@Aaron_Hill (05.01.2018 18:08): Jo, to je asi pravda. Mně spíše šlo o to, že nejraději mám Mafii jako originál. Ale je to nostalgie a určitě chápu, že se spoustě lidí může líbit více tohle. Konec konců, kdybych jedničku nehrál tehdy, tak by se mi to asi také líbilo víc. Takhle na té původní grafice vidím něco jedinečného a kouzelného. Nevím, jak jinak to popsat, ale možná mi někdo rozumí.
Diskuze
@Paul (05.01.2018 17:58): No, spíš asi nahodím screeny, protože nastavení bude souviset i s tím, co člověk vybere v instalátoru za modifikace.
@CrocoRay (05.01.2018 18:01): Já bych naopak řekl, že tohle je velmi decentní varianta. V tom paklu modifikací se dají vybrat mnohem výraznější módy. Kdybych neměl přímé srovnání, ani by mi po těch letech nepřišlo, že něco není původní. A vidět (konečně) Lost Heaven bez mlhy, to stojí za to.
@CrocoRay (05.01.2018 18:01): Já bych naopak řekl, že tohle je velmi decentní varianta. V tom paklu modifikací se dají vybrat mnohem výraznější módy. Kdybych neměl přímé srovnání, ani by mi po těch letech nepřišlo, že něco není původní. A vidět (konečně) Lost Heaven bez mlhy, to stojí za to.
Sice vidím modernější grafické efekty, ale mně pořád přijde původní Mafia hezčí. Nostalgie je mrcha :-) A na luxusní grafiku mám nové hry. Přesto Mafia už navždy zůstane spolu s Paynem králem mých her.
@Aaron_Hill (05.01.2018 17:30): perfektní. Mohl bys napsat co bylo potřeba povypínat?
@Aaron_Hill (05.01.2018 17:30): Wow! Moc pěkné.
Po pár pokusech jsem hru rozběhal, raději tedy jen v mírnějším režimu, který ovšem nepadá ani prakticky nezatěžuje hardware. Metodou pokus - omyl je třeba určité věci v nastavení povypínat, ale výsledek stojí za to. Vytípal jsem pár snímků z originální hry na maximální kvalitu a totéž v módované verzi.
Snímek 1
Snímek 2
Snímek 3
Snímek 4
Snímek 1
Snímek 2
Snímek 3
Snímek 4
@Aaron_Hill (05.01.2018 14:22): Zkus tohle, je to emulace starých her pod DX11. Mně s tím pár her jede. Ten novej mod vypadá fakt perfektně, ale nezkoušen.
Zkoušel už někdo nový Remastered mód? Instaloval jsem na původní 3cd verzi a hra mi padá, nebo se vůbec nenačte. Bude to chtít trochu laborování.
To je ale pěkná kolekce, vidím v nedaleké budoucnosti replay..
https://www.youtube.com/watch?v=ULoEJEXvChM
http://www.moddb.com/mods/mafia-remaster ... ia-community-modpack
https://www.youtube.com/watch?v=ULoEJEXvChM
http://www.moddb.com/mods/mafia-remaster ... ia-community-modpack
@PavelU (21.11.2017 23:09): Tak po přeinstlaci to jede cajk. Ani jsme tam pak ten fix nedával. Jede normálně steam verze. Ono se něco podělalo a neukáldaly se změny rozlišení.
Nevíte jestli jde hra v angičtině a nějak tam nacpat české titulky? Zkusil jsem z anglické instalace vykopírovat anglický dabing, ale hned na úvod v kavárně dabing nesedí. V první misi zas jo.
Jinak jak jsem to tak zkoušel, tak se mi zdá, že snad zrychlili auta. Pamatuju si, že bejval problém vyšplhat se na most a tady to jezdí ňák moc rychle. Zkoušel jsem tedy jen taxík.
A možná jsou ostřejší textury. Ale hrál jsme to tak před deseti lety tak nevim.
Nevíte jestli jde hra v angičtině a nějak tam nacpat české titulky? Zkusil jsem z anglické instalace vykopírovat anglický dabing, ale hned na úvod v kavárně dabing nesedí. V první misi zas jo.
Jinak jak jsem to tak zkoušel, tak se mi zdá, že snad zrychlili auta. Pamatuju si, že bejval problém vyšplhat se na most a tady to jezdí ňák moc rychle. Zkoušel jsem tedy jen taxík.
A možná jsou ostřejší textury. Ale hrál jsme to tak před deseti lety tak nevim.
