná přehání, ale tak já si třeba taky občas přečtu na ČSFD koment, který mi řekne příliš.
@LuccinyHry (08.11.2017 15:04): V pohodě, je to jen názor... :D (Myslel jsem tím i ty ostatní spoilery, ono když bych pak klikl na nějakej koment a tam třicet spoilerů, tak to snad před hraním ani nemá smysl číst... :) )
@Gordon (08.11.2017 15:01): Hele dala jsem to pryč, ale jinak můžu zodpovědně prohlásit, že potenciálně sníženou hodnotu svého komentáře nějak přežiju.
@Shoggot (08.11.2017 15:01): Spoiler!
@LuccinyHry (08.11.2017 14:57): To ani tak nemyslím, jako že když tu u někde u nějaké hry někdo řekne třeba drobný spoiler, tak se vždy objeví nějaký rozzuřený autista, který má pěnu u huby. Je to vlastně dost smutný.
@LuccinyHry (08.11.2017 14:57): Snižuješ si tím hodnotu komentáře neboť tam zmiňuješ zásadní herní praktiky. Které ale nijak neovlivňují příběh.
@Shoggot (08.11.2017 14:53): Na druhou stranu nikoho myslím nezabije na ten spoiler kliknout.
@Gordon (08.11.2017 14:50): Díky za připomínku, tak já to odendám. No radši jsem s tím opatrná ;)
Já jsem třeba ten trailer neviděla, koupila jsem si to prostě proto, že to má vysoké hodnocení, takže když se tomu doktorovi proměnil hrnek v mimika, tak to pro mě byl zlomový moment "hele tohle bude dobrý."
Nemůžu si pomoct a zase jsem to dala do spoileru.
Já jsem třeba ten trailer neviděla, koupila jsem si to prostě proto, že to má vysoké hodnocení, takže když se tomu doktorovi proměnil hrnek v mimika, tak to pro mě byl zlomový moment "hele tohle bude dobrý."
Nemůžu si pomoct a zase jsem to dala do spoileru.
@Gordon (08.11.2017 14:50): Celá taková přecitlivělist ke spoilerům je místama obzvlášť tady už fakt legrační.
@LuccinyHry (komentář): Ty spoilery jsou naprosto zbytečné snad krom toho posledního, to že Mimik dělá hrnek bylo už v traileru a nijak to nenarušuje požitek s příběhu... :)
Teď rozehrávám (zatím dvě hodiny). Mám ale trochu problém s občasným sekáním. Většinou se mi framerate pohybuje okolo 60 snímků za sekundu, ale sem tam (hlavně když s něčím bojuju) mám dropy třeba i na 20 a jednou mi hra dokonce spadla. Nemáte někdo obdobnou zkušenost? :/
@Gordon (29.10.2017 14:43): Co se ti na tom nezdá? Prostě jsem nestudoval nějaké podrobnosti ohledně pozadí příběhu a tak došlo k této diskuzi, kde Shoggot vypíchnul část mého příspěvku. Nic zvláštního, nic vtipného. Není to ani nic, z čeho by ses měl posrat a dokonce to není ani nic, na co bys opravdu musel reagovat a upozornit, že se ti chce srát.
Já se poseru...
@Shoggot (29.10.2017 14:26): Tak já původně myslel, že ta hra se odehrává dál v jiné galaxii, takže to bylo pro mě nějaké vesmírné těleso a poznat, jestli se jedná o měsíc obíhající kolem planety nebo je to planeta obíhající kolem nějaké hvězdy, to je takhle ve hře nemožné :-) Ale beru, že tě to mohlo zmást.
@CrocoRay (29.10.2017 14:25): Tak když mluvíš o planetě, tak jsem myslel, že myslíš Zemi. Měsíc je měsíc, ano, ten tam vidět je taky.
@Shoggot (29.10.2017 13:36): Prozkoumal jsem to tam teď. Ta planeta je Měsíc a Země je trochu dál, tu jsem přehlédl.
@Shoggot (29.10.2017 13:36): Ale jako Země to moc nevypadá. Má povrch spíše jako měsíc, ale je taková tmavší namodralá a zešedivělá. Myslíme určitě tu samou? Teda možná mi něco uniká a Země je třeba v universu té hry zničená a vyprahlá, to jsem tak moc nezkoumal to pozadí příběhu.
@CrocoRay (29.10.2017 13:31): Ta "taková planeta" je Země :)))
Tak koupit si to teda koupím, snad se teda po výplatě budu cítit víc ve formě, protože svým způsobem mi to přijde tak trochu na systém Bioshock: Infinite, kde jsem furt něco sbíral. Graficky též takové barevné, i když jako nová hra mi to moc nepřijde a je to takové zastaralé a ne moc detailní, ale přesto se mi to líbí kvůli uměleckému zpracování.
@AlieN (29.10.2017 02:32): Já nevím, jestli demoverze je trochu jiná, ale vzhledem k tomu, že na ni stačí upgradovat plnou verzi a normálně pokračovat, tak by asi jiná být neměla. Hned jak jsem vyšel do takové větší haly, kde byl výhled na takovou planetu, tak po jednom menším schodišti naproti jsem vyšel, tak v druhém patře za zamčenými dveřmi, proto které bylo třeba první najít nějakou přístupovou kartu.
Měl jsem 6 nábojů a tím jsem mu ubral asi čtvrtinu života a hasákem jsem neměl šanci ho umlátit. Ani gloo cannon nezabíral. Tak jsem šel pryč a kousek dál už je přechod do lokace, na kterou je třeba plná verze. Toho ohniváka jsem potkal asi tak po hodině hraní, ale je fakt, že já docela bloudil ze startu a přehlédl nějaký průchod, což mě zdrželo.
@AlieN (29.10.2017 02:32): Já nevím, jestli demoverze je trochu jiná, ale vzhledem k tomu, že na ni stačí upgradovat plnou verzi a normálně pokračovat, tak by asi jiná být neměla. Hned jak jsem vyšel do takové větší haly, kde byl výhled na takovou planetu, tak po jednom menším schodišti naproti jsem vyšel, tak v druhém patře za zamčenými dveřmi, proto které bylo třeba první najít nějakou přístupovou kartu.
Měl jsem 6 nábojů a tím jsem mu ubral asi čtvrtinu života a hasákem jsem neměl šanci ho umlátit. Ani gloo cannon nezabíral. Tak jsem šel pryč a kousek dál už je přechod do lokace, na kterou je třeba plná verze. Toho ohniváka jsem potkal asi tak po hodině hraní, ale je fakt, že já docela bloudil ze startu a přehlédl nějaký průchod, což mě zdrželo.
@CrocoRay (29.10.2017 02:12): kupuj! Je to zatim asi taky moje GOTY.
@CrocoRay (29.10.2017 02:52): Rozhodně kupuj, pro mě je to hra roku, což mluví za vše.
@CrocoRay (29.10.2017 02:52): Kde jsi ho potkal? Už si vůbec nevzpomínám že bych na něj někde ze začátku narazil, to až později ve hře. A jít na něj nablízko, nu to opravdu není dobrý nápad. Leda snad s Gloo Cannon.
@AlieN (29.10.2017 02:32): Díky, popsal jsi to dobře. Myslel jsem si, že nějak tak to bude, ale radši jsem se poptal. Teď jsem to znovu zkusil a ohniváka fakt nedám. Munice málo a hasákem ho nemám šanci umlátit.
No, plnou verzi pak dám asi od začátku. U dema to sice hlásí, že jde jen upgradovat, ale nevím, jak to je s krabičkou a stejně do té doby už ten začátek zapomenu a ta hodina a půl se dá znovu.
No, plnou verzi pak dám asi od začátku. U dema to sice hlásí, že jde jen upgradovat, ale nevím, jak to je s krabičkou a stejně do té doby už ten začátek zapomenu a ta hodina a půl se dá znovu.
@CrocoRay (29.10.2017 02:12): Je to v podstatě open world, a celou mapu budeš ke konci znát jako své boty. Tedy můžeš jít kdykoli kamkoli kde dokážeš odemknout dveře (v pozdějším průběhu hry se v závislosti na ději některé lokace uzavřou, ale vždy jen dočasně), přičemž do všech lokací existuje i víc možností vstupu.
S tím že ne všechny nepřátele dokážeš zabít hned ta hra vyloženě počítá, není to žádný problém se k nim vrátit později, nebo třeba z jiného, méně nebezpečného směru. RPG je to silně, nabírání skillů i vybavení hru výrazně zlehčuje, nepřátele kteří jsou ze začátku na infarkt ke konci pobíjíš se samozřejmou lehkostí.