@Cobot (21.11.2017 20:42): Netuším, ale zkus to zkombinovat s tímhle. Je tam o trojici souborů více, včetně Game.exe.
@Mirus (21.11.2017 19:38): To je chyba nebo to tam je oprávněně?
@rikuhahl (21.11.2017 20:18): Než ho někdo smaže :D
@Jumas (21.11.2017 20:10): Half life 3 confirmed :)
@Jumas (21.11.2017 20:10): Half life 3 confirmed :)
@Jumas (21.11.2017 20:10): Takovej odkaz bude mít hodnotu, závidím.
@Kwoky (21.11.2017 20:07): Zrovna když řešíš odkazy. Náhoda? :)
@Mirus (21.11.2017 19:38): To jsou věci :)
Nvm, jestli to tu uz zaznelo, ale GOG pridal do Mafie cestinu.
@MrZergunn (komentář): pravdou zůstává, že oproti poslednímu dílu, je to úplně jiná hra, která by zasloužila remake.
@romando (komentář): Super komentář, který má všechno. Jen tak dál.
@Fatality (08.11.2017 15:38): Jak říkám, Raider to má správně "Doomhammer" všechna jména jsou nepřeložena, což je ok. Někdo se z prokudce asi musel u namlouvání Thralla špatně vyspat :)
Ještě k tomu dabingu pro Shoggyho - doba nic neomlouvá bud míš profi dabing nebo máš tohle je hezký, že se kluci snažej, ale to si raeji pustim jednohlasnej dabing německýho porna :)
Ještě k tomu dabingu pro Shoggyho - doba nic neomlouvá bud míš profi dabing nebo máš tohle je hezký, že se kluci snažej, ale to si raeji pustim jednohlasnej dabing německýho porna :)
@Kwoky (08.11.2017 10:05): to je jen subjektivní dojem, pro mě je to naopak jedna z nejlepších her co se přestřelek týče, hlavně jedná-li se o zvuk.
Nepochybuju o tom, že hra si mě získala i proto, že je česká. Prostě Marek Vašut ve své životní roli. Pro mě. On sám na to už zapomněl :D ale zároveň si nemyslím, že by se jí až tak přidávalo, protože technicky je to velice zdařilé a doporučuju srovnávací video například mezi Mafií a Watch Dogs, to je velká sranda. Například destrukční model vozidel a jejich fyziku jsem snad nepotkal lepší (GTA 5 je taky hodně dobré).
Nepochybuju o tom, že hra si mě získala i proto, že je česká. Prostě Marek Vašut ve své životní roli. Pro mě. On sám na to už zapomněl :D ale zároveň si nemyslím, že by se jí až tak přidávalo, protože technicky je to velice zdařilé a doporučuju srovnávací video například mezi Mafií a Watch Dogs, to je velká sranda. Například destrukční model vozidel a jejich fyziku jsem snad nepotkal lepší (GTA 5 je taky hodně dobré).
@pajmič (08.11.2017 15:29): To není překlep, ale neznalost reálií :)
@pajmič (08.11.2017 15:29): Tak možná s ohledem na dobu vydání se to dá odpustit, ale bez toho je přece naprosto zjevný, jak je ten dabing otřesnej. Všichni tam mluví jako připosraní.
@Fatality (08.11.2017 15:12): Jediný co nechápu, že tu na úkor jednoho překlepu odsuzuješ celej dabing. :D Ale jak si to víc rozebral, tak mi došlo, že Wolf Raider(?) jednotka řve "Za DoomHammera!!" Takže ta chyba se týká jenom Thralla :) Můžeš si domyslet, že je Doomhammer pro něj jako entita zkázy, spíše jako zbran než osoba! :D
@pajmič (08.11.2017 15:06): Mohlo se to přeložit jako Za Doomhammera!. Nejsem si jistý, jestli ve W3 někde zazní Orgrimovo jméno, ale určitě nepřeložili příjmení Jainy (Proudmoore), ani Malfuriona (Stormrage), takže nevidím pražádný důvod překládat příjmení Orgrima Doomhammera.
Však to jsem psal, že i kdyby to přeložili jako Kladivozhouba, tak by ta hláška musela být Za kladivozhoubu, ne Za kladivo zhouby, on oslavuje Orgrima Doomhammera, nikoliv Doomhammer, ty to nechápeš? :-D
Však to jsem psal, že i kdyby to přeložili jako Kladivozhouba, tak by ta hláška musela být Za kladivozhoubu, ne Za kladivo zhouby, on oslavuje Orgrima Doomhammera, nikoliv Doomhammer, ty to nechápeš? :-D
@pajmič (08.11.2017 15:06): A co "Za Splašené kladivo!" :D
@pajmič (08.11.2017 15:06): Já proti 3D nemám prakticky nic, jen mi hry z týhle doby začátku století přijdou prostě hnusný, ale je jasný, že průkopníci se nezavděčej každýmu. Dneska už se na 3D v podobných hrách koukat dá.
@rikuhahl (08.11.2017 14:42): Nemusíš se omlouvat, staří to vidí jinak a mladí to vidí jinak. Někomu dabing vyhovuje, někomu ten přechod do 3D přišel výbornej. W2 a SC si také zahraju rád, ale rozhodně to není díky ubrání tý jedný dimenze :)
@Fatality (08.11.2017 14:39): V tom případě by to mohli taky přeložit jako "Kladivozhouba" vid. To je jeden z těch překladatelskejch oříšků, který nemůžeš rozlousknout, aniž by jsi neporušil jádro. Na to se holt musí s kladivem :)
@Fatality (08.11.2017 14:39): V tom případě by to mohli taky přeložit jako "Kladivozhouba" vid. To je jeden z těch překladatelskejch oříšků, který nemůžeš rozlousknout, aniž by jsi neporušil jádro. Na to se holt musí s kladivem :)
@rikuhahl (08.11.2017 13:55): Kdyby Anglický byl taky vymakaný tak by to u mě taky neovlivnilo, avšak je nekvalitní a oproti českému fakt kekelózní. to bych už 5/10 procent sundal.
Jinak perfektní příklad špatného CZ dabingu je Quake 4. :)
Jinak perfektní příklad špatného CZ dabingu je Quake 4. :)
@rikuhahl (08.11.2017 14:42): Tlesk, tlesk!
@pajmič (08.11.2017 14:29): Sorry, ale dabing warcraftu je fakt spíš parodie na dabing cílená na 10 letý děti, s tim rádoby 3D zobrazenim je to hlavní důvod, proč mi hra nikdy nepřirostla k srdci a radši se vracim k dvojce, případně starcraftu.
@pajmič (08.11.2017 14:29): Pointa je v tom, že hláška For Doomhammer se vztahuje k osobě Orgrima Doomhammera, nikoliv k (kladivu) Doomhammeru. Čili bys musel přeložit Orgrim Doomhammer do češtiny (v korelaci s Kladivem zhouby) jako Orgrim Kladivozhouba. A ani tak by to nedávalo smysl, protože by česká verze v tomto případě musela znít "Za Kladivozhoubu!"
Jde o velký přešlap.
In the lore, Thrall's mentor was the former Warchief of the Horde, Orgrim Doomhammer. Thrall's Doomhammer weapon used to belong to that dude; Thrall uses it now, since Orgrim died.
So "for Doomhammer" means "for that guy I used to know," instead of "for this weapon." He's honoring one of his mentors.
Jde o velký přešlap.
In the lore, Thrall's mentor was the former Warchief of the Horde, Orgrim Doomhammer. Thrall's Doomhammer weapon used to belong to that dude; Thrall uses it now, since Orgrim died.
So "for Doomhammer" means "for that guy I used to know," instead of "for this weapon." He's honoring one of his mentors.
@Fatality (08.11.2017 14:16): Jak by jsi to tedy přeložil? kladivo zkázy? Vždyt to má stejnej význam. Doom. Zkáza, zhouba, zánik, nebo by jsi to chtěl doslovně jako zkázokladivo?? :D hlavně aby to padlo hercům do pusy. A to se jim povedlo dosti solidně.
Ježíš... Tak mizerná hra jako Warcraft 3 měla i špatnej dabing? :)
@pajmič (08.11.2017 14:11): Překládat "For Doomhammer!" jako "Za Kladivo zhouby!", to stačí jeden příklad za všechny.
@Fatality (08.11.2017 14:06): Vskutku? Že jsem o nekvalitách W3 dabingu slyšel všechno jen od tebe :)
@pajmič (08.11.2017 14:00): WarCraft III, jako vážně? :) Za kladivo zhouby! :-D O nekvalitách CZ dabingu W3 už bylo napsáno vše. S VC souhlasím, tam byl dabing super.
@Fatality (08.11.2017 13:51): tak samo. Cesky dabing je obrovske PRO. Jinak by to nikdo nechtel:)
Tak prece ji nedam stovku. Mafia 3 byl prusvih tak dostala mim nez jednicka, v cem je problem. Delas nejaky konstrukce a vubec nevis jak sem to myslel clovece.