S tím že ne všechny nepřátele dokážeš zabít hned ta hra vyloženě počítá, není to žádný problém se k nim vrátit později, nebo třeba z jiného, méně nebezpečného směru. RPG je to silně, nabírání skillů i vybavení hru výrazně zlehčuje, nepřátele kteří jsou ze začátku na infarkt ke konci pobíjíš se samozřejmou lehkostí.
Hrál jsem demoverzi a trochu váhám, zda jít do plné verze. Ono jde celkem dost o deprese, jinak by mě hra samozřejmě bavila více, ale takhle teď váhám, protože bych možná raději něco jednoduššího. Přesto však uvažuji o koupi, jak přijde výplata, protože v určitých ohledech mě hra chytla.
Ale měl bych jen dvě základní otázky. Na začátku mi to přišlo trochu těžší než jiné hry, tak první otázka se týká toho, jak moc velkou roli tady hrají RPG prvky? Pomůže to nějak razantně ulehčit hru případně je lepší někdy počkat a vrhnout se na nějaké nepřátele až později apod.?
Druhá otázka je ohledně pohybu po mapě. Je tam volný pohyb, že se můžu vracet a třeba zabít někoho, na koho jsem neměl munici nebo byl na mě moc silný?
Hlavně v demu byl nějaký ohnivák a radši jsem se na něho vykašlal, protože mě vždy zabil, ale kdybych zakoupil plnou verzi, tak bych toho zmetka nerad nechával naživu a mám strach, že některé lokace se mi můžou uzavřít.
Ale měl bych jen dvě základní otázky. Na začátku mi to přišlo trochu těžší než jiné hry, tak první otázka se týká toho, jak moc velkou roli tady hrají RPG prvky? Pomůže to nějak razantně ulehčit hru případně je lepší někdy počkat a vrhnout se na nějaké nepřátele až později apod.?
Druhá otázka je ohledně pohybu po mapě. Je tam volný pohyb, že se můžu vracet a třeba zabít někoho, na koho jsem neměl munici nebo byl na mě moc silný?
Hlavně v demu byl nějaký ohnivák a radši jsem se na něho vykašlal, protože mě vždy zabil, ale kdybych zakoupil plnou verzi, tak bych toho zmetka nerad nechával naživu a mám strach, že některé lokace se mi můžou uzavřít.
Ta hudba v menu je perfektní. :-)
@AlieN (27.10.2017 16:43): Stungun fungoval vysloveně dobře, jak na lidi tak na roboty, takže jediná těžká věc bylo hlídat si, abys k nim nepřišel moc blízko.
@Bodkin (27.10.2017 16:39): Jo, proti mimikům to snad ani nemůže jít. Jen proti proměněným lidem.
@AlieN (27.10.2017 15:18): Proti lidem? Ano. Proti mimikům? Ne.
Dohrání Prey se mi zdrželo o mrtvou základní desku, takže samotné finále už jsem si odtržené od zbytku hry tolik neužil. Stějně ale, geniální hra, na Talos I jsem strávil dohromady skoro 70 hodin a vůbec se mi nechtělo pryč. Druhé dohrání rozhodně brzy, tentokrát za mimika.
I když samozřejmě, interakce s lidmi na stanici považuji stále za nesmírně chabé, na úrovni panáků z prvního Half Life, na tomhle si v Arkane studios mohli dát víc záležet. Obzvlášť směšný je osvobozený dobrovolník, který pak jen postává v úrovni i když je prolezlá nepřáteli, a neřekne už ani slovo.
Potěšilo mě že jsem v podstatě správně předem odhadl identitu hlavní postavy odhalenou v závěru - obvykle je takové odhalení zvratů spíš důvod k naštvání, ale tady to bylo jen tak jemně naznačeno že jsem na to myslel jen jako na vlastní cool teorii.
Dohrál to někdo non-lethal?
I když samozřejmě, interakce s lidmi na stanici považuji stále za nesmírně chabé, na úrovni panáků z prvního Half Life, na tomhle si v Arkane studios mohli dát víc záležet. Obzvlášť směšný je osvobozený dobrovolník, který pak jen postává v úrovni i když je prolezlá nepřáteli, a neřekne už ani slovo.
Potěšilo mě že jsem v podstatě správně předem odhadl identitu hlavní postavy odhalenou v závěru - obvykle je takové odhalení zvratů spíš důvod k naštvání, ale tady to bylo jen tak jemně naznačeno že jsem na to myslel jen jako na vlastní cool teorii.
Dohrál to někdo non-lethal?