Tak prece ji nedam stovku. Mafia 3 byl prusvih tak dostala mim nez jednicka, v cem je problem. Delas nejaky konstrukce a vubec nevis jak sem to myslel clovece.
@rikuhahl (08.11.2017 13:55): Nesouhlasím. Vašut, Rychlý a Molčík přidávají v mých očích téhle hře minimálně 10 %, možná spíš 15.
@Charllize (08.11.2017 13:51): Mafia je jeden ze vzácnejch příkladů kvalitního českýho dabingu (Warcraft 3, Viecong) tím to ale končí. Zaklínač, Assasins Creed, posel smrti 2-3 jsou poloamatérský rychlokvašky....je to stejný jako s kvalitou dabingu ve filmech.
Dabing samozřejmě roli hraje, ale víc jak 5% hodnocení jedním nebo druhým směrem bych v tom neviděl. Není to zásadní věc.
@Charllize (08.11.2017 13:51): Jo, však ja netvrdím, že kvůli tomu dabingu máme všichni hazet 100%. Jen prostě ve srovnání s anglickým je lepší. To neznamená ale, že by se to mělo nějak výrazně podepisovat na hodnocení. To bychom pak museli jinak hodnotit i zahraniční hry, které dostaly ty příšerné české dabingy a shazovat je.
@Charllize (08.11.2017 13:51): PŘESNĚ !
S Charllizem se jen velmi těžko diskutuje (o hrách). Jak taky argumentovat proti tomu, když "shazuje" český dabing a že to lidi jen kupují, protože to má ten CZ dabing, a přitom v komentáři jako jediný klad (v kolonce Pro) uvedl právě český dabing.
Oproti tomu přímo v tom komentáři píše: "Update: koukam ze Mafia 3 nikomu nevoni, jasne, neni ceskej dabing a k tomu cernoch, to se pak blbe čecháčkuje." To updatnul 29. 7. 2016. O čtyři měsíce později (6. 11. 2016). ohodnotil Mafii 3. 20 %, tedy ještě o 5 % míň, než Mafii 1. Asi mu Mafie 3 taky nevoněla, jasně, nebyl český dabing a k tomu tam byl černoch :)))
To je pak hodně těžká diskuze :-D
Oproti tomu přímo v tom komentáři píše: "Update: koukam ze Mafia 3 nikomu nevoni, jasne, neni ceskej dabing a k tomu cernoch, to se pak blbe čecháčkuje." To updatnul 29. 7. 2016. O čtyři měsíce později (6. 11. 2016). ohodnotil Mafii 3. 20 %, tedy ještě o 5 % míň, než Mafii 1. Asi mu Mafie 3 taky nevoněla, jasně, nebyl český dabing a k tomu tam byl černoch :)))
To je pak hodně těžká diskuze :-D
@Fritol (08.11.2017 13:47): ja jen ze absence cestiny u gta nikomu nevadi. Proste cela slava a popularnost mafie u nas je v tom dabingu a pivo hokej mentalite. :)
@pajmič (08.11.2017 13:51): no ty vole a najednou jsou cesky lokalizace super..jak jde o mafii meni se chod zemekoule:)
@pajmič (08.11.2017 13:51): no ty vole a najednou jsou cesky lokalizace super..jak jde o mafii meni se chod zemekoule:)
@Paul (08.11.2017 13:37): Čeština je v tomto směru neskonale barvitý, kreativní a variabilní jazyk :D Ale podle mě to taky prostě dělá to obsazení. Vašut, Rychlý (je na něm slyšet, že ho to baví) to uměji prodat. Navíc českej dabing má modle mě daleko větší rozsah. Každej herec v anglický verzi zní stejně. Kromně Sáry, která je teda hrozná je český dabing o pár tříd výš. Ale to se dá říct o každé české hře přeložené do angličtiny. Jukněte třeba na Posla Smrti, fuj :)
@Charllize (08.11.2017 13:39): no ten tvůj příspěvek to dost implikoval, dědo :)
@Charllize (08.11.2017 13:39): Já chci taky slyšet kurvapiča od Vašuta a mysli si o mě co chceš. Nadávky v češtině jsou vtipnější než v angličtině. V tom má Paul pravdu. Podobný případ je Vietcong, ten dabing dělá fakt hodně, bez něj je to jen obyčejná first person akce z Vietnamu, s dabingem je to pak vtipná first person akce z Vietnamu. :)